Dacht zij dat ook?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat moet ik met een bak popcorn in het bos
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
PAALDANSEN OP RTL4
/edit: GODVER, tis een man![]()
Picknicken!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat moet ik met een bak popcorn in het bos
Neequote:
Ja m'n ouders zeiden 'paaldansen'. Dus ik ging kijken op welke zender het was en posten. Vervolgens kijk ik nog een keer is het een ventquote:
Doe es origineel!quote:
Wel geilquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Doe es origineel!
Picknicken bij kaarslicht met popcorn erbij..
Dat ze daarna keiharde neuqsekx krijgt van je, daar komt ze dan vanzelf wel achter..
Als ik zo naar die UI van je kijk trouwens, dan denk ik bij mezelf: daar flikker je zo een hele bak popcorn naar binnen..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel geilBijna onmogelijk alleen
ONTVOERD DOOR VINNIE IN HET BOSquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:31 schreef JK1982 het volgende:
Hoe zou het met Lilly zijn trouwens? Ze is wel erg stil..
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Als ik zo naar die UI van je kijk trouwens, dan denk ik bij mezelf: daar flikker je zo een hele bak popcorn naar binnen..
Hoe zou het met Lilly zijn trouwens? Ze is wel erg stil..
Mag je wel citronella kaarsen gaan gebruiken, anders wordt je opgevretenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Even serieus, picknicken bij kaarlicht is wel een rete goed idee.
Muggen en zulks, i know.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mag je wel citronella kaarsen gaan gebruiken, anders wordt je opgevreten
En niet op een goede manier, if you know what I mean.
Hmmz, kaarslicht is wel gevaarlijk i.c.m. lange vlechten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mag je wel citronella kaarsen gaan gebruiken, anders wordt je opgevreten
En niet op een goede manier, if you know what I mean.
Ontkenningsfasequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
Dit was totaal niet op Lilly gericht. in ieder geval niet van mijn kant
Ik wist dat de opmerking zal komen.quote:
We know.. maargoed, zie in gedachten zomaar even wat mogelijke scenario's de revue passeren..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
Dit was totaal niet op Lilly gericht. in ieder geval niet van mijn kant
In jouw gedachten of wat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
We know.. maargoed, zie in gedachten zomaar even wat mogelijke scenario's de revue passeren..
Oke, dankjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yup.. dus vandaar dat ik je vast even waarschuw voor vlechten en kaarslicht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |