Van zijn kant nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:38 schreef Disana het volgende:
Is ie nog verbaasd ook: schijnhuwelijk.
De overheid stelt een onderzoek in en nog gaat er geen lampje bij hem branden. Hij is toch wel de grootste sufferd van deze serie.quote:
Nou heb je die andere vent niet gezien die duizenden euro's stuurden naar die vrouwen in rusland die nooit kwamenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
De overheid stelt een onderzoek in en nog gaat er geen lampje bij hem branden. Hij is toch wel de grootste sufferd van deze serie.
Oh ja. Die wint.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou heb je die andere vent niet gezien die duizenden euro's stuurden naar die vrouwen in rusland die nooit kwamen
Wat een dure ticket, ik vlieg voor minder... SBS kan mij volgend jaar wel bellen voor een NL-versie hahahaha...quote:
stop it! Ik wil dat heul niet voor me zienquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:49 schreef Montelly het volgende:
wat een enge vent, die komt straks thuis en rukt zich op dat beha setje af
Die zat er iet in, wel andere pareltjes.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:39 schreef JK het volgende:
Vandaag niet kunnen zien. Kwam den Johnny nog langs of is hij nu echt klaar met geld opsturen naar Russische mannen?
Waar heb je dat terug kunnen kijken?quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:41 schreef zeebeschuit het volgende:
Oh wist niet dat ze nu de Belgische uitzenden. Net afl. 10 terug gekeken.
Die violiste met my heart will go on was wel het ultieme dieptepunt
Als je zo'n baan hebt, raak je daar toch aan gewend. Je krijgt echt niet alleen maar bevallige dames in de winkelquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:03 schreef Polkadotflying het volgende:
prachtige serie, echt briljant! Het verbaasde mij wel erg dat de dame in de Hunkemoller zonder blikken of blozen vertelde wat haar bh-maat was, zodat die engerd er even ongeneerd naar kon kijken...had ik echt noooooooit gedaan zeg. Hij is duidelijk wel het engst van allemaal
Dat zal absoluut, maar ik had het in dit geval toch zeker niet uitgelokt :pquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als je zo'n baan heb, raak je daar toch aan gewend. Je krijgt echt niet alleen maar bevallige dames in de winkel
Zelfs voor mij zijn bh maten rocketsciencequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:03 schreef Polkadotflying het volgende:
prachtige serie, echt briljant! Het verbaasde mij wel erg dat de dame in de Hunkemoller zonder blikken of blozen vertelde wat haar bh-maat was, zodat die engerd er even ongeneerd naar kon kijken...had ik echt noooooooit gedaan zeg. Hij is duidelijk wel het engst van allemaal
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
heerlijk zo'n serie, en dan de kijkers, wat zou ik die graag ergens tegenkomen. nederland op haar smalstsmullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |