Ja, hij welquote:
Dat kan ook haast niet anders. Maar daarom kan ze nog wel genoeg om hem geven om samen gelukkig te worden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, hij welIk denk dat dit toch wel een golddigger is
Zekerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan ook haast niet anders. Maar daarom kan ze nog wel genoeg om hem geven om samen gelukkig te worden.
quote:
Blijven kijken!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:20 schreef Cee het volgende:
Ik schakel net in. Wat is dit. Wat is dit!
Echt economisch vluchteling, ergo: golddigger.quote:
Ik vermoed dat er ook een steekje bij hem los zit..quote:
Vorige aflevering gezien? Iedereen zat te gruwen bij dat waterbedquote:
nope. Toen zat ik op rtl4quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vorige aflevering gezien? Iedereen zat te gruwen bij dat waterbed
Sowieso.. naar zo'n winkel gaan voor een huwelijksaanzoekquote:
En terechtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:26 schreef iBenny het volgende:
Serieus... Als ik daarme bij mijn vriendin aan zou komen dan zou ze het naar mijn hoofd slingeren
En Hoarders met die 'babykamer'.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
Hehe deze man lijkt wel uit Extreme Couponing met zijn voorraden in de kelder.
Huwelijksaanzoek hé? Voor Valentijnsdag is het nog wel geinig (tot een bepaalde leeftijd)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Vind een kussentje helemaal niet zo slecht......?
Oh snap. Ja je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Huwelijksaanzoek hé? Voor Valentijnsdag is het nog wel geinig (tot een bepaalde leeftijd)
Het is Belgiëquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
Monthly sickHebben ze in België geen zwangerschapstesten?
wtf ja man.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
Ik moet lachen om die familieWat is dat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |