Waar dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:41 schreef dawg het volgende:
[..]
roy en ik staan al klaar met de emmers.
dus dames, opschieten!
Oh. Wie komt mij ophalen dan?quote:
300 ex de OP en 301 als je de OP wel meeteltquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:43 schreef Sammers het volgende:
Waarom post ik telkens als laatste? Hoeveel berichten passen er in een topic?
Kun je die nummers ergens zien?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
300 ex de OP en 301 als je de OP wel meetelt
Psst. Er lezen kleine kinderen mee..quote:
Ja rechtsboven elke postquote:
Thx! Voortaan doe ik niet meer het laatste bericht, ben toch inspiratieloos voor een nieuwe titel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rechts bovenin, boven de quote knop
ja, net op tijd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:45 schreef Sammers het volgende:
[..]
Psst. Er lezen kleine kinderen mee..
Dan doe ik niet mee hequote:
Volgens mij kan alleen een mod datquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:45 schreef Sammers het volgende:
Kan ik de titel trouwens nog aanpassen?
Souchou....quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:35 schreef Royco1 het volgende:
Die achterlijke kat van me vind het wel mooi weer om nu te gaan spelen
Oh, dan verzint de volgende maar een nieuwe.quote:
Heb je kinderen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:45 schreef Sammers het volgende:
[..]
Psst. Er lezen kleine kinderen mee..
Souchou?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Souchou....of de andere die wit met oranje
Ik stap dus NOOIT meer bij iemand achterop de fiets hequote:Op zondag 19 augustus 2012 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn auto is stuk, en om je nu op de fiets op te halen gaat wat te ver he
Ik kan toevallig wel keigoed fietsen jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stap dus NOOIT meer bij iemand achterop de fiets he
Waterballet bij Roy in zn kroeg lees ik netquote:
Dat zei die gast van woensdagnacht ook jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan toevallig wel keigoed fietsen ja
iedereen moet meedoen. anders is het geen contest. dus haal even een van je favofokkers over om je naar roy zijn kroeg te brengen dan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waterballet bij Roy in zn kroeg lees ik net
Maar ik heb niet gedronkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei die gast van woensdagnacht ook ja
Zweetballet is niet leukquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waterballet bij Roy in zn kroeg lees ik net
Ik ben de vaste chauffeur van die favofokkersquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:48 schreef dawg het volgende:
[..]
iedereen moet meedoen. anders is het geen contest. dus haal even een van je favofokkers over om je naar roy zijn kroeg te brengen dan.
Wet t-shirt contest schat!quote:
Je kunt sheldon toch wel onthouden?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar dat kan ik niet onthouden.... Souchou dus![]()
dan zijn er vast wel een paar jou een gunst schuldig.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben de vaste chauffeur van die favofokkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |