Dat zeg ik niet. ik zeg alleen dat het een topicwending isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:55 schreef Dekatria het volgende:
Sinds wanneer is een ontvoering een date?
Bij wijze van spreken.. Of ieder ander willekeurig vrouwmens met vlechtenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoor.. maar volgens mij ben jij degene die dat er van heeft gemaakt.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
Dan meer weer zoals gebruikelijk verder met het posten van koplampen e.d.?
Ik ben morgen in Utrecht te vinden de hele dag. Hoop dat er een beetje schaduw isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:21 schreef Dekatria het volgende:
Ik ben lam geslagen door die hitte van vandaag.
En het wordt alleen maar erger
Ja inderdaad, maar ook gewoon om de reis zelf te lezen. Alle tegenvallers en mooie momenten. Vooral grappig om te lezen hoe moeilijk ze het bij grensovergangen hebben, en dat ze bijvoorbeeld de eerste toeristen waren die in China mochten rijden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:23 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind het wel vet hoe die motoren eruit zien. Al die stickerts, lijkt wel de Dakar
Wat ga je in Utreg doen dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben morgen in Utrecht te vinden de hele dag. Hoop dat er een beetje schaduw is
WD40, en dan in laten werken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:23 schreef Lindstrøm. het volgende:
goedenavond in deze hitte.
Vraagje: ik kan de buddysleutel van m'n Ducati Monster er niet uithalen, ook niet als de buddy dichtgeklapt is... heeft iemand een idee hoe ik hem eruit kan krijgen?
Wordt denk ik niksquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:27 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Jij date er wel op los zeg!
Deze keer wel voor pics zorgen.
IJSJESMEETquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Waar ga je de date houden? Dan kom ik ff langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |