nu tijd voor kaassoufflesquote:
Hoe ben je eigenlijk ooit op dat eilandje van je terecht gekomen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kom net binnen, brrr; koude rilling, omdat de airco op 26 graden stond![]()
Toch wel heel erg lekker hoor, zou thuis in Limbabwe ook wel erg prettig zijn, want daar koelt het gewoon niet af als het zo warm is, zelfs niet met alles open. Helaas weten we dat het daar maar tijdelijk is, en is het wel een beetje over the top om daar voor die tijd even een gat in de muur te raggen voor een aircounit die ik achteraf weer mee ga nemen als we daar weer weg gaan. Tevens is het erg verleidelijk om het ding gewoon full time aan te laten; mijn god wat is het lekker om thuis te komen in een koele kamer
quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:32 schreef Vinniiee het volgende:
Misschien sinds lange tijd maar een nachtje doorhalen. Veels te warm om te slapen.
lijkt me niet verstandig neequote:Op zondag 19 augustus 2012 03:39 schreef Vinniiee het volgende:
Wou eigenlijk over een 1,5 uur op de motor stappen, maar dan is lang niet alle alcohol weg. 6 baco's volgens mij, waarvan de laatste slok om 23.25 was.
Zo ff wat water naar binnen gieten.
Wat is een baco überhaupt?quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:39 schreef Vinniiee het volgende:
Wou eigenlijk over een 1,5 uur op de motor stappen, maar dan is lang niet alle alcohol weg. 6 baco's volgens mij, waarvan de laatste slok om 23.25 was. Iemand een idee hoe lang dat duurt? Kan t alleen van bier/wijn vinden.
bacardi colaquote:
1/3 rum, 2/3 cola. Laatste glas was half om half, wat dacht die vent wel nietquote:
Niet echt te googlen hey, heb je goed gegeten? Kun je beetje tegen drank?quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:39 schreef Vinniiee het volgende:
Wou eigenlijk over een 1,5 uur op de motor stappen, maar dan is lang niet alle alcohol weg. 6 baco's volgens mij, waarvan de laatste slok om 23.25 was. Iemand een idee hoe lang dat duurt? Kan t alleen van bier/wijn vinden.
1:5 ofzoquote:
Ik heb er tussendoor gegeten, daarna niet meer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet echt te googlen hey, heb je goed gegeten? Kun je beetje tegen drank?
Zou maar lekker gaan pitten en na twaalven gaan rijden
Dan laat je het rijden toch even lekker zittenquote:Op zondag 19 augustus 2012 03:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er tussendoor gegeten, daarna niet meer.
En ik zeg met dat het te warm is om te pitten en na 12en is het te warm om te rijden.
Dat was dis mijn punt, over een uur is het nog lekker. Maarja.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan laat je het rijden toch even lekker zitten
Dit verschilt nogal qua alcoholpercentage?quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:52 schreef BlackLining het volgende:
Als ie goed geschonken heeft duurt het met 6 baco net zo lang als met 6 bier, 6 wijn of 6 whiskey.
Maar dat is zo te lezen niet het geval
Blijft toch zaad. Even met de motor naar een terrasje om bier te tanken zou toch wel erg lekker zijn. Met de auto wil ik nog wel eens één biertje drinken, maar op de motor geen druppel.
Nee, 1 jenever 1 wiskey of 1 wijntje is het zelfde als 1 biertje.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit verschilt nogal qua alcoholpercentage?
Nah, het is een buitenkansje, dit soort dingen kom je niet zo vaak tegen als kraanmachinist, maar een droombaan ziet er in de praktijk toch anders uit. Ik ga geen details online gooien, maar zo zout als hier heb ik het nog zelden gegetenquote:Op zondag 19 augustus 2012 03:25 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk ooit op dat eilandje van je terecht gekomen?Klinkt echt als een droombaan.
een standaard glas heeft altijd dezelfde hoeveelheid alcoholquote:Op zondag 19 augustus 2012 03:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit verschilt nogal qua alcoholpercentage?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |