Too much info!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:41 schreef Dekatria het volgende:
Als het in een staart zit maakt het niet uit. Ervaring hea
Vlechten én staart. I don't get itquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:41 schreef Dekatria het volgende:
Als het in een staart zit maakt het niet uit. Ervaring hea
Uit betrouwbare bronnen denk ik het eerste. Maar dan niet dood natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:48 schreef WhiteJoker het volgende:
Of ze lacht zich dood, of ze is zo beledigd dat ze niet meer wil reageren... We zullen zien
Uhm dat kan je ook heel vies opvatten...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:48 schreef Dekatria het volgende:
Stelletje stalkers
Wegmisbruikers"Er zijn meerdere gaten waar u kunt en zult in moeten duiken
"
Die agent wond er geen doekies omquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:49 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Uhm dat kan je ook heel vies opvatten...
Begin me een beetje zorgen te maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:48 schreef Dekatria het volgende:
Stelletje stalkers
Wegmisbruikers"Er zijn meerdere gaten waar u kunt en zult in moeten duiken
"
Wut?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:50 schreef Lilliesleaf het volgende:
... wut?
Ik ben even weg en opeens staan de er meerdere mannen me smachtend op te wachten ..
Ik heb iets gemist of niet?Even teruglezen.
Ik wacht helemaal niet smachtend... Vinnie misschienquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:50 schreef Lilliesleaf het volgende:
... wut?
Ik ben even weg en opeens staan er meerdere mannen me smachtend op te wachten ..
Ik heb iets gemist of niet?Even teruglezen.
Ik ook niet.. De enige die smachtend wacht is Vinnie inderdaad, die zit al met z'n snikkel in een bak met popcorn..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:51 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik wacht helemaal niet smachtend... Vinnie misschien
Beidequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
... ik weet niet of dit nou eenof een
momentje is.
Het bos, natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
WTF, het gaat van mijn date afgelopen dinsdag naar een date met Lilly? Waar gaat het heen
Wij hebben het niet over een date met Lilly hoor, dat maak je er zelf van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
WTF, het gaat van mijn date afgelopen dinsdag naar een date met Lilly? Waar gaat het heen
[..]
Beide
Ik had het er ook niet over, en zie toch echt voorbij komen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wij hebben het niet over een date met Lilly hoor, dat maak je er zelf van.
Verluld!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wij hebben het niet over een date met Lilly hoor, dat maak je er zelf van.
Verluld!
Ik weet niet hoor.. maar volgens mij ben jij degene die dat er van heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, kaarslicht is wel gevaarlijk i.c.m. lange vlechten.
Dus als Lilly verstandig is trapt ze er niet in...
Dit ook inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoor.. maar volgens mij ben jij degene die dat er van heeft gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |