I know, uurtje is imo ook te kortquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb het ook niet specifiek over jouw voorbeeld hea, maar meer en generale.
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
Eens een OP van iemand anders dan Dekatria
Gelukkig wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
Eens een OP van iemand anders dan Dekatria
Echt hequote:
Het is sowieso een hele ervaring, hoe dan ook. Hoeveel anekdotes ik wel niet heb overgehouden aan 3500kmquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:57 schreef WhiteJoker het volgende:
Echt heIk ga niet eens een kwart van hun reis doen, maar ik hoop wel op een gave reiservaring...
Ik vond het al een hele ervaring toen ik alleen van Fez naar Marrakech ging met de treinquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is sowieso een hele ervaring, hoe dan ook. Hoeveel anekdotes ik wel niet heb overgehouden aan 3500km
Ik sluit aan met een duvel en lowlands op tvquote:
Geeft ook een totaal verkeerd signaal af mijns inziensquote:
Baasquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:02 schreef CocaColaLight het volgende:
Ik sluit aan met een duvel en lowlands op tv
Vind ik eigenlijk ook wel, is alleen niet mijn beslissing denk ik...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:02 schreef Lilliesleaf het volgende:
Zulke links zouden trouwens eigenlijk in de OP moeten. Veel interessanter dan dat lijstje met webshoplinks waarvan de helft het toch niet doet.
Als je maar voor een uurtje af spreekt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Geeft ook een totaal verkeerd signaal af mijns inziens
Duuuuuuuuuuudequote:
quote:
Als ze zo kort erna wat anders ingepland heb. Krijgie bijna het idee dat er een meter looptquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
Als je maar voor een uurtje af spreekt?
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:03 schreef WhiteJoker het volgende:
Vind ik eigenlijk ook wel, is alleen niet mijn beslissing denk ik...
Weet ik, maar het is stront irritantquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:05 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Serieus, let it slideHij doet het gewoon om ons op te naaien
Ik ga me al dingen zitten te visualiseren. Continu op horloge/telefoon kijken, nee dankjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als ze zo kort erna wat anders ingepland heb. Krijgie bijna het idee dat er een meter loopt
[..]
Gewoon doen.
Bier.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, vooruit. FF kijken of er nog wat te bikken valt behalve ijsjes
Ik zeg bikken, geen zuipen. Overigens vind ik bier ranzig. De bacardi is al een hele tijd op en ik heb geen sinaasappelsap voor de passoa.quote:
Lijkt me niet erg lekkerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je het lang genoeg in de vriezer leg ken je ook gaan bikken.
Die Mongoolse monteur die 'even' nieuwe remblokken maaktquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:20 schreef Lilliesleaf het volgende:
Dat Tokyo to London Project is echt geniaal. Echt tof dat je dit hier hebt gepost.
bacardi ligt hier nog wel is ff 20 mins rijden voor je maar die halve fles die hier ligt mag je ophalen nuquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De bacardi is al een hele tijd op en ik heb geen sinaasappelsap voor de passoa.
De sissy, kantoorbaan zeker?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:04 schreef Anne het volgende:
Hij kreeg 'm trouwens niet alleen op de middenbok.
Ligt dus niet alleen aan mijn spierballen, lief.
Denk het ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Klinkt alsof je carterplug lekt. Koperen ringetje vervangen danwel aandraaien?
Kutexcuus, maar voor deze keer gun ik je het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mobiel kan ik geen PI kiezenbedoelde het niet zo heur
Neuh, ik rijd niet zo graag in het donker (motorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:29 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
bacardi ligt hier nog wel is ff 20 mins rijden voor je maar die halve fles die hier ligt mag je ophalen nu
Heeeuj kijkus wiedaarusquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De sissy, kantoorbaan zeker?
[..]
Denk het ook
[..]
Kutexcuus, maar voor deze keer gun ik je het voordeel van de twijfel.
Niks mis met kantoorbaan jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De sissy, kantoorbaan zeker?
[..]
Denk het ook![]()
[..]
Kutexcuus, maar voor deze keer gun ik je het voordeel van de twijfel.
Hoe buitenaards gaaf is dat, Eruopa binnenrijden met een Japans kentekenquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:35 schreef Vinniiee het volgende:
Oke, bed tijd. Uurtje of half 9 rinkelt de wekker weer
Ik doelde meer op de cijfersquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoe buitenaards gaaf is dat, Eruopa binnenrijden met een Japans kenteken
[..]
quote:Due to the heavy traffic in Moscow, the roads remained clear of snow and ice, but only 150 kilometres outside the city, conditions deteriorated dramatically [see Russia map 9]. With a strong crosswind and driving snow we were confronted with the dangers of the icy roads. It was snowing so heavily and it was so cold that we had to stop every thirty minutes to chip the ice off our radiators.
Ironically the bikes would overheat in the sub-zero temperatures because the radiators would become completely covered in ice. Our helmets would be so covered in ice that the visors were welded shut. This too would have to be removed before we could go on as ice would so form on the inside of our helmets whenever we breathed. Our hands and feet were completely numb from the cold. There were no roadside stalls where we could warm up, nor was there any food available anywhere. The snow and increasing fog made visibility extremely difficult.
Dat zijn al die momenten. Trust me, I knowquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:53 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]Geweldig als je er aan terug denkt, doodeng op het moment zelf.
quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zeg bikken, geen zuipen. Overigens vind ik bier ranzig. De bacardi is al een hele tijd op en ik heb geen sinaasappelsap voor de passoa.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoe buitenaards gaaf is dat, Eruopa binnenrijden met een Japans kenteken
Chinees actually. Ze waren de eerste buitenlanders die in China mochten rijden, maar daarvoor moesten ze een Chinees foreign citizen kenteken hebben. De "head honcho" had op een gegeven moment tien nummerplaten liggen: 00001 - 00010. De eerste ging aan de muur in z'n kantoor en de twee volgende gingen op de motoren.quote:
quote:At 8:30 the next morning we were in a taxi on the way to the Shanghai Traffic Police, wondering if we had misunderstood the promises of yesterday. Cautiously we made our way back to the boss man's office, fearing the worst, but hoping for the best. He had a smile on his face. He ushered us to sit down. They had printed up (overnight) the beginning of a new series of number plates for foreigners, numbered from 00001 to 00010. The boss placed 00001 in his desk - presumably for investment value - and handed over numbers 00002 and 00003 for the standard sum of 128 yuan each. Corresponding driver's licences and registration certificates followed. He added that these were the first of their kind ever issued. We were underway in China. We had cracked the uncrackable nut.
Hele dag niks te doen en kloteweer.. veel rond moeten lopen en nu dus pijn in mijn poot.. niet geweldig dusquote:
No risk no funquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:53 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]Geweldig als je er aan terug denkt, doodeng op het moment zelf.
Inlezen, heel goedquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]![]()
Serieus, ik sta gewoon op het punt oude topics uit de reeks uit te pluizen, gewoon om erachter te komen wat het betekent.
trek je carbs er maar af die zitten dichtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:45 schreef WhiteJoker het volgende:
Ja, de choke ook geprobeerd. Met gas erbij geven lukt het wel, maar zodra ik die los laat en hij stationair gaat draaien slaat hij weer af...
Eerst ff boodschappen doen en daarna maar eens naar Termaat rijden voor wat dunnere handschoentjes, m'n zomerhandschoenen zijn met dit weer iets te warm vind ik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:40 schreef Vinniiee het volgende:
Jonge als je wilt rijden moet je nu gaan, het is echt fucking lekker nu buiten
Termaat Nijmegen? Waar kom je vandaan danquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Eerst ff boodschappen doen en daarna maar eens naar Termaat rijden voor wat dunnere handschoentjes, m'n zomerhandschoenen zijn met dit weer iets te warm vind ik.
Waar woon jij nou dan? Limburg toch? Of over de grens in Duitsland? Door al die FOK!ers kan ik het niet meer thuis brengenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Termaat Nijmegen? Waar kom je vandaan dan?
Ik (of eigenlijk > we < ) woon 16 km onder Nijmegen, in Limburgquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar woon jij nou dan? Limburg toch? Of over de grens in Duitsland? Door al die FOK!ers kan ik het niet meer thuis brengen
Vandaag is het terras/parkhangdag en veel meer ga ik ook niet doen
Ik bedoel natuurlijk julliequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik (of eigenlijk > we < ) woon 16 km onder Nijmegen, in Limburg. Wel in Duitsland gewoond met mijn ex
in Weeze.
Zometeen eerst even skaaipen met d'n draak. Daarna een ijsje eten bij Clevers () met een vriendin en vanavond, begin van de avond begint er een feestje van een kennis waar ik heen ga en mag blijven eten enzo (en ik zal er niet lang blijven, want Mental Theo komt ook).
Morgen even opruimen hier; heb er een aardige bende van gemaakt thuis, voel me net een studente.
Jawel. Vorig jaar:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk jullie. Hehe, heb ik toch gelijk, soort van
.
Veel plezier, maar dat zal wel goed komenIs dat ijs zo goed? Dan moet ik daar maar eens langs
![]()
Mental Theo
Zeer herkenbaar trouwens als ik alleen thuis ben. Al is mijn kamer altijd eenzooi
Godverdommequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Jawel. Vorig jaar:
[ afbeelding ]
Al moet ik eerlijk zeggen dat je hier ook echt lekker (zelfgefabriceerd) ijs kunt krijgen.
En da's voor mij echt om de hoek:
http://www.heldro.nl/
Voor Clevers moet ik 20 minuutjes gaan rijden.
En dan als avondeten schnitzels in Duitslandquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GodverdommeDaar moet ik en keer heen
.
Ik zeg ijsjes meet nummer zoveel
Dat vind ik een rete goed ideequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:58 schreef Anne het volgende:
[..]
En dan als avondeten schnitzels in Duitslandbij Heidestuebchen!
Omnomnomnom, dat heb ik al lang niet meer gehad.
4e New/Oldbieritquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GodverdommeDaar moet ik en keer heen
.
Ik zeg ijsjes meet nummer zoveel
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:19 schreef Salatrel het volgende:
hallo hallo is Dekatria al wakker xD
als we donderdagmiddag klaar zijn rij je dan mee naar zoetermeer? de Tenere demo bike is er danquote:
Ede, geen idee of er net zo'n goede motorzaak in de buurt zit maar Termaat bevalt me wel en een stukkie rijden is nooit verkeerdquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Termaat Nijmegen? Waar kom je vandaan dan?
We zien wel hoe halsstarrig die Suzie van jou isquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als we donderdagmiddag klaar zijn rij je dan mee naar zoetermeer? de Tenere demo bike is er dan
olie en filter 30min werk en ja ik zou de ring gewoon vervangen kost niets maar is zonde als de ouwe lektquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:10 schreef Salatrel het volgende:
ik heb ff gekeken trouwens maar zowel die plug als de filter zijn zo bereikbaar.. ringetje vervangen was niet nodig volgens motostore barendrecht.. ff schoonmaken en omdraaien is voldoende
Da's dus niet iets wat ik zelf durf te doen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:40 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
trek je carbs er maar af die zitten dicht
Ik heb nog nooit voor zo'n ringetje betaald, kreeg het altijd meequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:12 schreef Vinniiee het volgende:
Vervangen is beter. Je haast toch niet op een ringetje van nog geen euro bezuinigen?
Ahh, da's niet zo in de buurt. Anders hadden we samen naar de newbierit kunnen rijden aangezien dat best een eind is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Ede, geen idee of er net zo'n goede motorzaak in de buurt zit maar Termaat bevalt me wel en een stukkie rijden is nooit verkeerd
Dat bedoel ik maar net. Stukkie accuslang kreeg ik ook zo mee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit voor zo'n ringetje betaald, kreeg het altijd mee
Apeldoorn dan? Wonen volgens mij ook nog wat mensen in Arnhem.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Ahh, da's niet zo in de buurt. Anders hadden we samen naar de newbierit kunnen rijden aangezien dat best een eind is.
Ede ligt onder Apeldoorn hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar net. Stukkie accuslang kreeg ik ook zo mee.
[..]
Apeldoorn dan? Das een stukkie dichterbij.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]![]()
Serieus, ik sta gewoon op het punt oude topics uit de reeks uit te pluizen, gewoon om erachter te komen wat het betekent.
Het heeft of had, toen men het nog snapte wel degelijk een betekenis hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:05 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Serieus, let it slideHij doet het gewoon om ons op te naaien
Oja, maar Apeldoorn is richter naar Zwollequote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, maar Apeldoorn is richter naar Zwolle.
Als jebij Arnhem komt moet je naar linksde A12 op. Zwolle is via Apeldoorn en, rechts dus
Kan eventueel wel via Arnhem (ja heen en weer) mocht je dan toch wél mee willen/kunnen.
Werk? Wie werkt er nou op zaterdagquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:49 schreef BlackLining het volgende:
Toch maar in het koekblik naar het werk vandaag
Van mij mag het wel weer onder de 30 graden, kan ik tenminste weer met fatsoenlijk tweewielig vervoer naar het werk.
Ik moet vandaag of morgen eigenlijk ook wat 'werken', alleen betaald dat voorlopig nog niet eens ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werk? Wie werkt er nou op zaterdag
ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook werkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaloeziequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:02 schreef Salatrel het volgende:
die honda dealer discrimineert suzuki rijders
*meldtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent op klus, jij bent dus een uitzonderingquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
*meldt
Ik hoop dat ik zondag vrij ben, staat wel in de planning, maar je weet maar nooit wat ze verzinnen
Dan is binnen zitten om te 'werken' dus misschien zo slecht niet?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent op klus, jij bent dus een uitzondering
De rest vind ik falers, vooral omdat het niet uit te houden is in de zon. Ik heb medelijden met je SD
Hoeft niet hoor, ik heb het niet slecht ofzo, tis alleen smerig warm en vooral benauwd. We werken best veel, maar daarvoor zijn we hier ook; centjes verdienenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent op klus, jij bent dus een uitzondering
De rest vind ik falers, vooral omdat het niet uit te houden is in de zon. Ik heb medelijden met je SD
Ligt eraan of je airco hebtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dan is binnen zitten om te 'werken' dus misschien zo slecht niet?
Ik doelde ook op de warmte. Wij klagen als het 2 dagen 30 graden is en jij werkt er 8? weken inquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik heb het niet slecht ofzo, tis alleen smerig warm en vooral benauwd. We werken best veel, maar daarvoor zijn we hier ook; centjes verdienen
Waar zit je in godsnaam?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik heb het niet slecht ofzo, tis alleen smerig warm en vooral benauwd. We werken best veel, maar daarvoor zijn we hier ook; centjes verdienen
St. Eusthatius ofzo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waar zit je in godsnaam?Ik weet dat je het hier ooit neergeflikkerd hebt, ik weet ook dat er een tijdsverschil van 8 (toch?) uur is, maar ik kan nergens terugvinden waar je nou precies zat.
En het belangrijkste, heb je een motor daar?
30 graden is een bewolkte dagquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt eraan of je airco hebt
[..]
Ik doelde ook op de warmte. Wij klagen als het 2 dagen 30 graden is en jij werkt er 8? weken in
St. Eustatius, Caribbean.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waar zit je in godsnaam?Ik weet dat je het hier ooit neergeflikkerd hebt, ik weet ook dat er een tijdsverschil van 8 (toch?) uur is, maar ik kan nergens terugvinden waar je nou precies zat.
En het belangrijkste, heb je een motor daar?
En wij maar klagenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
30 graden is een bewolkte dag
Probleem zit hem ook niet in de temperatuur, maar in de belachelijke luchtvochtigheid, that is what kills you
[..]
St. Eustatius, Caribbean.
En nee![]()
![]()
![]()
Mijn twinnetje zou het hier prima naar zijn zin hebben; de weg ziet er hier uit als een maanlandschap
maar zonder plasjesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:44 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn twinnetje zou het hier prima naar zijn zin hebben; de weg ziet er hier uit als een maanlandschap
Zorg dat de helm goed zit, en dat je 'm niet zijdelings kunt draaien. En houd 'm even een tijdje op (dus geen 2 minuten), zodat je eventuele drukpunten etc kunt ontdekken, of als die ergens te strak zit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:13 schreef picodealion het volgende:
Zo, shoppen voor een pak en helm. Nog dingen waar ik op moet letten?
Dat het doorwaait.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:13 schreef picodealion het volgende:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:13 schreef picodealion het volgende:
dit dusquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat het doorwaait.
Zweetzweet
Sp-8 ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:31 schreef mstx het volgende:
Nieuwe handschoentjes zijn een stuk luchtiger zonder die flappen over m'n polsen![]()
[ afbeelding ]
Nu wel even douchen want ben alsnog doorweekt![]()
Alpine★ Thunderquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
Sp-8 ?
Zijn hier ook net afgeleverd
wat hebbie nu dan en waar lek tiequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:06 schreef Geerd het volgende:
De tering man wou net na het werk, bende olie op de krant.
Zo maar even lekker in de auto met airco en maandag deze ,aar even kopen ofzo,
http://www.mamola.nl/?pagina=occasions&occasionID=1194
Of die
http://www.mamola.nl/?pagina=occasions&occasionID=1057
Geen vertrouwen meer in dat ding
Ik moet nog even terug met mijn handschoenen. Vorige maand nieuwe zomerhandschoenen gekocht, Richa (daar gaat het al mis) Basalt II. Echter laat op de rechterhandschoen het kittenband losquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:31 schreef mstx het volgende:
Nieuwe handschoentjes zijn een stuk luchtiger zonder die flappen over m'n polsen![]()
[ afbeelding ]
Nu wel even douchen want ben alsnog doorweekt![]()
Als je met 35 graden in de volle zon rijdt heeft dat ook geen zin meer. Het is nu gewoon echt te warm om op de motor te rijden. Vanmorgen om 10 uur ging ik al kapot in mijn doorwaai jas, en dat op de snelweg met 120 km/h wind er doorheen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Niet leuk meer zo warm, textiel-broek is niet fijn. Toch maar eens kijken naar een doorwaai-broek.
Ah bij roadrunner binnen geweestquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:15 schreef picodealion het volgende:
Nou, heel arnhem afgestruind (hoe komen sommige websites er toch bij dat fietswinkels ook motorkleding hebben? Ze keken me allemaal glazig aan) en uiteindelijk in Velp een goede winkel gevonden. Hij ging eigenlijk net sluiten, maar heeft me op zijn gemak vanalles laten zien en helmen laten passen. Goede vent met veel kennis, geeft vertrouwen.
ik heb geen doorwaaipak en ben toch weggeweest vanmorgenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je met 35 graden in de volle zon rijdt heeft dat ook geen zin meer. Het is nu gewoon echt te warm om op de motor te rijden. Vanmorgen om 10 uur ging ik al kapot in mijn doorwaai jas, en dat op de snelweg met 120 km/h wind er doorheen.
De rest maar 'lekker' met het koekblik gedaan. Die heeft in ieder geval nog airco.
Roadrunner ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:51 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ah bij roadrunner binnen geweest![]()
Waar je ook zou kunnen kijken als het wat minder moet kosten is in beekbergen, daar zit ook een motor kleding outlet. Geen idee of het wat is wat ze der hebben, ben er zelf nog niet binnen geweest.
wat doe je daar dan ook? Ik was er gisteren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:07 schreef lipjes het volgende:
Pff, zit hier op flevo festival, wat een christelijk gezeik is dat zegblij toe dat het bijna voobij is
Is dat dat XNoizz Flevo Festival in Bussloo? Zie overal borden daarvoor staan namelijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:07 schreef lipjes het volgende:
Pff, zit hier op flevo festival, wat een christelijk gezeik is dat zegblij toe dat het bijna voobij is
Goed bezig Geerdquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:06 schreef Geerd het volgende:
De tering man wou net na het werk, bende olie op de krant.
Zo maar even lekker in de auto met airco en maandag deze ,aar even kopen ofzo,
http://www.mamola.nl/?pagina=occasions&occasionID=1194
Of die
http://www.mamola.nl/?pagina=occasions&occasionID=1057
Geen vertrouwen meer in dat ding
Geen flurry's van 1,95 meer?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:52 schreef stinkie het volgende:
Kut McDonald's heeft volgens mij de prijzen van milkshakes en flurrys verhoogd vandaag
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:18 schreef BlackLining het volgende:
Temperatuur gezakt, kut zon weg, rijden!
Even compenseren voor 200km koekblikken vandaag
Ik hoop het idd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:52 schreef Salatrel het volgende:
niet zo raar toch en zal ook wel niet zon probleem zijn. de meeste motor examinatoren zijn ook auto examinator maar niet alle auto examinatoren zijn ook motor examinator en er is meer vraag naar auto examens. boeken ze gewoon ff om
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Gister was de Twix nog 1,95 en de rest 2,25
Hmjaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:07 schreef Salatrel het volgende:
gelukkig koelt het vannacht af naar 20°
Vannacht. Slapen met het raam open. Wegen lekker schoon spoelen en dan morgen 24 graden, zonnetje erbij en wat wolkenveldjesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:04 schreef Dekatria het volgende:
Klotehitte. Van mag er een heel stuk armageddononweer losbreken, een hele dag lang.
Planning is dus gewijzigd, zondag 2 uurtjes werken, en 8 schrijven, dat zet zoden aan de dijk.. is wel de 3e zondag op rij; ik ben nog geen dag vrij geweest sinds ik hier benquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
*meldt
Ik hoop dat ik zondag vrij ben, staat wel in de planning, maar je weet maar nooit wat ze verzinnen
Wordt je ook wel aardâhg naar betaald toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Planning is dus gewijzigd, zondag 2 uurtjes werken, en 8 schrijven, dat zet zoden aan de dijk.. is wel de 3e zondag op rij; ik ben nog geen dag vrij geweest sinds ik hier ben
2,35 hier. En shakes vanaf 2.00.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Gister was de Twix nog 1,95 en de rest 2,25
meer geld voor anne om uit te geven aan het eind van de maandquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Planning is dus gewijzigd, zondag 2 uurtjes werken, en 8 schrijven, dat zet zoden aan de dijk.. is wel de 3e zondag op rij; ik ben nog geen dag vrij geweest sinds ik hier ben
Mwoah, effe rekenen, ik denk ergens tussen de 350 - 375¤ voor 2 uurtjes werk, daar kom ik wel effe mijn bed voor uit.. mag ook om 9 uur pas aantredenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wordt je ook wel aardâhg naar betaald toch?
Right.. We hebben ieder onze eigen bankrekening hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:35 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
meer geld voor anne om uit te geven aan het eind van de maand
Naaisquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwoah, effe rekenen, ik denk ergens tussen de 350 - 375¤ voor 2 uurtjes werk, daar kom ik wel effe mijn bed voor uit.. mag ook om 9 uur pas aantreden
Blegh! Ik ben jaloers!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:35 schreef Dekatria het volgende:
Ik ga morgen met een boek naar het park onder een boom zitten, en blijf daar gewoon de heule middag
Slim idee, heb al wel diverse flessen water in de koelkast liggen, die gelukkig goed koud wordt. Ook waterijs ingeslagen voor de kids... Oja en ijsblokjes uiteraard...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:49 schreef Dekatria het volgende:
Leg alvast even een fles water in de vriezert.
Ik heb tijdens de zomer standaard een anderhalve liter fles aangelengde citroen Karvan Cevitam in de koelkast liggen. Dat spul is echt onnavolgbaar als het warm isquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:50 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Slim idee, heb al wel diverse flessen water in de koelkast liggen, die gelukkig goed koud wordt. Ook waterijs ingeslagen voor de kids... Oja en ijsblokjes uiteraard...
Pics.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:11 schreef Vinniiee het volgende:
Goooeeeeedeavond. Volgens mij is de spammert afwezig geweest vandaag
Ja Godver die heb ik nietquote:
Jij moest dus praktisch op je knieën tijdens die zoen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja Godver die heb ik nietwel festini perenijsje gegeten
overigens is ze echt klein, 1,53 en ik ben 30cm langer
Scheelt met windvangen als ze achterop zitquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja Godver die heb ik nietwel festini perenijsje gegeten
overigens is ze echt klein, 1,53 en ik ben 30cm langer
Niet gedacht dat ik een getint meisje leuk zou vinden
In dat geval, zsm pics van haar achterwerk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet gedacht dat ik een getint meisje leuk zou vinden
Ik ga geen vlechten in m'n haar doen heurquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:15 schreef Lilliesleaf het volgende:
Volgens mij begin ik jullie gedrag over te nemen...
We zaten alquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:14 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Jij moest dus praktisch op je knieën tijdens die zoen.
Ze had een lang shirt aan, kon het niet goed zien. En dat terwijl ik een billenman benquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:15 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
In dat geval, zsm pics van haar achterwerk.
Volgens mij begin ik jullie gedrag over te nemen...
I know what you meanquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:17 schreef Dekatria het volgende:
En nu moet je je posts van gister teruglezen, Vin
[..]
Ik ga geen vlechten in m'n haar doen heur
Hier zijn we ook lekker de oude drankvoorraad aan het opzuipen op het balkon, eindelijk een normaal temperatuurtje buitenquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:38 schreef Vinniiee het volgende:
Damn, zou bijna een stuk motor gaan rijden, lekker nu.
Ware het niet dat baco's hard aankomen met dit weer. Zeker als ze er telkens meer bacardi in doen
Nu is het te doen ja. Om half 5 was het toch behoorlijk warm.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:00 schreef mstx het volgende:
[..]
Hier zijn we ook lekker de oude drankvoorraad aan het opzuipen op het balkon, eindelijk een normaal temperatuurtje buiten
quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu is het te doen ja. Om half 5 was het toch behoorlijk warm.
Lekt gewoon constant door, heb er al even onder gelegen kan het zo niet vinden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:16 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
wat hebbie nu dan en waar lek tie
hier ook, net FF frikandellen in de frituur gegooidquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:58 schreef BlackLining het volgende:
Ik zit nog heerlijk buiten met een pilsje. Wat een verademing
Godver, goed ideequote:Op zondag 19 augustus 2012 02:49 schreef mstx het volgende:
[..]
hier ook, net FF frikandellen in de frituur gegooid
Idd ff afkoelen met wat kouwe pils.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:58 schreef BlackLining het volgende:
Ik zit nog heerlijk buiten met een pilsje. Wat een verademing.
Om het afkoelen te vieren ook maar weer eens een pakje sigaretten gekocht na 2 maanden gestopt te zijn, dat is dan weer mindermaar wel érg lekker
Ik kom net binnen, brrr; koude rilling, omdat de airco op 26 graden stondquote:
nu tijd voor kaassoufflesquote:
Hoe ben je eigenlijk ooit op dat eilandje van je terecht gekomen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kom net binnen, brrr; koude rilling, omdat de airco op 26 graden stond![]()
Toch wel heel erg lekker hoor, zou thuis in Limbabwe ook wel erg prettig zijn, want daar koelt het gewoon niet af als het zo warm is, zelfs niet met alles open. Helaas weten we dat het daar maar tijdelijk is, en is het wel een beetje over the top om daar voor die tijd even een gat in de muur te raggen voor een aircounit die ik achteraf weer mee ga nemen als we daar weer weg gaan. Tevens is het erg verleidelijk om het ding gewoon full time aan te laten; mijn god wat is het lekker om thuis te komen in een koele kamer
quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:32 schreef Vinniiee het volgende:
Misschien sinds lange tijd maar een nachtje doorhalen. Veels te warm om te slapen.
lijkt me niet verstandig neequote:Op zondag 19 augustus 2012 03:39 schreef Vinniiee het volgende:
Wou eigenlijk over een 1,5 uur op de motor stappen, maar dan is lang niet alle alcohol weg. 6 baco's volgens mij, waarvan de laatste slok om 23.25 was.
Zo ff wat water naar binnen gieten.
Wat is een baco überhaupt?quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:39 schreef Vinniiee het volgende:
Wou eigenlijk over een 1,5 uur op de motor stappen, maar dan is lang niet alle alcohol weg. 6 baco's volgens mij, waarvan de laatste slok om 23.25 was. Iemand een idee hoe lang dat duurt? Kan t alleen van bier/wijn vinden.
bacardi colaquote:
1/3 rum, 2/3 cola. Laatste glas was half om half, wat dacht die vent wel nietquote:
Niet echt te googlen hey, heb je goed gegeten? Kun je beetje tegen drank?quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:39 schreef Vinniiee het volgende:
Wou eigenlijk over een 1,5 uur op de motor stappen, maar dan is lang niet alle alcohol weg. 6 baco's volgens mij, waarvan de laatste slok om 23.25 was. Iemand een idee hoe lang dat duurt? Kan t alleen van bier/wijn vinden.
1:5 ofzoquote:
Ik heb er tussendoor gegeten, daarna niet meer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet echt te googlen hey, heb je goed gegeten? Kun je beetje tegen drank?
Zou maar lekker gaan pitten en na twaalven gaan rijden
Dan laat je het rijden toch even lekker zittenquote:Op zondag 19 augustus 2012 03:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er tussendoor gegeten, daarna niet meer.
En ik zeg met dat het te warm is om te pitten en na 12en is het te warm om te rijden.
Dat was dis mijn punt, over een uur is het nog lekker. Maarja.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan laat je het rijden toch even lekker zitten
Dit verschilt nogal qua alcoholpercentage?quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:52 schreef BlackLining het volgende:
Als ie goed geschonken heeft duurt het met 6 baco net zo lang als met 6 bier, 6 wijn of 6 whiskey.
Maar dat is zo te lezen niet het geval
Blijft toch zaad. Even met de motor naar een terrasje om bier te tanken zou toch wel erg lekker zijn. Met de auto wil ik nog wel eens één biertje drinken, maar op de motor geen druppel.
Nee, 1 jenever 1 wiskey of 1 wijntje is het zelfde als 1 biertje.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit verschilt nogal qua alcoholpercentage?
Nah, het is een buitenkansje, dit soort dingen kom je niet zo vaak tegen als kraanmachinist, maar een droombaan ziet er in de praktijk toch anders uit. Ik ga geen details online gooien, maar zo zout als hier heb ik het nog zelden gegetenquote:Op zondag 19 augustus 2012 03:25 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk ooit op dat eilandje van je terecht gekomen?Klinkt echt als een droombaan.
een standaard glas heeft altijd dezelfde hoeveelheid alcoholquote:Op zondag 19 augustus 2012 03:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit verschilt nogal qua alcoholpercentage?
Dan mag je mij eens haarfijn uitleggen waarom dat niet zo is. Welke verklaring heb je anders dat je sneller dronken wordt van baco dan bier?quote:
als je van beide een standaard glas neemt word je even snel dronken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan mag je mij eens haarfijn uitleggen waarom dat niet zo is. Welke verklaring heb je anders dat je sneller dronken wordt van baco dan bier?
Waarom denk jij dat iets als vodka niet in een bierglas geschonken wordt?quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan mag je mij eens haarfijn uitleggen waarom dat niet zo is. Welke verklaring heb je anders dat je sneller dronken wordt van baco dan bier?
Pils is 0,3L 6% ofzo? Is dus 18ml alcoholquote:Op zondag 19 augustus 2012 03:58 schreef mstx het volgende:
[..]
een standaard glas heeft altijd dezelfde hoeveelheid alcohol
Waarom zijn er zoveel verschillende glazen dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pils 5%quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pils is 0,3L 6% ofzo? Is dus 18ml alcohol
Baco is 150ml glas? 50ml rum a 40% is 20ml alcohol
Oké je hebt gelijk
God gloeiendquote:Op zondag 19 augustus 2012 04:09 schreef Lilliesleaf het volgende:
6 glazen à 200 ml (is een normaal drinkglas) = 1200 ml totaal, waarvan een derde rum, dus 400 ml aan rum met vol% 40 procent alcohol, hetzelfde als een glas whisk(e)y.. Een standaardglas whisk(e)y dacht ik 35 ml.. Dat betekent dat je in totaal zo'n 11,5 standaardglazen naar binnen hebt gewerkt.
Dan is het nog invullen:
alcohol%bloed = (a x 10)/(g x r) - (u - 0,5) x (g x 0,002) = 0
(a*10)/(g*r) = (u-0,5) * (g * 0,002)
( (a*10)/(g*r) ) / (g * 0,002) = u - 0,5
( (a*10)/(g*r) ) / (g * 0,002) - 0,5 = u
Met:
a = aantal glazen
g = lichaamsgewicht
r = bij mannen 0,7 en bij vrouwen 0,5
u = het aantal uren vanaf het eerste glas
=> ( (11,5*10)/( 60 *0,7) ) / (60 * 0,002) - 0,5 = ongeveer 22 uur voordat je alcoholpercentage weer 0,0% is.
Het probleem is, met mixdrankjes schenken ze niet bepaald een standaardglas, alleen merk je dat niet, omdat het mix is. Je hebt vanavond geen 6 glazen alcohol gehad, maar eigenlijk 11,5 (!).
Fouten voorbehouden. Wiskunde om 4 uur 's nachts... naja.. tsja...
Ik ben er geen wonder in, maar wiskunde is gewoon leuk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
God gloeiendJe beseft je wel dat het 04:10 is he?
Thanksquote:Op zondag 19 augustus 2012 04:09 schreef Lilliesleaf het volgende:
6 glazen à 200 ml (is een normaal drinkglas) = 1200 ml totaal, waarvan een derde rum, dus 400 ml aan rum met vol% 40 procent alcohol, hetzelfde als een glas whisk(e)y.. Een standaardglas whisk(e)y dacht ik 35 ml.. Dat betekent dat je in totaal zo'n 11,5 standaardglazen naar binnen hebt gewerkt.
Dan is het nog invullen:
Met:
a = aantal glazen
g = lichaamsgewicht
=> ( (11,5*10)/( 60 *0,7) ) / (60 * 0,002) - 0,5 = ongeveer 22 uur voordat je alcoholpercentage weer 0,0% is.
Het probleem is, met mixdrankjes schenken ze niet bepaald een standaardglas, alleen merk je dat niet, omdat het mix is. Je hebt vanavond geen 6 glazen alcohol gehad, maar eigenlijk 11,5 (!).
Naja, het zal wel meevallen, hier ga je er vanuit dat je al die glazen in 1 keer hebt binnengekregen, maar dat is dus niet zo.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks. Voorlopig maar niet rijden dan
. Nog 16 uur te gaan
Eens, ook al ben ik er nog minder een wonder in.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:11 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik ben er geen wonder in, maar wiskunde is gewoon leuk.![]()
![]()
22 uur voor 6 drankiesquote:Op zondag 19 augustus 2012 04:09 schreef Lilliesleaf het volgende:
Dan is het nog invullen:
Met:
a = aantal glazen
g = lichaamsgewicht
Nog wat gewone cola's tussendoor gedronkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 04:14 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Naja, het zal wel meevallen, hier ga je er vanuit dat je al die glazen in 1 keer hebt binnengekregen, maar dat is dus niet zo.
Niet 6. Hij heeft namelijk 6 mixdrankjes gehad, maar eigenlijk 11 à 12 glazen whiskey achterover geslagen in een paar uur tijd.quote:
Lees het hele verhaaltje eens balzak . 11,5 glas dus.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
22 uur voor 6 drankies![]()
ja als je 15 bent en voor het eerst "uitgaat"
Dat zou het zelfde zijn als een half krat bier.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:16 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Niet 6. Hij heeft namelijk 6 mixdrankjes gehad, maar eigenlijk 11 à 12 glazen whiskey achterover geslagen in een paar uur tijd.
Niet, maar dan vooral omdat je buiten de alcohol om die niet uitgewerkt is, ook nog eens al bijna 24 uur wakker bent in dat geval.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel rijden of niet rijden om 6 uur
Komt wel aardig overeen denk ik ja. Ff paar halve liter water naar binnen tanken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat zou het zelfde zijn als een half krat bier.
Niet onmogelijk, grote kans zelfs kratje gaat er hier wel in als ik weekend heb![]()
Maar dan zou ik niet om 0600 gaan rijden
Ja Grr. Wijze mensen hier.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:21 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Niet, maar dan vooral omdat je buiten de alcohol om die niet uitgewerkt is, ook nog eens al bijna 24 uur wakker bent in dat geval.
Heeft je lever niks aan, though.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt wel aardig overeen denk ik ja. Ff paar halve liter water naar binnen tanken.
Helpt wel tegen de dorstquote:Op zondag 19 augustus 2012 04:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Heeft je lever niks aan, though.
Lol, hoe komt het dat je vandaag meer dronk dan normaal dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helpt wel tegen de dorst.
Heb het idee dat mijn linker been langer is als rechts.
Hoe bedoel je? Normaal drink ik bijna niks, maar FOK! Meet, gezelligheid (jajaja....quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lol, hoe komt het dat je vandaag meer dronk dan normaal dan?
Ach, de 1 rookt 2 pakjes per dag op 1 long.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Heeft je lever niks aan, though.
Dat dacht ik alquote:Op zondag 19 augustus 2012 04:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Normaal drink ik bijna niks, maar FOK! Meet, gezelligheid (jajaja....) en gewoon lekker voor een keer
En de ander overleeft een hartstilstand met 1 long op zijn 60e.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ach, de 1 rookt 2 pakjes per dag op 1 long.
De ander gaat kapot met een paar biertjes op zijn 40ste.
En weer een ander rijdt motor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En de ander overleeft een hartstilstand met 1 long.
Die vliegles maar even uitsteldequote:Op zondag 19 augustus 2012 04:29 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En weer een ander rijdt motor.
Ik durf te wedden dat het hier nog 32 graden is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:33 schreef BlackLining het volgende:
En weer een ander komt er net achter dat het op zijn slaapkamer nog steeds 24 graden is
Blijf maar lekker thuisquote:Op zondag 19 augustus 2012 04:33 schreef Vinniiee het volgende:
Eigenlijk wou ik helemaal naar Rotterdam knallen over de dijk, en dan ijsjesmeet bij Dekatria en Salatrel, en dan weer terug
Nee, ik wil hem kunnen plannen wanneer ik het in gedachten had. Maar cbr werkt niet echt mee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:35 schreef Vinniiee het volgende:
Maar wat las ik lillie, je wilt avd examen naar voren halen?
Hmm, das niet zo mooi. En nu?quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Nee, ik wil hem kunnen plannen wanneer ik het in gedachten had. Maar cbr werkt niet echt mee.
Rustig an jochie ik haal wel een biertje voor je.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, das niet zo mooi. En nu?
Heb ook wel zin om muziek keihard aan te zetten, maar daar zullen ook weinig mensen blij mee zijn.
Rijschool gaat naar CBR bellen met het vriendelijke verzoek om extra examens in te plannen ten behoeve van hun grootste afnemer van examens.quote:
en anders.. naja, moet ik maar gewoon erg lang gaan wachten..quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Rijschool gaat naar CBR bellen met het vriendelijke verzoek om extra examens in te plannen ten behoeve van hun grootste afnemer van examens.
Ik mot.geen bier want ranzig en mag ik niet rijden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Rustig an jochie ik haal wel een biertje voor je.
Hehehequote:Op zondag 19 augustus 2012 04:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Rijschool gaat naar CBR bellen met het vriendelijke verzoek om extra examens in te plannen ten behoeve van hun grootste afnemer van examens.
Wist ik niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:50 schreef Sounddragon het volgende:
Jezelf quoten; het begint hier wel héél erg op baggeren te lijken.
Ik zie overigens ook niet heel veel ontopic posts![]()
Jullie weten allemaal dat we ook een SC hebben waar offtopic gewenst is he? [ afbeelding ]
Soms druk ik op per ongeluk op quote ipv edit. Tsja, dan let je even niet op, drukt op invoeren en dan kan het ook niet meer weg.. (vergeet niet dat het hier al 5 uur 's ochtends is hè, concentratie is niet héél hoog meer)quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:50 schreef Sounddragon het volgende:
Jezelf quoten; het begint hier wel héél erg op baggeren te lijken.
Het afgelopen uur/anderhalf ging het over alcohol icm met motorrijden en zonet over wanneer ik motor kán rijden, hoezo niet ontopic?quote:Ik zie overigens ook niet heel veel ontopic posts![]()
Klopt. Maar deze groep is nou eenmaal gezellig, in de slowchat zitten nog allemaal anderenquote:Jullie weten allemaal dat we ook een SC hebben waar offtopic gewenst is he? [ afbeelding ]
Je weet best wat ik bedoel; 600 posts per dag met een relatief klein groepje, kom op zegquote:Op zondag 19 augustus 2012 04:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wist ik niet.
Maar ik vind uitrekenen hoe lang ik niet mag rijden wel motor gerelateerdAlthans deels.
We hebben niet allemaal zoon mooi leven als jouquote:Op zondag 19 augustus 2012 04:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel; 600 posts per dag met een relatief klein groepje, kom op zeg
Wut? Ik ben van 13.00 tot 0:10 niet online geweestquote:Op zondag 19 augustus 2012 04:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel; 600 posts per dag met een relatief klein groepje, kom op zeg
Heeft 'ie wel een punt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 05:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal zoon mooi leven als jou
Hoog genoeg voor wiskundige berekeningen over de afbraak van alcohol in het menselijk lichaam.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Soms druk ik op per ongeluk op quote ipv edit. Tsja, dan let je even niet op, drukt op invoeren en dan kan het ook niet meer weg.. (vergeet niet dat het hier al 5 uur 's ochtends is hè, concentratie is niet héél hoog meer)
[..]
Het afgelopen uur/anderhalf ging het over alcohol icm met motorrijden en zonet over wanneer ik motor kán rijden, hoezo niet ontopic?
[..]
Klopt. Maar deze groep is nou eenmaal gezellig, in de slowchat zitten nog allemaal anderen
Je mag wel effe ruilen, dan ren je na 2 dagen gillend naar huisquote:Op zondag 19 augustus 2012 05:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal zoon mooi leven als jou
Kun je nagaan..quote:Op zondag 19 augustus 2012 05:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut? Ik ben van 13.00 tot 0:10 niet online geweest
Even nog ter aanvulling van hierboven: Ja, je hebt gelijk. Alleen, zoiets gebeurt spontaan en zo'n post-burst is vaak niet constant de hele dag door (dat zou pas echte SC-bagger zijn), maar verbonden aan een spontaan verloop van een bepaald ontopic gesprek. In de praktijk zeg je niet halverwege zo'n moment: Hey laten we met z'n alleen naar SC verhuizen. Niet alleen omdat het niet haalbaar is, maar ook gewoon, omdat het toch zo is afgelopen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 05:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er niet geouwehoerd mag worden, maar srsly, het gaat wel een beetje ver af en toe..
Sja dat doen sommige collega's hier ook alquote:Op zondag 19 augustus 2012 05:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoog genoeg voor wiskundige berekeningen over de afbraak van alcohol in het menselijk lichaam.
En ik hoef toch geen multiquote post te maken van alle offtopic bullshit van de afgelopen paar MC topis heah; té makkelijk. And you know that.
Ik zeg ook niet dat er niet geouwehoerd mag worden, maar srsly, het gaat wel een beetje ver af en toe..
[..]
Je mag wel effe ruilen, dan ren je na 2 dagen gillend naar huis
[..]
Kun je nagaan..
Niet uit te houden hier. Moest je toevallig gisteren van apeldoorn naar utrecht of andersom?quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:40 schreef Salatrel het volgende:
vannacht lekker de balkondeur open laten staan want dat kan hier nog gewoonis nu een stuk aangenamer. nu alles potdicht op het warmte buiten te houden
Dachten gisteren een paar bouwvakkers anders over. Waren sowieso van 19 tot 01 uur bezig met de straat die eruit lag. Zit je daar op t terras en 5m verder vrachtauto's trilmachines e.d.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:23 schreef Salatrel het volgende:
vrij dit weekendgeen weer voor een blanke om te werken
Ik mag officieel niet. Te veel gedronken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:51 schreef dribbel79 het volgende:
Is er iemand, iemand die ervoor kiest om vandaag de weg op te gaan??
Zo ja, wtf, hoe doe je dat? Heb 2 seconden de overweging gemaakt, maar huiverde echt bij de gedachte dat ik een stoplicht geten kan komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |