quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat klinkt serieus niet best !![]()
Ik zou het even rustig aan doen als ik jou was !
Ja, ik heb geen thermodinges maar het is hier best heel warm![]()
En over last van de hitte gesproken ....![]()
Ik deed net ZOIETS STOMS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik had gisteren bijna niks gegeten dus ik dacht nah... ik moet wel effe iets meer eten
dus ik had nog zo'n bakkie bruine bonen van vorige week in de vriezer die had ik eruit
gehaald vanmorgen en die was snel ontdooid, dus ik nog effe in een pannetje opwarmen,
en op een bord gedaan.
Nah... denk ik lekker drink ik er een Tonic met citroen bijlekker fris...
Ik snij een schijffie citroen af om hem uit te knijpen boven mijn tonic
KNIJP IK HEM UIT BOVEN MIJN FUCKING BRUINE BRONEN !!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen heb ik er nog maar een flinke klodder ketchup bijgedaan en toch opgegeten,
nah... ging nog best
Ja en mijn wafel met slagroomquote:
Gaat idd goed ... Hulp nodig?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja en mijn wafel met slagroom![]()
![]()
viel net van mij schoteltje met de slagroom naar beneden
![]()
Gaat goed vandaag, maar ik heb hem toch opgevreten, gewoon nieuwe slagroom erop gedaan
Neh... ik ben gewoon een sukkelquote:
Ja waar niet ... Na het eten maar weer even een douche doen of zoquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... ik ben gewoon een sukkelik hield het schoteltje scheef, voor de rest gaat het allemaal wel
![]()
beetje warm
Ik heb geloof ik al 4 gedouched tussen de bedrijven door en dan kletsnat voor de venquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waar niet ... Na het eten maar weer even een douche doen of zo
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:16 schreef Bluezz het volgende:
Ach wij kwamen terug van boodschappen, ik zet dan de tassen altijd hoog op het aanrecht om op te ruimen. .. valt ie open, splashhhhh de eieren op de grond
Wijk aan Zee daar gingen wij vroeger altijd naar toe met mijn oudersquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:51 schreef golfer het volgende:
Met z'n tweetjes op de scooter naar Wijk aan Zee gereden.
Leuk ! Ik had ook wel iets willen doen, maar dit weer is niet zo best voor mij,quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:32 schreef Bluezz het volgende:
Heen over de sluizen en terug met het pontje![]()
Kijk onze stoere scoot wachten achter een nog stoerdere trikebike
(wij hebben altijd veel lol met zijn 2tjes op dat ding)
[ afbeelding ]
Gelukkig dat het weer goed gaatquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:11 schreef Bluezz het volgende:
Beetje hangen in de rijwind op zo'n ding is lekker hoor.
Verder heb ik geen last vd warmte gelukkig
Gewerkt in de airco die nogal hoog stondquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:20 schreef Lienekien het volgende:
Hoe is het hier? Afgelopen nacht was niet best. Heb koelelementen uit de vriezer gepakt voor een beetje verkoeling. Heb gelukkig een vrije dag.
Nou kon beter, was net na een meeting met allerlei stewardessen over hun future en zo, bij hun werkgeverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vergeet welke dag het is en waar ik mijn sleutels heb gelaten, maar gelukkig weet ik wel waar Bluez en Golfer op vakantie naar toe gaanquote:
Anders sloeg die hele Ted de Braakreferentie nergens op.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vergeet welke dag het is en waar ik mijn sleutels heb gelaten, maar gelukkig weet ik wel wanneer Bluez en Golfer op vakantie gaan
Dat is voor mij waarschijnlijk ook het ezelsbruggetje geweestquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Anders sloeg die hele Ted de Braakreferentie nergens op.
Zo zie je maar. De echt belangrijke zaken in het leven onthou je in ieder geval wel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:16 schreef Deisyy het volgende:
Ik vergeet welke dag het is en waar ik mijn sleutels heb gelaten, maar gelukkig weet ik wel waar Bluez en Golfer op vakantie naar toe gaan
Maar zeg mop, zijn het je buren?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hmmmmmmm een bankstel een zooitje hout en een pak scrootjes ofzoiets, als
er niks meer bijkomt kan je nog bij de container...
Nee, volgens mij van een straat hierachter, want ik heb ze nog nooit gezien, dus is welquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar zeg mop, zijn het je buren?
Achtervolg ze en als je vuilnisbak vol zit dan je vuilniszak bij hun voor de deur neerzetten met een briefje erbijquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, volgens mij van een straat hierachter, want ik heb ze nog nooit gezien, dus is wel
sneaky, ze zouden het ook bij hun eigen container kunnen gooien, nah.. gebeurd wel vaker
Mooi liedquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:36 schreef golfer het volgende:
Scott McKenzie is ook al niet meer onder ons.![]()
hmmm eigenlijk niet zo goed... ze zou al in het verzorgingstehuis moeten liggen maarquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:29 schreef Lienekien het volgende:
Ah, terms of endearment.
Hé mop, hoe is het met je moeder?
Jij hebt op mijn laatste berichtje niet gereageerdquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ja eh.......... jullie hoeven niet gelijk stil te vallen
Oh, dat is minder. Fingers crossed, dan maar!quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmm eigenlijk niet zo goed... ze zou al in het verzorgingstehuis moeten liggen maar
ze ligt nog in het ziekenhuis wegens wonden aan haar benen die maar blijven bloeden,
ik heb haar vanmiddag wel via de 06 unit van broertje aan de phone gehad, ze klonk een
beetje bibberig
We zijn de hele dag al stil en nu moeten we opeens aan een stuk door tot bedtijd ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ja eh.......... jullie hoeven niet gelijk stil te vallen
ow...... neh... la maar gaan, maak ik me niet druk om, wordt vanzelf wel weer een keertje opgeruimdquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij hebt op mijn laatste berichtje niet gereageerdHoeft verder ook niet hoor, maar dan niet verwachten dat ik wel op jou reageer
Das inderdaad wel erg vervelend.... Jammer dat het bloeden niet stopt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmm eigenlijk niet zo goed... ze zou al in het verzorgingstehuis moeten liggen maar
ze ligt nog in het ziekenhuis wegens wonden aan haar benen die maar blijven bloeden,
ik heb haar vanmiddag wel via de 06 unit van broertje aan de phone gehad, ze klonk een
beetje bibberig
En ja sterkte met je moeder natuurlijkquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
beetje bibberig
Zal wel weer goed komenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, dat is minder. Fingers crossed, dan maar!
Vind je american pie een leuk nummer?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
En ja sterkte met je moeder natuurlijk
Ow... dat klikt eh... rete spannend !quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:38 schreef Lienekien het volgende:
Ik had toch bijna een date in het topic over toiletpapier.
Wc papier dilemmaquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... dat klikt eh... rete spannend !![]()
vertel !
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... dat klikt eh... rete spannend !![]()
vertel !
Ja gaat wel, maar die is vandaag biet overleden en daar ging het golfert omquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind je american pie een leuk nummer?
Heb jij daar ook last van ?quote:
Laten we het hier eens vragenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:10 schreef Plazier het volgende:
Hebben jullie ook, dat wanneer je je billen na het poepen niet helemaal goed of helemaal niet goed afveegt, dat het gebied rond je anus na een tijdje begint te jeuken?
Ik heb hier de laatste tijd opzich best vaak last van... Zijn er nog meer mensen met dit probleem?
Ja, lees nou, tot en met de afspraak bij het vochtig toiletpapier.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb jij daar ook last van ?
[..]
Laten we het hier eens vragen
ja ja ik zat net te lezenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, lees nou, tot en met de afspraak bij het vochtig toiletpapier.
ik zeg doen !quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:46 schreef Lienekien het volgende:
Mijn aanstaande meldt net dat hij binnenkort toch die kant op moet en dat ik wel mee mag rijden.
Ah jongens, dat is al eens voorbij gekomen. En nee, nog steeds geen datum.quote:
Zullen we effe helpen met een datum prikken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ah jongens, dat is al eens voorbij gekomen. En nee, nog steeds geen datum.
mja... ze klonk ook wel zielig, maar niks aan te doen, ik denk dat het door de trombose komtquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:50 schreef Deisyy het volgende:
Triest voor je moeder Fann, een operatie en verblijf in het ziekenhuis valt ook niet mee op die leeftijd
Ja ik moet dat effe aan mijn ''medische zus'' vragen waar het nou precies aan ligt, ikquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:52 schreef Bluezz het volgende:
Ja Fann, zijn de bloedverdunners niet op tijd gestopt o.i.d.
Kompgoe hoor, maar het ken ff duren..
volgens mij nu ondertussen 83quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:57 schreef Bluezz het volgende:
Ja super!! Hoe oud is ze eik. dat ze in een vphuis woont?
Weet je dr geboortejaar nog?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het veranderd ook ieder jaar weer !
Nee die is niet meer zo jongquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:01 schreef Bluezz het volgende:
Ja! Oh best oud, ik verwachtte bij jou een bruisende jonge moeder
Ik heb op de verjaardagskalender op de WC zoveel mogelijk de naam en bijvoorbeeld '80 erachter.. dan weet je meteen hoe oud iemand wordt
Ouder dan de mijne, die is uit '32, volgens mij ....quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
pfoe goeie![]()
1929 volgens mij...
Ja nee dan zou zo'n verjaardagskalender op elke dag wel een naam moeten hebben staanquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar even ter excuse, ik heb wel 8 broer en zussen en ook nog zoveel zwagers en schoonzussen![]()
die nichtjes en neefjes hou ik helemaaaaaaal niet meer bij, sommige hebben zelfs ook al kinderen !
Dus dan is mijn moeder toch 83 ? toch? en jouw moeder 79 jaar?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ouder dan de mijne, die is uit '32, volgens mij ....
Ja daarom da's niet meer bij te benenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee dan zou zo'n verjaardagskalender op elke dag wel een naam moeten hebben staan
Ja zoiets idd, de mijne moet nog 80 worden dit jaarquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus dan is mijn moeder toch 83 ? toch? en jouw moeder 79 jaar?
ja toch?volgens mij wel...
Ik hoef eigenlijk niet zo nodig 80 jaar oud te wordenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets idd, de mijne moet nog 80 worden dit jaar
Ik ook niequote:Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik hoef eigenlijk niet zo nodig 80 jaar oud te wordenik heb een beetje teveel narigheid gezien
in die verpleeg en verzorgingstehuizen
Neh, zou dat nooit nie doen niequote:Op maandag 20 augustus 2012 21:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee jij verhangt je liever vandaag dan morgenda's ook weer niet de bedoeling !
Ik blijf er zoveel mogelijk vandaan, lijkt me ook niks.. Als ik het op mezelf niet meer kan redden betekent dat dat het mooi genoeg is geweestquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik hoef eigenlijk niet zo nodig 80 jaar oud te wordenik heb een beetje teveel narigheid gezien
in die verpleeg en verzorgingstehuizen
Goed zo !quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neh, zou dat nooit nie doen nie
Zo denk ik er eigenlijk ook wel over, een pilletje om je nek zou wel handig zijn eigenlijkquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik blijf er zoveel mogelijk vandaag, lijkt me ook niks.. Als ik het op mezelf niet meer kan redden betekend dat dat het mooi genoeg is geweest
Over hoe heb ik nog niet nagedacht...quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zo denk ik er eigenlijk ook wel over, een pilletje om je nek zou wel handig zijn eigenlijk![]()
Als je dan écht denkt, nou jongens het is mooi geweest.... hup wijntje erbij en dan het pilletje
maar ik denk niet dat dat wordt toegestaan
Ik heb wel al een euthanasie verklaring, dat wel, ik hoef niet als een kasplantje verder in'quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Over hoe heb ik nog niet nagedacht...
Veel moeite gedaan om dat in te vullen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb wel al een euthanasie verklaring, dat wel, ik hoef niet als een kasplantje verder in'
ieder geval... leek me wel verstandig.
Ow maar ik ga ook echt niet alle neven en nichten meer langs... soms een kaartje, soms niks, soms een bezoekje, dat ligt helemaal aan de persoonquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar even ter excuse, ik heb wel 8 broer en zussen en ook nog zoveel zwagers en schoonzussen![]()
die nichtjes en neefjes hou ik helemaaaaaaal niet meer bij, sommige hebben zelfs ook al kinderen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |