Het komt ook weer helemaal terug.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:42 schreef Lilliesleaf het volgende:
En 1000x interessanter dan paaldansen.
Ja godverdommequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik keek verkeerd ben donderdag / vrijdag vrij
dm maar time & placequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja godverdommedonderdag dan maar.
oh das zo gebeurtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
we gaan alleen maar olie en filter vervangen hoor
Ridderkerk zit ik een poep en een scheet. 12u lijkt me prima, schop je adres maar ff deze kant op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dm maar time & placeik ben de hele dag beschikbaar
Hmm, nee. Ik hou niet zo van bleke vrouwen met pikzwart haar a la Dita von Teese.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:42 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]Dát is pas geweldig. En 1000x interessanter dan paaldansen.
das aan te krijpen riddercityquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ridderkerk zit ik een poep en een scheet. 12u lijkt me prima, schop je adres maar ff deze kant op.
Ondanks het weer, choke geprobeerd? Als je zondag tijd heb kan ik wel even langs sturen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:38 schreef WhiteJoker het volgende:
Blegh! Knipperlicht werkt weer, maar de motor niet. Hij pruttelt ff maar de motorolie vloeit net zo hard weer terug de carter in. Ik denk dat ik dichter bij het probleem kom...
Zit er wel benzine in de tank?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:45 schreef WhiteJoker het volgende:
Ja, de choke ook geprobeerd. Met gas erbij geven lukt het wel, maar zodra ik die los laat en hij stationair gaat draaien slaat hij weer af...
Zou vuil in de brandstofsysteem kunnen zitten ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:52 schreef WhiteJoker het volgende:
Naja hoeft nu niet perse. Begint al wat donkerder te worden... Ik lees in die Haynes gids dat het aanpassen niet aan te raden is zonder een gas analyse en dat er een grote kans is dat het eerder aan de carburateurs ligt. Kan dat kloppen? Want dan gaat hij mooi naar een garage...
Wel in het goeie gat gegooidquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:58 schreef WhiteJoker het volgende:
Damn it, naja dan bel ik morgen wel een garage...
Vind het nog steeds heel apart dat het precies komt nadat ik de oliefilter en olie heb vervangen...
Dan is het goed ja. Hmm wel een apart raadselquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:01 schreef WhiteJoker het volgende:
Naja ik zag het peilglas vollopen, dat zal toch wel?
Echt ik voel me nu enorm dom![]()
![]()
Te warm om te rijdenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:10 schreef WhiteJoker het volgende:
Nogal! Baal er best wel van... Is het eindelijk mooi weer, gaat m'n motor kloten...
Nu begint het wel lekker te worden jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:12 schreef WhiteJoker het volgende:
Naja het is nu lekker buiten... Als hij het had gedaan had ik een ritje gereden...
Meestal is dat niet goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:12 schreef Geerd het volgende:
Ligt me toch een zeik olie onder de motor
Lekte altijd al wel wat, denk het dat het komt doordat het nu in een keer 10/15 graad warmer is olie veel langer dun blijft.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu begint het wel lekker te worden ja
[..]
Meestal is dat niet goed
Hoop dat het blok ff volhoudt, paar maandjes nog ben ik er niet meer afhankelijk van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
Sowieso zijn lekkende motoren niet goed.
Mijne lekt ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |