http://zappen.blog.nl/rtl(...)njacht-beat-the-bestquote:Gordon en Chantal presenteren talentenjacht Beat the Best
Gordon blijft verbazen. Meer dan eens verklaarde hij de talentenjacht bijna-dood, ook al was hij als jurylid te zien in X Factor en Holland’s Got Talent. En nu gaat hij zelf een nieuwe talentenjacht presenteren! Samen met Chantal Janzen neemt hij de honneurs waar bij Beat the Best, een nieuwe auditieshow die John de Mol in de markt zet bij RTL 4. Gordon vertelt in De Telegraaf: “We gaan met Talpa vanaf augustus een nieuw programma maken: Beat the Best . Een soort Holland’s Got Talent , maar dan met talent uit de hele wereld. Fakirs, folkdansers, degenslikkers… En hier en daar een zanger natuurlijk.”
Hij vervolgt: “Wij worden de Wendy en Martijn van dat programma, zeg maar. John de Mol ziet chemie tussen ons. Want ook Chantal is niet op haar mondje gevallen. Wij zijn een supermatch.”
Beat the Best is dus al dit najaar te zien op RTL 4. Mogelijk als vervanging van My Name Is…? Of als opwarmertje op de vrijdagavond voor The Voice of Holland natuurlijk.
Trinnie en Susaannnaaah agree on yaquote:
Welke zender? Net 5?quote:
Thanks!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
SBS 6
Exotische liefde #5 Waar we Filipijnse importeren
te lang in de us denk ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Die Tumormirurmor had die altijd zo'n irritant accent? Of heeft hij te lang in Amerika gezeten?
Voelt wel wat jammer, SBSquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
SBS 6
Exotische liefde #5 Waar we Filipijnse importeren
Que?quote:
Moet je ff battelen met Bennyquote:
Oh dan vind ik het bij voorbaat niet leuk als het geen Nederlanders zijnquote:
Nee deze Belgen zijn juist leuker. Nog naiever. En zieliger eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan vind ik het bij voorbaat niet leuk als het geen Nederlanders zijn![]()
Oh zo, ik keek even of je een TT aan had gepastquote:
Dat zijn ze altijd toch al?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee deze Belgen zijn juist leuker. Nog naiever. En zieliger eigenlijk.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:17 schreef ato het volgende:
Wennen en ik weet niet of ik het wel of niet leuk vind.
Ik heb toch een zwak voor chantal, Gordon blegh. Het Idee kiezen uit 3 verschillende acts buitenlands of niet vind ik wel leuk. Jury vond ik niet leuk en naar mijn gevoel was de paaldanseres de beste..
Ik ben net weer binnen, wat erg dit, 'mijn laatste bericht van mijn sweet honey'quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
KloptMaar deze Exotische Liefdes zijn echt zieliger dan de Nederlandse
Sommige dan
Echt erg deze...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben net weer binnen, wat erg dit, 'mijn laatste bericht van mijn sweet honey'
bronquote:Beat the Best dik onder het miljoen
De kijkcijfers van zaterdag 18 augustus 2012 (SKO)
De RTL 4-show Beat the Best is zaterdag op primetime dik onder de grens van één miljoen kijkers van start gegaan. Er schakelden 783.000 mensen in op de eerste aflevering. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Beat the Best scoort beneden verwachting. Ondanks de zomerhitte, zette host Gordon in op 1,3 miljoen kijkers, dacht showkenner Albert Verlinde aan 1,2 miljoen kijkers en liet producent John de Mol weten ‘diep teleurgesteld’ te zijn als de miljoen niet gehaald zou worden.
Toch zijn de kijkcijfers niet slecht te noemen. Het marktaandeel, 21,7 procent, lag ruim 26 procent boven het avondgemiddelde van RTL 4. Bovendien was de show de winnaar van haar tijdslot en de nummer vier van de hele avond.
Het meest bekeken programma van de avond was het Achtuurjournaal met 1,2 miljoen kijkers, de winnaar op primetime was Koefnoen met 1,0 miljoen kijkers op Nederland 1 en de nummer drie van de avond was Studio Sport Eredivisie met 1 miljoen kijkers.
Een herhaling van Ik Hou Van Holland, die direct na Beat the Best te zien was, schopte het met 721.000 kijkers ook nog in de dagelijkse kijkcijfer top vijf.
Zo overdreven positief allemaal. Maar ja, wat moeten ze anders?quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:36 schreef Karina het volgende:
En het komt ook niet spontaan over, de "juryrapporten" zijn zo gemaakt
Jeroen lijkt te denken dat alles wat hij aanraakt in goud verandert. Waarschijnlijk omdat Linda altijd dubbel ligt om elke zucht en kreet die hij uitslaakt. De rest van Nederland lijkt wat nuchterder.quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:28 schreef roos85 het volgende:
Vond de promo (met name Jeroen) al vrij tenenkrommend.
Ja, ik ook. Ik houd er wel van als zo nu en dan de botte bijl wordt gehanteerd (wat dat betreft vind ik Gordon briljant als 'ie jurywerk doet).quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:57 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat, dat het is: je mist de "negatieve kritiek", tenminste dat mis ik. Omdat het professionals zijn zullen de meeste acts goed uitgevoerd worden, misschien met hier en daar een schoonheidsfoutje.
Ik mis de echte "foute" acts dan ook gewoon. Een wedstrijdje tussen mensen die iets al goed kunnen zegt mij niet zo veel. Ik vind de voorrondes bij andere programma's ook altijd het leukste, de rest is pas leuk omdat je dan de deelnemers kent en echt een beetje favorieten krijgt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:57 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat, dat het is: je mist de "negatieve kritiek", tenminste dat mis ik. Omdat het professionals zijn zullen de meeste acts goed uitgevoerd worden, misschien met hier en daar een schoonheidsfoutje.
De acts worden nu niet afgewezen omdat ze niet goed genoeg zijn, maar meer omdat de ene act leuker is dan de andere of beter geschikt om in Carré te laten zien.
Ik ben ook heel benieuwd hoe leuk Gordon dit zelf vindtquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:40 schreef female81 het volgende:
[..]
Zo overdreven positief allemaal. Maar ja, wat moeten ze anders?
-Al die acts zijn óf professioneel, óf schurken ertegenaan. Valt weinig over te zeggen.
-De buitenlandse acts hebben enorm veel betaald gekregen om hierheen te komen. Grote kans dat die reclame voor zichzelf willen maken zónder bekritiseerd te worden. En dat dat ook contractueel vastgelegd is.
En dat 'Het is fantastisch! Je bent van wereldklasse!'-gegil in de promo's en de leader, tja.
Ik ook.quote:
Wie gaat er nou nog om half 11 dit kijken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:16 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Vanavond komt poging 2 van de eerste aflevering, CSI wordt geschrapt en Beat the Best uitgezonden om 22.25.
Welk programma scoorde in de herhaling zelfs nog goed? Ik kan even niet bedenken welke talentenjachtquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie gaat er nou nog om half 11 dit kijken?
The Voicequote:Op maandag 20 augustus 2012 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk programma scoorde in de herhaling zelfs nog goed? Ik kan even niet bedenken welke talentenjacht
Ah ja!quote:
die was echt heel goed, en dan te bendenken dat ze pas een jaar paaldanst...quote:
Chantal heeft één keer, waarschijnlijk ook nog min of meer per ongeluk, een leuke sneer geplaatst, en nu worden haar allerlei kwaliteiten toegedicht als dat ze vol humor zou zitten, zeer scherp en ad rem kan zijn en soms op een leuke manier venijnig uit de hoek kan komen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:53 schreef Ziba het volgende:
Met die irritante Chantal wordt het sowieso niks. En natuurlijk dat hele onderwerp: hoe vaak is dat gezeur nou al voorbij gekomen.
Inderdaad, en bij mij komt wat hij doet en zegt erg gemaakt over.. alsof alles een moetje is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jeroen lijkt te denken dat alles wat hij aanraakt in goud verandert. Waarschijnlijk omdat Linda altijd dubbel ligt om elke zucht en kreet die hij uitslaakt. De rest van Nederland lijkt wat nuchterder.
zaterdag 16:25 rtl 8quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:02 schreef iBenny het volgende:
Nederland 1, RTL4 en SBS6 strijden vanavond om tv-kijker
Wanneer is de herhaling van Beat the Best? Ik denk dat ik toch maar ff naar SBS6 ga kijken
Hehe ik wist hetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:02 schreef iBenny het volgende:
Nederland 1, RTL4 en SBS6 strijden vanavond om tv-kijker
Wanneer is de herhaling van Beat the Best? Ik denk dat ik toch maar ff naar SBS6 ga kijken
Ach, omdat ze ervoor betaald worden. Angela, Chantal, Gordon, Jeroen...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, en bij mij komt wat hij doet en zegt erg gemaakt over.. alsof alles een moetje is.
quote:
nee na btb komt the voicequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Komen BtB en The Voice dan na elkaar?
hihiquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:03 schreef iBenny het volgende:
Volgende week kijk ik gewoon weer Beat the Best
mwa ik kijk welquote:
Dat dan inderdaad weer welquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef marcodej het volgende:
Dit lijkt me in het dagelijks leven een hele irritante man. Zo eentje die constant guldens uit je neus en speelkaarten vanachter je oren haalt.
Doet me aan Jim Carrey denken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef marcodej het volgende:
Dit lijkt me in het dagelijks leven een hele irritante man. Zo eentje die constant guldens uit je neus en speelkaarten vanachter je oren haalt.
Inderdaad, ook gemist. Twee sympathieke acts weg.quote:
Ja, stomquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:55 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ze laten toch vooral Nederlanders door heb ik het idee.
het is een nederlandse show hequote:
Ja, maar daar gaat die show niet omquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het is een nederlandse show he
gelijk heb jequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaat die show niet om
Ik ga toch Sterren Springen kijken denk ikquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:56 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop toch wel een kleine miljoen meer
Hier zullen vast nog wel anderen te vinden zijn
dit is inderdaad wel iets waar je van moet houden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:11 schreef iBenny het volgende:
Niet echt bijzonder... zijn zat klassieke groepen die mainstream nummers onder handen nemen
o ja diequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:14 schreef iBenny het volgende:
Ohw, dat ene kind van The Voice Kids:')
Wel dus...quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alle 3 van The Voice Kids. Weet niet zeker of zij ook in MNI zat
Goed gevondenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:20 schreef Desdemona het volgende:
[..]
Wel dus...
Daarna nog The Voice Kids en nu Beat the Best...
speurneusquote:
Eens!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:53 schreef iBenny het volgende:
De Exclusive Strings mogen wel winnen
Zit dat niet ook in X-factor Britain?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:58 schreef iBenny het volgende:
Die act voor volgende week achter het doek
Ik denk dat je Britain's got talent bedoeltquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:01 schreef Desdemona het volgende:
[..]
Zit dat niet ook in X-factor Britain?
Ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat je Britain's got talent bedoelt?
America's got talent zelfs... Silhouettes.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan klopt het. Volgens mij was het vorig jaar
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:03 schreef Desdemona het volgende:
[..]
America's got talent zelfs... Silhouettes.
Was echt heeeeeel gaaf vond ik.
Ja! Ik vind dat echt heel mooi! Ben heel benieuwd!quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Die wil ik in het echt zien
Het waren er meer! Even in het topic gezocht:quote:
quote:De kijkcijfers van zaterdag 18 augustus 2012 (SKO)
De RTL 4-show Beat the Best is zaterdag op primetime dik onder de grens van één miljoen kijkers van start gegaan. Er schakelden 783.000 mensen in op de eerste aflevering.
Nee hoor. Lees hier maar eens goed:quote:Op zondag 2 september 2012 10:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Het waren er meer! Even in het topic gezocht:
Oh je hebt gelijk, dit was de derdequote:Op zondag 2 september 2012 10:26 schreef female81 het volgende:
[..]
Nee hoor. Lees hier maar eens goed:
http://www.mediacourant.nl/?p=134676
...van 944.000 kijkers naar 824.000 kijkers.
dan een niveau hogerquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:02 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmmmmm ik vind dit wel erg Holland's got talent 2.0
vond sowieso het einde van de show een afknapper, en inderdaad, de minste wonnenquote:Op zondag 2 september 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
Ik vond de winnaars helemaal niet leuk, die man met die "pop"
Dan al? Dus de finale van BtB staat gelijk met Sterren Sptingen geplanned?quote:Op zondag 2 september 2012 21:02 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Pas over twee zaterdagen is de laatste uitzending en BTB gaat niet meer winnen van Strictly.
Sterren Springen is nog maar twee afleveringen, dat bedoelde ik. Niet nog maar 1quote:Op zondag 2 september 2012 23:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan al? Dus de finale van BtB staat gelijk met Sterren Sptingen geplanned?
Ik zit nu net het eerste fragment te kijken op RTL gemist. Ene dansgroep No Surrender.quote:
2011. Ze kwamen niet verder dan de audities.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:48 schreef iBenny het volgende:
Volgens mij zijn hun wel eens bij HGT geweest
Net zo nsel als VoHquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:58 schreef iBenny het volgende:
Dit gaat trouwens een stuk sneller dan Sterren Springen. Daar is nog maar 1 sprong geweest
hoiquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Oooh, wat is die Gordon toch flauw
ow ja dat meisje dat niet doorging en aar zus welquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:29 schreef iBenny het volgende:
Deze zijn van The Voice Kids? Iig dat meisje... die was verliefd op Nick & Simon
ik ook maar mijn meubilair denkt dat het beter is van nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:32 schreef iBenny het volgende:
Ik wil ook op mijn hoofd rondje kunnen draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De acts van Delilah tijdens The Sing-Off
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |