Heeft je lever niks aan, though.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt wel aardig overeen denk ik ja. Ff paar halve liter water naar binnen tanken.
Helpt wel tegen de dorstquote:Op zondag 19 augustus 2012 04:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Heeft je lever niks aan, though.
Lol, hoe komt het dat je vandaag meer dronk dan normaal dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helpt wel tegen de dorst.
Heb het idee dat mijn linker been langer is als rechts.
Hoe bedoel je? Normaal drink ik bijna niks, maar FOK! Meet, gezelligheid (jajaja....quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lol, hoe komt het dat je vandaag meer dronk dan normaal dan?
Ach, de 1 rookt 2 pakjes per dag op 1 long.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Heeft je lever niks aan, though.
Dat dacht ik alquote:Op zondag 19 augustus 2012 04:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Normaal drink ik bijna niks, maar FOK! Meet, gezelligheid (jajaja....) en gewoon lekker voor een keer
En de ander overleeft een hartstilstand met 1 long op zijn 60e.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ach, de 1 rookt 2 pakjes per dag op 1 long.
De ander gaat kapot met een paar biertjes op zijn 40ste.
En weer een ander rijdt motor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En de ander overleeft een hartstilstand met 1 long.
Die vliegles maar even uitsteldequote:Op zondag 19 augustus 2012 04:29 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En weer een ander rijdt motor.
Ik durf te wedden dat het hier nog 32 graden is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:33 schreef BlackLining het volgende:
En weer een ander komt er net achter dat het op zijn slaapkamer nog steeds 24 graden is
Blijf maar lekker thuisquote:Op zondag 19 augustus 2012 04:33 schreef Vinniiee het volgende:
Eigenlijk wou ik helemaal naar Rotterdam knallen over de dijk, en dan ijsjesmeet bij Dekatria en Salatrel, en dan weer terug
Nee, ik wil hem kunnen plannen wanneer ik het in gedachten had. Maar cbr werkt niet echt mee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:35 schreef Vinniiee het volgende:
Maar wat las ik lillie, je wilt avd examen naar voren halen?
Hmm, das niet zo mooi. En nu?quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Nee, ik wil hem kunnen plannen wanneer ik het in gedachten had. Maar cbr werkt niet echt mee.
Rustig an jochie ik haal wel een biertje voor je.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, das niet zo mooi. En nu?
Heb ook wel zin om muziek keihard aan te zetten, maar daar zullen ook weinig mensen blij mee zijn.
Rijschool gaat naar CBR bellen met het vriendelijke verzoek om extra examens in te plannen ten behoeve van hun grootste afnemer van examens.quote:
en anders.. naja, moet ik maar gewoon erg lang gaan wachten..quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Rijschool gaat naar CBR bellen met het vriendelijke verzoek om extra examens in te plannen ten behoeve van hun grootste afnemer van examens.
Ik mot.geen bier want ranzig en mag ik niet rijden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Rustig an jochie ik haal wel een biertje voor je.
Hehehequote:Op zondag 19 augustus 2012 04:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Rijschool gaat naar CBR bellen met het vriendelijke verzoek om extra examens in te plannen ten behoeve van hun grootste afnemer van examens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |