Lieve schat, mijn huis staat nu al 3 jaar te koopquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze durft gewoon het risico niet te nemen dat ze haar huis niet verkocht krijgt.Ze moet gewoon haar huis gaan verkopen, met de garantie van een investeerder dat ze een lening krijgt zodra dat gebeurd is èn ze een woning op Tenerife hebben. Moeilijkdoenerij ook.
Hoe komt datquote:
Ik dacht even dat huizenhandel jouw idee was.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lieve schat, mijn huis staat nu al 3 jaar te koop![]()
Dus we hebben hem uit de verkoop gehaald, en wachten nog even af
[..]
Hoe komt dat
Omdat 't buiten zo'n beetje 30 graden is.... ik op een kantoor zit zonder airco, waar zo'n beetje iedereen op vakantie lijkt te zijn, minuten uren lijken te duren en ik zwaaaaaarrrrrr geeeeeeeeeeen zin meer heb.quote:
quote:
Nee daar hoef ik geen patent voor aan te vragen tochquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht even dat huizenhandel jouw idee was.
Welkom op FOK!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Omdat 't buiten zo'n beetje 30 graden is.... ik op een kantoor zit zonder airco, waar zo'n beetje iedereen op vakantie lijkt te zijn, minuten uren lijken te duren en ik zwaaaaaarrrrrr geeeeeeeeeeen zin meer heb.
30 gradenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Omdat 't buiten zo'n beetje 30 graden is.... ik op een kantoor zit zonder airco, waar zo'n beetje iedereen op vakantie lijkt te zijn, minuten uren lijken te duren en ik zwaaaaaarrrrrr geeeeeeeeeeen zin meer heb.
Om 5 uur terrasje pakken!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan de lapoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was een heel bericht aan het schrijven
En dacht: Shit ik heb die kut lapo!
Ik haat lapo
Zit je op Terschelling ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
30 graden
Zit je in het buitenland? Hier is het maar 24
Ik zorg dat ik ze niet heb, maar was nu zo enthousiast over mijn emigratieplannen, dat ik er geen erg in hadquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan de lapo
Ik zit op een kantoor mèt airco, alleen weinig te doen atmquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Silent, but never gone mate
How's life on the flipside cabron?
Spijkenisse hierquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zit je op Terschelling ofzo?
Utrecht!
Scheisse. Ik wil weg hier. Niet alleen van mijn kantoor maar ook uit NL.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit op een kantoor mèt airco, alleen weinig te doen atmVerder gaat het lekker. Hoest met jou, behalve de kantoorhorror?
En het zou bijzonder knap zijn als dat lukt met 30Kquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee daar hoef ik geen patent voor aan te vragen toch
Onweerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spijkenisse hier
En het begint nu te onweren trouwens
Zelfs mijn ouders en familie en vrienden weten het nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:07 schreef Royco1 het volgende:
Ben wel heel benieuwd naar je idee C_A
ohja? maar dat is helemaal niet zo heel ver weg van hier.... naja dan zal 't straks ws hier ook wel gaan plenzen.....waarschijnlijk als ik op de fiets zit naar huis... obviouslyquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spijkenisse hier
En het begint nu te onweren trouwens
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
En het zou bijzonder knap zijn als dat lukt met 30K
Maar goed, als je je huis verkocht krijgt daar een woning hebt, en investeerders zoekt in je bedrijfje moet je het maar laten horen.
Iets met visquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zelfs mijn ouders en familie en vrienden weten het niet
Echt een goed bewaard geheim
En als ik het eenmaal heb, dan kan ik het nog uitbreiden naar de andere canarische eilanden en naaar de spaanse kust
Ow wacht, volgens mij waren het te burenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Onweervooral heerlijk als je in bed ligt.
Ach, is het morgen niet meer zo benauwd.
uhuhquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Overigens snap je wel dat ik wel wil weten waarin ik investeer tegen die tijd he?
Scheisse? Warum denn dass?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Scheisse. Ik wil weg hier. Niet alleen van mijn kantoor maar ook uit NL.
Working on it though.... het gaat me lukken
On the bright side, het wordt dit weekend hier tropisch dus ik ga lekker zwemmen.
Haha, je zou inmiddels wel moeten weten waar ik heen wilquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Scheisse? Warum denn dass?![]()
Waar wil je naartoe? En weg uit Nederland is altijd goed
Met dit weer mag dat bestquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even wat doen in huis hier
Zit al veel te lang op mijn luie reet nu
Ja normaal wel, maar nu ga ik bijna op vakantie, dus moet ik alles een beetje bijhouden hequote:
Ja ik doe de gordijnen open en hier ook nogquote:
Berlin, ganz geilen Stadt?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha, je zou inmiddels wel moeten weten waar ik heen wil
Hahaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik doe de gordijnen open en hier ook nog
Het waren de buren die onweer veroorzaakte geloof ik
Genau so!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Berlin, ganz geilen Stadt?Ik zeg doen!
[ afbeelding ]
Morgen is het rond de 21 graden geloof ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
Morgen op mijn neefje en nichtje passen
Ik hoop dat het mooi weer is, zet ik lekker het badje in de tuin en kunnen ze lekker spelen
Dus vandaar dat ik ook moet opruimen, omdat ik er morgen geen tijd voor heb
Groot gelijk cabron. Bovendien is NL de laatste tijd een beetje aan het verzuren imhoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Genau so!
Alleen nog een job vinden daar is niet zo makkelijk... maar, like I said, I'm workin on it
Ik zit er ook steeds vaker aan te denkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groot gelijk cabron. Bovendien is NL de laatste tijd een beetje aan het verzuren imhoWij gaan misschien ook emigreren btw
Nederland was al zuur, en gunde me al niksquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groot gelijk cabron. Bovendien is NL de laatste tijd een beetje aan het verzuren imhoWij gaan misschien ook emigreren btw
Waar gaan we heen dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit er ook steeds vaker aan te denken
Yupquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Morgen is het rond de 21 graden geloof ik.
Is nog niet zeker hoor, maar misschien gaan we met een stel mensen naar Costa Ricaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nederland was al zuur, en gunde me al niks
Really? Away from the giant dusty rock?
Waarheen dan?
Suomi on semi vaikea kieliquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:34 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zou wel ergens in Scandinavië willen wonen, maar dan moet ik eerst de loterij winnen en Noors/Zweeds/Deens leren Fins lijkt me te lastig en oud Deens ook, maar dat wordt weinig meer gesproken
Monaco? Cayman Islands?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het er maar lekker warm is, en een gunstig belastingklimaat heeft.
Niet naar Engeland?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het er maar lekker warm is, en een gunstig belastingklimaat heeft.
Help je hem de vernieling in?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:40 schreef Evie het volgende:
jeej evie is programeernerd aan het helpen met haar slechte rekenskillshoop maar voor m dat ik het goed heb gedaan
Utrechtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zit je op Terschelling ofzo?
Utrecht!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Help je hem de vernieling in?
Met een stel mensen naar Costa Rica? Wat ga je daar doen? Een drugskartel opzetten?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is nog niet zeker hoor, maar misschien gaan we met een stel mensen naar Costa Rica
Ik ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb een zwak voor Engeland
Dat is wel cool danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:42 schreef Evie het volgende:
[..]hoop het niet.. volgens mij heb ik het wel goed gedaan
Als jij nou emigreert naar Engeland dan kom ik gezellig bij jou op bezoek, want Engelandquote:
moet nu nog 2,3 jaar uitzittenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is wel cool dan
Hoe ver ben jij eigenlijk met jouw studie?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ahja....het kan er mee door
En dan is het Evie's Anatomyquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:43 schreef Evie het volgende:
[..]
moet nu nog 2,3 jaar uitzittenDus duurt nog erg lang!
Strak planquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als jij nou emigreert naar Engeland dan kom ik gezellig bij jou op bezoek, want Engeland(alleen niet om te wonen voor mij). En dan emigreer ik naar Tenerife en dan kom je op vakantie bij mij
Hmm.. Dat is idd nog wel een tijdjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:43 schreef Evie het volgende:
[..]
moet nu nog 2,3 jaar uitzittenDus duurt nog erg lang!
Dat lijkt mij ook gaaf!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een keer een rondreis door Engeland gaan maken.
En dan ook naar Schotland.
Ohja dat is nu weer aan de gang idd. Zat maandag nog bij cafe Tilt en aan de lopende band kwamen ze voorbij de unitas feritas...iets met tas'jesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:44 schreef Evie het volgende:
[..]niet zeiken over mn stadje he?! Gewoon genieten van al die jonge studentes die voorbij paraderen
![]()
![]()
En een terrasje pakken zo
Ze zitten nu allemaal naast mn deur..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ohja dat is nu weer aan de gang idd. Zat maandag nog bij cafe Tilt en aan de lopende band kwamen ze voorbij de unitas feritas...iets met tas'jes
Waren ze ook allemaal hees? Op de een of andere manier is dat iets wat me altijd opvalt bij de studentenvereniging meisjes.... ze zijn altijd hun stem kwijtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Ze zitten nu allemaal naast mn deur..Maargoed heb een gratis mok en bidon en shit en koffie gescoord voordat ik mn huisje binnenging
om te compenseren voor de herrie
Dat vind ik echt een turn-offquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waren ze ook allemaal hees? Op de een of andere manier is dat iets wat me altijd opvalt bij de studentenvereniging meisjes.... ze zijn altijd hun stem kwijt
neequote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waren ze ook allemaal hees? Op de een of andere manier is dat iets wat me altijd opvalt bij de studentenvereniging meisjes.... ze zijn altijd hun stem kwijt
Dat klinkt altijd zo naar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jonge mijn hees zijnde stem klinkt ubergeil andersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat klinkt altijd zo naar.
Dan heb ik niet eens meer de behoefte om hun keeltje door te smeren.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Jonge mijn hees zijnde stem klinkt ubergeil anders
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Jonge mijn hees zijnde stem klinkt ubergeil anders
Jonge anders bel je even om het te checken voor je die smile doetquote:
Kom maar op met die euro's danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
Neem het op, als ik een halfharde krijg krijg jij een euro.
Bellen? Als in sociaal contact hebben?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Jonge anders bel je even om het te checken voor je die smile doet
[..]
Kom maar op met die euro's dan
Ik bijt ook heel hard over de telefoonquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bellen? Als in sociaal contact hebben?
Nee sorry, dat vind ik eng.
Daar ben ik niet zo bang voor hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik bijt ook heel hard over de telefoon
TelefoonSM?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik bijt ook heel hard over de telefoon
Nee, zo ben ik nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Met een stel mensen naar Costa Rica? Wat ga je daar doen? Een drugskartel opzetten?
Begin van de avond. Drie dagen Londen in, feestenquote:
Maar ik wil niet alleen maar de grote steden aan doen, juist wat van die oude dorpjes is leuk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Begin van de avond. Drie dagen Londen in, feestenen daarna omhoog en detoxen in de Schotse Hooglanden
en daarna weer via grote steden naar beneden zodat ik lichtelijk beneveld het vliegtuig in kan stappen
Detoxen op Single Malt Scotchquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Begin van de avond. Drie dagen Londen in, feestenen daarna omhoog en detoxen in de Schotse Hooglanden
en daarna weer via grote steden naar beneden zodat ik lichtelijk beneveld het vliegtuig in kan stappen
Oe! Ik kan nog een leuke ierse pub in Londenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vervelend hequote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oe! Ik kan nog een leuke ierse pub in Londen
Uitstappen bij Angel.... en dan wijs ik de weg wel
Dus ik moet een avondje mee
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef STING het volgende:
[..]
Dat je veel praatjes hebt, waren we idd achter
Natuurlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik wil niet alleen maar de grote steden aan doen, juist wat van die oude dorpjes is leuk.
quote:
Je kent of je kan die pub?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oe! Ik kan nog een leuke ierse pub in Londen
Uitstappen bij Angel.... en dan wijs ik de weg wel
Dus ik moet een avondje mee
Zeker.. euroquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij leest alleen het woord euro en de rest van de tekst sla je over he?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sting heeft niet alleen praatjes, die kerel vult zo al je gaatjes.
Nee juist nietquote:
Ik kenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Natuurlijk
[..]![]()
Ehm zoiets
[..]
Je kent of je kan die pub?![]()
En natuurlijk ga je mee
Zit je in je jungle-tuin?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:12 schreef Royco1 het volgende:
Wat is het toch lekker weer.
Lekker buiten in het zonnetje, koud biertje erbij, en Fok!.
The good life
Binnenkort weer tijd voor de "tuinieren met bbq en kussengevecht met aarbeien achteraf" meetquote:
Later. Eerst douchen, omkleden, helemaal naar de trein lopen enzquote:
You tree-huggin´fuckin´hippy-crapquote:
Zodadelijkquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:32 schreef Royco1 het volgende:
Ik kom er gewoon net achter dat ik nog 77 lager heb liggen
Nee, net curuszooi gehad en daar escaleerde de boel even gigantischquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:38 schreef STING het volgende:
[..]
I will, in tegenstelling tot jou heb ik geen praatjes
quote:
Wanneer?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:46 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, ik wist het
Ok, it's a dealHmm, aardbeien
En jij denkt dat je dat gaat lukken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:47 schreef STING het volgende:
Ook wel weer evil, voor Evie haar neus alle aardbeien opeten and nothing she can about it
omnomnom ik ga gewoon met mn 180 kilo op zn maag zittenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij denkt dat je dat gaat lukken?
Met 180 kilo moet je ze wel goed kunnen pletten tot jam. En wat tussen haar bilnaad plijft plakken is door de temperatuur met een paar uur gefermenteerd tot likeurquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij denkt dat je dat gaat lukken?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met 180 kilo moet je ze wel goed kunnen pletten tot jam. En wat tussen haar bilnaad plijft plakken is door de temperatuur met een paar uur gefermenteerd tot likeur
Bedankt he, een beetje lachen om het gruwelijk tot einde komen van mijn levenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:50 schreef Evie het volgende:
[..]waar is de drank door neus smile als je m nodig hebt
![]()
whahaha
Je was ok, RIPquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Bedankt he, een beetje lachen om het gruwelijk tot einde komen van mijn leven
WT had lekker bier voor mij meegenomen en volgens mij staan die ook nog in jouw koelingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |