Die 3 ook echtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:48 schreef iBenny het volgende:
Op RTL4: Golden Girls, Beat the Best en Tijl Beckand
Zou het weer een idee van Linda de Mol zijn?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:57 schreef Karina het volgende:
Golden Girlsik eet nog liever een citroen.
Ik denk Reinoud Oerlemans, productie is in handen van Eyeworks.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou het weer een idee van Linda de Mol zijn?
Linda komt over een poosje met Divorce, de zogenaamde 'opvolger' van Gooische Vrouwenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou het weer een idee van Linda de Mol zijn?
Ze hadden van Sterren Springen ook een live programma moeten maken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:53 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Sterren Springen. Pure nieuwsgierigheid hoelang dit leuk is en of er gewonden gaan vallen.
Ik ben bang dat het laatste juist de reden was om het niet live te doen, helaasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:42 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ze hadden van Sterren Springen ook een live programma moeten maken.
Dan werd het 10x beter bekeken, qua hopen op gewonden enz.
Is het niet live dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:42 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ze hadden van Sterren Springen ook een live programma moeten maken.
Dan werd het 10x beter bekeken, qua hopen op gewonden enz.
Beetje opruiming houden in de grote groep bn-ers? Zorgen voor een variabele hoeveelheid water in het zwembad, stuur 'ja' naar 1122 voor een meter extra. Niet genoeg stemmen? Splet.quote:
Ik verwacht ook dat die de winnaar zal zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:25 schreef Jovatov het volgende:
Ik voorzie een groot succes voor Sterren Springen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |