Immer pak. Dus maar vroeg weggegaan. Nu in sportschool, dad ook niet koelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit in een jeans en tshirt op mijn werk.
In die sportschool hebben we airco, heerlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
Immer pak. Dus maar vroeg weggegaan. Nu in sportschool, dad ook niet koel
je hebt dus een knipperlichtrelatie met de burenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:41 schreef WhiteJoker het volgende:
Volgens mij is m'n knipperlicht er!Hij is alleen afgegeven aan de buren en die zijn niet thuis
Nice!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:13 schreef Lilliesleaf het volgende:
Weer terug! Dat was echt leuk, ging ook gewoon goed en chill en relaxt.. veeeel minder spanning in m'n duim ook. Gewoon, fijn gereden.![]()
Trouwens..
Ik kwam aan bij de rijschool, ik ga zitten, vraagt iemand: Wil je ook een ijsje?
Natuurlijk wil ik een ijsje!
En nu kun je natuurlijk al raden met welk ijsje ze aan kwamen zetten! .. Precies! Festini perenijsjes.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice!
Haha geniaal van die ijsjes
Overigens je broek tip gedaan, stuk frisser met dit weer
Eigenlijk wel ja. Gaan we maar vaker doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:11 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]Ik zei het toch.
Het zit ook nog veel lekkerder.
Dat lijkt me nou echt geweldig om te kunnen. Beetje jammer dat ik er niet het lichaam of de kracht voor heb.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
Dude het is geen ONZ hier.
@WJ: lekkerals wij nou binnenkort nou ook eens ijsjes meet doen kunnen wij ook plagen
moet kunnen dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Nou, niet zo'n strak inieminie modellen/atleten lichaampje.
Haha ik kan er tegen hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
Dude het is geen ONZ hier.
@WJ: lekkerals wij nou binnenkort nou ook eens ijsjes meet doen kunnen wij ook plagen
quote:
zeg het maar woensdag of donderdag ofzo? ik neem aan dat dit weekend te warm is om suzie te mishandelenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ben weer een beest rijker en 300 euri lichterdus maar even momentje prikken om je Suzie onder handen te nemen.
Ik neem dezelfde tent mee als ik ook voor festivals gebruik. Deze snoer ik dan vast op m'n buddyseat, wat als bijkomend voordeel heeft dat ik een perfecte steun voor de onderrug heb voor onderweg. Er passen 2 personen in, maar (ook gezien m'n lengte) vind ik de extra ruimte wel prettig - ook omdat je dan al je zooi kwijt kan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:22 schreef WhiteJoker het volgende:
Nice! He #13 wat voor een tent heb jij of raad jij aan? Heb jij gewoon een simpele tent die je bij Obelink (of Vervat als je in de buurt van Rotterdam zit) koopt?
Woensdag lijkt me prima!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zeg het maar woensdag of donderdag ofzo? ik neem aan dat dit weekend te warm is om suzie te mishandelen
Trainenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:51 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt geweldig om te kunnen. Beetje jammer dat ik er niet het lichaam of de kracht voor heb.
Trainen dan heb je die kracht misschien vanzelf een keer, maar nog niet het lichaam om zoiets te er een beetje mooi uit te laten zien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Trainen. Ik heb 2 lessen gevolgd, maar dan kan je inderdaad nog niks
.
Het gaat niet om dat het mooi is, maar dat je iemand hebt die het mooi vindtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:33 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Trainen dan heb je die kracht misschien vanzelf een keer, maar nog niet het lichaam om zoiets te er een beetje mooi uit te laten zien.Behalve dat, voordat je zoiets een beetje fatsoenlijk kunt ben je jaren verder.
Bedoel je qua doen en laten? Want ook dat leren ze je, waar ik naartoe ben geweest in ieder geval; Om 't dus uiteindelijk een beetje 'sexy' te doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:33 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Trainen dan heb je die kracht misschien vanzelf een keer, maar nog niet het lichaam om zoiets te er een beetje mooi uit te laten zien.Behalve dat, voordat je zoiets een beetje fatsoenlijk kunt ben je jaren verder.
Snap ik, al ben ik wel van mening dat je voor paaldansen toch gewoon een echt strak atletisch lichaam moet hebben, anders.. naja.. dan lijk je gewoon een rollade, zelfs al ben je het niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Bedoel je qua doen en laten? Want ook dat leren ze je, waar ik naartoe ben geweest in ieder geval; Om 't dus uiteindelijk een beetje 'sexy' te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |