Lieve schat, mijn huis staat nu al 3 jaar te koopquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze durft gewoon het risico niet te nemen dat ze haar huis niet verkocht krijgt.Ze moet gewoon haar huis gaan verkopen, met de garantie van een investeerder dat ze een lening krijgt zodra dat gebeurd is čn ze een woning op Tenerife hebben. Moeilijkdoenerij ook.
Hoe komt datquote:
Ik dacht even dat huizenhandel jouw idee was.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lieve schat, mijn huis staat nu al 3 jaar te koop![]()
Dus we hebben hem uit de verkoop gehaald, en wachten nog even af
[..]
Hoe komt dat
Omdat 't buiten zo'n beetje 30 graden is.... ik op een kantoor zit zonder airco, waar zo'n beetje iedereen op vakantie lijkt te zijn, minuten uren lijken te duren en ik zwaaaaaarrrrrr geeeeeeeeeeen zin meer heb.quote:
quote:
Nee daar hoef ik geen patent voor aan te vragen tochquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht even dat huizenhandel jouw idee was.
Welkom op FOK!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Omdat 't buiten zo'n beetje 30 graden is.... ik op een kantoor zit zonder airco, waar zo'n beetje iedereen op vakantie lijkt te zijn, minuten uren lijken te duren en ik zwaaaaaarrrrrr geeeeeeeeeeen zin meer heb.
30 gradenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Omdat 't buiten zo'n beetje 30 graden is.... ik op een kantoor zit zonder airco, waar zo'n beetje iedereen op vakantie lijkt te zijn, minuten uren lijken te duren en ik zwaaaaaarrrrrr geeeeeeeeeeen zin meer heb.
Om 5 uur terrasje pakken!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan de lapoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was een heel bericht aan het schrijven
En dacht: Shit ik heb die kut lapo!
Ik haat lapo
Zit je op Terschelling ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
30 graden
Zit je in het buitenland? Hier is het maar 24
Ik zorg dat ik ze niet heb, maar was nu zo enthousiast over mijn emigratieplannen, dat ik er geen erg in hadquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan de lapo
Ik zit op een kantoor mčt airco, alleen weinig te doen atmquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Silent, but never gone mate
How's life on the flipside cabron?
Spijkenisse hierquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zit je op Terschelling ofzo?
Utrecht!
Scheisse. Ik wil weg hier. Niet alleen van mijn kantoor maar ook uit NL.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit op een kantoor mčt airco, alleen weinig te doen atmVerder gaat het lekker. Hoest met jou, behalve de kantoorhorror?
En het zou bijzonder knap zijn als dat lukt met 30Kquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee daar hoef ik geen patent voor aan te vragen toch
Onweerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spijkenisse hier
En het begint nu te onweren trouwens
Zelfs mijn ouders en familie en vrienden weten het nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:07 schreef Royco1 het volgende:
Ben wel heel benieuwd naar je idee C_A
ohja? maar dat is helemaal niet zo heel ver weg van hier.... naja dan zal 't straks ws hier ook wel gaan plenzen.....waarschijnlijk als ik op de fiets zit naar huis... obviouslyquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spijkenisse hier
En het begint nu te onweren trouwens
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
En het zou bijzonder knap zijn als dat lukt met 30K
Maar goed, als je je huis verkocht krijgt daar een woning hebt, en investeerders zoekt in je bedrijfje moet je het maar laten horen.
Iets met visquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zelfs mijn ouders en familie en vrienden weten het niet
Echt een goed bewaard geheim
En als ik het eenmaal heb, dan kan ik het nog uitbreiden naar de andere canarische eilanden en naaar de spaanse kust
Ow wacht, volgens mij waren het te burenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Onweervooral heerlijk als je in bed ligt.
Ach, is het morgen niet meer zo benauwd.
uhuhquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Overigens snap je wel dat ik wel wil weten waarin ik investeer tegen die tijd he?
Scheisse? Warum denn dass?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Scheisse. Ik wil weg hier. Niet alleen van mijn kantoor maar ook uit NL.
Working on it though.... het gaat me lukken
On the bright side, het wordt dit weekend hier tropisch dus ik ga lekker zwemmen.
Haha, je zou inmiddels wel moeten weten waar ik heen wilquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Scheisse? Warum denn dass?![]()
Waar wil je naartoe? En weg uit Nederland is altijd goed
Met dit weer mag dat bestquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even wat doen in huis hier
Zit al veel te lang op mijn luie reet nu
Ja normaal wel, maar nu ga ik bijna op vakantie, dus moet ik alles een beetje bijhouden hequote:
Ja ik doe de gordijnen open en hier ook nogquote:
Berlin, ganz geilen Stadt?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha, je zou inmiddels wel moeten weten waar ik heen wil
Hahaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik doe de gordijnen open en hier ook nog
Het waren de buren die onweer veroorzaakte geloof ik
Genau so!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Berlin, ganz geilen Stadt?Ik zeg doen!
[ afbeelding ]
Morgen is het rond de 21 graden geloof ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
Morgen op mijn neefje en nichtje passen
Ik hoop dat het mooi weer is, zet ik lekker het badje in de tuin en kunnen ze lekker spelen
Dus vandaar dat ik ook moet opruimen, omdat ik er morgen geen tijd voor heb
Groot gelijk cabron. Bovendien is NL de laatste tijd een beetje aan het verzuren imhoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Genau so!
Alleen nog een job vinden daar is niet zo makkelijk... maar, like I said, I'm workin on it
Ik zit er ook steeds vaker aan te denkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groot gelijk cabron. Bovendien is NL de laatste tijd een beetje aan het verzuren imhoWij gaan misschien ook emigreren btw
Nederland was al zuur, en gunde me al niksquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groot gelijk cabron. Bovendien is NL de laatste tijd een beetje aan het verzuren imhoWij gaan misschien ook emigreren btw
Waar gaan we heen dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit er ook steeds vaker aan te denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |