Slim idee, heb al wel diverse flessen water in de koelkast liggen, die gelukkig goed koud wordt. Ook waterijs ingeslagen voor de kids... Oja en ijsblokjes uiteraard...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:49 schreef Dekatria het volgende:
Leg alvast even een fles water in de vriezert.
Ik heb tijdens de zomer standaard een anderhalve liter fles aangelengde citroen Karvan Cevitam in de koelkast liggen. Dat spul is echt onnavolgbaar als het warm isquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:50 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Slim idee, heb al wel diverse flessen water in de koelkast liggen, die gelukkig goed koud wordt. Ook waterijs ingeslagen voor de kids... Oja en ijsblokjes uiteraard...
Pics.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:11 schreef Vinniiee het volgende:
Goooeeeeedeavond. Volgens mij is de spammert afwezig geweest vandaag
Ja Godver die heb ik nietquote:
Jij moest dus praktisch op je knieën tijdens die zoen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja Godver die heb ik nietwel festini perenijsje gegeten
overigens is ze echt klein, 1,53 en ik ben 30cm langer
Scheelt met windvangen als ze achterop zitquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja Godver die heb ik nietwel festini perenijsje gegeten
overigens is ze echt klein, 1,53 en ik ben 30cm langer
Niet gedacht dat ik een getint meisje leuk zou vinden
In dat geval, zsm pics van haar achterwerk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet gedacht dat ik een getint meisje leuk zou vinden
Ik ga geen vlechten in m'n haar doen heurquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:15 schreef Lilliesleaf het volgende:
Volgens mij begin ik jullie gedrag over te nemen...
We zaten alquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:14 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Jij moest dus praktisch op je knieën tijdens die zoen.
Ze had een lang shirt aan, kon het niet goed zien. En dat terwijl ik een billenman benquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:15 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
In dat geval, zsm pics van haar achterwerk.
Volgens mij begin ik jullie gedrag over te nemen...
I know what you meanquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:17 schreef Dekatria het volgende:
En nu moet je je posts van gister teruglezen, Vin
[..]
Ik ga geen vlechten in m'n haar doen heur
Hier zijn we ook lekker de oude drankvoorraad aan het opzuipen op het balkon, eindelijk een normaal temperatuurtje buitenquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:38 schreef Vinniiee het volgende:
Damn, zou bijna een stuk motor gaan rijden, lekker nu.
Ware het niet dat baco's hard aankomen met dit weer. Zeker als ze er telkens meer bacardi in doen
Nu is het te doen ja. Om half 5 was het toch behoorlijk warm.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:00 schreef mstx het volgende:
[..]
Hier zijn we ook lekker de oude drankvoorraad aan het opzuipen op het balkon, eindelijk een normaal temperatuurtje buiten
quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu is het te doen ja. Om half 5 was het toch behoorlijk warm.
Lekt gewoon constant door, heb er al even onder gelegen kan het zo niet vinden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:16 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
wat hebbie nu dan en waar lek tie
hier ook, net FF frikandellen in de frituur gegooidquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:58 schreef BlackLining het volgende:
Ik zit nog heerlijk buiten met een pilsje. Wat een verademing
Godver, goed ideequote:Op zondag 19 augustus 2012 02:49 schreef mstx het volgende:
[..]
hier ook, net FF frikandellen in de frituur gegooid
Idd ff afkoelen met wat kouwe pils.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:58 schreef BlackLining het volgende:
Ik zit nog heerlijk buiten met een pilsje. Wat een verademing.
Om het afkoelen te vieren ook maar weer eens een pakje sigaretten gekocht na 2 maanden gestopt te zijn, dat is dan weer mindermaar wel érg lekker
Ik kom net binnen, brrr; koude rilling, omdat de airco op 26 graden stondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |