Blijkbaar hahaquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:38 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wij L-burgers zijn erg paranoïde aangelegd
Ja, maar er zijn ook genoeg mensen die al op andere fora zittenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nja, zoveel nieuwe gezien die het echt niet snappen
True.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn ook genoeg mensen die al op andere fora zitten
Oké, werk ze nog. Ik ga slapen.. welterusten!quote:
Doeiquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:40 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oké, werk ze nog. Ik ga slapen.. welterusten!
Weltrustequote:Op zondag 19 augustus 2012 22:40 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oké, werk ze nog. Ik ga slapen.. welterusten!
mja, hoe bewijs je zoiets zonder IP adressen etcquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:42 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Onze forensische afdeling is inmiddels een onderzoek gestart.
Er heeft nog niemand geantwoord op je vraag wat het is.quote:
Ach, als je hier een tijdje langer post dan ontzenuw je dat meestal snelquote:
Ik las net dat het ging over andere accounts, maar die heb ik niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er heeft nog niemand geantwoord op je vraag wat het is.
Dus je weet verrekte goed wat het is.
Onderschat ons forensisch onderzoeksteam niet zij hebben hun connectiesquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja, hoe bewijs je zoiets zonder IP adressen etc
Dadelijk kent iemand van FOK! je wel in het echtquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:43 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik las net dat het ging over andere accounts, maar die heb ik niet.
Kwam laatst in US nog een (inmiddels ex-) collega tegenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:44 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dadelijk kent iemand van FOK! je wel in het echt
Niemand die weet dat ik op FOK! zit anders was ik vast allang omgelegd geweest met alles wat ik hier op FOK! heb geschrevenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kwam laatst in US nog een (inmiddels ex-) collega tegen
ik ken IRL (behalve dan de Fokkers die ik gemeet heb) niemand die Fokt (denk ik danquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:46 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Niemand die weet dat ik op FOK! zit anders was ik vast allang omgelegd geweest met alles wat ik hier op FOK! heb geschreven
Daarom ook zo vaak de verandering van account zelfs mijn schrijfstijl pas ik aan wanneer ik op FOK! actief ben.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken IRL (behalve dan de Fokkers die ik gemeet heb) niemand die Fokt (denk ik dan)
wow, je bent wel erg beducht er voor om niet opgemerkt te wordenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:49 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Daarom ook zo vaak de verandering van account zelfs mijn schrijfstijl pas ik aan wanneer ik op FOK! actief ben.
Dat klopt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, je bent wel erg beducht er voor om niet opgemerkt te worden
Nee, sorryquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:43 schreef Koen66 het volgende:
ik dacht in 1e instantie dat Sammers een kloon van Samzz was ofzo
Doe nou niet dadelijk komt hij ook in dit topicquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:54 schreef debeterebob het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_belezen_duo__.html
Firefly gespot
Was het gezellig?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik ben thuis.
Trein uiteraard vertraging.
What else is newquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik ben thuis.
Acht minuutjes later thuis dan geplanned, dat valt nog wel mee dus.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik ben thuis.
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar dat advies.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb nu een fucking gaatje in m'n voet door Merel's advies..
Uiteraard. Heb me enorm vermaakt.quote:
Was ook een enorme bitchfight aan de gang. Schreeuwen, schelden, klauwen met de nagels.quote:
Valt mee, zeker. Daarna in de trein een half uur zicht gehad op de onderbroek van een blonde vrouw.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:39 schreef twi het volgende:
[..]
Acht minuutjes later thuis dan geplanned, dat valt nog wel mee dus.
Splinter te diep, gaatje prikken..quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar dat advies.
Bitchfight, serieus?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard. Heb me enorm vermaakt.
Ook leuk geweest met die vriendin op bezoek?
[..]
Was ook een enorme bitchfight aan de gang. Schreeuwen, schelden, klauwen met de nagels.![]()
Sta je dan 8 minuten langer tussen.
[..]
Valt mee, zeker. Daarna in de trein een half uur zicht gehad op de onderbroek van een blonde vrouw.
Ja, paar van die treurige slettebakken die elkaar ophitsen en dan tekeer gaan.quote:
Het was een vriend die langs kwam. We hebben Cars 2 gekeken en pizza gegeten. Erg gezellig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard. Heb me enorm vermaakt.
Ook leuk geweest met die vriendin op bezoek?
[..]
Was ook een enorme bitchfight aan de gang. Schreeuwen, schelden, klauwen met de nagels.![]()
Sta je dan 8 minuten langer tussen.
[..]
Valt mee, zeker. Daarna in de trein een half uur zicht gehad op de onderbroek van een blonde vrouw.
Klinkt gezelligquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, paar van die treurige slettebakken die elkaar ophitsen en dan tekeer gaan.
Vriendjes stonden er bij en grepen half in en half niet. Twi zou dat niet doen.
Hehe, jij en je Cars 2.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het was een vriend die langs kwam. We hebben Cars 2 gekeken en pizza gegeten. Erg gezellig.
Waar en hoe duur?quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:02 schreef Faxie het volgende:
Wie wilt naar Sigur Ros dinsdag de 28e?
Wat? hoe oud is die vriend? 8?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het was een vriend die langs kwam. We hebben Cars 2 gekeken en pizza gegeten. Erg gezellig.
Ahum, welke *dame* wilt naar Sigur Ros de 28e?quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Waar en hoe duur?
Sigur Ros is wel
Ik zou ook bang voor je zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 02:05 schreef Faxie het volgende:
Ik wilde Sinos meenemen, maar die's bang voor me ofzo
I know that feel broquote:Op maandag 20 augustus 2012 02:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben een hele lieve jongen hoorGewoon wat pech met de dames, meer niet
Die spelen ze ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 02:05 schreef Rafeiro het volgende:
Hehe, Seaglopur bijvoorbeeld is wel tof
Wel tof ook dat ze een album hebben compleet zonder titelsquote:Op maandag 20 augustus 2012 02:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die spelen ze ook![]()
Een van m'n favorieten ook wel.
Heb 2 setlists gezien dus durf niet te zeggen welke het wordt, maar ze zagen er heel goed uit
Haha ja idd. Maar al die nummers hebben alsnog een officieuze titel gekregen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel tof ook dat ze een album hebben compleet zonder titels
Trustequote:Op maandag 20 augustus 2012 02:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik ga schaapjes tellen, vind het wel weer goed zo
Paradiso, dinsdag en woensdag. Ik ga dinsdag.quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:12 schreef Rafeiro het volgende:
Maar waar gaat Sigur Ros zijn dan?
Takk en Hauf/Heim waren echt tof
Te ver uit de buurt danquote:Op maandag 20 augustus 2012 02:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Paradiso, dinsdag en woensdag. Ik ga dinsdag.
Hauf/Heim was een compilatie
Komt wel goed spul vandaan hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Te ver uit de buurt dan
Maar naast Bjork het enige uit IJsland dat ik ken.
Hmm zal eens kijken. IJsland heeft wel wat en dan bedoel ik niet alleen een rare taalquote:Op maandag 20 augustus 2012 02:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komt wel goed spul vandaan hoor.
Olafur Arnalds is ook wel een favoriet van me. En Rokkurro.
Ow en Steindor Kristinsson, maar meer als lid van Einoma, solo iets minder boeiend.
D'r is trouwens een muziek docu over Ijslandse muziek: Iceland: Beyond Sigur Ros. Wellicht de moeite
Mwa valt op zich wel mee hoor. Vooral experimenteel electronisch... IDM en ambient enzo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:23 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm redelijk into de "Scandinavische" & IJslandse muziek dus
Zeker landen die me mooier lijken dan Spanje, Portugal enzoquote:Op maandag 20 augustus 2012 02:33 schreef Faxie het volgende:
De Scandinavische landen en Canada vind ik wel mooi trouwens. Zou daar wel eens op vakantie willen gaan. Keertje een weekend in Zweden geweest en dat smaakte naar meer
Idd. Dat ruige ongerepte van de Scandinavische landen spreekt me wel aan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zeker landen die me mooier lijken dan Spanje, Portugal enzo
En pure aids voor de huidquote:Op maandag 20 augustus 2012 02:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd. Dat ruige ongerepte van de Scandinavische landen spreekt me wel aan.
Altijd maar die stomme zon, zo saai is dat.
Daar weet ik alles vanquote:Op maandag 20 augustus 2012 02:46 schreef Rafeiro het volgende:
Is wel jammer, want sportvissen is best leuk, en (zalm)forel is gerookt daarna ook erg lekker om te eten
Maar aan het water verbrand je nog sneller.
Dan ben jij vast een uitzonderingquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:13 schreef rival het volgende:
spreek voor jezelf, ik slaap geweldig. nacht in nacht uit
Ik ben jaloers!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:13 schreef rival het volgende:
spreek voor jezelf, ik slaap geweldig. nacht in nacht uit
Mjah lukt mij niet echt en zeker gisteravond niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
kan je ook doen hoor. je moet gewoon genieten van het in bed liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |