Daar kan ik nog wat van leren dan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik ben van de generatie die nog wel heeft leren spellen...
Ik heb niet het idee dat je dat werkelijk wilt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar kan ik nog wat van leren dan.
Ik doe 'em ook nog een keerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik sleep Humperdinges mee naar bed en dan gaan we lila worden![]()
Ik verbeter mezelf wel graag wat dat betreft, ongegronde twijfel dus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat je dat werkelijk wilt.
Ik bedenk me eigenlijk dat ik wel heel weinig herman brood heb geluisterd voor hoe goed ik zijn muziek eigenlijk vind... Moet het toch maar een keer gaan downloadenquote:
Ik ga het even proberenquote:
Mijn keuze:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond de keuze soms wel passend idd.. succes man
Nee echt nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:22 schreef APK het volgende:
Hmmz, allemaal tegelijk gaat niet lukken
Of zitten we nu...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:27 schreef chufi het volgende:
KT heb jij nog een leuk 40+ nummer? Die vorige vond ik niks
Maak je niet drukquote:
Stuck?quote:
En ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:45 schreef chufi het volgende:
Ook mooi idd
Nog 3 weken en dan ben ik toe aan
Met de pasta salade loop ik een klein etmaal op je voor, die staat al in de koelkast met de koude dranken, nu 25 graden binnen, best lekker hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:50 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga nog een pastasalade maken voor twee dagen. En dan heb ik een boek, een iPad, een harde schijf met wat films, een ventilator en een koelkast met koude dranken.
Gisteren heb ik nog soep staan koken. Dat was nog wel op te brengen na een paar uurtjes werken in een ruimte met airconditioning.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met de pasta salade loop ik een klein etmaal op je voor, die staat al in de koelkast met de koude dranken, nu 25 graden binnen, best lekker hoor
Ohhh lekker die hebben wij over 2 wekenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:45 schreef chufi het volgende:
Ook mooi idd
Nog 3 weken en dan ben ik toe aan
Oooh haha die kon ik vroegah halen, die hoge toonquote:
Blijf lekker binnen, met de ventilator op me gerichtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar: "Caramba, wat is het heet!"
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:49 schreef Lienekien het volgende:
Vanwege de hardheid van de koppen waar het toch niet in wil?
I love the sound of a penny dropping in the morning.
Oma !quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:11 schreef Bluezz het volgende:
Teruggelezen
Willen jullie dan nu mijn kleinkuifje zien?
Nou !quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar: "Caramba, wat is het heet!"
Ik ook op de hoogste standquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijf lekker binnen, met de ventilator op me gericht
Strand ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb net maar een de tuinslang in mijn azalea gelegd, die lag op apengapen![]()
Maar verder waag ik me ook niet buiten hoor, morgen wel, de planning is om half 9 richting strand te gaan.
Dat strand van ons is meestal niet zo'n hutje-mutje strand, want daar houd ik ook helemaal niet van, maar om in het weekend nou 2 dagen in huis te zitten zie ik ook niet zitten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Strand ?Zou je dat nou wel doen?
![]()
's avonds lijkt me wel lekker maar overdag? Als haring in een tonnetje
Klinkt goed in elk geval !quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat strand van ons is meestal niet zo'n hutje-mutje strand, want daar houd ik ook helemaal niet van, maar om in het weekend nou 2 dagen in huis te zitten zie ik ook niet zitten.
Dus er gaat een grote parasol mee, een goed gevulde koelbox en wat gezellig gezelschap
Nee, eigenlijk niet !quote:
Deissy Soep?!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet !![]()
Ik eet wel stokbrood bij mijn salade, dat dan weer wel![]()
en Deissy Soep ?daar moet ik dus écht niet aan denken met dit weer
Zoiets?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deissy Soep?!![]()
Welnee, gewoon tomatensoep met balletjes, dat is de lievelings van ieder hier.
Ja bijna, alleen zijn mijn ballen kleinerquote:
Ik zei het vanavond nog, beter niet verkleuren dan verbranden, bruin worden is zo jaren 80quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:07 schreef Bluezz het volgende:
Is ook lekkerMijn favosoep was altijd mosterd, maar een echte goeie uiensoep is ook
![]()
Wat was het hotjes op het waterMaar de goeie sunblock 50 heeft ons niet eens doen verkleuren bijna
We kijken nu the Hunger games ..... eigenlijk een nare film, maar ik wil hem toch zien..
Nee dat doe je je kinderen toch niet aanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja bijna, alleen zijn mijn ballen kleiner![]()
Zelf eet ik ook graag andere soepen, mosterd-, kerrie- of champignonnensoep, maar mijn kinderen aten allebei thuis en dan wil je ze niet teleurstellen hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
half jaar geleden was ik daar voor het laatst, nu blijf 1,5 week. maar ik heb nog geen programma en weet niet of ik bij haar terecht kan of dat ik in een 5-sterren hotel ga zittenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Hee, leuk Chuf!
Dan zie je je dochter weer eens, hoelang is het geleden? Hoelang blijf je daar?
Behoorlijk vreemde geest degene die het heeft geschreven ja... maar toch waren we nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Toevallig kwam ik vandaag de boekrecensie tegen van The Hunger Games, nee, niet aan mij besteed.
Kloptquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:32 schreef Bluezz het volgende:
Ouders vinden altijd dat ze hun kinderen te weinig zien.... kinderen vinden nooit dat ze hun ouders te weinig zien
Zij heeft daar natuurlijk haar eigen leventje en het valt niet mee op dat aan te moeten passen omdat pa komtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
half jaar geleden was ik daar voor het laatst, nu blijf 1,5 week. maar ik heb nog geen programma en weet niet of ik bij haar terecht kan of dat ik in een 5-sterren hotel ga zittenMaar komt wel goed
Je hebt het er maar me te doen als ouders zijnde, al had ik het er vanavond nog over dat onze dochter die op kamers woont al voor het 3e weekend op rij gezellig thuis isquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:32 schreef Bluezz het volgende:
Ouders vinden altijd dat ze hun kinderen te weinig zien.... kinderen vinden nooit dat ze hun ouders te weinig zien
Hoe lang is ze al uit huis... Ik deed dat de eerste paar maanden ook toen ik ging studeren, maar daarna werd het steeds minderquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt het er maar me te doen als ouders zijnde, al had ik het er vanavond nog over dat onze dochter die op kamers woont al voor het 3e weekend op rij gezellig thuis is
Sinds december 2011 heeft ze een kamer in Rotterdam, zo af en toe sliep ze nog weleens thuis, omdat ze hier ook een bijbaantje had, maar sinds mei heeft ze een bijbaantje in Rotterdam, dus sliep ze ook minder vaak thuis (ze noemt haar kamer in Rotterdam nu ook haar thuis). Maar de afgelopen weken is ze elk weekend thuis en dat vinden we wel heel gezellig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe lang is ze al uit huis... Ik deed dat de eerste paar maanden ook toen ik ging studeren, maar daarna werd het steeds minder
Zou dat met de vakantie te maken kunnen hebben.... ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sinds december 2011 heeft ze een kamer in Rotterdam, zo af en toe sliep ze nog weleens thuis, omdat ze hier ook een bijbaantje had, maar sinds mei heeft ze een bijbaantje in Rotterdam, dus sliep ze ook minder vaak thuis (ze noemt haar kamer in Rotterdam nu ook haar thuis). Maar de afgelopen weken is ze elk weekend thuis en dat vinden we wel heel gezellig.
Leukquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt het er maar me te doen als ouders zijnde, al had ik het er vanavond nog over dat onze dochter die op kamers woont al voor het 3e weekend op rij gezellig thuis is
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sinds december 2011 heeft ze een kamer in Rotterdam, zo af en toe sliep ze nog weleens thuis, omdat ze hier ook een bijbaantje had, maar sinds mei heeft ze een bijbaantje in Rotterdam, dus sliep ze ook minder vaak thuis (ze noemt haar kamer in Rotterdam nu ook haar thuis). Maar de afgelopen weken is ze elk weekend thuis en dat vinden we wel heel gezellig.
Zij heeft maar 2 weken vakantie, want de andere weken kon ze extra werken, dat betekent in haar geval 4 dagen per week en dat heeft ze met 2 handen aangegrepen omdat ze komend jaar af studeert en daardoor minder kan werken, dus werkt ze nu extra.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou dat met de vakantie te maken kunnen hebben.... ?
Het is best moeilijk hè, dat loslaten. Want ook al zijn wij niet zo moeilijk en had ze het hier goed, mijn dochter vindt het heerlijk om een plekje voor zichzelf te hebben in Rotterdam, dat is voor haar vrijheid.quote:
Die van mij is ook niet dom, maar moet helaas nog 1 jaartje langer... Wordt ook eens tijd dat zij eens een bijbaantje neemt... Inmiddels 22 alweer.. Volgens mij heeft ze nog nooit een (bij)baantje gehad.. Op wat oppassen na dan en wat bijspringen bij mn ex, maar of ze daar ooit held voor kreeg.?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verstandige meid, die dochter van mij
Voor jou en je dochter is het natuurlijk ook een hele andere situatie en ik weet ook niet of je in Spanje gemakkelijk aan een bijbaantje kan komen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van mij is ook niet dom, maar moet helaas nog 1 jaartje langer... Wordt ook eens tijd dat zij eens een bijbaantje neemt... Inmiddels 22 alweer.. Volgens mij heeft ze nog nooit een (bij)baantje gehad.. Op wat oppassen na dan en wat bijspringen bij mn ex, maar of ze daar ooit held voor kreeg.?
Ja dat soort dingen verlies je uit het oog, na het afmaken van dr lagere school hier in Nederland
Arbeidsmarkt in Spanje is idd bagger...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor jou en je dochter is het natuurlijk ook een hele andere situatie en ik weet ook niet of je in Spanje gemakkelijk aan een bijbaantje kan komen.
Mijn dochter zat op haar 15e in het weekend al achter de kassa en nu ze 20 is werkt ze bij de klantenservice van een energiebedrijf.
Trusten Deisyy s' Weekends staaat mn wekker altijd uit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken, want mijn wekker gaat om half 8 af, zodat ik nog een plekje op het strand heb.
Ik ga zo denk eens voor de verandering het balcon opzoeken ipv mn bedquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:44 schreef Bluezz het volgende:
Voor een plekje op het strand
Moet er niet aan denken... niet je wekker zo vroeg op een vrije zondag maar ook niet naar het strand met zijn allen
http://www.nu.nl/binnenland/2887747/kans-hitterecord.htmlquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken, want mijn wekker gaat om half 8 af, zodat ik nog een plekje op het strand heb.
Heb je een warm huis ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik doe geen oog dicht met die hitte !![]()
en ik maar denken... lila ..... lila.... lilaaa. nah mooi niks !
Dat klinkt serieus niet best !quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je een warm huis ?
Hier gaat het nog wel, hitte blijft redelijk buiten zolang we maar alles dicht houden.
Alleen gisteren na het varen en een half uur fietsen (ik fiets gewoon veel te hard, moet ik nog afleren) had ik een soort rare hitteflauwte en/of hongerklophartkloppingen, zwart voor mn ogen, extreem zweten en kotsmisselijk... na een half uurtje en een douche knapte ik wel weer op gelukkig... ik was even bang voor een zonnesteek o.i.d.
Ketchup erover !quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:54 schreef kingtoppie het volgende:
Bruine bonen met ketchup en citroensap.. Nomnom,
Sorry voor laatst nog trouwens, het zat even diep en ik moest even gallen...
Deze is voor jou !quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:59 schreef kingtoppie het volgende:
Doet mij denken aan een ontgroening voor een studentenvereniging... Ketchup erover.
Gewoon weinig bedoel jequote:Op zondag 19 augustus 2012 14:05 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga maar even middag gymnastiek doen - om een beetje in de 40+ termen te blijven -
Vanuit je stoel om ff wat te pakkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Af en toe opdrukken dat soort ongein
Ik voel me wel een beetje slapjes atm.. Maar dan moet je juist gaan sporten geloof ik, krijg je energie van... (en niet op de korte termijn, maar duurt wat langer meestal)quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Om wat aan te sterken zou ik maar zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |