Ja, hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar kan je ook een keuken witten?![]()
of een schilderij maken
Ik zal je helpen.... je koopt eerst batterijen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat seg ik ! De DNS-servers !![]()
geen flauw idee wat dat zijn !![]()
en ga het me niet uitleggen alsjeblieft![]()
Ik wil het niet weten !quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zal je helpen.... je koopt eerst batterijen.
uhuquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tegelijk ook wel, als het moet.
Kijk dat bedoel ik, IK ben hier de klusser in huisquote:
Met citroensausquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ikke niet![]()
Ik ga effe iets te eten in elkaar flansen...
Kijk dat kan ik ook !
Nee wordt op kantoor zitten voorlopig. Ik ben ook niet echt consultant natuurlijk. Wel weer een spannende tijd nu, het bedrijf is overgenomen. Decentralisatie o.a. dus alles wordt weer omgegooid. Maar nu vakantiequote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:10 schreef chufi het volgende:
Ja wat wil je als je in Zuid woont
Heb je eigenlijk alweer een ander project/opdracht?
OK spannend dus nog steeds.. Geniet er maar van. Ok mag gelukkig over 2 weken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee wordt op kantoor zitten voorlopig. Ik ben ook niet echt consultant natuurlijk. Wel weer een spannende tijd nu, het bedrijf is overgenomen. Decentralisatie o.a. dus alles wordt weer omgegooid. Maar nu vakantie
Dat kwoot alarm is best wel handig ik wist meteen dat ze me uit zaten te lachen in datquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben heel handig met mijn handen, hoor.
Linkje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat kwoot alarm is best wel handig ik wist meteen dat ze me uit zaten te lachen in dat
topicomdat jij zei ''kantklossen''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |