Waar dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:41 schreef dawg het volgende:
[..]
roy en ik staan al klaar met de emmers.
dus dames, opschieten!
Oh. Wie komt mij ophalen dan?quote:
300 ex de OP en 301 als je de OP wel meeteltquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:43 schreef Sammers het volgende:
Waarom post ik telkens als laatste? Hoeveel berichten passen er in een topic?
Kun je die nummers ergens zien?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
300 ex de OP en 301 als je de OP wel meetelt
Psst. Er lezen kleine kinderen mee..quote:
Ja rechtsboven elke postquote:
Thx! Voortaan doe ik niet meer het laatste bericht, ben toch inspiratieloos voor een nieuwe titel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rechts bovenin, boven de quote knop
ja, net op tijd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:45 schreef Sammers het volgende:
[..]
Psst. Er lezen kleine kinderen mee..
Dan doe ik niet mee hequote:
Volgens mij kan alleen een mod datquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:45 schreef Sammers het volgende:
Kan ik de titel trouwens nog aanpassen?
Souchou....quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:35 schreef Royco1 het volgende:
Die achterlijke kat van me vind het wel mooi weer om nu te gaan spelen
Oh, dan verzint de volgende maar een nieuwe.quote:
Heb je kinderen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:45 schreef Sammers het volgende:
[..]
Psst. Er lezen kleine kinderen mee..
Souchou?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Souchou....of de andere die wit met oranje
Ik stap dus NOOIT meer bij iemand achterop de fiets hequote:Op zondag 19 augustus 2012 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn auto is stuk, en om je nu op de fiets op te halen gaat wat te ver he
Ik kan toevallig wel keigoed fietsen jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stap dus NOOIT meer bij iemand achterop de fiets he
Waterballet bij Roy in zn kroeg lees ik netquote:
Dat zei die gast van woensdagnacht ook jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan toevallig wel keigoed fietsen ja
iedereen moet meedoen. anders is het geen contest. dus haal even een van je favofokkers over om je naar roy zijn kroeg te brengen dan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waterballet bij Roy in zn kroeg lees ik net
Maar ik heb niet gedronkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei die gast van woensdagnacht ook ja
Zweetballet is niet leukquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waterballet bij Roy in zn kroeg lees ik net
Ik ben de vaste chauffeur van die favofokkersquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:48 schreef dawg het volgende:
[..]
iedereen moet meedoen. anders is het geen contest. dus haal even een van je favofokkers over om je naar roy zijn kroeg te brengen dan.
Wet t-shirt contest schat!quote:
Je kunt sheldon toch wel onthouden?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar dat kan ik niet onthouden.... Souchou dus![]()
dan zijn er vast wel een paar jou een gunst schuldig.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben de vaste chauffeur van die favofokkers
Je bent er zelf ook een (geweest).quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]nee.
Ik heb een hekel aan kinderen.
mannen blijven kinderen. hun speelgoed wordt alleen duurder.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:50 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je bent er zelf ook een (geweest).
Nog steeds wel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:50 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je bent er zelf ook een (geweest).
Waarheid dat!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
mannen blijven kinderen. hun speelgoed wordt alleen duurder.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Hmm,.... stiekem noem ik de kat zo... en als ik het nog wel weet zal ik hem juist benoemenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt sheldon toch wel onthouden?
Sheldon is een baas
Zo waar ditquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud je bent, maar hopelijk is je vriendin/vrouw het dan daarmee eens.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog steeds wel.
Vervelende schreeuwende domme vieze wezens.
Ik noem jou toch ook niet opeens Bertha omdat ik je naam niet kan onthoudenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... zou ik kunnen doen, maar nee less fun
Inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik noem jou toch ook niet opeens Bertha omdat ik je naam niet kan onthouden
Neequote:
Tjah. Ik zal ze daar op uit moeten zoeken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud je bent, maar hopelijk is je vriendin/vrouw het dan daarmee eens.
Bertha... creatief weer....quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik noem jou toch ook niet opeens Bertha omdat ik je naam niet kan onthouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bitch?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik gebruik voor jou wel altijd een naam die begint met een B
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tjah. Ik zal ze daar op uit moeten zoeken.
Als dat geen neuken wordt Mur!!quote:
Maar dat ben ik ookquote:
Ik zit ook buiten, is inderdaad heerlijk!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:56 schreef xFriendx het volgende:
Buiten nu best lekker. Jammer dat je niet buiten kan slapen. Als je buren je vinden in je boxer op het gras is wat vreemd plus je geeft de muggen dan wel een flinke maaltijd.
En toch hou je van mequote:
Duidelijke mening dan. Maar is goed hoorquote:
Stil!quote:
Ik heb de wedstrijd gezienquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stil!
Kom we kijken de samenvatting van Ajax
Ik niet maar weet de uitslag al welquote:
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:02 schreef Sammers het volgende:
[..]
Duidelijke mening dan. Maar is goed hoor
Heel slap nec, ajax speelde niet eens super goedquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet maar weet de uitslag al wel
Gokje: dat je "te jong" bent voor die uitgesproken mening over kinderenquote:
/carequote:Op zondag 19 augustus 2012 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel slap nec, ajax speelde niet eens super goed
Dat je beter een duidelijke mening kunt hebben, dan er twijfelachtig over te doen. Praten naar iemand z'n straatje dus..quote:
Niet dus.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gokje: dat je "te jong" bent voor die uitgesproken mening over kinderen
Natuurlijk zijn er soms hele leuke, mooie en fijne momenten, en ik snap ook heel goed dat mensen een mens op de wereld willen zetten, en die alles leren en op zien groeien tot een (hopelijk) heel gelukkig en mooi mens.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:07 schreef Royco1 het volgende:
Mijn ex nichtje van 8 voetbalt nu ook, en best goed als ik mijn ex mag geloven.
Vind het super jammer dat ik dat nu mis.
Kinderen zijn soms best leuk
Ik weet niet of ik kinderen wil.. maar goed.. eerst nog een maatje zoekenquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er soms hele leuke, mooie en fijne momenten, en ik snap ook heel goed dat mensen een mens op de wereld willen zetten, en die alles leren en op zien groeien tot een (hopelijk) heel gelukkig en mooi mens.
Maar nee, voor mij hoeft het niet.
Ik op dit moment zelf ook niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er soms hele leuke, mooie en fijne momenten, en ik snap ook heel goed dat mensen een mens op de wereld willen zetten, en die alles leren en op zien groeien tot een (hopelijk) heel gelukkig en mooi mens.
Maar nee, voor mij hoeft het niet.
Dat is nogal een uitspraak.. Met een goede opvoeding zijn kinderen vaak wel okéquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik op dit moment zelf ook niet.
En sommige kinderen zou ik het liefste gewoon een preventief nekschot geven.
Maar er zijn ook wel leuke en goed opgevoede kinderen.
Huppel heeft ook een leuk exemplaar
Ik heb het idee dat het daar vaak aan schort tegenwoordig.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:13 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat is nogal een uitspraak.. Met een goede opvoeding zijn kinderen vaak wel oké
Bij Roy in de kroeg, nu ongeveerquote:
Waarheid ditquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik op dit moment zelf ook niet.
En sommige kinderen zou ik het liefste gewoon een preventief nekschot geven.
Maar er zijn ook wel leuke en goed opgevoede kinderen.
Huppel heeft ook een leuk exemplaar
Opkomst is niet bestquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij Roy in de kroeg, nu ongeveer
Beetje jammerquote:
Uhuhquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, mono en ik moeten nog met hem gaan stappen he
Jofu is nu onderweg, en om alvast in de stemming te komen zit ie naakt achter het stuurquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje jammer![]()
Heb je geen busje geregeld om alle deelneemsters op te pikken? En dan bedoel ik dus niet Joof he!!
Wat ongezellig om in je eentje te gaan douchenquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:17 schreef Sammers het volgende:
Ik ben er weg van, douchen.. daarna maar weer buiten zitten!
Misselijk nuquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jofu is nu onderweg, en om alvast in de stemming te komen zit ie naakt achter het stuur
quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me wel ontopic nu
In de Feast trilogy gebeurt een soortgelijk ietsquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jofu is nu onderweg, en om alvast in de stemming te komen zit ie naakt achter het stuur
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt sheldon toch wel onthouden?
Sheldon is een baas
Waarom zeg je tegen haar wel sorry en tegen mij nietquote:
Dat lijkt me logisch tochquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zeg je tegen haar wel sorry en tegen mij niet
Mij nietquote:
Braafquote:
Koekje?quote:
Kom maar halen!quote:
Dat weet ikquote:
Aanstellerquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb de fout gemaakt om een bakje noedels te eten.
Was warm.
Nu smelt ik echt weg
Kloptquote:
Je gaat op zeker niet meer naar Myra?quote:
Nee, gaat niet hequote:Op zondag 19 augustus 2012 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat op zeker niet meer naar Myra?
Nou boooohooooo.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb het zelfs te warm om te sexten
Sexten?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb het zelfs te warm om te sexten
Misschien wil ze het geslacht van haar huisdier bepalen.quote:
Ja hoe heet je kitten eigenlijk Hups?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wil ze het geslacht van haar huisdier bepalen.
Barriequote:Op zondag 19 augustus 2012 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoe heet je kitten eigenlijk Hups?
Hier is het inmiddels lekker vertoeven..quote:
Hier nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:10 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hier is het inmiddels lekker vertoeven..
Dat kan, maar dan het moment dat je moet gaan slapen...dat doe je meestal niet buiten. Plus binnen koelt het niet heel snel af. Plus alleen open zetten waar je een hor voor hebt, anders heb je een hele muggenbevolking binnenquote:
Fijn ook dat die Hollanders nooit begrijpen dat onze provincie altijd nog een graad of 4 a 5 warmer is he?quote:
Ik woon in het echte zuiden. Heb nog steeds moeite om de mensen te verstaan als ze ploat proatequote:Op zondag 19 augustus 2012 22:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Fijn ook dat die Hollanders nooit begrijpen dat onze provincie altijd nog een graad of 4 a 5 warmer is he?
Ik had het niet over plat praotequote:Op zondag 19 augustus 2012 22:15 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik woon in het echte zuiden. Heb nog steeds moeite om de mensen te verstaan als ze ploat proate
Lol, ik ga ook over niet al te lang slapenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan het moment dat je moet gaan slapen...dat doe je meestal niet buiten. Plus binnen koelt het niet heel snel af. Plus alleen open zetten waar je een hor voor hebt, anders heb je een hele muggenbevolking binnen
Waar?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:15 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik woon in het echte zuiden. Heb nog steeds moeite om de mensen te verstaan als ze ploat proate
Aha, ik in de buurt van Eindhoven.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:17 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
België![]()
Grapje bij Maastricht in de buurt
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:19 schreef Sammers het volgende:
[..]
Aha, ik in de buurt van Eindhoven.
Eindhoven de gekstequote:Op zondag 19 augustus 2012 22:19 schreef Sammers het volgende:
[..]
Aha, ik in de buurt van Eindhoven.
Op die manier, ik woon er zelf trouwens ook niet hoor.quote:
Ik vind Eindhoven behoorlijk kut. 's-Hertogenbosch is veel tofferquote:
Toch niet in Waalre he?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:23 schreef Sammers het volgende:
[..]
Op die manier, ik woon er zelf trouwens ook niet hoor.
Dat wel jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Eindhoven behoorlijk kut. 's-Hertogenbosch is veel toffer.
Daar doe ik geen uitspraken overquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:26 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Waalre wonen best wel een groot aantal rijke mensen dus aan de andere kant...
Nee, absoluut niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:29 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Waarom niet omdat je daar toch woont in de bossen?
Vertel?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:31 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ah je bent nog een fris jong blaadje![]()
Ik ben een oude bok veel te oud voor jou
Dat is toch niks om je voor te schamen.quote:
Veel klanten?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:33 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, als dadelijk de klanten weg zijn trek ik alles uit
Ja...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:35 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja...Hoezo niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:35 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja...Mooi dat je erover begint, anders ben ik weer degene die er over begint enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Je allereerste post op fok ooit is hier. Je weet gelijk hoe je moet quoten enzo.quote:
Wat is een kloon?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dit is FOK! iedereen heeft hier minimaal 2 klonen
Kloontjequote:Op zondag 19 augustus 2012 22:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je allereerste post op fok ooit is hier. Je weet gelijk hoe je moet quoten enzo.
Apart.
Wij L-burgers zijn erg paranoïde aangelegdquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mooi dat je erover begint, anders ben ik weer degene die er over begint enzo
Ik heb er geenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dit is FOK! iedereen heeft hier minimaal 2 klonen
Nja, zoveel nieuwe gezien die het echt niet snappenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kloontje
Als is quoten nu ook weer niet zo moeilijk
Blijkbaar hahaquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:38 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wij L-burgers zijn erg paranoïde aangelegd
Ja, maar er zijn ook genoeg mensen die al op andere fora zittenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nja, zoveel nieuwe gezien die het echt niet snappen
True.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn ook genoeg mensen die al op andere fora zitten
Oké, werk ze nog. Ik ga slapen.. welterusten!quote:
Doeiquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:40 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oké, werk ze nog. Ik ga slapen.. welterusten!
Weltrustequote:Op zondag 19 augustus 2012 22:40 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oké, werk ze nog. Ik ga slapen.. welterusten!
mja, hoe bewijs je zoiets zonder IP adressen etcquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:42 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Onze forensische afdeling is inmiddels een onderzoek gestart.
Er heeft nog niemand geantwoord op je vraag wat het is.quote:
Ach, als je hier een tijdje langer post dan ontzenuw je dat meestal snelquote:
Ik las net dat het ging over andere accounts, maar die heb ik niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er heeft nog niemand geantwoord op je vraag wat het is.
Dus je weet verrekte goed wat het is.
Onderschat ons forensisch onderzoeksteam niet zij hebben hun connectiesquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja, hoe bewijs je zoiets zonder IP adressen etc
Dadelijk kent iemand van FOK! je wel in het echtquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:43 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik las net dat het ging over andere accounts, maar die heb ik niet.
Kwam laatst in US nog een (inmiddels ex-) collega tegenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:44 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dadelijk kent iemand van FOK! je wel in het echt
Niemand die weet dat ik op FOK! zit anders was ik vast allang omgelegd geweest met alles wat ik hier op FOK! heb geschrevenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kwam laatst in US nog een (inmiddels ex-) collega tegen
ik ken IRL (behalve dan de Fokkers die ik gemeet heb) niemand die Fokt (denk ik danquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:46 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Niemand die weet dat ik op FOK! zit anders was ik vast allang omgelegd geweest met alles wat ik hier op FOK! heb geschreven
Daarom ook zo vaak de verandering van account zelfs mijn schrijfstijl pas ik aan wanneer ik op FOK! actief ben.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken IRL (behalve dan de Fokkers die ik gemeet heb) niemand die Fokt (denk ik dan)
wow, je bent wel erg beducht er voor om niet opgemerkt te wordenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:49 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Daarom ook zo vaak de verandering van account zelfs mijn schrijfstijl pas ik aan wanneer ik op FOK! actief ben.
Dat klopt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, je bent wel erg beducht er voor om niet opgemerkt te worden
Nee, sorryquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:43 schreef Koen66 het volgende:
ik dacht in 1e instantie dat Sammers een kloon van Samzz was ofzo
Doe nou niet dadelijk komt hij ook in dit topicquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:54 schreef debeterebob het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_belezen_duo__.html
Firefly gespot
Was het gezellig?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik ben thuis.
Trein uiteraard vertraging.
What else is newquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik ben thuis.
Acht minuutjes later thuis dan geplanned, dat valt nog wel mee dus.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik ben thuis.
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar dat advies.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb nu een fucking gaatje in m'n voet door Merel's advies..
Uiteraard. Heb me enorm vermaakt.quote:
Was ook een enorme bitchfight aan de gang. Schreeuwen, schelden, klauwen met de nagels.quote:
Valt mee, zeker. Daarna in de trein een half uur zicht gehad op de onderbroek van een blonde vrouw.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:39 schreef twi het volgende:
[..]
Acht minuutjes later thuis dan geplanned, dat valt nog wel mee dus.
Splinter te diep, gaatje prikken..quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar dat advies.
Bitchfight, serieus?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard. Heb me enorm vermaakt.
Ook leuk geweest met die vriendin op bezoek?
[..]
Was ook een enorme bitchfight aan de gang. Schreeuwen, schelden, klauwen met de nagels.![]()
Sta je dan 8 minuten langer tussen.
[..]
Valt mee, zeker. Daarna in de trein een half uur zicht gehad op de onderbroek van een blonde vrouw.
Ja, paar van die treurige slettebakken die elkaar ophitsen en dan tekeer gaan.quote:
Het was een vriend die langs kwam. We hebben Cars 2 gekeken en pizza gegeten. Erg gezellig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard. Heb me enorm vermaakt.
Ook leuk geweest met die vriendin op bezoek?
[..]
Was ook een enorme bitchfight aan de gang. Schreeuwen, schelden, klauwen met de nagels.![]()
Sta je dan 8 minuten langer tussen.
[..]
Valt mee, zeker. Daarna in de trein een half uur zicht gehad op de onderbroek van een blonde vrouw.
Klinkt gezelligquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, paar van die treurige slettebakken die elkaar ophitsen en dan tekeer gaan.
Vriendjes stonden er bij en grepen half in en half niet. Twi zou dat niet doen.
Hehe, jij en je Cars 2.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het was een vriend die langs kwam. We hebben Cars 2 gekeken en pizza gegeten. Erg gezellig.
Waar en hoe duur?quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:02 schreef Faxie het volgende:
Wie wilt naar Sigur Ros dinsdag de 28e?
Wat? hoe oud is die vriend? 8?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het was een vriend die langs kwam. We hebben Cars 2 gekeken en pizza gegeten. Erg gezellig.
Ahum, welke *dame* wilt naar Sigur Ros de 28e?quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Waar en hoe duur?
Sigur Ros is wel
Ik zou ook bang voor je zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 02:05 schreef Faxie het volgende:
Ik wilde Sinos meenemen, maar die's bang voor me ofzo
I know that feel broquote:Op maandag 20 augustus 2012 02:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben een hele lieve jongen hoorGewoon wat pech met de dames, meer niet
Die spelen ze ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 02:05 schreef Rafeiro het volgende:
Hehe, Seaglopur bijvoorbeeld is wel tof
Wel tof ook dat ze een album hebben compleet zonder titelsquote:Op maandag 20 augustus 2012 02:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die spelen ze ook![]()
Een van m'n favorieten ook wel.
Heb 2 setlists gezien dus durf niet te zeggen welke het wordt, maar ze zagen er heel goed uit
Haha ja idd. Maar al die nummers hebben alsnog een officieuze titel gekregen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel tof ook dat ze een album hebben compleet zonder titels
Trustequote:Op maandag 20 augustus 2012 02:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik ga schaapjes tellen, vind het wel weer goed zo
Paradiso, dinsdag en woensdag. Ik ga dinsdag.quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:12 schreef Rafeiro het volgende:
Maar waar gaat Sigur Ros zijn dan?
Takk en Hauf/Heim waren echt tof
Te ver uit de buurt danquote:Op maandag 20 augustus 2012 02:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Paradiso, dinsdag en woensdag. Ik ga dinsdag.
Hauf/Heim was een compilatie
Komt wel goed spul vandaan hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Te ver uit de buurt dan
Maar naast Bjork het enige uit IJsland dat ik ken.
Hmm zal eens kijken. IJsland heeft wel wat en dan bedoel ik niet alleen een rare taalquote:Op maandag 20 augustus 2012 02:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komt wel goed spul vandaan hoor.
Olafur Arnalds is ook wel een favoriet van me. En Rokkurro.
Ow en Steindor Kristinsson, maar meer als lid van Einoma, solo iets minder boeiend.
D'r is trouwens een muziek docu over Ijslandse muziek: Iceland: Beyond Sigur Ros. Wellicht de moeite
Mwa valt op zich wel mee hoor. Vooral experimenteel electronisch... IDM en ambient enzo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:23 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm redelijk into de "Scandinavische" & IJslandse muziek dus
Zeker landen die me mooier lijken dan Spanje, Portugal enzoquote:Op maandag 20 augustus 2012 02:33 schreef Faxie het volgende:
De Scandinavische landen en Canada vind ik wel mooi trouwens. Zou daar wel eens op vakantie willen gaan. Keertje een weekend in Zweden geweest en dat smaakte naar meer
Idd. Dat ruige ongerepte van de Scandinavische landen spreekt me wel aan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zeker landen die me mooier lijken dan Spanje, Portugal enzo
En pure aids voor de huidquote:Op maandag 20 augustus 2012 02:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd. Dat ruige ongerepte van de Scandinavische landen spreekt me wel aan.
Altijd maar die stomme zon, zo saai is dat.
Daar weet ik alles vanquote:Op maandag 20 augustus 2012 02:46 schreef Rafeiro het volgende:
Is wel jammer, want sportvissen is best leuk, en (zalm)forel is gerookt daarna ook erg lekker om te eten
Maar aan het water verbrand je nog sneller.
Dan ben jij vast een uitzonderingquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:13 schreef rival het volgende:
spreek voor jezelf, ik slaap geweldig. nacht in nacht uit
Ik ben jaloers!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:13 schreef rival het volgende:
spreek voor jezelf, ik slaap geweldig. nacht in nacht uit
Mjah lukt mij niet echt en zeker gisteravond niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
kan je ook doen hoor. je moet gewoon genieten van het in bed liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |