Ik denk dat ze oprecht verliefd is op zijn humor, zijn charme, zijn sex appeal en zijn eclectische smaak in mode en interieur.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:44 schreef AldoTheApache het volgende:
Zou zij echt verliefd op hem zijn of doet ze dit puur voor het geld?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
Ik ben niet zo verbaasd dat het de eerste keer is dat er een mooie vrouw zijn huis binnenkomt.
*ril*quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:45 schreef Harvest89 het volgende:
Ach mss heeft Luc wel een grotere Luc tussen zijn benen hangen
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
Ik ben niet zo verbaasd dat het de eerste keer is dat er een mooie vrouw zijn huis binnenkomt.
Zou hij in bed zijn bril op houden?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:45 schreef Karina het volgende:
Uh je moet er toch niet aan denken dat je met hem in bed moet liggen, laat staan wat doen in dat bed
Op het waterbed nog welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:45 schreef Karina het volgende:
Uh je moet er toch niet aan denken dat je met hem in bed moet liggen, laat staan wat doen in dat bed
aan de andere kant kiezen ze er zelf voor...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:45 schreef Karina het volgende:
Gewoon economische vluchtelingen op een paar geslaagde na. Zoals Erwin en Ciwen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:46 schreef AldoTheApache het volgende:
maar de rest van die vrouwen doen het toch ook gewoon voor het geld?
behalve die oude vent die met een tranny in thailand woonde
Meer voor een beter leven dan ze ooit thuis kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:46 schreef AldoTheApache het volgende:
maar de rest van die vrouwen doen het toch ook gewoon voor het geld?
ja daar snap ik dus niks van. Zoek dan een redelijk uitziende, niet zo enge, vent.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:46 schreef Palomar het volgende:
[..]
aan de andere kant kiezen ze er zelf voor...
Zak over zijn kop, oude Fillipijnse traditie, en gaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:45 schreef Karina het volgende:
Ik ben bang van wel ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:47 schreef AldoTheApache het volgende:
cadeautje is iets sexueels wedden?
join the clubquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel ja.
Ik word een beetje misselijk van dat gezoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |