Fijn ook dat die Hollanders nooit begrijpen dat onze provincie altijd nog een graad of 4 a 5 warmer is he?quote:
Ik woon in het echte zuiden. Heb nog steeds moeite om de mensen te verstaan als ze ploat proatequote:Op zondag 19 augustus 2012 22:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Fijn ook dat die Hollanders nooit begrijpen dat onze provincie altijd nog een graad of 4 a 5 warmer is he?
Ik had het niet over plat praotequote:Op zondag 19 augustus 2012 22:15 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik woon in het echte zuiden. Heb nog steeds moeite om de mensen te verstaan als ze ploat proate
Lol, ik ga ook over niet al te lang slapenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan het moment dat je moet gaan slapen...dat doe je meestal niet buiten. Plus binnen koelt het niet heel snel af. Plus alleen open zetten waar je een hor voor hebt, anders heb je een hele muggenbevolking binnen
Waar?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:15 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik woon in het echte zuiden. Heb nog steeds moeite om de mensen te verstaan als ze ploat proate
Aha, ik in de buurt van Eindhoven.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:17 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
België![]()
Grapje bij Maastricht in de buurt
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:19 schreef Sammers het volgende:
[..]
Aha, ik in de buurt van Eindhoven.
Eindhoven de gekstequote:Op zondag 19 augustus 2012 22:19 schreef Sammers het volgende:
[..]
Aha, ik in de buurt van Eindhoven.
Op die manier, ik woon er zelf trouwens ook niet hoor.quote:
Ik vind Eindhoven behoorlijk kut. 's-Hertogenbosch is veel tofferquote:
Toch niet in Waalre he?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:23 schreef Sammers het volgende:
[..]
Op die manier, ik woon er zelf trouwens ook niet hoor.
Dat wel jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Eindhoven behoorlijk kut. 's-Hertogenbosch is veel toffer.
Daar doe ik geen uitspraken overquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:26 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Waalre wonen best wel een groot aantal rijke mensen dus aan de andere kant...
Nee, absoluut niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:29 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Waarom niet omdat je daar toch woont in de bossen?
Vertel?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:31 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ah je bent nog een fris jong blaadje![]()
Ik ben een oude bok veel te oud voor jou
Dat is toch niks om je voor te schamen.quote:
Veel klanten?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:33 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, als dadelijk de klanten weg zijn trek ik alles uit
Ja...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:35 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja...Hoezo niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:35 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja...Mooi dat je erover begint, anders ben ik weer degene die er over begint enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Je allereerste post op fok ooit is hier. Je weet gelijk hoe je moet quoten enzo.quote:
Wat is een kloon?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dit is FOK! iedereen heeft hier minimaal 2 klonen
Kloontjequote:Op zondag 19 augustus 2012 22:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je allereerste post op fok ooit is hier. Je weet gelijk hoe je moet quoten enzo.
Apart.
Wij L-burgers zijn erg paranoïde aangelegdquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mooi dat je erover begint, anders ben ik weer degene die er over begint enzo
Ik heb er geenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dit is FOK! iedereen heeft hier minimaal 2 klonen
Nja, zoveel nieuwe gezien die het echt niet snappenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kloontje
Als is quoten nu ook weer niet zo moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |