Trusten Deisyy s' Weekends staaat mn wekker altijd uit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken, want mijn wekker gaat om half 8 af, zodat ik nog een plekje op het strand heb.
Ik ga zo denk eens voor de verandering het balcon opzoeken ipv mn bedquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:44 schreef Bluezz het volgende:
Voor een plekje op het strand
Moet er niet aan denken... niet je wekker zo vroeg op een vrije zondag maar ook niet naar het strand met zijn allen
http://www.nu.nl/binnenland/2887747/kans-hitterecord.htmlquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken, want mijn wekker gaat om half 8 af, zodat ik nog een plekje op het strand heb.
Heb je een warm huis ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik doe geen oog dicht met die hitte !![]()
en ik maar denken... lila ..... lila.... lilaaa. nah mooi niks !
Dat klinkt serieus niet best !quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je een warm huis ?
Hier gaat het nog wel, hitte blijft redelijk buiten zolang we maar alles dicht houden.
Alleen gisteren na het varen en een half uur fietsen (ik fiets gewoon veel te hard, moet ik nog afleren) had ik een soort rare hitteflauwte en/of hongerklophartkloppingen, zwart voor mn ogen, extreem zweten en kotsmisselijk... na een half uurtje en een douche knapte ik wel weer op gelukkig... ik was even bang voor een zonnesteek o.i.d.
Ketchup erover !quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:54 schreef kingtoppie het volgende:
Bruine bonen met ketchup en citroensap.. Nomnom,
Sorry voor laatst nog trouwens, het zat even diep en ik moest even gallen...
Deze is voor jou !quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:59 schreef kingtoppie het volgende:
Doet mij denken aan een ontgroening voor een studentenvereniging... Ketchup erover.
Gewoon weinig bedoel jequote:Op zondag 19 augustus 2012 14:05 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga maar even middag gymnastiek doen - om een beetje in de 40+ termen te blijven -
Vanuit je stoel om ff wat te pakkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Af en toe opdrukken dat soort ongein
Ik voel me wel een beetje slapjes atm.. Maar dan moet je juist gaan sporten geloof ik, krijg je energie van... (en niet op de korte termijn, maar duurt wat langer meestal)quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Om wat aan te sterken zou ik maar zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |