Bier.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, vooruit. FF kijken of er nog wat te bikken valt behalve ijsjes
Ik zeg bikken, geen zuipen. Overigens vind ik bier ranzig. De bacardi is al een hele tijd op en ik heb geen sinaasappelsap voor de passoa.quote:
Lijkt me niet erg lekkerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je het lang genoeg in de vriezer leg ken je ook gaan bikken.
Die Mongoolse monteur die 'even' nieuwe remblokken maaktquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:20 schreef Lilliesleaf het volgende:
Dat Tokyo to London Project is echt geniaal. Echt tof dat je dit hier hebt gepost.
bacardi ligt hier nog wel is ff 20 mins rijden voor je maar die halve fles die hier ligt mag je ophalen nuquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De bacardi is al een hele tijd op en ik heb geen sinaasappelsap voor de passoa.
De sissy, kantoorbaan zeker?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:04 schreef Anne het volgende:
Hij kreeg 'm trouwens niet alleen op de middenbok.
Ligt dus niet alleen aan mijn spierballen, lief.
Denk het ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Klinkt alsof je carterplug lekt. Koperen ringetje vervangen danwel aandraaien?
Kutexcuus, maar voor deze keer gun ik je het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mobiel kan ik geen PI kiezenbedoelde het niet zo heur
Neuh, ik rijd niet zo graag in het donker (motorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:29 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
bacardi ligt hier nog wel is ff 20 mins rijden voor je maar die halve fles die hier ligt mag je ophalen nu
Heeeuj kijkus wiedaarusquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De sissy, kantoorbaan zeker?
[..]
Denk het ook
[..]
Kutexcuus, maar voor deze keer gun ik je het voordeel van de twijfel.
Niks mis met kantoorbaan jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De sissy, kantoorbaan zeker?
[..]
Denk het ook![]()
[..]
Kutexcuus, maar voor deze keer gun ik je het voordeel van de twijfel.
Hoe buitenaards gaaf is dat, Eruopa binnenrijden met een Japans kentekenquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:35 schreef Vinniiee het volgende:
Oke, bed tijd. Uurtje of half 9 rinkelt de wekker weer
Ik doelde meer op de cijfersquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoe buitenaards gaaf is dat, Eruopa binnenrijden met een Japans kenteken
[..]
quote:Due to the heavy traffic in Moscow, the roads remained clear of snow and ice, but only 150 kilometres outside the city, conditions deteriorated dramatically [see Russia map 9]. With a strong crosswind and driving snow we were confronted with the dangers of the icy roads. It was snowing so heavily and it was so cold that we had to stop every thirty minutes to chip the ice off our radiators.
Ironically the bikes would overheat in the sub-zero temperatures because the radiators would become completely covered in ice. Our helmets would be so covered in ice that the visors were welded shut. This too would have to be removed before we could go on as ice would so form on the inside of our helmets whenever we breathed. Our hands and feet were completely numb from the cold. There were no roadside stalls where we could warm up, nor was there any food available anywhere. The snow and increasing fog made visibility extremely difficult.
Dat zijn al die momenten. Trust me, I knowquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:53 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]Geweldig als je er aan terug denkt, doodeng op het moment zelf.
quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zeg bikken, geen zuipen. Overigens vind ik bier ranzig. De bacardi is al een hele tijd op en ik heb geen sinaasappelsap voor de passoa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |