trustequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Afgelopen... Ga zo slapen! Tot morgen iedereen. En tot volgende keer.
al die oekrainse en russiche vrouwen zijn gewoon nepquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:52 schreef Maraca het volgende:
Wel jammer dat die eerste vent niet naar Oekraïne is gegaan
Daaromquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
al die oekrainse en russiche vrouwen zijn gewoon nep
No shit, en ik denken serieus contact te hebben met eentje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
al die oekrainse en russiche vrouwen zijn gewoon nep
Potjes en deksels etceteraquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:49 schreef chufi het volgende:
Haar bovenkaak steekt uit en zijn onderkaak... Op zich past dat wel
En ik snap nog niet waarom ze bedacht hadden dat ze die kant op zou lopen, direct voor de deur waar ze uitkwam was ook een uitgang, waarom zou je dan een sluis naar links nemen als je daar de weg niet weet?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:32 schreef SEMTEX het volgende:
hij ging zelfs huilen bij haar aankomst.. gast, man up please
Luc heeft overduidelijk beperkingen. Johnny naïef?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:58 schreef JK het volgende:
Luc spoort sowieso niet helemaal. En hij is 50, hij lijkt wel 70 qua uiterlijk, ook de inrichting van z'n huis... even los van die grote tv dan. Wel mooi dat SBS ze nu online zet, want ik had de afgelopen 2 zaterdagavonden er geen tijd voor. Wel jammer dat den Johnny er nu niet meer op is, ik houd er wel van, van die naieve mannen die al hun geld wegflikkeren zonder logisch na te denken.
Al die vrouwen die trouwen met de stumpers (er zitten een paar normale mannen tussen waarbij het echt wel echte liefde is), die vliegen bij ze weg zodra ze genaturaliseerd zijn. Tot die tijd zijn die mannen de gouden ticket naar het westen. Willy is slimmer, die gaat gewoon die kant op, kunnen ze ook niet vluchten. Alhoewel hij dan weer geen vrouw heeft, maar nen ladyboy met nen klein piemeltjen.
Ik had echt medelijden met haar, ze zat zo steeds naar die pc te kijken, die wilde veel liever iets anders doenquote:
Het rare daarvan vond ik vooral de relatie met de broer van je stiefvader ...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:17 schreef alors het volgende:
Dat Vlaams trouwens van die lelijke die alleen maar zwarten wil
'Dan denkek ik'
'Dan fleurek ik helemaal op' etc etc.
Wat een vieze mensen allemaal, iew.
zeer ergerlijk jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:17 schreef alors het volgende:
Dat Vlaams trouwens van die lelijke die alleen maar zwarten wil
'Dan denkek ik'
'Dan fleurek ik helemaal op' etc etc.
Wat een vieze mensen allemaal, iew.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |