Lieve schat, mijn huis staat nu al 3 jaar te koopquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze durft gewoon het risico niet te nemen dat ze haar huis niet verkocht krijgt.Ze moet gewoon haar huis gaan verkopen, met de garantie van een investeerder dat ze een lening krijgt zodra dat gebeurd is èn ze een woning op Tenerife hebben. Moeilijkdoenerij ook.
Hoe komt datquote:
Ik dacht even dat huizenhandel jouw idee was.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lieve schat, mijn huis staat nu al 3 jaar te koop![]()
Dus we hebben hem uit de verkoop gehaald, en wachten nog even af
[..]
Hoe komt dat
Omdat 't buiten zo'n beetje 30 graden is.... ik op een kantoor zit zonder airco, waar zo'n beetje iedereen op vakantie lijkt te zijn, minuten uren lijken te duren en ik zwaaaaaarrrrrr geeeeeeeeeeen zin meer heb.quote:
quote:
Nee daar hoef ik geen patent voor aan te vragen tochquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht even dat huizenhandel jouw idee was.
Welkom op FOK!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Omdat 't buiten zo'n beetje 30 graden is.... ik op een kantoor zit zonder airco, waar zo'n beetje iedereen op vakantie lijkt te zijn, minuten uren lijken te duren en ik zwaaaaaarrrrrr geeeeeeeeeeen zin meer heb.
30 gradenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Omdat 't buiten zo'n beetje 30 graden is.... ik op een kantoor zit zonder airco, waar zo'n beetje iedereen op vakantie lijkt te zijn, minuten uren lijken te duren en ik zwaaaaaarrrrrr geeeeeeeeeeen zin meer heb.
Om 5 uur terrasje pakken!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan de lapoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was een heel bericht aan het schrijven
En dacht: Shit ik heb die kut lapo!
Ik haat lapo
Zit je op Terschelling ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
30 graden
Zit je in het buitenland? Hier is het maar 24
Ik zorg dat ik ze niet heb, maar was nu zo enthousiast over mijn emigratieplannen, dat ik er geen erg in hadquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan de lapo
Ik zit op een kantoor mèt airco, alleen weinig te doen atmquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Silent, but never gone mate
How's life on the flipside cabron?
Spijkenisse hierquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zit je op Terschelling ofzo?
Utrecht!
Scheisse. Ik wil weg hier. Niet alleen van mijn kantoor maar ook uit NL.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit op een kantoor mèt airco, alleen weinig te doen atmVerder gaat het lekker. Hoest met jou, behalve de kantoorhorror?
En het zou bijzonder knap zijn als dat lukt met 30Kquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee daar hoef ik geen patent voor aan te vragen toch
Onweerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spijkenisse hier
En het begint nu te onweren trouwens
Zelfs mijn ouders en familie en vrienden weten het nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:07 schreef Royco1 het volgende:
Ben wel heel benieuwd naar je idee C_A
ohja? maar dat is helemaal niet zo heel ver weg van hier.... naja dan zal 't straks ws hier ook wel gaan plenzen.....waarschijnlijk als ik op de fiets zit naar huis... obviouslyquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spijkenisse hier
En het begint nu te onweren trouwens
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
En het zou bijzonder knap zijn als dat lukt met 30K
Maar goed, als je je huis verkocht krijgt daar een woning hebt, en investeerders zoekt in je bedrijfje moet je het maar laten horen.
Iets met visquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zelfs mijn ouders en familie en vrienden weten het niet
Echt een goed bewaard geheim
En als ik het eenmaal heb, dan kan ik het nog uitbreiden naar de andere canarische eilanden en naaar de spaanse kust
Ow wacht, volgens mij waren het te burenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Onweervooral heerlijk als je in bed ligt.
Ach, is het morgen niet meer zo benauwd.
uhuhquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Overigens snap je wel dat ik wel wil weten waarin ik investeer tegen die tijd he?
Scheisse? Warum denn dass?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Scheisse. Ik wil weg hier. Niet alleen van mijn kantoor maar ook uit NL.
Working on it though.... het gaat me lukken
On the bright side, het wordt dit weekend hier tropisch dus ik ga lekker zwemmen.
Haha, je zou inmiddels wel moeten weten waar ik heen wilquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Scheisse? Warum denn dass?![]()
Waar wil je naartoe? En weg uit Nederland is altijd goed
Met dit weer mag dat bestquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even wat doen in huis hier
Zit al veel te lang op mijn luie reet nu
Ja normaal wel, maar nu ga ik bijna op vakantie, dus moet ik alles een beetje bijhouden hequote:
Ja ik doe de gordijnen open en hier ook nogquote:
Berlin, ganz geilen Stadt?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha, je zou inmiddels wel moeten weten waar ik heen wil
Hahaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik doe de gordijnen open en hier ook nog
Het waren de buren die onweer veroorzaakte geloof ik
Genau so!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Berlin, ganz geilen Stadt?Ik zeg doen!
[ afbeelding ]
Morgen is het rond de 21 graden geloof ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
Morgen op mijn neefje en nichtje passen
Ik hoop dat het mooi weer is, zet ik lekker het badje in de tuin en kunnen ze lekker spelen
Dus vandaar dat ik ook moet opruimen, omdat ik er morgen geen tijd voor heb
Groot gelijk cabron. Bovendien is NL de laatste tijd een beetje aan het verzuren imhoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Genau so!
Alleen nog een job vinden daar is niet zo makkelijk... maar, like I said, I'm workin on it
Ik zit er ook steeds vaker aan te denkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groot gelijk cabron. Bovendien is NL de laatste tijd een beetje aan het verzuren imhoWij gaan misschien ook emigreren btw
Nederland was al zuur, en gunde me al niksquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groot gelijk cabron. Bovendien is NL de laatste tijd een beetje aan het verzuren imhoWij gaan misschien ook emigreren btw
Waar gaan we heen dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit er ook steeds vaker aan te denken
Yupquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Morgen is het rond de 21 graden geloof ik.
Is nog niet zeker hoor, maar misschien gaan we met een stel mensen naar Costa Ricaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nederland was al zuur, en gunde me al niks
Really? Away from the giant dusty rock?
Waarheen dan?
Suomi on semi vaikea kieliquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:34 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zou wel ergens in Scandinavië willen wonen, maar dan moet ik eerst de loterij winnen en Noors/Zweeds/Deens leren Fins lijkt me te lastig en oud Deens ook, maar dat wordt weinig meer gesproken
Monaco? Cayman Islands?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het er maar lekker warm is, en een gunstig belastingklimaat heeft.
Niet naar Engeland?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het er maar lekker warm is, en een gunstig belastingklimaat heeft.
Help je hem de vernieling in?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:40 schreef Evie het volgende:
jeej evie is programeernerd aan het helpen met haar slechte rekenskillshoop maar voor m dat ik het goed heb gedaan
Utrechtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zit je op Terschelling ofzo?
Utrecht!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Help je hem de vernieling in?
Met een stel mensen naar Costa Rica? Wat ga je daar doen? Een drugskartel opzetten?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is nog niet zeker hoor, maar misschien gaan we met een stel mensen naar Costa Rica
Ik ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb een zwak voor Engeland
Dat is wel cool danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:42 schreef Evie het volgende:
[..]hoop het niet.. volgens mij heb ik het wel goed gedaan
Als jij nou emigreert naar Engeland dan kom ik gezellig bij jou op bezoek, want Engelandquote:
moet nu nog 2,3 jaar uitzittenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is wel cool dan
Hoe ver ben jij eigenlijk met jouw studie?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ahja....het kan er mee door
En dan is het Evie's Anatomyquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:43 schreef Evie het volgende:
[..]
moet nu nog 2,3 jaar uitzittenDus duurt nog erg lang!
Strak planquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als jij nou emigreert naar Engeland dan kom ik gezellig bij jou op bezoek, want Engeland(alleen niet om te wonen voor mij). En dan emigreer ik naar Tenerife en dan kom je op vakantie bij mij
Hmm.. Dat is idd nog wel een tijdjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:43 schreef Evie het volgende:
[..]
moet nu nog 2,3 jaar uitzittenDus duurt nog erg lang!
Dat lijkt mij ook gaaf!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een keer een rondreis door Engeland gaan maken.
En dan ook naar Schotland.
Ohja dat is nu weer aan de gang idd. Zat maandag nog bij cafe Tilt en aan de lopende band kwamen ze voorbij de unitas feritas...iets met tas'jesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:44 schreef Evie het volgende:
[..]niet zeiken over mn stadje he?! Gewoon genieten van al die jonge studentes die voorbij paraderen
![]()
![]()
En een terrasje pakken zo
Ze zitten nu allemaal naast mn deur..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ohja dat is nu weer aan de gang idd. Zat maandag nog bij cafe Tilt en aan de lopende band kwamen ze voorbij de unitas feritas...iets met tas'jes
Waren ze ook allemaal hees? Op de een of andere manier is dat iets wat me altijd opvalt bij de studentenvereniging meisjes.... ze zijn altijd hun stem kwijtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Ze zitten nu allemaal naast mn deur..Maargoed heb een gratis mok en bidon en shit en koffie gescoord voordat ik mn huisje binnenging
om te compenseren voor de herrie
Dat vind ik echt een turn-offquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waren ze ook allemaal hees? Op de een of andere manier is dat iets wat me altijd opvalt bij de studentenvereniging meisjes.... ze zijn altijd hun stem kwijt
neequote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waren ze ook allemaal hees? Op de een of andere manier is dat iets wat me altijd opvalt bij de studentenvereniging meisjes.... ze zijn altijd hun stem kwijt
Dat klinkt altijd zo naar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jonge mijn hees zijnde stem klinkt ubergeil andersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat klinkt altijd zo naar.
Dan heb ik niet eens meer de behoefte om hun keeltje door te smeren.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Jonge mijn hees zijnde stem klinkt ubergeil anders
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Jonge mijn hees zijnde stem klinkt ubergeil anders
Jonge anders bel je even om het te checken voor je die smile doetquote:
Kom maar op met die euro's danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
Neem het op, als ik een halfharde krijg krijg jij een euro.
Bellen? Als in sociaal contact hebben?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Jonge anders bel je even om het te checken voor je die smile doet
[..]
Kom maar op met die euro's dan
Ik bijt ook heel hard over de telefoonquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bellen? Als in sociaal contact hebben?
Nee sorry, dat vind ik eng.
Daar ben ik niet zo bang voor hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik bijt ook heel hard over de telefoon
TelefoonSM?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik bijt ook heel hard over de telefoon
Nee, zo ben ik nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Met een stel mensen naar Costa Rica? Wat ga je daar doen? Een drugskartel opzetten?
Begin van de avond. Drie dagen Londen in, feestenquote:
Maar ik wil niet alleen maar de grote steden aan doen, juist wat van die oude dorpjes is leuk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Begin van de avond. Drie dagen Londen in, feestenen daarna omhoog en detoxen in de Schotse Hooglanden
en daarna weer via grote steden naar beneden zodat ik lichtelijk beneveld het vliegtuig in kan stappen
Detoxen op Single Malt Scotchquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Begin van de avond. Drie dagen Londen in, feestenen daarna omhoog en detoxen in de Schotse Hooglanden
en daarna weer via grote steden naar beneden zodat ik lichtelijk beneveld het vliegtuig in kan stappen
Oe! Ik kan nog een leuke ierse pub in Londenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vervelend hequote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oe! Ik kan nog een leuke ierse pub in Londen
Uitstappen bij Angel.... en dan wijs ik de weg wel
Dus ik moet een avondje mee
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef STING het volgende:
[..]
Dat je veel praatjes hebt, waren we idd achter
Natuurlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik wil niet alleen maar de grote steden aan doen, juist wat van die oude dorpjes is leuk.
quote:
Je kent of je kan die pub?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oe! Ik kan nog een leuke ierse pub in Londen
Uitstappen bij Angel.... en dan wijs ik de weg wel
Dus ik moet een avondje mee
Zeker.. euroquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij leest alleen het woord euro en de rest van de tekst sla je over he?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sting heeft niet alleen praatjes, die kerel vult zo al je gaatjes.
Nee juist nietquote:
Ik kenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Natuurlijk
[..]![]()
Ehm zoiets
[..]
Je kent of je kan die pub?![]()
En natuurlijk ga je mee
Zit je in je jungle-tuin?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:12 schreef Royco1 het volgende:
Wat is het toch lekker weer.
Lekker buiten in het zonnetje, koud biertje erbij, en Fok!.
The good life
Binnenkort weer tijd voor de "tuinieren met bbq en kussengevecht met aarbeien achteraf" meetquote:
Later. Eerst douchen, omkleden, helemaal naar de trein lopen enzquote:
You tree-huggin´fuckin´hippy-crapquote:
Zodadelijkquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:32 schreef Royco1 het volgende:
Ik kom er gewoon net achter dat ik nog 77 lager heb liggen
Nee, net curuszooi gehad en daar escaleerde de boel even gigantischquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:38 schreef STING het volgende:
[..]
I will, in tegenstelling tot jou heb ik geen praatjes
quote:
Wanneer?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:46 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, ik wist het
Ok, it's a dealHmm, aardbeien
En jij denkt dat je dat gaat lukken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:47 schreef STING het volgende:
Ook wel weer evil, voor Evie haar neus alle aardbeien opeten and nothing she can about it
omnomnom ik ga gewoon met mn 180 kilo op zn maag zittenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij denkt dat je dat gaat lukken?
Met 180 kilo moet je ze wel goed kunnen pletten tot jam. En wat tussen haar bilnaad plijft plakken is door de temperatuur met een paar uur gefermenteerd tot likeurquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij denkt dat je dat gaat lukken?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met 180 kilo moet je ze wel goed kunnen pletten tot jam. En wat tussen haar bilnaad plijft plakken is door de temperatuur met een paar uur gefermenteerd tot likeur
Bedankt he, een beetje lachen om het gruwelijk tot einde komen van mijn levenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:50 schreef Evie het volgende:
[..]waar is de drank door neus smile als je m nodig hebt
![]()
whahaha
Je was ok, RIPquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Bedankt he, een beetje lachen om het gruwelijk tot einde komen van mijn leven
WT had lekker bier voor mij meegenomen en volgens mij staan die ook nog in jouw koelingquote:
1 flesje maarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WT had lekker bier voor mij meegenomen en volgens mij staan die ook nog in jouw koeling
dat is dan wel fijn om te horenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan jullie toch allemaal helemaal niet missen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Dan heeft iemand anders mijn bier opquote:
Ja ik denk het.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heeft iemand anders mijn bier op
Dat kun je toch gewoon zien in je besteloverzichtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Vandaag is mn pakketje bezorgd maar ik was niet thuis dus morgen poging twee.
Ik ben wel nieuwsgierig wat "drunk me" voor mij heeft besteld
Klopt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kun je toch gewoon zien in je besteloverzicht
Ik denk dat het die vuist isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dat doe ik dus expres niet he.
Een verrassing van jezelf krijgen is best leuk stiekem hoor
Ik vraag wel aan "drunk me" of ze die voor jou wil bestellen! Je wil hem blijkbaar wel heel graagquote:
Als ik dat wil dan kan ik hem zelf bestellen tegen inkoopprijs hequote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag wel aan "drunk me" of ze die voor jou wil bestellen! Je wil hem blijkbaar wel heel graag
Rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
BBQze dan dadelijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:06 schreef Mystikvm het volgende:
Gaatje gevuld, geen centje pijn zonder verdoving. Nou ja, deed wel iets pijn maar dat mag geen naam hebben.
Anyways, weer een zorg minder.
Wat ga je doen in A´foort?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef Cue_ het volgende:
Vriendin vraagt om een foto en of ze mijn telnr mag doorgeven. Dan is er kans dat ik zat/zondag mensen tegen ga komen in a'foort
ben zeer benieuwd
Dansen?quote:
Dat is een heerlijk relaxed festival, geniet!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Ga daar eens een kijkje nemen of dat wat is.
'Je kent het?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is een heerlijk relaxed festival, geniet!![]()
Ik ken alleen Kiss mequote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:16 schreef Cue_ het volgende:
Sixpence not the richer.. Best wel lekkere muziek
Ik heb jarenlang in Amersfoort gewoond. Beetje duffe stad, maar in de zomer zijn er leuke dingen te doen. En Dias Latinos vond ik altijd de leukstequote:
Kewl!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:21 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb jarenlang in Amersfoort gewoond. Beetje duffe stad, maar in de zomer zijn er leuke dingen te doen. En Dias Latinos vond ik altijd de leukste
Je schoenen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kewl!
Dan toch geen slechte keuze om daarheen te gaan
Weet alleen niet of ik m'n schoenen mee zal nemen. Ideeen?
Dansschoenen, suede zool enzo. Want met normale hakken is het niet echt te doen en gympen zijn vaak te stroef. Maar het is wel weer iets extra's wat je mee moet nemen en op moet letten (of juist op je eigen schoenen moet letten)quote:
Als je bedoelt of dat je je complete schoenencollectie mee moet nemen is het antwoord nee.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kewl!
Dan toch geen slechte keuze om daarheen te gaan
Weet alleen niet of ik m'n schoenen mee zal nemen. Ideeen?
Dat eerste lijkt me meer dan logischquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:28 schreef Royco1 het volgende:
Als je bedoelt of dat je je complete schoenencollectie mee moet nemen is het antwoord nee.
Anders zou ik toch wel schoenen mee nemen, blote voeten is ook niet alles
Het gros van de optredens is buiten in het centrum. Dus suede zool lijkt me zonde. Je kunt ze eventueel meenemen in je handtas of zo, als er iets leuks binnen is?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dansschoenen, suede zool enzo. Want met normale hakken is het niet echt te doen en gympen zijn vaak te stroef. Maar het is wel weer iets extra's wat je mee moet nemen en op moet letten (of juist op je eigen schoenen moet letten)
Je blijft een vrouw he, dus zo gek is het nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt me meer dan logisch
Zie mijn verhaal bovenstaand.
Het leek erop alsof er veel in cafe's juist zou zijn. Of lijkt dat maar zo?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:30 schreef Barbusse het volgende:
Het gros van de optredens is buiten in het centrum. Dus suede zool lijkt me zonde. Je kunt ze eventueel meenemen in je handtas of zo, als er iets leuks binnen is?
ls je mij kent.. dan welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je blijft een vrouw he, dus zo gek is het niet
Niet bijzonder veel. Heb er wel een paar, maar moet zeggen dat ik maar 3 paar gebruik daarvan.quote:
Ik ben er al ruim 3 jaar niet meer geweest he?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het leek erop alsof er veel in cafe's juist zou zijn. Of lijkt dat maar zo?
Handtas betekend dat ik er op straat ook op moet letten. Lees als ik wil dansen buiten. Ik weet niet hoe veilig dat is.
grumbl.. gedoe altijd
Dachten alle vrouwen maar zoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet bijzonder veel. Heb er wel een paar, maar moet zeggen dat ik maar 3 paar gebruik daarvan.
Ik ga liever voor relaxed dan echt voor mooi.
Ach en anders hang ik het wel ergens in een cafe ofzo. Is vast wel een mouw aan te breien.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben er al ruim 3 jaar niet meer geweest he?Misschien is er wel heel veel veranderd qua organisatie sinds die tijd. Check het programma, als het goed is geven ze aan wat waar speelt.
Terrasjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach en anders hang ik het wel ergens in een cafe ofzo. Is vast wel een mouw aan te breien.
Ow, okquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doelde op "om m'n tas weg te hangen"
Hope so. Eerste keer dat ik alleen ga naar zoiets, dus hoop dat er wel wat dansjes in zitten en niet enkel kijken naar anderenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ow, okGeniet in ieder geval van een erg leuk festival jij, met lekkere muziek
Vast welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hope so. Eerste keer dat ik alleen ga naar zoiets, dus hoop dat er wel wat dansjes in zitten en niet enkel kijken naar anderen
Pics!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:08 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb net een palmboom in elkaar gepoept
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:08 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb net een palmboom in elkaar gepoept
Wat voor feestje?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:42 schreef automatic_ het volgende:
Zo. Uitnodigingen voor mijn feestje zijn gemaakt, nu printen en weg er mee
Ik ben afgestudeerd en ik word bijna 25quote:
Oh dubbele reden voor een feest dus, tof.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben afgestudeerd en ik word bijna 25
Ja idd! Ik ben eigenlijk niet zo "van mijn eigen feestjes", maar hier kan ik niet onderuit, haha.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dubbele reden voor een feest dus, tof.
Ik zal mn brievenbus in de gaten houdenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:42 schreef automatic_ het volgende:
Moet je even je adres DMen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal mn brievenbus in de gaten houden
Hoezo niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja idd! Ik ben eigenlijk niet zo "van mijn eigen feestjes", maar hier kan ik niet onderuit, haha.
Ik heb iets afgehuurdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik vind feestjes organiseren wel tof. Ik moet alleen even mijn eigen ruimte regelen.
Wat lief, nog echte papieren uitnodigingen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:42 schreef automatic_ het volgende:
Facebook events ftw.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat lief, nog echte papieren uitnodigingen.
Je kunt aan die hunk van je vragen waar ik woon.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:01 schreef Myraela het volgende:
Ik zou eigenlijk geen andere manier weten dan via facebook, ik heb geen adres van de meeste mensen.
Helemaal mee eens, nu ook mn moeder en meeste ooms/tantes op FB zitten, is hoef ik alleen mn oma nog maar te bellen.quote:
Ja, familie hè... De rest gaat via de mailquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat lief, nog echte papieren uitnodigingen.
Maar als ik het moet gaan vragen etc, dan is de verrassing van een uitnodiging al weg en kan ik het eigenlijk net zo goed meteen zeggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt aan die hunk van je vragen waar ik woon.
En ik kan je zeggen waar CM en Mur wonen.
Ik doe niet aan familie. Ik heb een tante die wel okay is die ik op facebook heb. M'n oma zie ik eens in het jaar omdat mijn moeder me dwingt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, nu ook mn moeder en meeste ooms/tantes op FB zitten, is hoef ik alleen mn oma nog maar te bellen.
Zou jij je moeder weigeren dan? Ik heb d'r in een gelimiteerde groep gezet, bij de rest van mn familiequote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe niet aan familie. Ik heb een tante die wel okay is die ik op facebook heb. M'n oma zie ik eens in het jaar omdat mijn moeder me dwingt.
Eigenlijk wil ik "ouderen" ook niet op facebook. Zag een reactie bij een foto waar iemand met allemaal collega's een prijs had gewonnen en hij dus in getagged was. Dat zijn oma reageert met "Gefeliciteerd, dat heb je goed gedaan, groetjes oma en opa"
Tsja, ik zou het liever niet hebben zegmaar.
Ik weet van al mijn oude vrienden en familie wel waar ze wonen en wanneer ze jarig zijn etc.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar als ik het moet gaan vragen etc, dan is de verrassing van een uitnodiging al weg en kan ik het eigenlijk net zo goed meteen zeggen.![]()
Ik weet alleen van mn basisschool/middelbare school vriendinnen waar ze wonen. Zolang ze nog thuis wonen. En een paar die ik wel weet te wonen, maar nooit op de straatnaam etc heb gelet. Maar meestal zie je mensen toch gewoon ergens in de stad.
Over opoes gesproken, de mijne is zondag hier.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe niet aan familie. Ik heb een tante die wel okay is die ik op facebook heb. M'n oma zie ik eens in het jaar omdat mijn moeder me dwingt.
Eigenlijk wil ik "ouderen" ook niet op facebook. Zag een reactie bij een foto waar iemand met allemaal collega's een prijs had gewonnen en hij dus in getagged was. Dat zijn oma reageert met "Gefeliciteerd, dat heb je goed gedaan, groetjes oma en opa"
Tsja, ik zou het liever niet hebben zegmaar.
Nee, mijn moeder heb ik er nog in. Maar ik woon nog bij mn moeder he. Dus qua uitnodigingen/contact is dat een beetje overdreven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zou jij je moeder weigeren dan? Ik heb d'r in een gelimiteerde groep gezet, bij de rest van mn familie
Maakt eigenlijk niet zoveel uit, ik had 4 uur neergezet alsin, dan ben ik in ieder geval wakker en aangekleed.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over opoes gesproken, de mijne is zondag hier.Hoe laat word ik bij jou verwacht?
Check.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk niet zoveel uit, ik had 4 uur neergezet alsin, dan ben ik in ieder geval wakker en aangekleed.Later binnenlopen kan iig altijd. Denk dat de BBQ rond een uur of 6 aangaat.
Melk bij het avondeten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:13 schreef Myraela het volgende:
Ik neem twi's gewoontes zelfs over als hij er niet is. Ik heb melk op bij het avondeten en loop nu zonder broek.
ergens in decemberquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar van alle nieuwe FOK! vriendjes, weet ik dat nog niet.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:13 schreef Myraela het volgende:
Ik neem twi's gewoontes zelfs over als hij er niet is. Ik heb melk op bij het avondeten en loop nu zonder broek.
Ik ben voor!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:15 schreef Evie het volgende:
[..]thuis mogen mensen lekker zonder broek lopen
ik ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:14 schreef Evie het volgende:
[..]
ergens in decembertussen pakjesavond en kerst
Ik ookquote:
quote:
Ik weet niet of wij al echte vriendjes zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:14 schreef Evie het volgende:
[..]
ergens in decembertussen pakjesavond en kerst
de 7equote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ookdoe ik al heel de dag.. op vanmorgen na
[..]jij bent toch niet op dezelfde uberdag jarig he?!
Zeker met dit weer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:15 schreef Evie het volgende:
[..]thuis mogen mensen lekker zonder broek lopen
Mensen die niet komende zondag jarig zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
Echte bazen zijn op de laatste dag van augustus jarig.
Gelukkig niet zeg... anders wordt het te druk ...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die niet in januari jarig zijn.
Mensen die niet komende zondag een BBQ hebbenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die niet komende zondag jarig zijn.
Wanneer ben jij jarig dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg... anders wordt het te druk ...
Waarom?quote:
Een goed feestje is nooit wegquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom?
Je bent dan een jaartje ouder... so big deal.... met een beetje pech ben je straks 90 en compleet in de kreukels maar yippiekajee we zijn weer jarig... pffft.
Doet me denken aan deze YT-er...
Hoezo dat?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jeetje Engel ik had meer van je verwacht
Dat is wel waarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mee eens, maar om daar perce een verjaardag voor te nemen... niet nodig
Ik dacht dat jij er wel een feestje van zou maken ipv niet vieren..quote:
quote:
Hier breekt binnen nu en een uurtje de pleuris losquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het begint nu wat meer te waaien, verder nog niks
Beetjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:50 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je dacht toch echt niet dat ik 14 was he?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hallo, ik ben 12 en wat is dit?
begint oud te rakenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hallo, ik ben 12 en wat is dit?
Gaan we dat nu al afspreken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, we zouden nog afspreken voor een stedentripje he?
Je bedoeld dat ze me dan op mijn 29e met plezier omlegd?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu is er nog kans op mooi weer
[..]
Dat zou ik maar niet tegen evie zeggen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ze me dan op mijn 29e met plezier omlegd?
Komende tijd ben ik echt drukquote:
Over een paar weken dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Komende tijd ben ik echt druk
quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze heeft me wel heel gelaten die nacht![]()
Lief he?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze heeft me wel heel gelaten die nacht![]()
Dat zou wellicht beter uitkomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |