1 flesje maarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WT had lekker bier voor mij meegenomen en volgens mij staan die ook nog in jouw koeling
dat is dan wel fijn om te horenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan jullie toch allemaal helemaal niet missen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Bedankt he, een beetje lachen om het gruwelijk tot einde komen van mijn leven
Dan heeft iemand anders mijn bier opquote:
Ja ik denk het.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heeft iemand anders mijn bier op
Dat kun je toch gewoon zien in je besteloverzichtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Vandaag is mn pakketje bezorgd maar ik was niet thuis dus morgen poging twee.
Ik ben wel nieuwsgierig wat "drunk me" voor mij heeft besteld
Klopt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kun je toch gewoon zien in je besteloverzicht
Ik denk dat het die vuist isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dat doe ik dus expres niet he.
Een verrassing van jezelf krijgen is best leuk stiekem hoor
Ik vraag wel aan "drunk me" of ze die voor jou wil bestellen! Je wil hem blijkbaar wel heel graagquote:
Als ik dat wil dan kan ik hem zelf bestellen tegen inkoopprijs hequote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag wel aan "drunk me" of ze die voor jou wil bestellen! Je wil hem blijkbaar wel heel graag
Rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Bedankt he, een beetje lachen om het gruwelijk tot einde komen van mijn leven
BBQze dan dadelijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:06 schreef Mystikvm het volgende:
Gaatje gevuld, geen centje pijn zonder verdoving. Nou ja, deed wel iets pijn maar dat mag geen naam hebben.
Anyways, weer een zorg minder.
Wat ga je doen in A´foort?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef Cue_ het volgende:
Vriendin vraagt om een foto en of ze mijn telnr mag doorgeven. Dan is er kans dat ik zat/zondag mensen tegen ga komen in a'foort
ben zeer benieuwd
Dansen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |