Eens!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:53 schreef iBenny het volgende:
De Exclusive Strings mogen wel winnen
Zit dat niet ook in X-factor Britain?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:58 schreef iBenny het volgende:
Die act voor volgende week achter het doek
Ik denk dat je Britain's got talent bedoeltquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:01 schreef Desdemona het volgende:
[..]
Zit dat niet ook in X-factor Britain?
Ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat je Britain's got talent bedoelt?
America's got talent zelfs... Silhouettes.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan klopt het. Volgens mij was het vorig jaar
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:03 schreef Desdemona het volgende:
[..]
America's got talent zelfs... Silhouettes.
Was echt heeeeeel gaaf vond ik.
Ja! Ik vind dat echt heel mooi! Ben heel benieuwd!quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Die wil ik in het echt zien
Het waren er meer! Even in het topic gezocht:quote:
quote:De kijkcijfers van zaterdag 18 augustus 2012 (SKO)
De RTL 4-show Beat the Best is zaterdag op primetime dik onder de grens van één miljoen kijkers van start gegaan. Er schakelden 783.000 mensen in op de eerste aflevering.
Nee hoor. Lees hier maar eens goed:quote:Op zondag 2 september 2012 10:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Het waren er meer! Even in het topic gezocht:
Oh je hebt gelijk, dit was de derdequote:Op zondag 2 september 2012 10:26 schreef female81 het volgende:
[..]
Nee hoor. Lees hier maar eens goed:
http://www.mediacourant.nl/?p=134676
...van 944.000 kijkers naar 824.000 kijkers.
dan een niveau hogerquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:02 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmmmmm ik vind dit wel erg Holland's got talent 2.0
vond sowieso het einde van de show een afknapper, en inderdaad, de minste wonnenquote:Op zondag 2 september 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
Ik vond de winnaars helemaal niet leuk, die man met die "pop"
Dan al? Dus de finale van BtB staat gelijk met Sterren Sptingen geplanned?quote:Op zondag 2 september 2012 21:02 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Pas over twee zaterdagen is de laatste uitzending en BTB gaat niet meer winnen van Strictly.
Sterren Springen is nog maar twee afleveringen, dat bedoelde ik. Niet nog maar 1quote:Op zondag 2 september 2012 23:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan al? Dus de finale van BtB staat gelijk met Sterren Sptingen geplanned?
Ik zit nu net het eerste fragment te kijken op RTL gemist. Ene dansgroep No Surrender.quote:
2011. Ze kwamen niet verder dan de audities.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:48 schreef iBenny het volgende:
Volgens mij zijn hun wel eens bij HGT geweest
Net zo nsel als VoHquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:58 schreef iBenny het volgende:
Dit gaat trouwens een stuk sneller dan Sterren Springen. Daar is nog maar 1 sprong geweest
hoiquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Oooh, wat is die Gordon toch flauw
ow ja dat meisje dat niet doorging en aar zus welquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:29 schreef iBenny het volgende:
Deze zijn van The Voice Kids? Iig dat meisje... die was verliefd op Nick & Simon
ik ook maar mijn meubilair denkt dat het beter is van nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:32 schreef iBenny het volgende:
Ik wil ook op mijn hoofd rondje kunnen draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De acts van Delilah tijdens The Sing-Off
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |