De één is toch een zus en de ander is volgens mij hun moederquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zat alleen maar te hopen dat die zussen van hem hem eindelijk eens een goede hoek zouden geven, de sufkop.
Volgens mij spotte ik zelfs twee zussenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
De één is toch een zus en de ander is volgens mij hun moeder
OK misschien zien we die dus nog, ik vond het maar raar, met de broer van je stiefvaderquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:40 schreef SEMTEX het volgende:
Die moet nog arriveren, volgens mij kreeg-ie geen verblijfsvergunning.
De moeder was er dacht ik ook op tegen om geld te sturen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
De één is toch een zus en de ander is volgens mij hun moeder
quote:Exotische liefde is een programma dat gemengde gevoelens losmaakt: heel veel kijkers vinden het 'marginaal' en 'schandalig' maar moeten toegeven dat ze blijven kijken. De tweede aflevering had dan ook veel te bieden: Johny uit Denderleeuw moest vaststellen dat zijn toekomstige Anna-Elena uit Rusland hem voor meer dan duizend euro had opgelicht; Daniël trok met zijn Filippijnse geliefde Glend naar de Aldi; en Willy ging in Thailand biljarten met zijn ladyboy - spreek uit: leediebooi - Nisa. Op Facebook is intussen een fanclub 'Red Johny' opgericht die Johny wil behoeden voor verder onheil
Ja, maar meer omdat ze vind dat hij maar een Belgische moet zoeken, want die buitenlanders zijn toch alleen maar op geld uitquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
OK misschien zien we die dus nog, ik vond het maar raar, met de broer van je stiefvader
[..]
De moeder was er dacht ik ook op tegen om geld te sturen.
Oh was dat hetquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar meer omdat ze vind dat hij maar een Belgische moet zoeken, want die buitenlanders zijn toch alleen maar op geld uit
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij heeft alleen maar t-shirts met haar eropIntussen heeft ze een tweede facebook profiel waar hij geen toegang toe krijgt en er gaat nog geen belletje rinkelen
Nou, van 43 naar 28 naar 22?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:44 schreef Harvest89 het volgende:
Deze man lijkt niet zo kansloos als de rest
Ja dat wel iddquote:
Die is het meeat gelukt. Ze komt ook echt als gelukkig overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |