Van zijn kant nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:38 schreef Disana het volgende:
Is ie nog verbaasd ook: schijnhuwelijk.
De overheid stelt een onderzoek in en nog gaat er geen lampje bij hem branden. Hij is toch wel de grootste sufferd van deze serie.quote:
Nou heb je die andere vent niet gezien die duizenden euro's stuurden naar die vrouwen in rusland die nooit kwamenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
De overheid stelt een onderzoek in en nog gaat er geen lampje bij hem branden. Hij is toch wel de grootste sufferd van deze serie.
Oh ja. Die wint.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou heb je die andere vent niet gezien die duizenden euro's stuurden naar die vrouwen in rusland die nooit kwamen
Wat een dure ticket, ik vlieg voor minder... SBS kan mij volgend jaar wel bellen voor een NL-versie hahahaha...quote:
stop it! Ik wil dat heul niet voor me zienquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:49 schreef Montelly het volgende:
wat een enge vent, die komt straks thuis en rukt zich op dat beha setje af
Die zat er iet in, wel andere pareltjes.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:39 schreef JK het volgende:
Vandaag niet kunnen zien. Kwam den Johnny nog langs of is hij nu echt klaar met geld opsturen naar Russische mannen?
Waar heb je dat terug kunnen kijken?quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:41 schreef zeebeschuit het volgende:
Oh wist niet dat ze nu de Belgische uitzenden. Net afl. 10 terug gekeken.
Die violiste met my heart will go on was wel het ultieme dieptepunt
Als je zo'n baan hebt, raak je daar toch aan gewend. Je krijgt echt niet alleen maar bevallige dames in de winkelquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:03 schreef Polkadotflying het volgende:
prachtige serie, echt briljant! Het verbaasde mij wel erg dat de dame in de Hunkemoller zonder blikken of blozen vertelde wat haar bh-maat was, zodat die engerd er even ongeneerd naar kon kijken...had ik echt noooooooit gedaan zeg. Hij is duidelijk wel het engst van allemaal
Dat zal absoluut, maar ik had het in dit geval toch zeker niet uitgelokt :pquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als je zo'n baan heb, raak je daar toch aan gewend. Je krijgt echt niet alleen maar bevallige dames in de winkel
Zelfs voor mij zijn bh maten rocketsciencequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:03 schreef Polkadotflying het volgende:
prachtige serie, echt briljant! Het verbaasde mij wel erg dat de dame in de Hunkemoller zonder blikken of blozen vertelde wat haar bh-maat was, zodat die engerd er even ongeneerd naar kon kijken...had ik echt noooooooit gedaan zeg. Hij is duidelijk wel het engst van allemaal
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
heerlijk zo'n serie, en dan de kijkers, wat zou ik die graag ergens tegenkomen. nederland op haar smalstsmullen
Zijn stuk voor stuk stokouderwetse, traditionele mannen die niks snappen van Belgische vrouwen en daarom een 'huishoudster' en baarder van hun kinderen in Azië zoeken. Ze vinden het allemaal prachtig als die vrouwen hun biertjes halen, het huishouden doen, zodat ze zichzelf superieur kunnen voelen. De engste twee zijn die knakker van vorige week die in het huis van zijn overleden ouders woonde en totaal geen emotie toonde toen-ie vertelde dat-ie een vrouw zocht om samen het huis schoon te houden (:?) en die gast laatst die zijn vrouw meenam naar de Aldi om te laten zien hoe duur alles was en hoe lang ze daar in de Filippijnen voor had moeten werkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:48 schreef Apotheose het volgende:
dommig en naief zijn al die vrouwen in exotische liefde. Elkaar alleen kennen via internet en hopsa: meteen koffers pakken en met die drol gaan samenwonen. Die kerels hebben ook geen al te hoog IQ
Kan ik jou over laten vliegen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:12 schreef Karina het volgende:
Vanavond weerIk schakel in na Beat the Best.
Volgens mij ben ik te oud voor je hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:15 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Kan ik jou over laten vliegen?
Ik heb zin in vanavond.
Ja, ik hierquote:
Ik weet dat je ouder bentquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik te oud voor je hoorEn hoezo vliegen? Ik woon niet in het buitenland.
Leukquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, ik hierMoet toch wat met deze hitte
Weet ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik weet dat je ouder bent. Was maar grapje heur
.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ikIk maakte ook maar een geintje.
Even denken hoor. Was Johnny nu degene die z'n zus haar huis liet verkopen of die overly attached boyfriend?quote:
Das die vent die problemen had om vriendin toestemming te krijgen van justitie en dachten waarschijnlijk aan een schijnhuwelijk. Eerst 3 dagen toen 2 weken en toen werd ie kwaad. Desondanks besluit hij toch om opnieuw naar het buitenland te vertrekken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Even denken hoor. Was Johnny nu degene die z'n zus haar huis liet verkopen of die overly attached boyfriend?
Overly attached boyfriend dusquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:29 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Das die vent die problemen had om vriendin toestemming te krijgen van justitie en dachten waarschijnlijk aan een schijnhuwelijk. Eerst 3 dagen toen 2 weken en toen werd ie kwaad. Desondanks besluit hij toch om opnieuw naar het buitenland te vertrekken.
Dik klein oud mannetje dat een veel te jonge vriendin heeft en zo verliefd is dat hij zelfs t-shirts draagt met hun foto eropquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
Ah van die heb ik nog helemaal niets gezien.
Hij heeft alleen maar t-shirts met haar eropquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dik klein oud mannetje dat een veel te jonge vriendin heeft en zo verliefd is dat hij zelfs t-shirts draagt met hun foto erop
Och hemel en denken dat zij ook verliefd is zeker?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dik klein oud mannetje dat een veel te jonge vriendin heeft en zo verliefd is dat hij zelfs t-shirts draagt met hun foto erop
Ja dusquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij heeft alleen maar t-shirts met haar eropIntussen heeft ze een tweede facebook profiel waar hij geen toegang toe krijgt en er gaat nog geen belletje rinkelen
Die andere vent was ook briljant met die scamquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij heeft alleen maar t-shirts met haar eropIntussen heeft ze een tweede facebook profiel waar hij geen toegang toe krijgt en er gaat nog geen belletje rinkelen
Ik zat alleen maar te hopen dat die zussen van hem hem eindelijk eens een goede hoek zouden geven, de sufkop.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die andere vent was ook briljant met die scam. Zo van "ja, ik ga vragen hoe dat zit met die 2 andere mannen (die exact dezelfde scam brieven hadden gekregen) en als ze geen goed verhaal heeft krijgt ze het geld niet
". Eigenlijk heel sneu maar heb me kapot gelachen
De één is toch een zus en de ander is volgens mij hun moederquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zat alleen maar te hopen dat die zussen van hem hem eindelijk eens een goede hoek zouden geven, de sufkop.
Volgens mij spotte ik zelfs twee zussenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
De één is toch een zus en de ander is volgens mij hun moeder
OK misschien zien we die dus nog, ik vond het maar raar, met de broer van je stiefvaderquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:40 schreef SEMTEX het volgende:
Die moet nog arriveren, volgens mij kreeg-ie geen verblijfsvergunning.
De moeder was er dacht ik ook op tegen om geld te sturen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
De één is toch een zus en de ander is volgens mij hun moeder
quote:Exotische liefde is een programma dat gemengde gevoelens losmaakt: heel veel kijkers vinden het 'marginaal' en 'schandalig' maar moeten toegeven dat ze blijven kijken. De tweede aflevering had dan ook veel te bieden: Johny uit Denderleeuw moest vaststellen dat zijn toekomstige Anna-Elena uit Rusland hem voor meer dan duizend euro had opgelicht; Daniël trok met zijn Filippijnse geliefde Glend naar de Aldi; en Willy ging in Thailand biljarten met zijn ladyboy - spreek uit: leediebooi - Nisa. Op Facebook is intussen een fanclub 'Red Johny' opgericht die Johny wil behoeden voor verder onheil
Ja, maar meer omdat ze vind dat hij maar een Belgische moet zoeken, want die buitenlanders zijn toch alleen maar op geld uitquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
OK misschien zien we die dus nog, ik vond het maar raar, met de broer van je stiefvader
[..]
De moeder was er dacht ik ook op tegen om geld te sturen.
Oh was dat hetquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar meer omdat ze vind dat hij maar een Belgische moet zoeken, want die buitenlanders zijn toch alleen maar op geld uit
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nou, van 43 naar 28 naar 22?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:44 schreef Harvest89 het volgende:
Deze man lijkt niet zo kansloos als de rest
Ja dat wel iddquote:
Die is het meeat gelukt. Ze komt ook echt als gelukkig overquote:
Ja, hij welquote:
Dat kan ook haast niet anders. Maar daarom kan ze nog wel genoeg om hem geven om samen gelukkig te worden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, hij welIk denk dat dit toch wel een golddigger is
Zekerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan ook haast niet anders. Maar daarom kan ze nog wel genoeg om hem geven om samen gelukkig te worden.
quote:
Blijven kijken!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:20 schreef Cee het volgende:
Ik schakel net in. Wat is dit. Wat is dit!
Echt economisch vluchteling, ergo: golddigger.quote:
Ik vermoed dat er ook een steekje bij hem los zit..quote:
Vorige aflevering gezien? Iedereen zat te gruwen bij dat waterbedquote:
nope. Toen zat ik op rtl4quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vorige aflevering gezien? Iedereen zat te gruwen bij dat waterbed
Sowieso.. naar zo'n winkel gaan voor een huwelijksaanzoekquote:
En terechtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:26 schreef iBenny het volgende:
Serieus... Als ik daarme bij mijn vriendin aan zou komen dan zou ze het naar mijn hoofd slingeren
En Hoarders met die 'babykamer'.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
Hehe deze man lijkt wel uit Extreme Couponing met zijn voorraden in de kelder.
Huwelijksaanzoek hé? Voor Valentijnsdag is het nog wel geinig (tot een bepaalde leeftijd)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Vind een kussentje helemaal niet zo slecht......?
Oh snap. Ja je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Huwelijksaanzoek hé? Voor Valentijnsdag is het nog wel geinig (tot een bepaalde leeftijd)
Het is Belgiëquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
Monthly sickHebben ze in België geen zwangerschapstesten?
wtf ja man.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
Ik moet lachen om die familieWat is dat!
En t-shirt met hun samenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Oh hij heet Danny
Dacht Johnny! Sorry Maraca
Van een paardenreet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:33 schreef Maraca het volgende:
Lol.. waar komt dat haar ineens vandaan?
Danny of deze knakker?quote:
Mijn beste vriendin en haar vriend hebben een hele collectie. Mokken, shirts, kussenslopen, agenda ALLES. Ik krijg er zo'n uitslag van.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:35 schreef Karina het volgende:
Als ik een vriend had met een t-shirt met mijn kop erop kon hij meteen vertrekken.
Mwua.. denk toch een beetje midlife crisis..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Deze knakker. Maar ik heb niet de hele aflevering gezien.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin en haar vriend hebben een hele collectie. Mokken, shirts, kussenslopen, agenda ALLES. Ik krijg er zo'n uitslag van.
*ril*quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin en haar vriend hebben een hele collectie. Mokken, shirts, kussenslopen, agenda ALLES. Ik krijg er zo'n uitslag van.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:40 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik koop wel een ring voor je.
Beetje zo'n jaren 70 serial killer typequote:
Haha ja, Texas Chainsaw Lucquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Beetje zo'n jaren 70 serial killer type
Wat denk jequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:44 schreef AldoTheApache het volgende:
Zou zij echt verliefd op hem zijn of doet ze dit puur voor het geld?
Geld.. overduidelijk geldquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:44 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Beetje zo'n jaren 70 serial killer type
Wat denk je Sherlockquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:44 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik denk dat ze oprecht verliefd is op zijn humor, zijn charme, zijn sex appeal en zijn eclectische smaak in mode en interieur.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:44 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
Ik ben niet zo verbaasd dat het de eerste keer is dat er een mooie vrouw zijn huis binnenkomt.
*ril*quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:45 schreef Harvest89 het volgende:
Ach mss heeft Luc wel een grotere Luc tussen zijn benen hangen
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
Ik ben niet zo verbaasd dat het de eerste keer is dat er een mooie vrouw zijn huis binnenkomt.
Zou hij in bed zijn bril op houden?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:45 schreef Karina het volgende:
Uh je moet er toch niet aan denken dat je met hem in bed moet liggen, laat staan wat doen in dat bed
Op het waterbed nog welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:45 schreef Karina het volgende:
Uh je moet er toch niet aan denken dat je met hem in bed moet liggen, laat staan wat doen in dat bed
aan de andere kant kiezen ze er zelf voor...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:45 schreef Karina het volgende:
Gewoon economische vluchtelingen op een paar geslaagde na. Zoals Erwin en Ciwen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:46 schreef AldoTheApache het volgende:
maar de rest van die vrouwen doen het toch ook gewoon voor het geld?
behalve die oude vent die met een tranny in thailand woonde
Meer voor een beter leven dan ze ooit thuis kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:46 schreef AldoTheApache het volgende:
maar de rest van die vrouwen doen het toch ook gewoon voor het geld?
ja daar snap ik dus niks van. Zoek dan een redelijk uitziende, niet zo enge, vent.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:46 schreef Palomar het volgende:
[..]
aan de andere kant kiezen ze er zelf voor...
Zak over zijn kop, oude Fillipijnse traditie, en gaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:45 schreef Karina het volgende:
Ik ben bang van wel ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:47 schreef AldoTheApache het volgende:
cadeautje is iets sexueels wedden?
join the clubquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel ja.
Ik word een beetje misselijk van dat gezoen.
daar verbaas ik me dus ook over, dat die vrouwen dat willenquote:
zij ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel ja.
Ik word een beetje misselijk van dat gezoen.
Dat is toch gewoon dat setje wat hij gekocht had in een van de vorige afleveringen? medium medium...quote:
Hij is rijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
ja daar snap ik dus niks van. Zoek dan een redelijk uitziende, niet zo enge, vent.
Ik heb het vorige week niet gezien, helaas.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:48 schreef tcr het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon dat setje wat hij gekocht had in een van de vorige afleveringen? medium medium...
Ja, alleen dan small smallquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:48 schreef tcr het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon dat setje wat hij gekocht had in een van de vorige afleveringen? medium medium...
ik wil welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Wie wil met mij trouwen?
Zo snel doen ze het daar ook.
Ja niet echt opgevallen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:49 schreef chufi het volgende:
Haar bovenkaak steekt uit en zijn onderkaak... Op zich past dat wel
trustequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Afgelopen... Ga zo slapen! Tot morgen iedereen. En tot volgende keer.
al die oekrainse en russiche vrouwen zijn gewoon nepquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:52 schreef Maraca het volgende:
Wel jammer dat die eerste vent niet naar Oekraïne is gegaan
Daaromquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
al die oekrainse en russiche vrouwen zijn gewoon nep
No shit, en ik denken serieus contact te hebben met eentje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
al die oekrainse en russiche vrouwen zijn gewoon nep
Potjes en deksels etceteraquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:49 schreef chufi het volgende:
Haar bovenkaak steekt uit en zijn onderkaak... Op zich past dat wel
En ik snap nog niet waarom ze bedacht hadden dat ze die kant op zou lopen, direct voor de deur waar ze uitkwam was ook een uitgang, waarom zou je dan een sluis naar links nemen als je daar de weg niet weet?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:32 schreef SEMTEX het volgende:
hij ging zelfs huilen bij haar aankomst.. gast, man up please
Luc heeft overduidelijk beperkingen. Johnny naïef?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:58 schreef JK het volgende:
Luc spoort sowieso niet helemaal. En hij is 50, hij lijkt wel 70 qua uiterlijk, ook de inrichting van z'n huis... even los van die grote tv dan. Wel mooi dat SBS ze nu online zet, want ik had de afgelopen 2 zaterdagavonden er geen tijd voor. Wel jammer dat den Johnny er nu niet meer op is, ik houd er wel van, van die naieve mannen die al hun geld wegflikkeren zonder logisch na te denken.
Al die vrouwen die trouwen met de stumpers (er zitten een paar normale mannen tussen waarbij het echt wel echte liefde is), die vliegen bij ze weg zodra ze genaturaliseerd zijn. Tot die tijd zijn die mannen de gouden ticket naar het westen. Willy is slimmer, die gaat gewoon die kant op, kunnen ze ook niet vluchten. Alhoewel hij dan weer geen vrouw heeft, maar nen ladyboy met nen klein piemeltjen.
Ik had echt medelijden met haar, ze zat zo steeds naar die pc te kijken, die wilde veel liever iets anders doenquote:
Het rare daarvan vond ik vooral de relatie met de broer van je stiefvader ...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:17 schreef alors het volgende:
Dat Vlaams trouwens van die lelijke die alleen maar zwarten wil
'Dan denkek ik'
'Dan fleurek ik helemaal op' etc etc.
Wat een vieze mensen allemaal, iew.
zeer ergerlijk jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:17 schreef alors het volgende:
Dat Vlaams trouwens van die lelijke die alleen maar zwarten wil
'Dan denkek ik'
'Dan fleurek ik helemaal op' etc etc.
Wat een vieze mensen allemaal, iew.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |