Pics!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:08 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb net een palmboom in elkaar gepoept
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:08 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb net een palmboom in elkaar gepoept
Wat voor feestje?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:42 schreef automatic_ het volgende:
Zo. Uitnodigingen voor mijn feestje zijn gemaakt, nu printen en weg er mee
Ik ben afgestudeerd en ik word bijna 25quote:
Oh dubbele reden voor een feest dus, tof.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben afgestudeerd en ik word bijna 25
Ja idd! Ik ben eigenlijk niet zo "van mijn eigen feestjes", maar hier kan ik niet onderuit, haha.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dubbele reden voor een feest dus, tof.
Ik zal mn brievenbus in de gaten houdenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:42 schreef automatic_ het volgende:
Moet je even je adres DMen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal mn brievenbus in de gaten houden
Hoezo niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja idd! Ik ben eigenlijk niet zo "van mijn eigen feestjes", maar hier kan ik niet onderuit, haha.
Ik heb iets afgehuurdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik vind feestjes organiseren wel tof. Ik moet alleen even mijn eigen ruimte regelen.
Wat lief, nog echte papieren uitnodigingen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:42 schreef automatic_ het volgende:
Facebook events ftw.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat lief, nog echte papieren uitnodigingen.
Je kunt aan die hunk van je vragen waar ik woon.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:01 schreef Myraela het volgende:
Ik zou eigenlijk geen andere manier weten dan via facebook, ik heb geen adres van de meeste mensen.
Helemaal mee eens, nu ook mn moeder en meeste ooms/tantes op FB zitten, is hoef ik alleen mn oma nog maar te bellen.quote:
Ja, familie hè... De rest gaat via de mailquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat lief, nog echte papieren uitnodigingen.
Maar als ik het moet gaan vragen etc, dan is de verrassing van een uitnodiging al weg en kan ik het eigenlijk net zo goed meteen zeggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt aan die hunk van je vragen waar ik woon.
En ik kan je zeggen waar CM en Mur wonen.
Ik doe niet aan familie. Ik heb een tante die wel okay is die ik op facebook heb. M'n oma zie ik eens in het jaar omdat mijn moeder me dwingt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, nu ook mn moeder en meeste ooms/tantes op FB zitten, is hoef ik alleen mn oma nog maar te bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |