Koffers dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:35 schreef Salatrel het volgende:
vond de tank wel rare vorm hebben trouwens.. daar kan je toch niet fatsoenlijk een tanktas op kwijt?
Inderdaad, geen platte vorm. Er zijn wel tanktassen voor te krijgen, maar of daar veel in zal passen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:35 schreef Salatrel het volgende:
vond de tank wel rare vorm hebben trouwens.. daar kan je toch niet fatsoenlijk een tanktas op kwijt?
Doe je dat morgen ook?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:38 schreef -Splash- het volgende:
Dit weekend een bak ijsklontjes in mijn pak gieten en rijden!
Lulquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:39 schreef mstx het volgende:
Haal mij maar weer uit de lijst van 2 sept., was ff vergeten dat ik dan al iets heb.
Ik ben sneller dan het lichtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lul/ edit: Je stond er sowieso nog niet in
verklaartquote:
Uh.. nee.quote:
Ik ga wel met het OV. Ik heb geen koffers dus voor mij is het geen doen helaas.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:49 schreef -Splash- het volgende:
Ik zit nog te denken of ik morgen met de motor of met het OV ga Vinnie.Maar denk met de motor. Met de trein is gedoe en met de auto wordt het te kostbaar qua parkeergeld. Pak en laarzen in de koffers en helm neem ik wel mee.
Het is ook altijd utikijken als je naast ze rijdt... en dit laat maar weer zien waaromquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:48 schreef BlackLining het volgende:
Momentje hartslag 240![]()
Klassiekertje, op de linker baan rijden met een koekblik wat ineens vindt dat ie daar ook wil rijden. Heb je vaker, maar deze deed het zo lomp dat ik eindigde op de uiterste 20 cm van de weg naast de auto, met 100 in het uur![]()
Rijbewijs afnemen en nooit meer teruggeven. Koekblikkers
En tweedehands heb ik ze ook al voor 5k zien staanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:49 schreef Salatrel het volgende:
de non abs versie konden ze leveren voor 8000 had ie het over (nieuw)
Voordeel van een open demperquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is ook altijd utikijken als je naast ze rijdt... en dit laat maar weer zien waarom
[..]
En tweedehands heb ik ze ook al voor 5k zien staan
Een Stebel is ook wel lachen. Je ziet mensen schrikkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voordeel van een open demperAl heb je dan nog wel eens van de kneuzen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En tweedehands heb ik ze ook al voor 5k zien staan
Hehe oja, die had jij toch? Geniaal geluid kwam daar toen uitquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een Stebel is ook wel lachen. Je ziet mensen schrikken
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe oja, die had jij toch? Geniaal geluid kwam daar toen uit
Balen inderdaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij is alleen doodgegaan nadat ik tijdens een hoosbui op een brug stond te wachten met dwarswaaiende windtoch zonde dat die toeterts zo slecht tegen water kunnen.
Nee, de XTZ660, de oude dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:00 schreef WhiteJoker het volgende:
Vin, jij zei toch dat Alps rond de 70k moesten worden gereviseerd? Of vergis ik me nu?
Twee toeters willen hebbenquote:
Toffe vondstquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:05 schreef WhiteJoker het volgende:
Kennen jullie deze site? Is een weblog van twee gasten die op Transalps (XL400V) van Tokio naar Londen zijn gereist. Wel gaaf om te lezen
ik ook nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lul/ edit: Je stond er sowieso nog niet in
Ik zit in een jeans en tshirt op mijn werk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:25 schreef dribbel79 het volgende:
juist niet, heb shirts van Under Armour, werkt perfect
Dat is misschien nog wel het meest treurige ervanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:33 schreef Dekatria het volgende:
Godsamme ik doe het niet eens expres
Immer pak. Dus maar vroeg weggegaan. Nu in sportschool, dad ook niet koelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit in een jeans en tshirt op mijn werk.
In die sportschool hebben we airco, heerlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
Immer pak. Dus maar vroeg weggegaan. Nu in sportschool, dad ook niet koel
je hebt dus een knipperlichtrelatie met de burenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:41 schreef WhiteJoker het volgende:
Volgens mij is m'n knipperlicht er!Hij is alleen afgegeven aan de buren en die zijn niet thuis
Nice!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:13 schreef Lilliesleaf het volgende:
Weer terug! Dat was echt leuk, ging ook gewoon goed en chill en relaxt.. veeeel minder spanning in m'n duim ook. Gewoon, fijn gereden.![]()
Trouwens..
Ik kwam aan bij de rijschool, ik ga zitten, vraagt iemand: Wil je ook een ijsje?
Natuurlijk wil ik een ijsje!
En nu kun je natuurlijk al raden met welk ijsje ze aan kwamen zetten! .. Precies! Festini perenijsjes.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice!
Haha geniaal van die ijsjes
Overigens je broek tip gedaan, stuk frisser met dit weer
Eigenlijk wel ja. Gaan we maar vaker doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:11 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]Ik zei het toch.
Het zit ook nog veel lekkerder.
Dat lijkt me nou echt geweldig om te kunnen. Beetje jammer dat ik er niet het lichaam of de kracht voor heb.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
Dude het is geen ONZ hier.
@WJ: lekkerals wij nou binnenkort nou ook eens ijsjes meet doen kunnen wij ook plagen
moet kunnen dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Nou, niet zo'n strak inieminie modellen/atleten lichaampje.
Haha ik kan er tegen hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
Dude het is geen ONZ hier.
@WJ: lekkerals wij nou binnenkort nou ook eens ijsjes meet doen kunnen wij ook plagen
quote:
zeg het maar woensdag of donderdag ofzo? ik neem aan dat dit weekend te warm is om suzie te mishandelenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ben weer een beest rijker en 300 euri lichterdus maar even momentje prikken om je Suzie onder handen te nemen.
Ik neem dezelfde tent mee als ik ook voor festivals gebruik. Deze snoer ik dan vast op m'n buddyseat, wat als bijkomend voordeel heeft dat ik een perfecte steun voor de onderrug heb voor onderweg. Er passen 2 personen in, maar (ook gezien m'n lengte) vind ik de extra ruimte wel prettig - ook omdat je dan al je zooi kwijt kan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:22 schreef WhiteJoker het volgende:
Nice! He #13 wat voor een tent heb jij of raad jij aan? Heb jij gewoon een simpele tent die je bij Obelink (of Vervat als je in de buurt van Rotterdam zit) koopt?
Woensdag lijkt me prima!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zeg het maar woensdag of donderdag ofzo? ik neem aan dat dit weekend te warm is om suzie te mishandelen
Trainenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:51 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt geweldig om te kunnen. Beetje jammer dat ik er niet het lichaam of de kracht voor heb.
Trainen dan heb je die kracht misschien vanzelf een keer, maar nog niet het lichaam om zoiets te er een beetje mooi uit te laten zien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Trainen. Ik heb 2 lessen gevolgd, maar dan kan je inderdaad nog niks
.
Het gaat niet om dat het mooi is, maar dat je iemand hebt die het mooi vindtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:33 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Trainen dan heb je die kracht misschien vanzelf een keer, maar nog niet het lichaam om zoiets te er een beetje mooi uit te laten zien.Behalve dat, voordat je zoiets een beetje fatsoenlijk kunt ben je jaren verder.
Bedoel je qua doen en laten? Want ook dat leren ze je, waar ik naartoe ben geweest in ieder geval; Om 't dus uiteindelijk een beetje 'sexy' te doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:33 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Trainen dan heb je die kracht misschien vanzelf een keer, maar nog niet het lichaam om zoiets te er een beetje mooi uit te laten zien.Behalve dat, voordat je zoiets een beetje fatsoenlijk kunt ben je jaren verder.
Snap ik, al ben ik wel van mening dat je voor paaldansen toch gewoon een echt strak atletisch lichaam moet hebben, anders.. naja.. dan lijk je gewoon een rollade, zelfs al ben je het niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Bedoel je qua doen en laten? Want ook dat leren ze je, waar ik naartoe ben geweest in ieder geval; Om 't dus uiteindelijk een beetje 'sexy' te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het komt ook weer helemaal terug.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:42 schreef Lilliesleaf het volgende:
En 1000x interessanter dan paaldansen.
Ja godverdommequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik keek verkeerd ben donderdag / vrijdag vrij
dm maar time & placequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja godverdommedonderdag dan maar.
oh das zo gebeurtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
we gaan alleen maar olie en filter vervangen hoor
Ridderkerk zit ik een poep en een scheet. 12u lijkt me prima, schop je adres maar ff deze kant op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dm maar time & placeik ben de hele dag beschikbaar
Hmm, nee. Ik hou niet zo van bleke vrouwen met pikzwart haar a la Dita von Teese.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:42 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]Dát is pas geweldig. En 1000x interessanter dan paaldansen.
das aan te krijpen riddercityquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ridderkerk zit ik een poep en een scheet. 12u lijkt me prima, schop je adres maar ff deze kant op.
Ondanks het weer, choke geprobeerd? Als je zondag tijd heb kan ik wel even langs sturen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:38 schreef WhiteJoker het volgende:
Blegh! Knipperlicht werkt weer, maar de motor niet. Hij pruttelt ff maar de motorolie vloeit net zo hard weer terug de carter in. Ik denk dat ik dichter bij het probleem kom...
Zit er wel benzine in de tank?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:45 schreef WhiteJoker het volgende:
Ja, de choke ook geprobeerd. Met gas erbij geven lukt het wel, maar zodra ik die los laat en hij stationair gaat draaien slaat hij weer af...
Zou vuil in de brandstofsysteem kunnen zitten ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:52 schreef WhiteJoker het volgende:
Naja hoeft nu niet perse. Begint al wat donkerder te worden... Ik lees in die Haynes gids dat het aanpassen niet aan te raden is zonder een gas analyse en dat er een grote kans is dat het eerder aan de carburateurs ligt. Kan dat kloppen? Want dan gaat hij mooi naar een garage...
Wel in het goeie gat gegooidquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:58 schreef WhiteJoker het volgende:
Damn it, naja dan bel ik morgen wel een garage...
Vind het nog steeds heel apart dat het precies komt nadat ik de oliefilter en olie heb vervangen...
Dan is het goed ja. Hmm wel een apart raadselquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:01 schreef WhiteJoker het volgende:
Naja ik zag het peilglas vollopen, dat zal toch wel?
Echt ik voel me nu enorm dom![]()
![]()
Te warm om te rijdenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:10 schreef WhiteJoker het volgende:
Nogal! Baal er best wel van... Is het eindelijk mooi weer, gaat m'n motor kloten...
Nu begint het wel lekker te worden jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:12 schreef WhiteJoker het volgende:
Naja het is nu lekker buiten... Als hij het had gedaan had ik een ritje gereden...
Meestal is dat niet goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:12 schreef Geerd het volgende:
Ligt me toch een zeik olie onder de motor
Lekte altijd al wel wat, denk het dat het komt doordat het nu in een keer 10/15 graad warmer is olie veel langer dun blijft.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu begint het wel lekker te worden ja
[..]
Meestal is dat niet goed
Hoop dat het blok ff volhoudt, paar maandjes nog ben ik er niet meer afhankelijk van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
Sowieso zijn lekkende motoren niet goed.
Mijne lekt ook
Bij mij schijnt het nog redelijk makkelijk op te lossen zijn, maar ik heb gewoonweg niet zoveel tijd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoop dat het blok ff volhoudt, paar maandjes nog ben ik er niet meer afhankelijk van.
Keer kijken na wat anders
Vaak is het gewoon een kering of zo, valt meestal wel mee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mij schijnt het nog redelijk makkelijk op te lossen zijn, maar ik heb gewoonweg niet zoveel tijd.
Schakelas/koppelingsstift keerring is het bij mij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vaak is het gewoon een kering of zo, valt meestal wel mee.
Als je tijd hebt om uitgebreid onschuldige meisjes mee het bos in te lokken heb je ook wel tijd om dit even een keer te vervangen..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schakelas/koppelingsstift keerring is het bij mij.
Wut?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Als je tijd hebt om uitgebreid onschuldige meisjes mee het bos in te lokken heb je ook wel tijd om dit even een keer te vervangen..
Ja.. je bent toch met dat ene grietje naar het bos gegaan alwaar je haar vol op haar klep wilde pakken? Of was dat toen jullie weer thuis waren?quote:
Oh datquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja.. je bent toch met dat ene grietje naar het bos gegaan alwaar je haar vol op haar klep wilde pakken? Of was dat toen jullie weer thuis waren?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Als je tijd hebt om uitgebreid onschuldige meisjes mee het bos in te lokken heb je ook wel tijd om dit even een keer te vervangen..
[..]
Vond het wel briljant verwoordquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh datJa we zijn naar het bos geweest ja
Maar om dat nou zo te verwoorden
Sportschool = nuttig, ik heb ondergewichtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:00 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]![]()
Gewoon voor de verandering een uurtje eerder opstaan en aan de slagof voor de verandering niet met gewichten spelen in de sportschool en iets daadwerkelijk nuttigs doen
Nu ik het nog een keer lees is het wel grappig jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:01 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Vond het wel briljant verwoord![]()
Ja, ik begrijp dat je het tegen haar ietwat anders hebt verwoord, logisch..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh datJa we zijn naar het bos geweest ja
Maar om dat nou zo te verwoorden
Waar is wb als je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:13 schreef Salatrel het volgende:
hoop olie gerelateerde issues vandaag zeg
[..]
Zij heb mij gelokt btwquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dat je het tegen haar ietwat anders hebt verwoord, logisch..
True. Moet ik alleen gelijk blokolie wisselen. En als de keerring half vastgerot zit heb ik een probleem, want ik heb geen ander vervoer voor woon-werk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, ze wilde toch niet zoenen, dus dan heb je mooi tijd voor je schakelas!
Dit kun je weer volledig uit de context trekkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:08 schreef Dekatria het volgende:
"Nee ik wil niet zoenen"
-"Oké, ga ik wel aan m'n schakelas werken"
Gewoon keihard aanpakken
"Mag ik helpen?"quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit kun je weer volledig uit de context trekken
Ze wilde natuurlijk niet met je zoenen omdat ze wist dat je last van een 'lekkage' hebt..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit kun je weer volledig uit de context trekken
Heeftie straks ook nog een kapot filter, zit je met de problemenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ze wilde natuurlijk niet met je zoenen omdat ze wist dat je last van een lekkage hebt..
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Mag ik helpen?"
-"Je mag de pook vasthouden".
Zelfs het pookje druppelde zwarte zooi af en toe, dat kan niet gezond zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ze wilde natuurlijk niet met je zoenen omdat ze wist dat je last van een 'lekkage' hebt..
Inderdaad, dan spettert 't alle kanten op..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heeftie straks ook nog een kapot filter, zit je met de problemen
Niet uit de context getrokken: dit klopt. Mijn laars zit ook onder.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:12 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zelfs het pookje druppelde zwarte zooi af en toe, dat kan niet gezond zijn
Allemaal injectie-gerelateerd he... daar heb je het al.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Inderdaad, dan spettert 't alle kanten op..
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:13 schreef Lilliesleaf het volgende:
* Lilliesleaf pakt de popcorn er even bij.
Dat je überhaupt nog een hap door je keel krijgt..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:13 schreef Lilliesleaf het volgende:
* Lilliesleaf pakt de popcorn er even bij.
Gewoon blijven slikken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat je überhaupt nog een hap door je keel krijgt..
Die van jou heeft een gat onderin zeker?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie het nog daadwerkelijk voor me ook dat ze een bak met popcorn heeftNOMNOMNOMNOM
Ik lust alleen zoute popcorn. Zout op je genotsknots lijkt me geen prettig gevoelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die van jou heeft een gat onderin zeker?
Je gaat er dan toch niet van etenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik lust alleen zoute popcorn. Zout op je genotsknots lijkt me geen prettig gevoel
Hij moet toch verstopt zitten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je gaat er dan toch niet van eten
Meh, das waarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan hoeft het toch geen zoute popcorn te zijn?
Van die caramelpopcorn gaat de boel vast zo plakken hèquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan hoeft het toch geen zoute popcorn te zijn?
Goed excuus om hem schoon te laten likkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Van die caramelpopcorn gaat de boel vast zo plakken hè
Heb je dan wel iemand om het schoon te maken, in het bosquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Van die caramelpopcorn gaat de boel vast zo plakken hè
Wat moet ik met een bak popcorn in het bosquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb je dan wel iemand om het schoon te maken, in het bos
Dacht zij dat ook?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat moet ik met een bak popcorn in het bos
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
PAALDANSEN OP RTL4
/edit: GODVER, tis een man![]()
Picknicken!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat moet ik met een bak popcorn in het bos
Neequote:
Ja m'n ouders zeiden 'paaldansen'. Dus ik ging kijken op welke zender het was en posten. Vervolgens kijk ik nog een keer is het een ventquote:
Doe es origineel!quote:
Wel geilquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Doe es origineel!
Picknicken bij kaarslicht met popcorn erbij..
Dat ze daarna keiharde neuqsekx krijgt van je, daar komt ze dan vanzelf wel achter..
Als ik zo naar die UI van je kijk trouwens, dan denk ik bij mezelf: daar flikker je zo een hele bak popcorn naar binnen..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel geilBijna onmogelijk alleen
ONTVOERD DOOR VINNIE IN HET BOSquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:31 schreef JK1982 het volgende:
Hoe zou het met Lilly zijn trouwens? Ze is wel erg stil..
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Als ik zo naar die UI van je kijk trouwens, dan denk ik bij mezelf: daar flikker je zo een hele bak popcorn naar binnen..
Hoe zou het met Lilly zijn trouwens? Ze is wel erg stil..
Mag je wel citronella kaarsen gaan gebruiken, anders wordt je opgevretenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Even serieus, picknicken bij kaarlicht is wel een rete goed idee.
Muggen en zulks, i know.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mag je wel citronella kaarsen gaan gebruiken, anders wordt je opgevreten
En niet op een goede manier, if you know what I mean.
Hmmz, kaarslicht is wel gevaarlijk i.c.m. lange vlechten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mag je wel citronella kaarsen gaan gebruiken, anders wordt je opgevreten
En niet op een goede manier, if you know what I mean.
Ontkenningsfasequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
Dit was totaal niet op Lilly gericht. in ieder geval niet van mijn kant
Ik wist dat de opmerking zal komen.quote:
We know.. maargoed, zie in gedachten zomaar even wat mogelijke scenario's de revue passeren..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
Dit was totaal niet op Lilly gericht. in ieder geval niet van mijn kant
In jouw gedachten of wat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
We know.. maargoed, zie in gedachten zomaar even wat mogelijke scenario's de revue passeren..
Oke, dankjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yup.. dus vandaar dat ik je vast even waarschuw voor vlechten en kaarslicht..
Too much info!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:41 schreef Dekatria het volgende:
Als het in een staart zit maakt het niet uit. Ervaring hea
Vlechten én staart. I don't get itquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:41 schreef Dekatria het volgende:
Als het in een staart zit maakt het niet uit. Ervaring hea
Uit betrouwbare bronnen denk ik het eerste. Maar dan niet dood natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:48 schreef WhiteJoker het volgende:
Of ze lacht zich dood, of ze is zo beledigd dat ze niet meer wil reageren... We zullen zien
Uhm dat kan je ook heel vies opvatten...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:48 schreef Dekatria het volgende:
Stelletje stalkers
Wegmisbruikers"Er zijn meerdere gaten waar u kunt en zult in moeten duiken
"
Die agent wond er geen doekies omquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:49 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Uhm dat kan je ook heel vies opvatten...
Begin me een beetje zorgen te maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:48 schreef Dekatria het volgende:
Stelletje stalkers
Wegmisbruikers"Er zijn meerdere gaten waar u kunt en zult in moeten duiken
"
Wut?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:50 schreef Lilliesleaf het volgende:
... wut?
Ik ben even weg en opeens staan de er meerdere mannen me smachtend op te wachten ..
Ik heb iets gemist of niet?Even teruglezen.
Ik wacht helemaal niet smachtend... Vinnie misschienquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:50 schreef Lilliesleaf het volgende:
... wut?
Ik ben even weg en opeens staan er meerdere mannen me smachtend op te wachten ..
Ik heb iets gemist of niet?Even teruglezen.
Ik ook niet.. De enige die smachtend wacht is Vinnie inderdaad, die zit al met z'n snikkel in een bak met popcorn..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:51 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik wacht helemaal niet smachtend... Vinnie misschien
Beidequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
... ik weet niet of dit nou eenof een
momentje is.
Het bos, natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
WTF, het gaat van mijn date afgelopen dinsdag naar een date met Lilly? Waar gaat het heen
Wij hebben het niet over een date met Lilly hoor, dat maak je er zelf van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
WTF, het gaat van mijn date afgelopen dinsdag naar een date met Lilly? Waar gaat het heen
[..]
Beide
Ik had het er ook niet over, en zie toch echt voorbij komen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wij hebben het niet over een date met Lilly hoor, dat maak je er zelf van.
Verluld!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wij hebben het niet over een date met Lilly hoor, dat maak je er zelf van.
Verluld!
Ik weet niet hoor.. maar volgens mij ben jij degene die dat er van heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, kaarslicht is wel gevaarlijk i.c.m. lange vlechten.
Dus als Lilly verstandig is trapt ze er niet in...
Dit ook inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoor.. maar volgens mij ben jij degene die dat er van heeft gemaakt.
Dat zeg ik niet. ik zeg alleen dat het een topicwending isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:55 schreef Dekatria het volgende:
Sinds wanneer is een ontvoering een date?
Bij wijze van spreken.. Of ieder ander willekeurig vrouwmens met vlechtenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoor.. maar volgens mij ben jij degene die dat er van heeft gemaakt.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
Dan meer weer zoals gebruikelijk verder met het posten van koplampen e.d.?
Ik ben morgen in Utrecht te vinden de hele dag. Hoop dat er een beetje schaduw isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:21 schreef Dekatria het volgende:
Ik ben lam geslagen door die hitte van vandaag.
En het wordt alleen maar erger
Ja inderdaad, maar ook gewoon om de reis zelf te lezen. Alle tegenvallers en mooie momenten. Vooral grappig om te lezen hoe moeilijk ze het bij grensovergangen hebben, en dat ze bijvoorbeeld de eerste toeristen waren die in China mochten rijden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:23 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind het wel vet hoe die motoren eruit zien. Al die stickerts, lijkt wel de Dakar
Wat ga je in Utreg doen dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben morgen in Utrecht te vinden de hele dag. Hoop dat er een beetje schaduw is
WD40, en dan in laten werken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:23 schreef Lindstrøm. het volgende:
goedenavond in deze hitte.
Vraagje: ik kan de buddysleutel van m'n Ducati Monster er niet uithalen, ook niet als de buddy dichtgeklapt is... heeft iemand een idee hoe ik hem eruit kan krijgen?
Wordt denk ik niksquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:27 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Jij date er wel op los zeg!
Deze keer wel voor pics zorgen.
IJSJESMEETquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Waar ga je de date houden? Dan kom ik ff langs.
Geen idee, dat is haar keus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Waar ga je de date houden? Dan kom ik ff langs.
Leeftijd is ook maar een nummer, gaat om dat je in dezelfde levensfase zit en zodoende hetzelfde referentiekader hebtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wordt denk ik niksZe is 17 en ik 20, gek genoeg vind ik dat te jong. Die date van dinsdag was 18 en dat vind ik prima
buddy hard naar beneden duwen en voelen of er iets gebeurd?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:23 schreef Lindstrøm. het volgende:
goedenavond in deze hitte.
Vraagje: ik kan de buddysleutel van m'n Ducati Monster er niet uithalen, ook niet als de buddy dichtgeklapt is... heeft iemand een idee hoe ik hem eruit kan krijgen?
Vertel dat de rechter maar..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Leeftijd is ook maar een nummer, gaat om dat je in dezelfde levensfase zit en zodoende hetzelfde referentiekader hebt
Het moet wel legaal zijn natuurlijk, hèhèquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vertel dat de rechter maar..
Ja maar menneeer... ik voel mij ook 15
I know, maar tochquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Leeftijd is ook maar een nummer, gaat om dat je in dezelfde levensfase zit en zodoende hetzelfde referentiekader hebt
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
heb ik iets gemist? ik kijk nooit actief hiero.quote:
moet je mijn nummer hebben? dan kan je het even door sms'en. kan ik d'r gelijk overnemen indien het niks wordt.quote:
zal het even proberen thanksquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
buddy hard naar beneden duwen en voelen of er iets gebeurd?
De troostende schouderquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:31 schreef Lindstrøm. het volgende:
moet je mijn nummer hebben? dan kan je het even door sms'en. kan ik d'r gelijk overnemen indien het niks wordt.
Neuh, 13.15 date en om 15.00 is er een meet. Die tijd kan k wel overbruggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:31 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
heb ik iets gemist? ik kijk nooit actief hiero.
[..]
moet je mijn nummer hebben? dan kan je het even door sms'en. kan ik d'r gelijk overnemen indien het niks wordt.
[..]
zal het even proberen thanks
Ik had er zelf altijd een schijthekel aan als ze nog andere dingen hadden ingeplandquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, 13.15 date en om 15.00 is er een meet. Die tijd kan k wel overbruggen
Wel een goed excuus als het niks blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik had er zelf altijd een schijthekel aan als ze nog andere dingen hadden ingepland
Maar, serieus, waarom met die gedachte vooraf überhaupt afspreken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn gevoel zegt gewoon dat het niks gaan worden, gewoon gezellig klaar
Meh, tijd moet geen issue zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:38 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Wel een goed excuus als het niks blijkt te zijn.
Mijne wil wel eens niet goed sluiten en dan blokkeren de mechanismes. Gewoon vol erop gaan duwen en een beetje porren met de sleutel en dan komt ie er weer uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:31 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
heb ik iets gemist? ik kijk nooit actief hiero.
[..]
[..]
zal het even proberen thanks
Ik neem aan dat de date niet tot 22:51 duurt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik had er zelf altijd een schijthekel aan als ze nog andere dingen hadden ingepland
Omdat ervaring op doen. Ook al klinkt dit misschien stom.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:39 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Maar, serieus, waarom met die gedachte vooraf überhaupt afspreken?
Overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik neem aan dat de date niet tot 22:51 duurt?
Nee maar seriously. Stel die date om 5 uur afgelopen is (wat al lang is vind ik), dan kan ik nog makkelijk bij die meet aansluiten want ik reis mee terug met iemand om die tijdquote:
4 uur is wat anders dan 1 uur natuurlijk. Als er maar tijd is voor 1 uur dat hoeft het al bij voorbaat niet voor mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee maar seriously. Stel die date om 5 uur afgelopen is (wat al lang is vind ik), dan kan ik nog makkelijk bij die meet aansluiten want ik reis mee terug met iemand om die tijd
Daadkracht jongeuhquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:49 schreef WhiteJoker het volgende:
Damn ik heb echt respect wat die twee gasten doen. Gewoon twee motoren in Japan kopen, zonder de staat van onderhoud te weten en dan helemaal door China, Mongolië en Rusland naar Londen...
Het is óm 1 uur. Ik haak gewoon later aan bij die meet en dat weten zij ook. Heb al telefoonnummer geroggeld van de organisatiequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
4 uur is wat anders dan 1 uur natuurlijk. Als er maar tijd is voor 1 uur dat hoeft het al bij voorbaat niet voor mij
Heb het ook niet specifiek over jouw voorbeeld hea, maar meer en generale.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is óm 1 uur. Ik haak gewoon later aan bij die meet en dat weten zij ook. Heb al telefoonnummer geroggeld van de organisatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |