Maar ik wil niet alleen maar de grote steden aan doen, juist wat van die oude dorpjes is leuk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Begin van de avond. Drie dagen Londen in, feestenen daarna omhoog en detoxen in de Schotse Hooglanden
en daarna weer via grote steden naar beneden zodat ik lichtelijk beneveld het vliegtuig in kan stappen
Detoxen op Single Malt Scotchquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Begin van de avond. Drie dagen Londen in, feestenen daarna omhoog en detoxen in de Schotse Hooglanden
en daarna weer via grote steden naar beneden zodat ik lichtelijk beneveld het vliegtuig in kan stappen
Oe! Ik kan nog een leuke ierse pub in Londenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vervelend hequote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oe! Ik kan nog een leuke ierse pub in Londen
Uitstappen bij Angel.... en dan wijs ik de weg wel
Dus ik moet een avondje mee
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef STING het volgende:
[..]
Dat je veel praatjes hebt, waren we idd achter
Natuurlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik wil niet alleen maar de grote steden aan doen, juist wat van die oude dorpjes is leuk.
quote:
Je kent of je kan die pub?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oe! Ik kan nog een leuke ierse pub in Londen
Uitstappen bij Angel.... en dan wijs ik de weg wel
Dus ik moet een avondje mee
Zeker.. euroquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij leest alleen het woord euro en de rest van de tekst sla je over he?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sting heeft niet alleen praatjes, die kerel vult zo al je gaatjes.
Nee juist nietquote:
Ik kenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Natuurlijk
[..]![]()
Ehm zoiets
[..]
Je kent of je kan die pub?![]()
En natuurlijk ga je mee
Zit je in je jungle-tuin?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:12 schreef Royco1 het volgende:
Wat is het toch lekker weer.
Lekker buiten in het zonnetje, koud biertje erbij, en Fok!.
The good life
Binnenkort weer tijd voor de "tuinieren met bbq en kussengevecht met aarbeien achteraf" meetquote:
Later. Eerst douchen, omkleden, helemaal naar de trein lopen enzquote:
You tree-huggin´fuckin´hippy-crapquote:
Zodadelijkquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:32 schreef Royco1 het volgende:
Ik kom er gewoon net achter dat ik nog 77 lager heb liggen
Nee, net curuszooi gehad en daar escaleerde de boel even gigantischquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:38 schreef STING het volgende:
[..]
I will, in tegenstelling tot jou heb ik geen praatjes
quote:
Wanneer?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:46 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, ik wist het
Ok, it's a dealHmm, aardbeien
En jij denkt dat je dat gaat lukken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:47 schreef STING het volgende:
Ook wel weer evil, voor Evie haar neus alle aardbeien opeten and nothing she can about it
omnomnom ik ga gewoon met mn 180 kilo op zn maag zittenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij denkt dat je dat gaat lukken?
Met 180 kilo moet je ze wel goed kunnen pletten tot jam. En wat tussen haar bilnaad plijft plakken is door de temperatuur met een paar uur gefermenteerd tot likeurquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij denkt dat je dat gaat lukken?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met 180 kilo moet je ze wel goed kunnen pletten tot jam. En wat tussen haar bilnaad plijft plakken is door de temperatuur met een paar uur gefermenteerd tot likeur
Bedankt he, een beetje lachen om het gruwelijk tot einde komen van mijn levenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:50 schreef Evie het volgende:
[..]waar is de drank door neus smile als je m nodig hebt
![]()
whahaha
Je was ok, RIPquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Bedankt he, een beetje lachen om het gruwelijk tot einde komen van mijn leven
WT had lekker bier voor mij meegenomen en volgens mij staan die ook nog in jouw koelingquote:
1 flesje maarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WT had lekker bier voor mij meegenomen en volgens mij staan die ook nog in jouw koeling
dat is dan wel fijn om te horenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan jullie toch allemaal helemaal niet missen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Dan heeft iemand anders mijn bier opquote:
Ja ik denk het.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heeft iemand anders mijn bier op
Dat kun je toch gewoon zien in je besteloverzichtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Vandaag is mn pakketje bezorgd maar ik was niet thuis dus morgen poging twee.
Ik ben wel nieuwsgierig wat "drunk me" voor mij heeft besteld
Klopt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kun je toch gewoon zien in je besteloverzicht
Ik denk dat het die vuist isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dat doe ik dus expres niet he.
Een verrassing van jezelf krijgen is best leuk stiekem hoor
Ik vraag wel aan "drunk me" of ze die voor jou wil bestellen! Je wil hem blijkbaar wel heel graagquote:
Als ik dat wil dan kan ik hem zelf bestellen tegen inkoopprijs hequote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag wel aan "drunk me" of ze die voor jou wil bestellen! Je wil hem blijkbaar wel heel graag
Rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
BBQze dan dadelijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:06 schreef Mystikvm het volgende:
Gaatje gevuld, geen centje pijn zonder verdoving. Nou ja, deed wel iets pijn maar dat mag geen naam hebben.
Anyways, weer een zorg minder.
Wat ga je doen in A´foort?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef Cue_ het volgende:
Vriendin vraagt om een foto en of ze mijn telnr mag doorgeven. Dan is er kans dat ik zat/zondag mensen tegen ga komen in a'foort
ben zeer benieuwd
Dansen?quote:
Dat is een heerlijk relaxed festival, geniet!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Ga daar eens een kijkje nemen of dat wat is.
'Je kent het?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is een heerlijk relaxed festival, geniet!![]()
Ik ken alleen Kiss mequote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:16 schreef Cue_ het volgende:
Sixpence not the richer.. Best wel lekkere muziek
Ik heb jarenlang in Amersfoort gewoond. Beetje duffe stad, maar in de zomer zijn er leuke dingen te doen. En Dias Latinos vond ik altijd de leukstequote:
Kewl!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:21 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb jarenlang in Amersfoort gewoond. Beetje duffe stad, maar in de zomer zijn er leuke dingen te doen. En Dias Latinos vond ik altijd de leukste
Je schoenen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kewl!
Dan toch geen slechte keuze om daarheen te gaan
Weet alleen niet of ik m'n schoenen mee zal nemen. Ideeen?
Dansschoenen, suede zool enzo. Want met normale hakken is het niet echt te doen en gympen zijn vaak te stroef. Maar het is wel weer iets extra's wat je mee moet nemen en op moet letten (of juist op je eigen schoenen moet letten)quote:
Als je bedoelt of dat je je complete schoenencollectie mee moet nemen is het antwoord nee.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kewl!
Dan toch geen slechte keuze om daarheen te gaan
Weet alleen niet of ik m'n schoenen mee zal nemen. Ideeen?
Dat eerste lijkt me meer dan logischquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:28 schreef Royco1 het volgende:
Als je bedoelt of dat je je complete schoenencollectie mee moet nemen is het antwoord nee.
Anders zou ik toch wel schoenen mee nemen, blote voeten is ook niet alles
Het gros van de optredens is buiten in het centrum. Dus suede zool lijkt me zonde. Je kunt ze eventueel meenemen in je handtas of zo, als er iets leuks binnen is?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dansschoenen, suede zool enzo. Want met normale hakken is het niet echt te doen en gympen zijn vaak te stroef. Maar het is wel weer iets extra's wat je mee moet nemen en op moet letten (of juist op je eigen schoenen moet letten)
Je blijft een vrouw he, dus zo gek is het nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt me meer dan logisch
Zie mijn verhaal bovenstaand.
Het leek erop alsof er veel in cafe's juist zou zijn. Of lijkt dat maar zo?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:30 schreef Barbusse het volgende:
Het gros van de optredens is buiten in het centrum. Dus suede zool lijkt me zonde. Je kunt ze eventueel meenemen in je handtas of zo, als er iets leuks binnen is?
ls je mij kent.. dan welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je blijft een vrouw he, dus zo gek is het niet
Niet bijzonder veel. Heb er wel een paar, maar moet zeggen dat ik maar 3 paar gebruik daarvan.quote:
Ik ben er al ruim 3 jaar niet meer geweest he?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het leek erop alsof er veel in cafe's juist zou zijn. Of lijkt dat maar zo?
Handtas betekend dat ik er op straat ook op moet letten. Lees als ik wil dansen buiten. Ik weet niet hoe veilig dat is.
grumbl.. gedoe altijd
Dachten alle vrouwen maar zoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet bijzonder veel. Heb er wel een paar, maar moet zeggen dat ik maar 3 paar gebruik daarvan.
Ik ga liever voor relaxed dan echt voor mooi.
Ach en anders hang ik het wel ergens in een cafe ofzo. Is vast wel een mouw aan te breien.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben er al ruim 3 jaar niet meer geweest he?Misschien is er wel heel veel veranderd qua organisatie sinds die tijd. Check het programma, als het goed is geven ze aan wat waar speelt.
Terrasjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach en anders hang ik het wel ergens in een cafe ofzo. Is vast wel een mouw aan te breien.
Ow, okquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doelde op "om m'n tas weg te hangen"
Hope so. Eerste keer dat ik alleen ga naar zoiets, dus hoop dat er wel wat dansjes in zitten en niet enkel kijken naar anderenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ow, okGeniet in ieder geval van een erg leuk festival jij, met lekkere muziek
Vast welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hope so. Eerste keer dat ik alleen ga naar zoiets, dus hoop dat er wel wat dansjes in zitten en niet enkel kijken naar anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |