Maar ik wil niet alleen maar de grote steden aan doen, juist wat van die oude dorpjes is leuk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Begin van de avond. Drie dagen Londen in, feestenen daarna omhoog en detoxen in de Schotse Hooglanden
en daarna weer via grote steden naar beneden zodat ik lichtelijk beneveld het vliegtuig in kan stappen
Detoxen op Single Malt Scotchquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Begin van de avond. Drie dagen Londen in, feestenen daarna omhoog en detoxen in de Schotse Hooglanden
en daarna weer via grote steden naar beneden zodat ik lichtelijk beneveld het vliegtuig in kan stappen
Oe! Ik kan nog een leuke ierse pub in Londenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vervelend hequote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oe! Ik kan nog een leuke ierse pub in Londen
Uitstappen bij Angel.... en dan wijs ik de weg wel
Dus ik moet een avondje mee
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef STING het volgende:
[..]
Dat je veel praatjes hebt, waren we idd achter
Natuurlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik wil niet alleen maar de grote steden aan doen, juist wat van die oude dorpjes is leuk.
quote:
Je kent of je kan die pub?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oe! Ik kan nog een leuke ierse pub in Londen
Uitstappen bij Angel.... en dan wijs ik de weg wel
Dus ik moet een avondje mee
Zeker.. euroquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij leest alleen het woord euro en de rest van de tekst sla je over he?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sting heeft niet alleen praatjes, die kerel vult zo al je gaatjes.
Nee juist nietquote:
Ik kenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Natuurlijk
[..]![]()
Ehm zoiets
[..]
Je kent of je kan die pub?![]()
En natuurlijk ga je mee
Zit je in je jungle-tuin?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:12 schreef Royco1 het volgende:
Wat is het toch lekker weer.
Lekker buiten in het zonnetje, koud biertje erbij, en Fok!.
The good life
Binnenkort weer tijd voor de "tuinieren met bbq en kussengevecht met aarbeien achteraf" meetquote:
Later. Eerst douchen, omkleden, helemaal naar de trein lopen enzquote:
You tree-huggin´fuckin´hippy-crapquote:
Zodadelijkquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:32 schreef Royco1 het volgende:
Ik kom er gewoon net achter dat ik nog 77 lager heb liggen
Nee, net curuszooi gehad en daar escaleerde de boel even gigantischquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:38 schreef STING het volgende:
[..]
I will, in tegenstelling tot jou heb ik geen praatjes
quote:
Wanneer?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:46 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, ik wist het
Ok, it's a dealHmm, aardbeien
En jij denkt dat je dat gaat lukken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:47 schreef STING het volgende:
Ook wel weer evil, voor Evie haar neus alle aardbeien opeten and nothing she can about it
omnomnom ik ga gewoon met mn 180 kilo op zn maag zittenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij denkt dat je dat gaat lukken?
Met 180 kilo moet je ze wel goed kunnen pletten tot jam. En wat tussen haar bilnaad plijft plakken is door de temperatuur met een paar uur gefermenteerd tot likeurquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij denkt dat je dat gaat lukken?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met 180 kilo moet je ze wel goed kunnen pletten tot jam. En wat tussen haar bilnaad plijft plakken is door de temperatuur met een paar uur gefermenteerd tot likeur
Bedankt he, een beetje lachen om het gruwelijk tot einde komen van mijn levenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:50 schreef Evie het volgende:
[..]waar is de drank door neus smile als je m nodig hebt
![]()
whahaha
Je was ok, RIPquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Bedankt he, een beetje lachen om het gruwelijk tot einde komen van mijn leven
WT had lekker bier voor mij meegenomen en volgens mij staan die ook nog in jouw koelingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |