Blijkbaar hahaquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:38 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wij L-burgers zijn erg paranoïde aangelegd
Ja, maar er zijn ook genoeg mensen die al op andere fora zittenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nja, zoveel nieuwe gezien die het echt niet snappen
True.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn ook genoeg mensen die al op andere fora zitten
Oké, werk ze nog. Ik ga slapen.. welterusten!quote:
Doeiquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:40 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oké, werk ze nog. Ik ga slapen.. welterusten!
Weltrustequote:Op zondag 19 augustus 2012 22:40 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oké, werk ze nog. Ik ga slapen.. welterusten!
mja, hoe bewijs je zoiets zonder IP adressen etcquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:42 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Onze forensische afdeling is inmiddels een onderzoek gestart.
Er heeft nog niemand geantwoord op je vraag wat het is.quote:
Ach, als je hier een tijdje langer post dan ontzenuw je dat meestal snelquote:
Ik las net dat het ging over andere accounts, maar die heb ik niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er heeft nog niemand geantwoord op je vraag wat het is.
Dus je weet verrekte goed wat het is.
Onderschat ons forensisch onderzoeksteam niet zij hebben hun connectiesquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja, hoe bewijs je zoiets zonder IP adressen etc
Dadelijk kent iemand van FOK! je wel in het echtquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:43 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik las net dat het ging over andere accounts, maar die heb ik niet.
Kwam laatst in US nog een (inmiddels ex-) collega tegenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:44 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dadelijk kent iemand van FOK! je wel in het echt
Niemand die weet dat ik op FOK! zit anders was ik vast allang omgelegd geweest met alles wat ik hier op FOK! heb geschrevenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kwam laatst in US nog een (inmiddels ex-) collega tegen
ik ken IRL (behalve dan de Fokkers die ik gemeet heb) niemand die Fokt (denk ik danquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:46 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Niemand die weet dat ik op FOK! zit anders was ik vast allang omgelegd geweest met alles wat ik hier op FOK! heb geschreven
Daarom ook zo vaak de verandering van account zelfs mijn schrijfstijl pas ik aan wanneer ik op FOK! actief ben.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken IRL (behalve dan de Fokkers die ik gemeet heb) niemand die Fokt (denk ik dan)
wow, je bent wel erg beducht er voor om niet opgemerkt te wordenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:49 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Daarom ook zo vaak de verandering van account zelfs mijn schrijfstijl pas ik aan wanneer ik op FOK! actief ben.
Dat klopt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, je bent wel erg beducht er voor om niet opgemerkt te worden
Nee, sorryquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:43 schreef Koen66 het volgende:
ik dacht in 1e instantie dat Sammers een kloon van Samzz was ofzo
Doe nou niet dadelijk komt hij ook in dit topicquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:54 schreef debeterebob het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_belezen_duo__.html
Firefly gespot
Was het gezellig?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik ben thuis.
Trein uiteraard vertraging.
What else is newquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik ben thuis.
Acht minuutjes later thuis dan geplanned, dat valt nog wel mee dus.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik ben thuis.
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar dat advies.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb nu een fucking gaatje in m'n voet door Merel's advies..
Uiteraard. Heb me enorm vermaakt.quote:
Was ook een enorme bitchfight aan de gang. Schreeuwen, schelden, klauwen met de nagels.quote:
Valt mee, zeker. Daarna in de trein een half uur zicht gehad op de onderbroek van een blonde vrouw.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:39 schreef twi het volgende:
[..]
Acht minuutjes later thuis dan geplanned, dat valt nog wel mee dus.
Splinter te diep, gaatje prikken..quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar dat advies.
Bitchfight, serieus?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard. Heb me enorm vermaakt.
Ook leuk geweest met die vriendin op bezoek?
[..]
Was ook een enorme bitchfight aan de gang. Schreeuwen, schelden, klauwen met de nagels.![]()
Sta je dan 8 minuten langer tussen.
[..]
Valt mee, zeker. Daarna in de trein een half uur zicht gehad op de onderbroek van een blonde vrouw.
Ja, paar van die treurige slettebakken die elkaar ophitsen en dan tekeer gaan.quote:
Het was een vriend die langs kwam. We hebben Cars 2 gekeken en pizza gegeten. Erg gezellig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard. Heb me enorm vermaakt.
Ook leuk geweest met die vriendin op bezoek?
[..]
Was ook een enorme bitchfight aan de gang. Schreeuwen, schelden, klauwen met de nagels.![]()
Sta je dan 8 minuten langer tussen.
[..]
Valt mee, zeker. Daarna in de trein een half uur zicht gehad op de onderbroek van een blonde vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |