Ik kan toevallig wel keigoed fietsen jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stap dus NOOIT meer bij iemand achterop de fiets he
Waterballet bij Roy in zn kroeg lees ik netquote:
Dat zei die gast van woensdagnacht ook jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan toevallig wel keigoed fietsen ja
iedereen moet meedoen. anders is het geen contest. dus haal even een van je favofokkers over om je naar roy zijn kroeg te brengen dan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waterballet bij Roy in zn kroeg lees ik net
Maar ik heb niet gedronkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei die gast van woensdagnacht ook ja
Zweetballet is niet leukquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waterballet bij Roy in zn kroeg lees ik net
Ik ben de vaste chauffeur van die favofokkersquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:48 schreef dawg het volgende:
[..]
iedereen moet meedoen. anders is het geen contest. dus haal even een van je favofokkers over om je naar roy zijn kroeg te brengen dan.
Wet t-shirt contest schat!quote:
Je kunt sheldon toch wel onthouden?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar dat kan ik niet onthouden.... Souchou dus![]()
dan zijn er vast wel een paar jou een gunst schuldig.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben de vaste chauffeur van die favofokkers
Je bent er zelf ook een (geweest).quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]nee.
Ik heb een hekel aan kinderen.
mannen blijven kinderen. hun speelgoed wordt alleen duurder.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:50 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je bent er zelf ook een (geweest).
Nog steeds wel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:50 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je bent er zelf ook een (geweest).
Waarheid dat!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
mannen blijven kinderen. hun speelgoed wordt alleen duurder.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Hmm,.... stiekem noem ik de kat zo... en als ik het nog wel weet zal ik hem juist benoemenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt sheldon toch wel onthouden?
Sheldon is een baas
Zo waar ditquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud je bent, maar hopelijk is je vriendin/vrouw het dan daarmee eens.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog steeds wel.
Vervelende schreeuwende domme vieze wezens.
Ik noem jou toch ook niet opeens Bertha omdat ik je naam niet kan onthoudenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... zou ik kunnen doen, maar nee less fun
Inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |