Die 3 ook echtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:48 schreef iBenny het volgende:
Op RTL4: Golden Girls, Beat the Best en Tijl Beckand
Zou het weer een idee van Linda de Mol zijn?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:57 schreef Karina het volgende:
Golden Girlsik eet nog liever een citroen.
Ik denk Reinoud Oerlemans, productie is in handen van Eyeworks.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou het weer een idee van Linda de Mol zijn?
Linda komt over een poosje met Divorce, de zogenaamde 'opvolger' van Gooische Vrouwenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou het weer een idee van Linda de Mol zijn?
Ze hadden van Sterren Springen ook een live programma moeten maken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:53 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Sterren Springen. Pure nieuwsgierigheid hoelang dit leuk is en of er gewonden gaan vallen.
Ik ben bang dat het laatste juist de reden was om het niet live te doen, helaasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:42 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ze hadden van Sterren Springen ook een live programma moeten maken.
Dan werd het 10x beter bekeken, qua hopen op gewonden enz.
Is het niet live dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:42 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ze hadden van Sterren Springen ook een live programma moeten maken.
Dan werd het 10x beter bekeken, qua hopen op gewonden enz.
Beetje opruiming houden in de grote groep bn-ers? Zorgen voor een variabele hoeveelheid water in het zwembad, stuur 'ja' naar 1122 voor een meter extra. Niet genoeg stemmen? Splet.quote:
Ik verwacht ook dat die de winnaar zal zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:25 schreef Jovatov het volgende:
Ik voorzie een groot succes voor Sterren Springen.
[SBS6] Schoonspringen met Sterren #2: Als een Dries op het drogequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:21 schreef D. het volgende:
Iemand een linkje naar het 'sterren springen' topic?
Kan het niet vinden
Dank jequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
[SBS6] Schoonspringen met Sterren #2: Als een Dries op het droge
Sterrenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat er sterren meedoenDan hoort het blijkbaar in SHO.
Ik zou het semi-BN'ers willen noemenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]Nou na, B-sterren zijn blijkbaar ook sterren tegenwoordig.
De helft ken ik niet eens, meer dan de helft zelfs geloof ik. Hooguit van gezicht, maar geen idee wat ze doen of gedaan hebben.quote:
Daarom. Ik krijg jeuk van de term 'sterren'quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
De helft ken ik niet eens, meer dan de helft zelfs geloof ik. Hooguit van gezicht, maar geen idee wat ze doen of gedaan hebben.
Nou beetje wel toch? Wie het best kan schoonspringen?quote:
Echte sterren zijn er sowieso niet in Nederland toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom. Ik krijg jeuk van de term 'sterren'
Iedereen die ooit op tv was mag meedoen
Mja, mja...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou beetje wel toch? Wie het best kan schoonspringen?
Echt? Straks ff uitzending gemist kijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:40 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Dikke nippleslip van Kim Lian bij de opening!
Prima tepel, gelukkig geen grote omelet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt? Straks ff uitzending gemist kijken
http://www.reckon.nu/en/posts/nippleslip-kim-lianquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:46 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Prima tepel, gelukkig geen grote omelet.
Haha ze eye-balled dr tepel ook echt hèquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.reckon.nu/en/posts/nippleslip-kim-lian
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |