Bij mij schijnt het nog redelijk makkelijk op te lossen zijn, maar ik heb gewoonweg niet zoveel tijd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoop dat het blok ff volhoudt, paar maandjes nog ben ik er niet meer afhankelijk van.
Keer kijken na wat anders
Vaak is het gewoon een kering of zo, valt meestal wel mee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mij schijnt het nog redelijk makkelijk op te lossen zijn, maar ik heb gewoonweg niet zoveel tijd.
Schakelas/koppelingsstift keerring is het bij mij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vaak is het gewoon een kering of zo, valt meestal wel mee.
Als je tijd hebt om uitgebreid onschuldige meisjes mee het bos in te lokken heb je ook wel tijd om dit even een keer te vervangen..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schakelas/koppelingsstift keerring is het bij mij.
Wut?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Als je tijd hebt om uitgebreid onschuldige meisjes mee het bos in te lokken heb je ook wel tijd om dit even een keer te vervangen..
Ja.. je bent toch met dat ene grietje naar het bos gegaan alwaar je haar vol op haar klep wilde pakken? Of was dat toen jullie weer thuis waren?quote:
Oh datquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja.. je bent toch met dat ene grietje naar het bos gegaan alwaar je haar vol op haar klep wilde pakken? Of was dat toen jullie weer thuis waren?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Als je tijd hebt om uitgebreid onschuldige meisjes mee het bos in te lokken heb je ook wel tijd om dit even een keer te vervangen..
[..]
Vond het wel briljant verwoordquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh datJa we zijn naar het bos geweest ja
Maar om dat nou zo te verwoorden
Sportschool = nuttig, ik heb ondergewichtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:00 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]![]()
Gewoon voor de verandering een uurtje eerder opstaan en aan de slagof voor de verandering niet met gewichten spelen in de sportschool en iets daadwerkelijk nuttigs doen
Nu ik het nog een keer lees is het wel grappig jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:01 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Vond het wel briljant verwoord![]()
Ja, ik begrijp dat je het tegen haar ietwat anders hebt verwoord, logisch..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh datJa we zijn naar het bos geweest ja
Maar om dat nou zo te verwoorden
Waar is wb als je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:13 schreef Salatrel het volgende:
hoop olie gerelateerde issues vandaag zeg
[..]
Zij heb mij gelokt btwquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dat je het tegen haar ietwat anders hebt verwoord, logisch..
True. Moet ik alleen gelijk blokolie wisselen. En als de keerring half vastgerot zit heb ik een probleem, want ik heb geen ander vervoer voor woon-werk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, ze wilde toch niet zoenen, dus dan heb je mooi tijd voor je schakelas!
Dit kun je weer volledig uit de context trekkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:08 schreef Dekatria het volgende:
"Nee ik wil niet zoenen"
-"Oké, ga ik wel aan m'n schakelas werken"
Gewoon keihard aanpakken
"Mag ik helpen?"quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit kun je weer volledig uit de context trekken
Ze wilde natuurlijk niet met je zoenen omdat ze wist dat je last van een 'lekkage' hebt..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit kun je weer volledig uit de context trekken
Heeftie straks ook nog een kapot filter, zit je met de problemenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ze wilde natuurlijk niet met je zoenen omdat ze wist dat je last van een lekkage hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |