quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat klinkt serieus niet best !![]()
Ik zou het even rustig aan doen als ik jou was !
Ja, ik heb geen thermodinges maar het is hier best heel warm![]()
En over last van de hitte gesproken ....![]()
Ik deed net ZOIETS STOMS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik had gisteren bijna niks gegeten dus ik dacht nah... ik moet wel effe iets meer eten
dus ik had nog zo'n bakkie bruine bonen van vorige week in de vriezer die had ik eruit
gehaald vanmorgen en die was snel ontdooid, dus ik nog effe in een pannetje opwarmen,
en op een bord gedaan.
Nah... denk ik lekker drink ik er een Tonic met citroen bijlekker fris...
Ik snij een schijffie citroen af om hem uit te knijpen boven mijn tonic
KNIJP IK HEM UIT BOVEN MIJN FUCKING BRUINE BRONEN !!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen heb ik er nog maar een flinke klodder ketchup bijgedaan en toch opgegeten,
nah... ging nog best
Ja en mijn wafel met slagroomquote:
Gaat idd goed ... Hulp nodig?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja en mijn wafel met slagroom![]()
![]()
viel net van mij schoteltje met de slagroom naar beneden
![]()
Gaat goed vandaag, maar ik heb hem toch opgevreten, gewoon nieuwe slagroom erop gedaan
Neh... ik ben gewoon een sukkelquote:
Ja waar niet ... Na het eten maar weer even een douche doen of zoquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... ik ben gewoon een sukkelik hield het schoteltje scheef, voor de rest gaat het allemaal wel
![]()
beetje warm
Ik heb geloof ik al 4 gedouched tussen de bedrijven door en dan kletsnat voor de venquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waar niet ... Na het eten maar weer even een douche doen of zo
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:16 schreef Bluezz het volgende:
Ach wij kwamen terug van boodschappen, ik zet dan de tassen altijd hoog op het aanrecht om op te ruimen. .. valt ie open, splashhhhh de eieren op de grond
Wijk aan Zee daar gingen wij vroeger altijd naar toe met mijn oudersquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:51 schreef golfer het volgende:
Met z'n tweetjes op de scooter naar Wijk aan Zee gereden.
Leuk ! Ik had ook wel iets willen doen, maar dit weer is niet zo best voor mij,quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:32 schreef Bluezz het volgende:
Heen over de sluizen en terug met het pontje![]()
Kijk onze stoere scoot wachten achter een nog stoerdere trikebike
(wij hebben altijd veel lol met zijn 2tjes op dat ding)
[ afbeelding ]
Gelukkig dat het weer goed gaatquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:11 schreef Bluezz het volgende:
Beetje hangen in de rijwind op zo'n ding is lekker hoor.
Verder heb ik geen last vd warmte gelukkig
Gewerkt in de airco die nogal hoog stondquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:20 schreef Lienekien het volgende:
Hoe is het hier? Afgelopen nacht was niet best. Heb koelelementen uit de vriezer gepakt voor een beetje verkoeling. Heb gelukkig een vrije dag.
Nou kon beter, was net na een meeting met allerlei stewardessen over hun future en zo, bij hun werkgeverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vergeet welke dag het is en waar ik mijn sleutels heb gelaten, maar gelukkig weet ik wel waar Bluez en Golfer op vakantie naar toe gaanquote:
Anders sloeg die hele Ted de Braakreferentie nergens op.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vergeet welke dag het is en waar ik mijn sleutels heb gelaten, maar gelukkig weet ik wel wanneer Bluez en Golfer op vakantie gaan
Dat is voor mij waarschijnlijk ook het ezelsbruggetje geweestquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Anders sloeg die hele Ted de Braakreferentie nergens op.
Zo zie je maar. De echt belangrijke zaken in het leven onthou je in ieder geval wel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:16 schreef Deisyy het volgende:
Ik vergeet welke dag het is en waar ik mijn sleutels heb gelaten, maar gelukkig weet ik wel waar Bluez en Golfer op vakantie naar toe gaan
Maar zeg mop, zijn het je buren?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hmmmmmmm een bankstel een zooitje hout en een pak scrootjes ofzoiets, als
er niks meer bijkomt kan je nog bij de container...
Nee, volgens mij van een straat hierachter, want ik heb ze nog nooit gezien, dus is welquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar zeg mop, zijn het je buren?
Achtervolg ze en als je vuilnisbak vol zit dan je vuilniszak bij hun voor de deur neerzetten met een briefje erbijquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, volgens mij van een straat hierachter, want ik heb ze nog nooit gezien, dus is wel
sneaky, ze zouden het ook bij hun eigen container kunnen gooien, nah.. gebeurd wel vaker
Mooi liedquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:36 schreef golfer het volgende:
Scott McKenzie is ook al niet meer onder ons.![]()
hmmm eigenlijk niet zo goed... ze zou al in het verzorgingstehuis moeten liggen maarquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:29 schreef Lienekien het volgende:
Ah, terms of endearment.
Hé mop, hoe is het met je moeder?
Jij hebt op mijn laatste berichtje niet gereageerdquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ja eh.......... jullie hoeven niet gelijk stil te vallen
Oh, dat is minder. Fingers crossed, dan maar!quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmm eigenlijk niet zo goed... ze zou al in het verzorgingstehuis moeten liggen maar
ze ligt nog in het ziekenhuis wegens wonden aan haar benen die maar blijven bloeden,
ik heb haar vanmiddag wel via de 06 unit van broertje aan de phone gehad, ze klonk een
beetje bibberig
We zijn de hele dag al stil en nu moeten we opeens aan een stuk door tot bedtijd ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ja eh.......... jullie hoeven niet gelijk stil te vallen
ow...... neh... la maar gaan, maak ik me niet druk om, wordt vanzelf wel weer een keertje opgeruimdquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij hebt op mijn laatste berichtje niet gereageerdHoeft verder ook niet hoor, maar dan niet verwachten dat ik wel op jou reageer
Das inderdaad wel erg vervelend.... Jammer dat het bloeden niet stopt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmm eigenlijk niet zo goed... ze zou al in het verzorgingstehuis moeten liggen maar
ze ligt nog in het ziekenhuis wegens wonden aan haar benen die maar blijven bloeden,
ik heb haar vanmiddag wel via de 06 unit van broertje aan de phone gehad, ze klonk een
beetje bibberig
En ja sterkte met je moeder natuurlijkquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
beetje bibberig
Zal wel weer goed komenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, dat is minder. Fingers crossed, dan maar!
Vind je american pie een leuk nummer?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
En ja sterkte met je moeder natuurlijk
Ow... dat klikt eh... rete spannend !quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:38 schreef Lienekien het volgende:
Ik had toch bijna een date in het topic over toiletpapier.
Wc papier dilemmaquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... dat klikt eh... rete spannend !![]()
vertel !
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... dat klikt eh... rete spannend !![]()
vertel !
Ja gaat wel, maar die is vandaag biet overleden en daar ging het golfert omquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind je american pie een leuk nummer?
Heb jij daar ook last van ?quote:
Laten we het hier eens vragenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:10 schreef Plazier het volgende:
Hebben jullie ook, dat wanneer je je billen na het poepen niet helemaal goed of helemaal niet goed afveegt, dat het gebied rond je anus na een tijdje begint te jeuken?
Ik heb hier de laatste tijd opzich best vaak last van... Zijn er nog meer mensen met dit probleem?
Ja, lees nou, tot en met de afspraak bij het vochtig toiletpapier.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb jij daar ook last van ?
[..]
Laten we het hier eens vragen
ja ja ik zat net te lezenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, lees nou, tot en met de afspraak bij het vochtig toiletpapier.
ik zeg doen !quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:46 schreef Lienekien het volgende:
Mijn aanstaande meldt net dat hij binnenkort toch die kant op moet en dat ik wel mee mag rijden.
Ah jongens, dat is al eens voorbij gekomen. En nee, nog steeds geen datum.quote:
Zullen we effe helpen met een datum prikken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ah jongens, dat is al eens voorbij gekomen. En nee, nog steeds geen datum.
mja... ze klonk ook wel zielig, maar niks aan te doen, ik denk dat het door de trombose komtquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:50 schreef Deisyy het volgende:
Triest voor je moeder Fann, een operatie en verblijf in het ziekenhuis valt ook niet mee op die leeftijd
Ja ik moet dat effe aan mijn ''medische zus'' vragen waar het nou precies aan ligt, ikquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:52 schreef Bluezz het volgende:
Ja Fann, zijn de bloedverdunners niet op tijd gestopt o.i.d.
Kompgoe hoor, maar het ken ff duren..
volgens mij nu ondertussen 83quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:57 schreef Bluezz het volgende:
Ja super!! Hoe oud is ze eik. dat ze in een vphuis woont?
Weet je dr geboortejaar nog?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het veranderd ook ieder jaar weer !
Nee die is niet meer zo jongquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:01 schreef Bluezz het volgende:
Ja! Oh best oud, ik verwachtte bij jou een bruisende jonge moeder
Ik heb op de verjaardagskalender op de WC zoveel mogelijk de naam en bijvoorbeeld '80 erachter.. dan weet je meteen hoe oud iemand wordt
Ouder dan de mijne, die is uit '32, volgens mij ....quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
pfoe goeie![]()
1929 volgens mij...
Ja nee dan zou zo'n verjaardagskalender op elke dag wel een naam moeten hebben staanquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar even ter excuse, ik heb wel 8 broer en zussen en ook nog zoveel zwagers en schoonzussen![]()
die nichtjes en neefjes hou ik helemaaaaaaal niet meer bij, sommige hebben zelfs ook al kinderen !
Dus dan is mijn moeder toch 83 ? toch? en jouw moeder 79 jaar?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ouder dan de mijne, die is uit '32, volgens mij ....
Ja daarom da's niet meer bij te benenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee dan zou zo'n verjaardagskalender op elke dag wel een naam moeten hebben staan
Ja zoiets idd, de mijne moet nog 80 worden dit jaarquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus dan is mijn moeder toch 83 ? toch? en jouw moeder 79 jaar?
ja toch?volgens mij wel...
Ik hoef eigenlijk niet zo nodig 80 jaar oud te wordenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets idd, de mijne moet nog 80 worden dit jaar
Ik ook niequote:Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik hoef eigenlijk niet zo nodig 80 jaar oud te wordenik heb een beetje teveel narigheid gezien
in die verpleeg en verzorgingstehuizen
Neh, zou dat nooit nie doen niequote:Op maandag 20 augustus 2012 21:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee jij verhangt je liever vandaag dan morgenda's ook weer niet de bedoeling !
Ik blijf er zoveel mogelijk vandaan, lijkt me ook niks.. Als ik het op mezelf niet meer kan redden betekent dat dat het mooi genoeg is geweestquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik hoef eigenlijk niet zo nodig 80 jaar oud te wordenik heb een beetje teveel narigheid gezien
Goed zo !quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neh, zou dat nooit nie doen nie
Zo denk ik er eigenlijk ook wel over, een pilletje om je nek zou wel handig zijn eigenlijkquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik blijf er zoveel mogelijk vandaag, lijkt me ook niks.. Als ik het op mezelf niet meer kan redden betekend dat dat het mooi genoeg is geweest
Over hoe heb ik nog niet nagedacht...quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zo denk ik er eigenlijk ook wel over, een pilletje om je nek zou wel handig zijn eigenlijk![]()
Als je dan écht denkt, nou jongens het is mooi geweest.... hup wijntje erbij en dan het pilletje
maar ik denk niet dat dat wordt toegestaan
Ik heb wel al een euthanasie verklaring, dat wel, ik hoef niet als een kasplantje verder in'quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Over hoe heb ik nog niet nagedacht...
Veel moeite gedaan om dat in te vullen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb wel al een euthanasie verklaring, dat wel, ik hoef niet als een kasplantje verder in'
ieder geval... leek me wel verstandig.
Ow maar ik ga ook echt niet alle neven en nichten meer langs... soms een kaartje, soms niks, soms een bezoekje, dat ligt helemaal aan de persoonquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar even ter excuse, ik heb wel 8 broer en zussen en ook nog zoveel zwagers en schoonzussen![]()
die nichtjes en neefjes hou ik helemaaaaaaal niet meer bij, sommige hebben zelfs ook al kinderen !
Is niet zoveel moeite hoor en anders kan je gewoon even je huisarts vragen om jequote:Op maandag 20 augustus 2012 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Veel moeite gedaan om dat in te vullen?
Ik zou bij totaal niet zelfbeheersend (of hoe je het moet noemen) ook een prikje willen...
Lees: Luier om, niet zelf kunnen eten of lopen... Niet helder zijn.
Het leukste werk van mijn leven was in een verpleeghuis tussen de dementerendenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow maar ik ga ook echt niet alle neven en nichten meer langs... soms een kaartje, soms niks, soms een bezoekje, dat ligt helemaal aan de persoon
Dus dat !quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het leukste werk van mijn leven was in een verpleeghuis tussen de dementerenden
Maar oh oh wat een leed als het je naaste is
Dit zou mijn 4e jaar op rij geen verjaardag vieren zijn eigenlijk...quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja precies en lang niet iedereen viert zijn/haar verjaardag meer of in elk geval niet
ieder jaar, ik ook niet
Nee, ik ben nergens lid van, ik heb gewoon zo'n formulier van internet geplukt, ik weet niet eens meer waar, uitgeprint en toen ben ik naar de huisarts gegaan met dat ding.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:23 schreef Bluezz het volgende:
Ben jij ook lid van de nvve dan Fann? Ik twijfel nog, maar moet hem eigenlijk ook gaan invullen.
Bij mijn moeders verjaardag hebben we altijd ''familiedag'' dan is iedereen er ook,quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een leukere manier om mn verjaardag te vieren : een dagje uit met kinderen en kleinkuifje
Groot feest wordt het weer als g 60 wordt (althans dat is een vaag plan geloof ik)
ik zeg de 25stequote:Op maandag 20 augustus 2012 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en we moeten nog een datum prikken voor Lienekien !
deze maand ?quote:
Die wil er nog even van genieten nu de datum vaststaatquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Lienekien is er tussenuit gesneakt denk ik.
Met de WC rol man...quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Die wil er nog even van genieten nu de datum vaststaat
En geen citroen uitknijpen over wat je niet wil OKquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... zal ik dan maar afscheid nemen voor vanavond in ieder geval.
Op passende wijze...
Ik ga niet dood hoor, alleen effe eten![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Met de WC rol man...
Ik was er 4 jaar geleden bij, was echt een hartverwarmend mooi concert. En de reacties zijn nu ook al weer lovend... Maar ik hoop voor Karina dat de wind gunstig staatquote:
Kan je niet effe bellen dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:18 schreef chufi het volgende:
FF of the record: Heb ik dit weekend een vlucht naar Spanje geboekt, betaald via PayPal... geld is overgemaakt ... Ik zou een bevestigings email krijgen en zo van Vueling.... Niets gezien nog wel een email dat ze weten dat ik naar Valencia ga en of ik nog kamers wil boeken of een auto voor in de binnenstad. Als ik dan op de website check staat er wel dat het confirmed is ... ...
Ik wil gewoon een bevestigings email
Is bij mij naast de deur, ik vroeg me al af wat die herrie toch was, om half twaalf afgelopenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was er 4 jaar geleden bij, was echt een hartverwarmend mooi concert. En de reacties zijn nu ook al weer lovend... Maar ik hoop voor Karina dat de wind gunstig staat
Ja wat was dat goed, kippenvel...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was er 4 jaar geleden bij, was echt een hartverwarmend mooi concert. En de reacties zijn nu ook al weer lovend... Maar ik hoop voor Karina dat de wind gunstig staat
Ik dacht eerst, mmm ik hoor helemaal niks, maar toen was het nog een beetje lawaaiierig buiten (buren en zo). Toen ik in bed lag en alles helemaal stil was, hoorde ik het zo hard alsof de buurjongen zijn radio te hard had staanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nog niet naar gevraagdquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je je bevestigings email nou al of niet?
Waarom bel je dan niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nog niet naar gevraagdMaar komt wel goed
Op mn account staat gewoon bevestigd en ik heb de reserveringscode dus ......quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom bel je dan niet?![]()
Ik had allang aan de telefoon gehangen
ow.......... dan zal het wel goed zijn, ik dacht dat je helemaal niks aan bevestiging had gekregen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Op mn account staat gewoon bevestigd en ik heb de reserveringscode dus ......
Op moment van boeking stond er dat ik meerdere bevestigings emails zou kunnen krijgen ... Geld is ook al overgemaakt ... Ik zie geen probleem . maar check het later nog wel .. Meer dan 2 week te gaanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.......... dan zal het wel goed zijn, ik dacht dat je helemaal niks aan bevestiging had gekregen.
Ga je bij je dochter of in een hotel?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Op moment van boeking stond er dat ik meerdere bevestigings emails zou kunnen krijgen ... Geld is ook al overgemaakt ... Ik zie geen probleem . maar check het later nog wel .. Meer dan 2 week te gaan
Ik heb een hotel geboekt voor de eerste 4 nachten en voor de rest moet ik nog plannen en checkenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga je bij je dochter of in een hotel?
Dat klinkt niet slecht !quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een hotel geboekt voor de eerste 4 nachten en voor de rest moet ik nog plannen en checken
Wel met zwembad op het dak
Heb je de trailer opgenomen ?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Sinds ik weet hoe de dvd recorder werkt ben ik een heleboel films voor de 2e keer aan
het bekijken.![]()
Deze is ook zoooooooooooooo goed ! kelere![]()
Vluling is wel betrouwbaar overigens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Op mn account staat gewoon bevestigd en ik heb de reserveringscode dus ......
Mijn hotel heb ik apart geboekt (uiteindelijk via dezelfde trader van Vueling voor dezelfde prijs)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vluling is wel betrouwbaar overigens.
Had zoiets vorig jaar met mijn hotel Balmes Barcelona. Rekening vooraf betaald. En ze konden mijn boeking nergens vinden. Jullie spreken engels huh ? goed ga dan maar eens kijken bij bijstortingen ergens tussen die en die datum. Die vonden ze inderdaad. Kreeg noodgedwongen een veel grotere kamer toegewezen (ze moesten een kamer afstaan).
Dus nu heb je er een DVD van ?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... jahaa ik heb de hele film gezien
Ik ga morgen alles afronden voor mijn reisje.. Sevilla Heb noodgedwongen een creditcard moeten regelen (via ANWB was het goedkoopste, en die gasten zijn sneller dan de papieren in de brievenbus).quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn hotel heb ik apart geboekt (uiteindelijk via dezelfde trader van Vueling voor dezelfde prijs)
Ow... nee hoe dat moet weet ik dan weer niet, ik prop er gewoon een dvd in en dan lees ikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:53 schreef chufi het volgende:
Je hebt het over een DVD-recorder, dus ik ga er van uit dat je hem opgenomen hebt
Sevillaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ga morgen alles afronden voor mijn reisje.. Sevilla Heb noodgedwongen een creditcard moeten regelen (via ANWB was het goedkoopste, en die gasten zijn sneller dan de papieren in de brievenbus).
De polka dansen op de afstandsbediening (werkt altijd).quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... nee hoe dat moet weet ik dan weer niet, ik prop er gewoon een dvd in en dan lees ik
op mijn briefje wat ik verder moet doen![]()
Ik heb het briefje bijna niet meer nodig
Nee, ik hou me keurig aan de instructies, lijkt me beterquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De polka dansen op de afstandsbediening (werkt altijd).
Ook vooruitgang met een maand geleden dus .. Over 2 maanden zet je alles op DVD, niet dat iemand dat tegenwoordig nog doet maar goedquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... nee hoe dat moet weet ik dan weer niet, ik prop er gewoon een dvd in en dan lees ik
op mijn briefje wat ik verder moet doen![]()
Ik heb het briefje bijna niet meer nodig
Soms is dat ook niet ergquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben namelijk niet zo technisch
Ik lees nooit handleidingen....vrijwel nooit nodig gehad.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben namelijk niet zo technisch
Nee, een mens hoeft niet alles te kunnen, dat vind ik ook.quote:
Ook een best wel een preciezie werkjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, een mens hoeft niet alles te kunnen, dat vind ik ook.
Ik maak me er verder ook niet druk om en de rest ook niet dusssssss![]()
Ik kan wel een keuken witten ofzo, dat wel
Nah... het is een zelfgemaakte handleidingquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik lees nooit handleidingen....vrijwel nooit nodig gehad.
Ik ben gemeen goed met digitale apparaten....bouw ook netwerkjes + beveiliging voor vrienden en zo (ex IT-er... maar nog steeds up-to-date).quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... het is een zelfgemaakte handleidig![]()
Zo van:
Zet TV aan, deze en die knop indrukken.
pak andere afstandsbediening (die met die grote oranje knop)
Zet dvd aan, die en die knop, leg dvd erin, (niet zelf dichtdoen maar met het knopje op de afstandsbediening! )
nou zo gaat hert verder, een soort Jip en janneke handleiding![]()
maar wel zelf geschreven
Dat seg ik ! De DNS-servers !quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben gemeen goed met digitale apparaten....bouw ook netwerkjes + beveiliging voor vrienden en zo (ex IT-er... maar nog steeds up-to-date).
Heb een abbo van chello en de monteur kwam langs. Nu moet ik nog even op je PC zijn.
Dacht het niet (zat gewoon te fokken). Geef maar de DNS-servers en ik zoek het verder wel uit.
Maar kan je ook een keuken witten?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb nog nooit een monteur nodig gehad voor die zaken.
En ik heb wel een dvd-recorder en ik weet hoe die werkt.
Maar ja, zo'n wijf ben ik.
Ja, hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar kan je ook een keuken witten?![]()
of een schilderij maken
Ik zal je helpen.... je koopt eerst batterijen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat seg ik ! De DNS-servers !![]()
geen flauw idee wat dat zijn !![]()
en ga het me niet uitleggen alsjeblieft![]()
Ik wil het niet weten !quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zal je helpen.... je koopt eerst batterijen.
uhuquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tegelijk ook wel, als het moet.
Kijk dat bedoel ik, IK ben hier de klusser in huisquote:
Met citroensausquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ikke niet![]()
Ik ga effe iets te eten in elkaar flansen...
Kijk dat kan ik ook !
Nee wordt op kantoor zitten voorlopig. Ik ben ook niet echt consultant natuurlijk. Wel weer een spannende tijd nu, het bedrijf is overgenomen. Decentralisatie o.a. dus alles wordt weer omgegooid. Maar nu vakantiequote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:10 schreef chufi het volgende:
Ja wat wil je als je in Zuid woont
Heb je eigenlijk alweer een ander project/opdracht?
OK spannend dus nog steeds.. Geniet er maar van. Ok mag gelukkig over 2 weken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee wordt op kantoor zitten voorlopig. Ik ben ook niet echt consultant natuurlijk. Wel weer een spannende tijd nu, het bedrijf is overgenomen. Decentralisatie o.a. dus alles wordt weer omgegooid. Maar nu vakantie
Dat kwoot alarm is best wel handig ik wist meteen dat ze me uit zaten te lachen in datquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben heel handig met mijn handen, hoor.
Linkje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat kwoot alarm is best wel handig ik wist meteen dat ze me uit zaten te lachen in dat
topicomdat jij zei ''kantklossen''
Ja, laatste tijd wat minder.quote:
Mn Spaans is prima na 15 jaar huwelijk met ... Maar niet mn smaakquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, laatste tijd wat minder.
Deze voor jou dan, om jouw Spaans een beetje bij te timmeren![]()
Wil je een bewegende Spaanse clip?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jammer dat die Spaanse clip niet beweegt.
Yep, ik kan bijna geen goede live clips van Pepe & The Bottle Blondes vinden maar ik word er toch vrolijk van op een vrijdagavondquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jammer dat die Spaanse clip niet beweegt.
Nee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je een bewegende Spaanse clip?
Ze zingen in het Spaansquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:05 schreef chufi het volgende:
Volgens mij waren Gypsy Kings niet Spaans (maar zuid frans) anyway
Het oor van Gogh
Ondernemende Europeanenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze trekken wat rond die zigeuners en doen onderweg wat talenkennis op.
Goed het hier kan praat whateverquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:17 schreef chufi het volgende:
Goed het hier niet over muziek.. Daar is ook een ander 40+ topic voor
Die wilde je al posten toen ik heel lomp 'Nee' zei, toch?quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Die wilde je al posten toen ik heel lomp 'Nee' zei, toch?
Ik vind het jaren80-lawaaiquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
TuurlijkHeb er nog vele meer maar niet voor hier
alleen af en toe dan,
Linda ziet er volgens mij tegenwoordig niet meer zo fris en fruitig uitquote:
Ja helaas de jaren doen hun ding ....quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Linda ziet er volgens mij tegenwoordig niet meer zo fris en fruitig uit
Deze ook niet
Heb jij weer...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaas de jaren doen hun ding ....
Imca ligt hoog in onze doelgroepquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij weer...
Om de conversatie lopend te houden
Ah, intrigerend.quote:
Dat is dan ook wel het vaute tijdstip om te vragen aan een vrijgezellige mssquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, intrigerend.
Geloof jij nog in true love in onze doelgroep?
Ik bedoel dat je nu dus single bent en dan toch de ware liefde nog ergens gaat ontmoeten?
Ik ga maar even alle sterren tellenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel het vaute tijdstip om te vragen aan een vrijgezellige mss
Ik was je niet vergeten hoor ! Ik heb nog aan je gedacht !quote:
Hmmmmmmmmmmm van wie ben jij een kloon?quote:
Dat is dus te veel...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 07:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar eerst koffie !
Dat publiek is geweldig !er zit er eentje tussen die duidelijk een chromosoompje
te weinig of te veel heeft
Ik alleen morgen nog en dan FERKANSIEquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:17 schreef chufi het volgende:
Hier waren het buien met onweer, gerommel en stortregens.. Zondagmiddag werd het wel wat rustiger m aar niet echt een weekend om er op uit te gaan.
Gelukkig dat het weer voorbij is en ik heerlijk van het zonnetje op mn werk heb mogen genieten.. Morgen weer mag ik hopen ...
9 days @work to go
Wow, zoiets had ik ook in een conf-call en dacht zak door de stront... Nog net niet opgehangen maar het scheelde niet veel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:52 schreef Lienekien het volgende:
Ik had een 'ze mogen allemaal in de stront zakken' dag op het werk. Voordat het tot een uitbarsting kwam, heb ik mijn tas gepakt en ben thuis gaan werken.
yep... alles gaat zo een beetje fout wat er fout kan gaan, kunstheup uit de kom, onstoken wonden opquote:
Mja, zeker vervelend, het ergste vind ik bij al die ellende de pijn.quote:
Ik wist niet eens dat dat kon met zo'n kunstdingquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:29 schreef Bluezz het volgende:
Oh men uit de kom is nog mogelijk pijnlijker dan iets breken
Ik hoef nog maar een half uurtje af te tellen
en dan Spanje ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:27 schreef chufi het volgende:
Tis hier verder rustig en ben aan het aftellen ... 6 days to go
Ik zat ooit een kopje thee te drinken bij mijn moedertje... daags na een heup OK, en ineens vertrok haar gezicht en (ze klaagde nooit) begon enorm te schreeuwen... ja hoor uit de kom.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat kon met zo'n kunstdingmaar blijkbaar wel dus en ik dacht
nog wel, nah die zit goed voor de komende 100 jaar
Arm mens ...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zat ooit een kopje thee te drinken bij mijn moedertje... daags na een heup OK, en ineens vertrok haar gezicht en (ze klaagde nooit) begon enorm te schreeuwen... ja hoor uit de kom.
Ook een nepheup
Yep 12 dagen of zoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en dan Spanje ?
Lekker...
Toen ik het kwootalarm kreeg verwachtte ik dat je op het onweer zou reagerenquote:
Ja, dat moet wel als het al ''in je slaap'' uit de kom kan schieten, dat verwacht je niet...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:34 schreef chufi het volgende:
Zo'n kunstheup leuk, maar daar bij zon operatie wanner dan ook .. hebben de spieren rondom clink op hun donder gehad en het blijft altijd maar de vraag hoe dan de spieren moeten hechten aan het metal gewricht, als dat uberhaupt kan... Maar anyway dat maakt zo'n gewricht toch zwak .....
Ja maar ik ga bijna altijd voor hetzelfde en dat is dochter en ex + schoonfamilie .. En dat moet ook niet veel langer duren...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Toen ik het kwootalarm kreeg verwachtte ik dat je op het onweer zou reageren![]()
Maar goed,12 dagen is best kort
maar wel lekker natuurlijk.
Zouzou?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:34 schreef chufi het volgende:
Zo'n kunstheup leuk, maar daar bij zon operatie wanner dan ook .. hebben de spieren rondom clink op hun donder gehad en het blijft altijd maar de vraag hoe dan de spieren moeten hechten aan het metal gewricht, als dat uberhaupt kan... Maar anyway dat maakt zo'n gewricht toch zwak .....
Hier niet......check.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
effe checken of het nu niet overal inregent
Het dondert hier ook heftig , maar geen overlast op 4 hoogquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
effe checken of het nu niet overal inregent
Hier een klein beetje het raam iets meer dicht gedaan in de huiskamer, ''voor de zekerheid''quote:
Mja, het lullige is dat ze net was opgekrabbelt vanuit een behoorlijke depressie, ging netquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Wat vervelend van je moeder Fan, ik snap wel dat je liever had gewild dat dit haar bespaard had gebleven, het is ook nogal wat op die leeftijd.
Wat bedoel je dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:44 schreef sacha het volgende:
dooie boel ja!![]()
ze vallen om mij heen met bosjes![]()
en ik bedoel geen rozen
Ik denk dan aan een voetballer en dat zal hem niet zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat Chufi niet eens weet wie zouzou is
Tja, ligt er aan hoe goed ze revalideert, maar eigenlijk is ''het lichaam'' op, van de ene ellende inquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:45 schreef chufi het volgende:
Wat gaat je moeder nog kunnen mocht ze ontslagen worden.. ?
kan er toch niets aan veranderenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je lacht er wel vrolijk bij !
Live goes on FANN , maar ik vond het ook iets overbodigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je lacht er wel vrolijk bij !
Nou ja, ik ben op het ergste voorbereid, ik hoop alleen niet dat ze constant met pijn hoeft te leven,quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Live goes on FANN , maar ik vond het ook iets overbodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |