Ik ga wel met het OV. Ik heb geen koffers dus voor mij is het geen doen helaas.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:49 schreef -Splash- het volgende:
Ik zit nog te denken of ik morgen met de motor of met het OV ga Vinnie.Maar denk met de motor. Met de trein is gedoe en met de auto wordt het te kostbaar qua parkeergeld. Pak en laarzen in de koffers en helm neem ik wel mee.
Het is ook altijd utikijken als je naast ze rijdt... en dit laat maar weer zien waaromquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:48 schreef BlackLining het volgende:
Momentje hartslag 240![]()
Klassiekertje, op de linker baan rijden met een koekblik wat ineens vindt dat ie daar ook wil rijden. Heb je vaker, maar deze deed het zo lomp dat ik eindigde op de uiterste 20 cm van de weg naast de auto, met 100 in het uur![]()
Rijbewijs afnemen en nooit meer teruggeven. Koekblikkers
En tweedehands heb ik ze ook al voor 5k zien staanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:49 schreef Salatrel het volgende:
de non abs versie konden ze leveren voor 8000 had ie het over (nieuw)
Voordeel van een open demperquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is ook altijd utikijken als je naast ze rijdt... en dit laat maar weer zien waarom
[..]
En tweedehands heb ik ze ook al voor 5k zien staan
Een Stebel is ook wel lachen. Je ziet mensen schrikkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voordeel van een open demperAl heb je dan nog wel eens van de kneuzen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En tweedehands heb ik ze ook al voor 5k zien staan
Hehe oja, die had jij toch? Geniaal geluid kwam daar toen uitquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een Stebel is ook wel lachen. Je ziet mensen schrikken
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe oja, die had jij toch? Geniaal geluid kwam daar toen uit
Balen inderdaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij is alleen doodgegaan nadat ik tijdens een hoosbui op een brug stond te wachten met dwarswaaiende windtoch zonde dat die toeterts zo slecht tegen water kunnen.
Nee, de XTZ660, de oude dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:00 schreef WhiteJoker het volgende:
Vin, jij zei toch dat Alps rond de 70k moesten worden gereviseerd? Of vergis ik me nu?
Twee toeters willen hebbenquote:
Toffe vondstquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:05 schreef WhiteJoker het volgende:
Kennen jullie deze site? Is een weblog van twee gasten die op Transalps (XL400V) van Tokio naar Londen zijn gereist. Wel gaaf om te lezen
ik ook nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lul/ edit: Je stond er sowieso nog niet in
Ik zit in een jeans en tshirt op mijn werk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:25 schreef dribbel79 het volgende:
juist niet, heb shirts van Under Armour, werkt perfect
Dat is misschien nog wel het meest treurige ervanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:33 schreef Dekatria het volgende:
Godsamme ik doe het niet eens expres
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |