Met de pasta salade loop ik een klein etmaal op je voor, die staat al in de koelkast met de koude dranken, nu 25 graden binnen, best lekker hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:50 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga nog een pastasalade maken voor twee dagen. En dan heb ik een boek, een iPad, een harde schijf met wat films, een ventilator en een koelkast met koude dranken.
Gisteren heb ik nog soep staan koken. Dat was nog wel op te brengen na een paar uurtjes werken in een ruimte met airconditioning.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met de pasta salade loop ik een klein etmaal op je voor, die staat al in de koelkast met de koude dranken, nu 25 graden binnen, best lekker hoor
Ohhh lekker die hebben wij over 2 wekenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:45 schreef chufi het volgende:
Ook mooi idd
Nog 3 weken en dan ben ik toe aan
Oooh haha die kon ik vroegah halen, die hoge toonquote:
Blijf lekker binnen, met de ventilator op me gerichtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar: "Caramba, wat is het heet!"
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:49 schreef Lienekien het volgende:
Vanwege de hardheid van de koppen waar het toch niet in wil?
I love the sound of a penny dropping in the morning.
Oma !quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:11 schreef Bluezz het volgende:
Teruggelezen
Willen jullie dan nu mijn kleinkuifje zien?
Nou !quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar: "Caramba, wat is het heet!"
Ik ook op de hoogste standquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijf lekker binnen, met de ventilator op me gericht
Strand ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb net maar een de tuinslang in mijn azalea gelegd, die lag op apengapen![]()
Maar verder waag ik me ook niet buiten hoor, morgen wel, de planning is om half 9 richting strand te gaan.
Dat strand van ons is meestal niet zo'n hutje-mutje strand, want daar houd ik ook helemaal niet van, maar om in het weekend nou 2 dagen in huis te zitten zie ik ook niet zitten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Strand ?Zou je dat nou wel doen?
![]()
's avonds lijkt me wel lekker maar overdag? Als haring in een tonnetje
Klinkt goed in elk geval !quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat strand van ons is meestal niet zo'n hutje-mutje strand, want daar houd ik ook helemaal niet van, maar om in het weekend nou 2 dagen in huis te zitten zie ik ook niet zitten.
Dus er gaat een grote parasol mee, een goed gevulde koelbox en wat gezellig gezelschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |