Ik ook.quote:
Wie gaat er nou nog om half 11 dit kijken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:16 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Vanavond komt poging 2 van de eerste aflevering, CSI wordt geschrapt en Beat the Best uitgezonden om 22.25.
Welk programma scoorde in de herhaling zelfs nog goed? Ik kan even niet bedenken welke talentenjachtquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie gaat er nou nog om half 11 dit kijken?
The Voicequote:Op maandag 20 augustus 2012 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk programma scoorde in de herhaling zelfs nog goed? Ik kan even niet bedenken welke talentenjacht
Ah ja!quote:
die was echt heel goed, en dan te bendenken dat ze pas een jaar paaldanst...quote:
Chantal heeft één keer, waarschijnlijk ook nog min of meer per ongeluk, een leuke sneer geplaatst, en nu worden haar allerlei kwaliteiten toegedicht als dat ze vol humor zou zitten, zeer scherp en ad rem kan zijn en soms op een leuke manier venijnig uit de hoek kan komen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:53 schreef Ziba het volgende:
Met die irritante Chantal wordt het sowieso niks. En natuurlijk dat hele onderwerp: hoe vaak is dat gezeur nou al voorbij gekomen.
Inderdaad, en bij mij komt wat hij doet en zegt erg gemaakt over.. alsof alles een moetje is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jeroen lijkt te denken dat alles wat hij aanraakt in goud verandert. Waarschijnlijk omdat Linda altijd dubbel ligt om elke zucht en kreet die hij uitslaakt. De rest van Nederland lijkt wat nuchterder.
zaterdag 16:25 rtl 8quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:02 schreef iBenny het volgende:
Nederland 1, RTL4 en SBS6 strijden vanavond om tv-kijker
Wanneer is de herhaling van Beat the Best? Ik denk dat ik toch maar ff naar SBS6 ga kijken
Hehe ik wist hetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:02 schreef iBenny het volgende:
Nederland 1, RTL4 en SBS6 strijden vanavond om tv-kijker
Wanneer is de herhaling van Beat the Best? Ik denk dat ik toch maar ff naar SBS6 ga kijken
Ach, omdat ze ervoor betaald worden. Angela, Chantal, Gordon, Jeroen...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, en bij mij komt wat hij doet en zegt erg gemaakt over.. alsof alles een moetje is.
quote:
nee na btb komt the voicequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Komen BtB en The Voice dan na elkaar?
hihiquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:03 schreef iBenny het volgende:
Volgende week kijk ik gewoon weer Beat the Best
mwa ik kijk welquote:
Dat dan inderdaad weer welquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef marcodej het volgende:
Dit lijkt me in het dagelijks leven een hele irritante man. Zo eentje die constant guldens uit je neus en speelkaarten vanachter je oren haalt.
Doet me aan Jim Carrey denken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef marcodej het volgende:
Dit lijkt me in het dagelijks leven een hele irritante man. Zo eentje die constant guldens uit je neus en speelkaarten vanachter je oren haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |