I know, uurtje is imo ook te kortquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb het ook niet specifiek over jouw voorbeeld hea, maar meer en generale.
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
Eens een OP van iemand anders dan Dekatria
Gelukkig wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
Eens een OP van iemand anders dan Dekatria
Echt hequote:
Het is sowieso een hele ervaring, hoe dan ook. Hoeveel anekdotes ik wel niet heb overgehouden aan 3500kmquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:57 schreef WhiteJoker het volgende:
Echt heIk ga niet eens een kwart van hun reis doen, maar ik hoop wel op een gave reiservaring...
Ik vond het al een hele ervaring toen ik alleen van Fez naar Marrakech ging met de treinquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is sowieso een hele ervaring, hoe dan ook. Hoeveel anekdotes ik wel niet heb overgehouden aan 3500km
Ik sluit aan met een duvel en lowlands op tvquote:
Geeft ook een totaal verkeerd signaal af mijns inziensquote:
Baasquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:02 schreef CocaColaLight het volgende:
Ik sluit aan met een duvel en lowlands op tv
Vind ik eigenlijk ook wel, is alleen niet mijn beslissing denk ik...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:02 schreef Lilliesleaf het volgende:
Zulke links zouden trouwens eigenlijk in de OP moeten. Veel interessanter dan dat lijstje met webshoplinks waarvan de helft het toch niet doet.
Als je maar voor een uurtje af spreekt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Geeft ook een totaal verkeerd signaal af mijns inziens
Duuuuuuuuuuudequote:
quote:
Als ze zo kort erna wat anders ingepland heb. Krijgie bijna het idee dat er een meter looptquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
Als je maar voor een uurtje af spreekt?
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:03 schreef WhiteJoker het volgende:
Vind ik eigenlijk ook wel, is alleen niet mijn beslissing denk ik...
Weet ik, maar het is stront irritantquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:05 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Serieus, let it slideHij doet het gewoon om ons op te naaien
Ik ga me al dingen zitten te visualiseren. Continu op horloge/telefoon kijken, nee dankjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als ze zo kort erna wat anders ingepland heb. Krijgie bijna het idee dat er een meter loopt
[..]
Gewoon doen.
Bier.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, vooruit. FF kijken of er nog wat te bikken valt behalve ijsjes
Ik zeg bikken, geen zuipen. Overigens vind ik bier ranzig. De bacardi is al een hele tijd op en ik heb geen sinaasappelsap voor de passoa.quote:
Lijkt me niet erg lekkerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je het lang genoeg in de vriezer leg ken je ook gaan bikken.
Die Mongoolse monteur die 'even' nieuwe remblokken maaktquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:20 schreef Lilliesleaf het volgende:
Dat Tokyo to London Project is echt geniaal. Echt tof dat je dit hier hebt gepost.
bacardi ligt hier nog wel is ff 20 mins rijden voor je maar die halve fles die hier ligt mag je ophalen nuquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De bacardi is al een hele tijd op en ik heb geen sinaasappelsap voor de passoa.
De sissy, kantoorbaan zeker?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:04 schreef Anne het volgende:
Hij kreeg 'm trouwens niet alleen op de middenbok.
Ligt dus niet alleen aan mijn spierballen, lief.
Denk het ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Klinkt alsof je carterplug lekt. Koperen ringetje vervangen danwel aandraaien?
Kutexcuus, maar voor deze keer gun ik je het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mobiel kan ik geen PI kiezenbedoelde het niet zo heur
Neuh, ik rijd niet zo graag in het donker (motorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:29 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
bacardi ligt hier nog wel is ff 20 mins rijden voor je maar die halve fles die hier ligt mag je ophalen nu
Heeeuj kijkus wiedaarusquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De sissy, kantoorbaan zeker?
[..]
Denk het ook
[..]
Kutexcuus, maar voor deze keer gun ik je het voordeel van de twijfel.
Niks mis met kantoorbaan jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De sissy, kantoorbaan zeker?
[..]
Denk het ook![]()
[..]
Kutexcuus, maar voor deze keer gun ik je het voordeel van de twijfel.
Hoe buitenaards gaaf is dat, Eruopa binnenrijden met een Japans kentekenquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:35 schreef Vinniiee het volgende:
Oke, bed tijd. Uurtje of half 9 rinkelt de wekker weer
Ik doelde meer op de cijfersquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoe buitenaards gaaf is dat, Eruopa binnenrijden met een Japans kenteken
[..]
quote:Due to the heavy traffic in Moscow, the roads remained clear of snow and ice, but only 150 kilometres outside the city, conditions deteriorated dramatically [see Russia map 9]. With a strong crosswind and driving snow we were confronted with the dangers of the icy roads. It was snowing so heavily and it was so cold that we had to stop every thirty minutes to chip the ice off our radiators.
Ironically the bikes would overheat in the sub-zero temperatures because the radiators would become completely covered in ice. Our helmets would be so covered in ice that the visors were welded shut. This too would have to be removed before we could go on as ice would so form on the inside of our helmets whenever we breathed. Our hands and feet were completely numb from the cold. There were no roadside stalls where we could warm up, nor was there any food available anywhere. The snow and increasing fog made visibility extremely difficult.
Dat zijn al die momenten. Trust me, I knowquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:53 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]Geweldig als je er aan terug denkt, doodeng op het moment zelf.
quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zeg bikken, geen zuipen. Overigens vind ik bier ranzig. De bacardi is al een hele tijd op en ik heb geen sinaasappelsap voor de passoa.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoe buitenaards gaaf is dat, Eruopa binnenrijden met een Japans kenteken
Chinees actually. Ze waren de eerste buitenlanders die in China mochten rijden, maar daarvoor moesten ze een Chinees foreign citizen kenteken hebben. De "head honcho" had op een gegeven moment tien nummerplaten liggen: 00001 - 00010. De eerste ging aan de muur in z'n kantoor en de twee volgende gingen op de motoren.quote:
quote:At 8:30 the next morning we were in a taxi on the way to the Shanghai Traffic Police, wondering if we had misunderstood the promises of yesterday. Cautiously we made our way back to the boss man's office, fearing the worst, but hoping for the best. He had a smile on his face. He ushered us to sit down. They had printed up (overnight) the beginning of a new series of number plates for foreigners, numbered from 00001 to 00010. The boss placed 00001 in his desk - presumably for investment value - and handed over numbers 00002 and 00003 for the standard sum of 128 yuan each. Corresponding driver's licences and registration certificates followed. He added that these were the first of their kind ever issued. We were underway in China. We had cracked the uncrackable nut.
Hele dag niks te doen en kloteweer.. veel rond moeten lopen en nu dus pijn in mijn poot.. niet geweldig dusquote:
No risk no funquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:53 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]Geweldig als je er aan terug denkt, doodeng op het moment zelf.
Inlezen, heel goedquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]![]()
Serieus, ik sta gewoon op het punt oude topics uit de reeks uit te pluizen, gewoon om erachter te komen wat het betekent.
trek je carbs er maar af die zitten dichtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:45 schreef WhiteJoker het volgende:
Ja, de choke ook geprobeerd. Met gas erbij geven lukt het wel, maar zodra ik die los laat en hij stationair gaat draaien slaat hij weer af...
Eerst ff boodschappen doen en daarna maar eens naar Termaat rijden voor wat dunnere handschoentjes, m'n zomerhandschoenen zijn met dit weer iets te warm vind ik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:40 schreef Vinniiee het volgende:
Jonge als je wilt rijden moet je nu gaan, het is echt fucking lekker nu buiten
Termaat Nijmegen? Waar kom je vandaan danquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Eerst ff boodschappen doen en daarna maar eens naar Termaat rijden voor wat dunnere handschoentjes, m'n zomerhandschoenen zijn met dit weer iets te warm vind ik.
Waar woon jij nou dan? Limburg toch? Of over de grens in Duitsland? Door al die FOK!ers kan ik het niet meer thuis brengenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Termaat Nijmegen? Waar kom je vandaan dan?
Ik (of eigenlijk > we < ) woon 16 km onder Nijmegen, in Limburgquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar woon jij nou dan? Limburg toch? Of over de grens in Duitsland? Door al die FOK!ers kan ik het niet meer thuis brengen
Vandaag is het terras/parkhangdag en veel meer ga ik ook niet doen
Ik bedoel natuurlijk julliequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik (of eigenlijk > we < ) woon 16 km onder Nijmegen, in Limburg. Wel in Duitsland gewoond met mijn ex
in Weeze.
Zometeen eerst even skaaipen met d'n draak. Daarna een ijsje eten bij Clevers () met een vriendin en vanavond, begin van de avond begint er een feestje van een kennis waar ik heen ga en mag blijven eten enzo (en ik zal er niet lang blijven, want Mental Theo komt ook).
Morgen even opruimen hier; heb er een aardige bende van gemaakt thuis, voel me net een studente.
Jawel. Vorig jaar:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk jullie. Hehe, heb ik toch gelijk, soort van
.
Veel plezier, maar dat zal wel goed komenIs dat ijs zo goed? Dan moet ik daar maar eens langs
![]()
Mental Theo
Zeer herkenbaar trouwens als ik alleen thuis ben. Al is mijn kamer altijd eenzooi
Godverdommequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Jawel. Vorig jaar:
[ afbeelding ]
Al moet ik eerlijk zeggen dat je hier ook echt lekker (zelfgefabriceerd) ijs kunt krijgen.
En da's voor mij echt om de hoek:
http://www.heldro.nl/
Voor Clevers moet ik 20 minuutjes gaan rijden.
En dan als avondeten schnitzels in Duitslandquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GodverdommeDaar moet ik en keer heen
.
Ik zeg ijsjes meet nummer zoveel
Dat vind ik een rete goed ideequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:58 schreef Anne het volgende:
[..]
En dan als avondeten schnitzels in Duitslandbij Heidestuebchen!
Omnomnomnom, dat heb ik al lang niet meer gehad.
4e New/Oldbieritquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GodverdommeDaar moet ik en keer heen
.
Ik zeg ijsjes meet nummer zoveel
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:19 schreef Salatrel het volgende:
hallo hallo is Dekatria al wakker xD
als we donderdagmiddag klaar zijn rij je dan mee naar zoetermeer? de Tenere demo bike is er danquote:
Ede, geen idee of er net zo'n goede motorzaak in de buurt zit maar Termaat bevalt me wel en een stukkie rijden is nooit verkeerdquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Termaat Nijmegen? Waar kom je vandaan dan?
We zien wel hoe halsstarrig die Suzie van jou isquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als we donderdagmiddag klaar zijn rij je dan mee naar zoetermeer? de Tenere demo bike is er dan
olie en filter 30min werk en ja ik zou de ring gewoon vervangen kost niets maar is zonde als de ouwe lektquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:10 schreef Salatrel het volgende:
ik heb ff gekeken trouwens maar zowel die plug als de filter zijn zo bereikbaar.. ringetje vervangen was niet nodig volgens motostore barendrecht.. ff schoonmaken en omdraaien is voldoende
Da's dus niet iets wat ik zelf durf te doen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:40 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
trek je carbs er maar af die zitten dicht
Ik heb nog nooit voor zo'n ringetje betaald, kreeg het altijd meequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:12 schreef Vinniiee het volgende:
Vervangen is beter. Je haast toch niet op een ringetje van nog geen euro bezuinigen?
Ahh, da's niet zo in de buurt. Anders hadden we samen naar de newbierit kunnen rijden aangezien dat best een eind is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Ede, geen idee of er net zo'n goede motorzaak in de buurt zit maar Termaat bevalt me wel en een stukkie rijden is nooit verkeerd
Dat bedoel ik maar net. Stukkie accuslang kreeg ik ook zo mee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit voor zo'n ringetje betaald, kreeg het altijd mee
Apeldoorn dan? Wonen volgens mij ook nog wat mensen in Arnhem.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Ahh, da's niet zo in de buurt. Anders hadden we samen naar de newbierit kunnen rijden aangezien dat best een eind is.
Ede ligt onder Apeldoorn hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar net. Stukkie accuslang kreeg ik ook zo mee.
[..]
Apeldoorn dan? Das een stukkie dichterbij.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]![]()
Serieus, ik sta gewoon op het punt oude topics uit de reeks uit te pluizen, gewoon om erachter te komen wat het betekent.
Het heeft of had, toen men het nog snapte wel degelijk een betekenis hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:05 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Serieus, let it slideHij doet het gewoon om ons op te naaien
Oja, maar Apeldoorn is richter naar Zwollequote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, maar Apeldoorn is richter naar Zwolle.
Als jebij Arnhem komt moet je naar linksde A12 op. Zwolle is via Apeldoorn en, rechts dus
Kan eventueel wel via Arnhem (ja heen en weer) mocht je dan toch wél mee willen/kunnen.
Werk? Wie werkt er nou op zaterdagquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:49 schreef BlackLining het volgende:
Toch maar in het koekblik naar het werk vandaag
Van mij mag het wel weer onder de 30 graden, kan ik tenminste weer met fatsoenlijk tweewielig vervoer naar het werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |