Je bent er zelf ook een (geweest).quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]nee.
Ik heb een hekel aan kinderen.
mannen blijven kinderen. hun speelgoed wordt alleen duurder.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:50 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je bent er zelf ook een (geweest).
Nog steeds wel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:50 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je bent er zelf ook een (geweest).
Waarheid dat!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
mannen blijven kinderen. hun speelgoed wordt alleen duurder.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Hmm,.... stiekem noem ik de kat zo... en als ik het nog wel weet zal ik hem juist benoemenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt sheldon toch wel onthouden?
Sheldon is een baas
Zo waar ditquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud je bent, maar hopelijk is je vriendin/vrouw het dan daarmee eens.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog steeds wel.
Vervelende schreeuwende domme vieze wezens.
Ik noem jou toch ook niet opeens Bertha omdat ik je naam niet kan onthoudenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... zou ik kunnen doen, maar nee less fun
Inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik noem jou toch ook niet opeens Bertha omdat ik je naam niet kan onthouden
Neequote:
Tjah. Ik zal ze daar op uit moeten zoeken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud je bent, maar hopelijk is je vriendin/vrouw het dan daarmee eens.
Bertha... creatief weer....quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik noem jou toch ook niet opeens Bertha omdat ik je naam niet kan onthouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bitch?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik gebruik voor jou wel altijd een naam die begint met een B
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tjah. Ik zal ze daar op uit moeten zoeken.
Als dat geen neuken wordt Mur!!quote:
Maar dat ben ik ookquote:
Ik zit ook buiten, is inderdaad heerlijk!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:56 schreef xFriendx het volgende:
Buiten nu best lekker. Jammer dat je niet buiten kan slapen. Als je buren je vinden in je boxer op het gras is wat vreemd plus je geeft de muggen dan wel een flinke maaltijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |