abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 augustus 2012 @ 06:56:25 #1
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_115585608

Shrouded in fog since the world was sundered more than ten thousand years ago, the ancient realm of Pandaria has remained unspoiled by war. Its lush forests and cloud-ringed mountains are home to a complex ecosystem of indigenous races and exotic creatures. It is the homeland of the enigmatic Pandaren, a race that celebrates life to the fullest even while under siege by an ancient menace.

The new continent reveals itself to a broken world just as the Alliance and Horde are spiraling ever closer to a war that will consume all of Azeroth. Will the mists of Pandaria part to reveal the world's salvation? Or will the battle to control this rich and breathtaking new land push the two mighty factions over the brink of war and into total annihilation? The answers await within Pandaria's mysterious shores!

Kaart met alle levels
http://media.mmo-champion(...)vember/levelflow.jpg

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
pi_115585703
Maar als de AH prijzen hoog zijn, dan verdien je zelf binnen no time ook heel veel gold door low level items en/of mats te verkopen...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_115587692
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 07:22 schreef Isabeau het volgende:
Maar als de AH prijzen hoog zijn, dan verdien je zelf binnen no time ook heel veel gold door low level items en/of mats te verkopen...
ik ben persoonlijk nooit goed geweest in spullen verkopen en zet alles heel goedkoop.. en het is een pak minder dan een silver of een gold minder dan de vorig goedkoopste item
pi_115589198
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:01 schreef Syphixx het volgende:

[..]

ik ben persoonlijk nooit goed geweest in spullen verkopen en zet alles heel goedkoop.. en het is een pak minder dan een silver of een gold minder dan de vorig goedkoopste item
Dus jij bent die idioot die dat doet
pi_115589353
quote:
18s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:52 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Dus jij bent die idioot die dat doet
als ik kon, kelder ik het hele AH ding :r
pi_115589457
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:58 schreef Syphixx het volgende:

[..]

:')
pi_115590043
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:58 schreef Syphixx het volgende:

Tsja, je kan ook alles opkopen en goedkoop terug zetten *)
Je moet wat (gold) over hebben om Robin Hood te spelen!

Ik heb er nooit moeite mee gehad dat een ring voor een low level 10 gold kostte, want dat had ik toch al lang en breed verdiend met de verkoop van ore en of gems.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_115591143
Gisteren een hunter in de LFR die een macro had dat elke keer als hij een trinket of cooldown gebruikte, er 20x /y YOLO werd gedaan :') .
pi_115591993
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:53 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren een hunter in de LFR die een macro had dat elke keer als hij een trinket of cooldown gebruikte, er 20x /y YOLO werd gedaan :') .
pi_115592533
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tsja, je kan ook alles opkopen en goedkoop terug zetten *)
Je moet wat (gold) over hebben om Robin Hood te spelen!

Ik heb er nooit moeite mee gehad dat een ring voor een low level 10 gold kostte, want dat had ik toch al lang en breed verdiend met de verkoop van ore en of gems.
heb nog nooit meer dan 10k gold gehad dus dat plan gaat niet door :P

maar wou zeggen op een nieuwe server kan iedereen wel een graantje meepikken de eerste weken/maanden maar als je reroll doet op een bestaande server ja .. ah worden daar vaak hard gedomineerd dat een nieuwe speler bijna weinig dingen kan kopen met het quest geld, of je moet al beginnen farmen voor je 85 bent
pi_115592632
Da's bullshit, ik begon een tijd terug ook zonder ook maar iets op een nieuwe server en had binnen no-time meer dan 10k gold. Dat jij er geen moeite in steekt is een ander verhaal, volgens mij wil jij namelijk gewoon gold ontvangen in je mailbox maar er niks voor doen.
pi_115592654
Zo klinkt het wel, zo was ik vroeger ook :'). Beetje moeite gedaan en het gold kwam heul wat sneller binnen.
pi_115593302
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:35 schreef TwyLight het volgende:
Da's bullshit, ik begon een tijd terug ook zonder ook maar iets op een nieuwe server en had binnen no-time meer dan 10k gold. Dat jij er geen moeite in steekt is een ander verhaal, volgens mij wil jij namelijk gewoon gold ontvangen in je mailbox maar er niks voor doen.
Tja op mijn realm is de enige manier waarop je snel geld kan verdienen veel grondstoffen verkopen. Wat dus betekent veel famen. Die tijd heb ik helaas niet omdat ik nog maar iets meer als een jaar speel en dus nog een shit lading achievments heb die ik nog wil halen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_115593793
Wel lekker btw, 85 gedinged op priest, al die PvP items gemaakt zodat ik HoT in kon :') . Toen geluk gehad met drops en 5 runs later kon ik naar LFR. Daar gisteren ook nog die healer mace van Madness gewonnen, nu weer een verse reset.
pi_115593966
neen, wat ik wil is 85 worden ^O^
pi_115594108
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:35 schreef TwyLight het volgende:
:Y als low level had ik ook altijd binnen no time heel erg veel gold. Zonder al te veel moeite. Even voor uitloggen dingen op AH gooien.

Ook low level greens verkopen als een tierelier en vergeet ook dingen als food niet te verkopen. Een stack low level meat is al snel 10 gold of meer.
pi_115594370
Klopt.

Mining + skinning nemen, al je greens verkopen, al je cloth verkopen, al je cooking ingredienten verkopen. Dan heb je al honderden gold voordat je 58 bent.
pi_115594742

een levende en goeie economie :')
pi_115594791
mja waarom zou je sowieso een bow van de AH moeten halen, tijdens het levelen koop ik echt nooit dingen op het AH behalve glyphs
pi_115594811
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:30 schreef Syphixx het volgende:
[ afbeelding ]

een levende en goeie economie :')
Wat is daar het probleem van? Als nieuweling vind je tig keer zoveel items die je zelf niet kan gebruiken = veel verdienen op AH. En als je zelf iets wilt kopen dan heb je daar geld zat voor.
pi_115594823
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:31 schreef TwyLight het volgende:
mja waarom zou je sowieso een bow van de AH moeten halen, tijdens het levelen koop ik echt nooit dingen op het AH behalve glyphs
En dat.
pi_115594897
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:31 schreef TwyLight het volgende:
ja ik ook, maar wil maar zeggen dat de AH leeg is
pi_115594968
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:34 schreef Syphixx het volgende:

ja ik ook, maar wil maar zeggen dat de AH leeg is
En op een nieuwe server zit het vol? :?
pi_115595080
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En op een nieuwe server zit het vol? :?
iedereen zou zijn ding erop gooien en het zou wle aardig vol kunnen zitten na enkele weken.
hier is het voor eeuwig verdoemd :{
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:44:56 #25
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_115605111
Ik pot echt álles op..

Alle greens gaan naar mijn enchanter (om te Dis-enchanten)
Alle cloth en meat gaat naar mijn (2) bankchars

Eventueel waardevolle blue's zet ik op de AH neer. Daarbij ben ik nu nog bezig om 2 chars te levelen met respectievelijk Engineering en Blacksmitting. Waarvoor ik 99% van de mats zelf ook farm.

Ik heb amper uitgaven, alleen aan de andere kant ook niet heel erg veel inkomsten daardoor. Aan de andere hand.. Tijdje geleden weer een zooi enchanting-mats aan iemand verkocht. Leverde weer iets van 500G op :)
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_115606165
Ret Paladins in MoP _O_

/vind ik leuk
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_115606563
Mijn vakantie is goedgekeurd *) (dus ja, ik heb vakantie zodra MoP begint :') )
pi_115607413
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Niet vergeten in te smeren ;)
pi_115607532
Ik heb al een panda-tshirtje met 'panda girl' er op O-)
pi_115616775
morgen trouwens de release van de MOP cinematic
pi_115617621
Gnome lightsaber + faction change (op de beta) + dual wield = FUCK YEAH BADASS COW _O_

Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_115623564
Tauren.

Lelijkste race van heel WoW :')
pi_115624791
Was jij niet gestopt?
pi_115625047
Ja,hoezo?
pi_115626102
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:17 schreef TwyLight het volgende:
Tauren.

Lelijkste race van heel WoW :')
Dat vind ik van undead. Meeste gear staat verschrikkelijk bij undead, omdat die botten overal uitsteken :')
Je raekt an de dinge geweun.
pi_115626142
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:00 schreef Messina het volgende:

[..]

Dat vind ik van undead. Meeste gear staat verschrikkelijk bij undead, omdat die botten overal uitsteken :')
Dit ja.

Enige races die ik eigenlijk speel zijn human en blood elf, omdat de armor er dan iig mooi uit ziet. En Worgen dan, anders kan ik geen druid zijn.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 00:07:19 #37
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_115626436
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:29 schreef Isabeau het volgende:
De mijne naar alle waarschijnlijkheid niet.. :/ was te laat.
Ik werk op een IT-afdeling dus de helft heeft vakantie aangevraagd :D
pi_115626732
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:01 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dit ja.

Enige races die ik eigenlijk speel zijn human en blood elf, omdat de armor er dan iig mooi uit ziet. En Worgen dan, anders kan ik geen druid zijn.
Heleboel (horde)-vriendjes (hihi) vinden humans lelijk. Ik vind ze dus wél leuk. Maar ik vind gnome ook leuk. Waarschijnlijk omdat ik real life nogal lang ben voor een vrouw, of zo. :@

Ik heb alle horde-races op 85, behalve undead. Zó lelijk vind ik het. :)
pi_115627016
Ik vind gnomes te klein om de armor er mooi uit te laten zien :P . Humans females zijn wel een beetje dikkig maar zien er wel goed uit vind ik, gear staat iig mooi. Hoop dat ze in MoP ook een keer geupdate models krijgen.
pi_115627191
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:00 schreef Messina het volgende:

[..]

Undead scoort ook hoog op lelijkheid ja :P

Maar goed, als we eerlijk zijn, er is geen een race die volle zalen trekt. Al ziet die nieuwe female panda er wel cool uit. En de nieuwe models (Jaina, Thrall etc) zijn ook al een stuk beter.

Maar Taurens vind ik toch wel het domste race, en zijn 9 van de 10 keer ook enorme noobs als je ze tegenkomt in een battleground :P meestal warrior of paladin die aan het keyboard turnen is of backpeddlen.
pi_115627964
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind gnomes te klein om de armor er mooi uit te laten zien :P . Humans females zijn wel een beetje dikkig maar zien er wel goed uit vind ik, gear staat iig mooi. Hoop dat ze in MoP ook een keer geupdate models krijgen.
Oh, ik heb geen enkele gnome met mooi gear... Dus zo ver was ik nog niet :D

quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:28 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Undead scoort ook hoog op lelijkheid ja :P

Maar goed, als we eerlijk zijn, er is geen een race die volle zalen trekt. Al ziet die nieuwe female panda er wel cool uit. En de nieuwe models (Jaina, Thrall etc) zijn ook al een stuk beter.

Maar Taurens vind ik toch wel het domste race, en zijn 9 van de 10 keer ook enorme noobs als je ze tegenkomt in een battleground :P meestal warrior of paladin die aan het keyboard turnen is of backpeddlen.
Als ik zo in m'n guild kijk... Alle kiddies (10-14) spelen tauren of orc inderdaad :')
  donderdag 16 augustus 2012 @ 08:07:15 #42
54772 Silmarwen
pi_115631512
Gief panda allready!
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_115631527
Nee, ik heb nog wat dingetjes te doen :(

Overigens heb ik nachtdiensten de 4 nachten voor MoP, ideaal *) Dan kan ik me mooi inlezen in alles. Weet iemand een betrouwbare winkel waar je de Special Edition kan kopen (box). Bij de free record shop verkopen ze hem helemaal niet 8)7 (daar had ik die van Diablo III gehaald)
pi_115631678
Doorgaans gaat de mediamarkt om 0:00 open voor de verkoop van dit soort releases. Was in ieder geval wel zo met Cata.

Of kijk anders even op tweakers:
http://tweakers.net/price(...)lectors-edition.html
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_115631820
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
Doorgaans gaat de mediamarkt om 0:00 open voor de verkoop van dit soort releases. Was in ieder geval wel zo met Cata.

Of kijk anders even op tweakers:
http://tweakers.net/price(...)lectors-edition.html
Geen Mediamarkt hier en ik hoef het niet om 00:00

Edit: ah, Dixons, daar maar even vragen. Bedankt!
  donderdag 16 augustus 2012 @ 08:50:50 #47
296917 Abby79
Being myself!
pi_115631877
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:46 schreef Isabeau het volgende:
Geen Mediamarkt hier en ik hoef het niet om 00:00

Edit: ah, Dixons, daar maar even vragen. Bedankt!
Iets als Bol.com kan ook nog natuurlijk :)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_115631959
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:50 schreef Abby79 het volgende:

Iets als Bol.com kan ook nog natuurlijk :)
Ik wil het gewoon kunnen ophalen, niet moeten wachten op een falende PostNL bezorging.

Daarbij is hij daar volgens tweakers 20 euro duurder.
pi_115633840
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat is daar het probleem van? Als nieuweling vind je tig keer zoveel items die je zelf niet kan gebruiken = veel verdienen op AH. En als je zelf iets wilt kopen dan heb je daar geld zat voor.
Ik begrijp niet goed waarom je dat soort items op het AH voor die prijs zou kopen, terwijl je ze overal kan vinden?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_115633906
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:18 schreef Blistering het volgende:
Ret Paladins in MoP _O_

/vind ik leuk
Wat is er met Ret Paladins in MoP. Ik ben er een, maar ik heb me nog niet ingelezen in MoP. gaan we erop vooruit?
Momenteel vind ik mijn DPS niet slecht, maar meer is altijd beter.
  † In Memoriam † donderdag 16 augustus 2012 @ 10:37:21 #51
159966 lifeblind
pi_115634202
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:18 schreef Blistering het volgende:
Ret Paladins in MoP _O_

/vind ik leuk
Ben benieuwd, heb nog geen ret paladin gespeeld op de beta, en m'n main (die ret/prot is) ,was ik eigenlijk al aan t ombouwen naar prot met als offspec holy :')

Misschien toch retri nog maar een kans geven dan :P
pi_115634401
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:25 schreef Boris_Karloff het volgende:

Ik begrijp niet goed waarom je dat soort items op het AH voor die prijs zou kopen, terwijl je ze overal kan vinden?
Ik zeg ook niet dat ik dat zou kopen. Nergens voor nodig.
pi_115643258
Wat vinden jullie hier van:
http://www.mmo-champion.c(...)ia-Cinematic-Trailer

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115643512
Het is weer eens wat anders dan die van Wotlk en Cata, vind hem wel tof eigenlijk.
pi_115643546
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:13 schreef Asschen_sukar het volgende:
Het is weer eens wat anders dan die van Wotlk en Cata, vind hem wel tof eigenlijk.
SPOILER
pi_115643621
Al 2 weken geen WoW gespeeld waarvan 1 week op vakantie, als je een tijd niet speelt heb je ook geen zin om te spelen :'). Denk trouwens dat ik guild wars 2 ga doen ipv pandaria
pi_115643769
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:14 schreef Isabeau het volgende:
SPOILER
whehe :D

SPOILER
pi_115643797
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:19 schreef Asschen_sukar het volgende:
whehe :D

SPOILER
SPOILER
pi_115643888
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:20 schreef Isabeau het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_115644393
Sigh, waarom zoveel spoilers?

Trailer is wel echt vet gemaakt. Nu weten we trouwens ook waar die orc en human concept art voor was die een tijd terug (en nog steeds) op de website te vinden was. En ik maar hopen op nieuwe race models :P

Stel je voor dat WoW zulke graphics als in de trailer had trouwens :P

[ Bericht 20% gewijzigd door TwyLight op 16-08-2012 15:40:47 ]
pi_115649248
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:34 schreef TwyLight het volgende:
Stel je voor dat WoW zulke graphics als in de trailer had trouwens :P
:9~ :9~
pi_115650390
Ergens in 2025 ofzo spelen we MMO's met die gfx (Crysis 10.0 engine) op onze quantum computers.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:43:57 #63
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_115658333
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:07 schreef Isabeau het volgende:
Wat vinden jullie hier van:
http://www.mmo-champion.c(...)ia-Cinematic-Trailer

SPOILER
Leuk gemaakt :) .
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_115666616
OMG! Ik rol hier over de grond..

http://www.mmo-champion.c(...)tic-Photoshop-Thread
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_115668130
quote:
Deze reactie in die thread vond ik wel spot on:

quote:
I feel like you guys are forcing this... Not seeing to much funny around this picture
pi_115677479
pi_115680623
Deze is ook wel goed. Niet van het plaatje maar toch.

pi_115691544
Heb een probleempje wat toch wel heel jammer is..

Ik kom de beta niet meer in, althans ik kan hem niet opstarten. Checking for updates, en dan een foutcode. Dit gebeurt ook als ik de wow.exe start in de program files.

Iemand een idee hoe ik dit snel oplos? Wil; graag spelen :)
pi_115692717
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:32 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Heb een probleempje wat toch wel heel jammer is..

Ik kom de beta niet meer in, althans ik kan hem niet opstarten. Checking for updates, en dan een foutcode. Dit gebeurt ook als ik de wow.exe start in de program files.

Iemand een idee hoe ik dit snel oplos? Wil; graag spelen :)
wow-repair runnen ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_115704509
Wat ik nou weer tegenkom :') .

Ik wil de rest ook wel posten, maar dat is net iets te NSFW.
pi_115705635
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 01:22 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik nou weer tegenkom :') .

[ afbeelding ]

Ik wil de rest ook wel posten, maar dat is net iets te NSFW.
Was dat de witte chest die je zocht ? :o
Vraag me nu wel af waar je echt op zocht :') _O-
pi_115705673
Volgens mij is dit een niet bestaande chest :P .
pi_115705793
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 02:15 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens mij is dit een niet bestaande chest :P .
Je vergeet de kleine lettertjes te beantwoorden ~O>
pi_115706250
Deze stond er ook bij

SPOILER
Ja, het was op een soort van pornosite :') .
pi_115707003
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 02:51 schreef Sapstengel het volgende:
Deze stond er ook bij

SPOILER
lol googlen op porn en wow? Ziek _O-
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 09:26:43 #76
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_115708063
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 02:51 schreef Sapstengel het volgende:
Deze stond er ook bij

SPOILER
Vind dat ding anders behoorlijk van formaat ! :D
pi_115711714
_O-
pi_115711806
Wij hebben iemand in het guild die indien gevraagd een prachtige tekening van je character tekent. Ze kan het wel erg goed hoor, ze zou je nightelf zo ongeveer zoals die nightelf hierboven tekenen. Ik vind het wat pornografisch en ik was verbaasd toen ik doorhad dat het een vrouw was die het maakte :D Ik vond dat van die natte jongensdromen :+
pi_115712513
net even beta gespeeld ( random dungeon gedaan )
denk dat ik bij m'n hunter ga blijven ^O^
pi_115713807
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:05 schreef Syphixx het volgende:
net even beta gespeeld ( random dungeon gedaan )
denk dat ik bij m'n hunter ga blijven ^O^
BM wordt nu viable, dus spirit beasts gebruiken ftw *O*
pi_115713858
Oh leuk! BM O+ Ik vond het altijd zo jammer dat dat altijd werd afgeraden.
pi_115714199
nu aan het levelen met BM maar op beta MM gedaan en die specc bevalt me heel goed. nu snel rushen naar 85
pi_115717858
pi_115718922
pi_115740599
zou hypnotic dust nog in waarde stijgen na de MoP release? gaat bij ons op de server nu voor 50s per stuk en ik heb er nog een stuk of 1000 in de bank liggen :') Infinite Dust is nog meer waard momenteel

[ Bericht 0% gewijzigd door Evertjan op 19-08-2012 11:12:09 ]
pi_115741482
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:05 schreef Evertjan het volgende:
zou hypnotic dust nog in waarde stijgen na de MoP release? gaat bij ons op de server nu voor 50s per stuk en ik heb er nog een stuk of 1000 in de bank liggen :') Infinite Dust is nog meer waard momenteel
Ik neem aan van wel, ik heb er ook wat opgekocht nu op de Ah want hypnotic dust is hetzelfde als de infinite dust maar dan van een andere expansion. En infinite dust wordt ook nog veel gebruikt door twinks of door enchanting lvlers.
pi_115754412
nvm

[ Bericht 96% gewijzigd door WallieP op 19-08-2012 19:16:35 ]
pi_115756570
Wil er nog iemand een RaF doen met me?
pi_115761410
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 20:13 schreef MarkyB het volgende:
Wil er nog iemand een RaF doen met me?
Als ik de mount krijg *O*
pi_115765049
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 22:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als ik de mount krijg *O*
Net andersom ;-)
pi_115768802
pi_115772712
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 23:25 schreef MarkyB het volgende:

Net andersom ;-)
Wat raar :+
pi_115780915
quote:
XD

ik heb er twee weken voor cata live ging nog 1000g voor betaald, toen voelde ik me ook wel ff zuur :')
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_115792996
inside box art van MoP

SPOILER
pi_115806106
Tijdje geen WoW meer gedaan, maar begrijp ik het nou goed dat je volgende week als 5.0.4 patch er is meteen met een lv1 Pandarian kan beginnen?

Edit: Nevermind, antwoord al gevonden (antwoord is nee :P)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:02:51 #96
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_115813810
Blizzard heeft m'n vraag die ik onlangs had over Valor Points beantwoord:

quote:
Currency Conversion Before and After Mists of Pandaria

by Blizzard Entertainment
Aug 20, 2012 6:00 PM PDT

Currency Conversion Before and After Mists of Pandaria

The currency conversion coming with Mists of Pandaria is going to happen in three stages, and this is how we plan for it to progress:
With Patch 5.0.4 on August 28

Valor points will be converted to Justice points, and Conquest points will be converted to Honor points.

Neither of the resultant currencies (Justice and Honor) will have an enforced hard-cap at this time.

The current Arena season will end.
Players will no longer be able to earn Valor or Conquest points (bosses will drop Justice, Arenas will be closed).
Items formerly purchasable for Valor/Conquest will be available for Justice/Honor.

With Mists of Pandaria on September 25

Valor can be earned again.

Characters can earn up to 1000 Valor per week, and carry a maximum of 3000 Valor.
Daily quests, random Scenarios, random Heroic dungeons, and all levels of raiding will reward Valor.
Valor will be used to purchase ilvl 489 gear in Mists of Pandaria.

The Klaxxi, Golden Lotus, Shado-Pan, and August Celestials factions will sell this gear.
Revered reputation with each faction will be required.

Conquest will become earnable.

There is a cap of 4000 Conquest points.
Arenas and Rated Battlegrounds reward Conquest.
It will be used to purchase ilvl 483 gear from Pandaren battlemasters on the Great Wall.

With Mists of Pandaria, Patch 5.1

We currently plan to upgrade the Valor system as Ghostcrawler described in Mists of Pandaria Looting Explained in the 5.1 patch, allowing you to upgrade your gear using Valor points. We’ll have additional information once Mists of Pandaria launches and we get closer to the 5.1 patch release.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_115818078
ik heb denk ik nog 15.000 VP over 3 chars beter maar gauw ff wat mee doen dan :P
pi_115818111
edit
pi_115818147
Ja maar wat wil je ermee doen? Gear kopen?

Met die conversion wordt het toch allemaal JP waar je dezelfde gear van kan halen.
pi_115818154
Als ze toch alles naar JP gooien kan ik er mooi Heirloompjes voor mn Monk van halen :)
pi_115818177
Gear halen heeft idd niet zoveel zin meer, dat kan je over een maand toch weggooien.
pi_115818193
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:24 schreef KataStrofe het volgende:
Als ze toch alles naar JP gooien kan ik er mooi Heirloompjes voor mn Monk van halen :)
Dat is ook mijn plan inderdaad.

Over die dualspec, ik heb het op m'n main en 9 alts gekocht, ben daar 10k aan kwijt geweest :') . Nu kost het je 100g.
pi_115818322
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:24 schreef Sapstengel het volgende:
Ja maar wat wil je ermee doen? Gear kopen?

Met die conversion wordt het toch allemaal JP waar je dezelfde gear van kan halen.
misschien nog wat VP Belt en boots kopen en snel op AH zetten zijn nog genoeg mensen die dat kopen
pi_115818365
wanneer kan je die heirloom agilty staff kopen?

http://mop.wowhead.com/item=79131/burnished-warden-staff
pi_115818370
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:30 schreef Evertjan het volgende:

[..]

misschien nog wat VP Belt en boots kopen en snel op AH zetten zijn nog genoeg mensen die dat kopen
Dat is wel een idee idd.

Ben zelf ook alles aan het verkopoen, epic gems etc. Hopen dat men het nu nog koopt, over een paar weken is het te laat.
pi_115818486
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:32 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat is wel een idee idd.

Ben zelf ook alles aan het verkopoen, epic gems etc. Hopen dat men het nu nog koopt, over een paar weken is het te laat.
enigste waar ik nog op is dat cata mats zoals Elementium Ore Savage Leather en Hypnotic Dust goed gaan verkopen na de MoP release op dit moment is daar bij ons op de server geen gold mee te verdienen
pi_115824075
Ja moet ook flink wat kwijt raken aan cut gems en enchants. Ik ga idg niks mee bij maken voor de patch. En dan de komende tijd zoveel mogelijk ores, herbs en dust verzamelen om die later in de expansion te verkopen aan levelers.

Hopelijk kan ik nog wel wat 377 gear verkopen in de tussentijd. Maar zit nu op 220k en heb mijn doel al dik bereikt.
pi_115826542
quote:
Up to 75% OFF World of Warcraft - This Week Only

Prepare for Pandaria with epic savings! This week only, you can get the World of Warcraft Battle Chest for ¤5 (£4 GBP), Wrath of the Lich King for ¤5 (£4 GBP), and Cataclysm for ¤10 (£8 GBP) when you buy directly from Blizzard.

woensdag 22 augustus 2012 @ 01:26:44 #109
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115851618
Ik reageer btje laat, had een ban, maar ik hoor bij de groep die echt een hele grote :') kreeg toen ik die cinematic zag. What the fuck was blizz thinking. Het is geen fucking comedy _O-.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115851902
quote:
7s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 01:26 schreef Smoofie het volgende:
Ik reageer btje laat, had een ban, maar ik hoor bij de groep die echt een hele grote :') kreeg toen ik die cinematic zag. What the fuck was blizz thinking. Het is geen fucking comedy _O-.
Er zit overal humor in het spel. Dus zo gek is die cinematic niet. De cutscenes van Alliance en Horde zijn ook erg mooi gedaan.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 01:50:06 #111
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115852197
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 01:38 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Er zit overal humor in het spel. Dus zo gek is die cinematic niet. De cutscenes van Alliance en Horde zijn ook erg mooi gedaan.
In het spel zit natuurlijk wel humor, maar overall heb ik liever dat het wat serieuzer is in de grote lijnen(story wise) :P. Maar ik snap dat blizz nieuwe mensen wilt trekken, maarja. Vind het gewoon een beetje te veel van het goede die cinematic, TBC zat ook wat humor in, maar was alsnog wat serieuzer, de cinematic.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115858509
quote:
7s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 01:50 schreef Smoofie het volgende:

[..]

In het spel zit natuurlijk wel humor, maar overall heb ik liever dat het wat serieuzer is in de grote lijnen(story wise) :P. Maar ik snap dat blizz nieuwe mensen wilt trekken, maarja. Vind het gewoon een beetje te veel van het goede die cinematic, TBC zat ook wat humor in, maar was alsnog wat serieuzer, de cinematic.
Die orc en human in de cinematic kregen anders wel flink op hun lazer van die panda. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 14:40:11 #113
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_115866563
Hoe zit het trouwens met de heirlooms? Krijgen die een upgrade naar lvl 85/90 of blijven die gelijk?
Leer spaties gebruiken!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2012 @ 14:44:03 #114
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_115866712
waarschijnlijk blijven die gelijk. dat was de vorige keer ook zo.
Je kan je Cata-heirlooms nog wel even 1 level gebruiken, omdat ze t/m 85 gaan...
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2012 @ 14:46:22 #115
159966 lifeblind
pi_115866795
Er komt wel in ieder geval een agility staff heirloom (met name voor monks bedoeld), maar of ie tot 90 doorgaat... geen idee. Sowieso begin ik mn heirlooms vanaf zo'n lvl 78 te vervangen, omdat je voor bepaalde wotlk dungeons (en sowieso voor cataclysm dungeon) een minimaal item level moet hebben om er in te mogen, en looms zijn nog altijd iLvl 1 :P

Gelukkig kun je ook een beetje valsspelen door een gelijkwaardig item in je bag te hebben natuurlijk :P Op m'n warlock die 2 dagen geleden 85 gedinged is loop ik ondertussen met avg iLvl 365 rond, terwijl ik nog steeds een heirloom trinket equipped heb waardoor m'n iLvl van wat ik aan is zo'n 30 punten lager ligt :P
pi_115910350
Maelstrom Crystals gaan nu voor minder dan 50g op de AH bij ons :')
pi_115912390
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:46 schreef Evertjan het volgende:
Maelstrom Crystals gaan nu voor minder dan 50g op de AH bij ons :')
Eerste weken van Cata waren die dik over de 1000 gold :7
  donderdag 23 augustus 2012 @ 16:37:50 #118
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_115912602
Nog altijd geen game time! Toch begint het aanlokkelijk te worden! :P
pi_115929127
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eerste weken van Cata waren die dik over de 1000 gold :7
sterker nog, ze waren 1k of hoger totdat de zandalari dungeons kwamen.
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:52:59 #120
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_115941425
yey, gratis week gametime en een Lil' XT.
pi_115943268
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:52 schreef Tokus het volgende:
yey, gratis week gametime en een Lil' XT.
:?

Account voor een ander neefje opgezet. Allebei de helft betaald en nu heb ik een Obsidian Nightwing :7
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:42:11 #122
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_115943750
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:?
ik had een abo op de remote, maar dat wordt nu allemaal gratis.
pi_115943836
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:42 schreef Tokus het volgende:
ik had een abo op de remote, maar dat wordt nu allemaal gratis.
Ah, en dan kreeg je lil'XT :Y
pi_115950173
Volgens mij heeft b.net een overbelasting nu met die gratis chat voor de remote app. Krijg steeds d/c's en kan ook niet op de b.net site.
pi_115975644
Vandaag maar eens trading cards gekocht, en ja hoor :D een Amani Dragonhawk ^^ Maar die mounts zijn ook zwaar in prijs gedaald zeg op de auction house pff... Alles is echt spotgoedkoop nu!
Hmmmzzz... Hmmmzzz... Hmmmzzz... Dat was een zeer goede imitatie van een mug he? Joah.
pi_115978859
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:53 schreef Junglebeast het volgende:
Volgens mij heeft b.net een overbelasting nu met die gratis chat voor de remote app. Krijg steeds d/c's en kan ook niet op de b.net site.
Die app is wel enorm handig.

Auctions posten vanuit je mailbox, bags en bank en automatisch undercutten. En ook gewoon met 1 knopje switchen tussen neutral en faction AH.
pi_115991020
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 10:02 schreef Tokus het volgende:
Blizzard heeft m'n vraag die ik onlangs had over Valor Points beantwoord:

[..]

Dit is aangepast inmiddels:

SPOILER
pi_115992143
wat zijn trouwens die nieuwe ranged abilities die de Paladins krijgen in MoP??
pi_116027156
Hoppa ding 85! Nummer 9 alweer. Nu lekker mats farmen voor de verkoop straks in MoP.
  zondag 26 augustus 2012 @ 18:04:34 #130
54772 Silmarwen
pi_116031943
Warrior 85 *O* Nummer 5 hier.
pi_116037013
quote:
  maandag 27 augustus 2012 @ 16:30:26 #132
318361 Bienelientjee
pi_116070824
Mijn laatste dag als normale warrior! :D Morgen is alles anders! ;(

:D

Nog even lekker gold grinden in oude raids, voordat die nieuwe loot systeem in gaat! ;(
pi_116071820
Is woensdag niet alles anders? Of komt de patch nu een dag eerder.
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:05:10 #134
318361 Bienelientjee
pi_116072157
Ze zeggen 28 augustus, dat is morgen
pi_116072331
Supercool trouwens dat hunters expertise nodig hebben :') :') .

Maar ik geloof dat de patch op de US servers altijd op dinsdag kwam, EU op woensdag. Kan zijn dat het nu anders is hoor.
pi_116075098
Wel kut zeg dat je geen items voor OS kan krijgen met raiden.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_116075116
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:30 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn laatste dag als normale warrior! :D Morgen is alles anders! ;(

:D

Nog even lekker gold grinden in oude raids, voordat die nieuwe loot systeem in gaat! ;(
:o hoe gaat dat met gold werken dan?! 1/25ste?
  maandag 27 augustus 2012 @ 18:49:16 #138
318361 Bienelientjee
pi_116075679
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:09 schreef Sapstengel het volgende:
Supercool trouwens dat hunters expertise nodig hebben :') :') .

Maar ik geloof dat de patch op de US servers altijd op dinsdag kwam, EU op woensdag. Kan zijn dat het nu anders is hoor.
Kan ook...
pi_116076515
Wil iemand me trouwens een scroll of resurrection sturen? Wil eigenlijk wel weer een keer rondkijken :@

Is geroggeld *O*

[ Bericht 27% gewijzigd door Kirov op 27-08-2012 19:23:08 ]
pi_116095187
Gelijk een boel ranged items verkocht en gedissed voor ze grey items worden. :)

Man de elementium ore's zijn spot goedkoop (18g/stack) nu. Heb maar gelijk 20 stacks gekocht voor later. Haal er in de komende tijd nog wel een stuk of 20-30 bij.
pi_116097882
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:34 schreef Kirov het volgende:
Wel kut zeg dat je geen items voor OS kan krijgen met raiden.
raiden?? je bedoelt in LFR? dat is geen raiden in mijn ogen
pi_116098015
En je kan natuurlijk wel items voor je OS krijgen, namelijk met je OS LFR doen :+

Ben je ook eindelijk af van het gezeik dat dps items ninja'd van healers, etc.
pi_116098032
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:o hoe gaat dat met gold werken dan?! 1/25ste?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, nog niks over kunnen vinden. Oude raids gaan minder goud droppen?
pi_116098069
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 02:54 schreef Junglebeast het volgende:
Gelijk een boel ranged items verkocht en gedissed voor ze grey items worden. :)

Man de elementium ore's zijn spot goedkoop (18g/stack) nu. Heb maar gelijk 20 stacks gekocht voor later. Haal er in de komende tijd nog wel een stuk of 20-30 bij.
Ranged worden niet grey... Ze krijgen betere stats en kunnen ipv van je mainhand ;)
The ranged/relic/thrown item slot has been removed. All weapons should now be equipped in the weapon slot, and ranged weapons, including wands, have been adjusted to be more powerful.

Edit: thrown en relic verdwijnen alleen compleet toch ?

[ Bericht 2% gewijzigd door Maureentje op 28-08-2012 10:40:22 ]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:20:50 #145
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_116098535
kun je met je wand dan ook iemand een klap voor z'n kanis geven, als hij te dichtbij staat?
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:54:47 #146
159966 lifeblind
pi_116099186
/pokeintheeye :7
pi_116100845
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:56 schreef Asschen_sukar het volgende:
En je kan natuurlijk wel items voor je OS krijgen, namelijk met je OS LFR doen :+

Ja maar als je net veranderd bent van OS kun je niet even snel een shitload aan items farmen, moet je eerst al die oude dungeons doen voor dat je een beetje gear heb om in OS te raiden :P
pi_116101276
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:56 schreef Asschen_sukar het volgende:

In LFR kregen healers +100 bij hun roll als dps ook rollden voor healing items,dus die won je als dps ook al nooit :)
pi_116101622
Ach ik had http://mop.wowhead.com/item=71151

Tegen..

http://mop.wowhead.com/item=71006

Niet veel verschil dus. Ik kies toch voor een sword vanwege de transmogger looks.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:24:16 #150
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_116101935
Ben benieuwd hoe ze het gaan doen met de respawnrate van questmobs in de startzone van panda en 85 -> 90.. worden die tijdelijk verhoogd?
Leer spaties gebruiken!
pi_116102172
Was bij cata wel zo ja
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:34:15 #152
318361 Bienelientjee
pi_116102223
Ben benieuwd welke servers er Cross Realm zones zullen gaan hebben vanaf morgen. Stond in de notes dat een aantal servers (niet alle) het al zullen krijgen! Hoop Bloodfeather, brengt weer wat leven in sommige zones.... :')
pi_116103984
In ieder geval als je groupt met een realid van een andere realm.
pi_116110667
voel me zo een sufkut he heb net allemaal screenshots gemaakt van Theramore en Jaina :')
pi_116113994
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:18 schreef Evertjan het volgende:
voel me zo een sufkut he heb net allemaal screenshots gemaakt van Theramore en Jaina :')
Haha, dat deed ik ook voor Cata, screenshots van Thrall en die Tauren swa in Thunder Bluff.
pi_116129849
zal morgen wel 18.00 worden voordat we kunnen spelen schijnt in de VS een al drama te zijn met de patch
pi_116137594
Maakt me niet uit, ben toch niet eerder thuis ;-)
pi_116138070
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 23:13 schreef Evertjan het volgende:
zal morgen wel 18.00 worden voordat we kunnen spelen schijnt in de VS een al drama te zijn met de patch
Gisteren stond er nog dat de mainentance tot 11 uur zou duren. Nu is het inmiddels al 15.00. Ik denk dat je met je schatting van 18.00 er niet ver naast zult zitten.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 09:39:38 #159
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_116138617
Zijn per vandaag de nieuwe talenttree's in werking getreden?
ja dus

[ Bericht 22% gewijzigd door Bootje84 op 29-08-2012 09:45:31 ]
Leer spaties gebruiken!
pi_116138635
Ben alweer een tijdje weg uit WoW, maar ga weer aan de slag met MoP.
Vraagje daarom: is er een nieuwe skill-cap voor de professions? En zo ja hoe hoog gaat ie wordne? Misschien iemand iets uit de beta van meegekregen?
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_116139126
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:40 schreef webbyplus het volgende:
Ben alweer een tijdje weg uit WoW, maar ga weer aan de slag met MoP.
Vraagje daarom: is er een nieuwe skill-cap voor de professions? En zo ja hoe hoog gaat ie wordne? Misschien iemand iets uit de beta van meegekregen?
600 voor zover ik het weet
pi_116139214
Meh ik dacht lekker over een uurtje inkomen, maar nu staat er 15:00. God-dang-it! ):O ~O>
Ja, gewoon ziek!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:27:09 #163
54772 Silmarwen
pi_116139741
Reconfiguring game files. Duurt een eeuwigheid, maar blijkbaar heb ik nog tot15:00. :+
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:28:24 #164
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_116139780
Ik moet nog ruim 6 GB downloaden, maar dat komt goed uit, moet zo werken :Y)
Leer spaties gebruiken!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:29:03 #165
54772 Silmarwen
pi_116139794
Ben al klaar. /cheer

Vandaag is mijn soort van vrije dag. :D
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:34:41 #166
318361 Bienelientjee
pi_116139968
Mooi, ik ben helemaal updated!

Nice, Panda inlog screen! Geen stomme Deathwing meer! :D
pi_116140016
Ik zie het vanavond wel, ik moet vandaag toch werken :7
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:40:58 #168
318361 Bienelientjee
pi_116140177
Mijn optimizer crashte zelfs in het begin. Gaf hij iets van 3 redenen, één daarvan dat er een kras op de CD zou kunnen zitten. :') Blizzard say whut?!
pi_116140224
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn optimizer crashte zelfs in het begin. Gaf hij iets van 3 redenen, één daarvan dat er een kras op de CD zou kunnen zitten. :') Blizzard say whut?!
Lekker oldschool met de CD! :D
Every war is different, every war is the same.
pi_116140786
Ben er al even uit geweest... zijn met deze patch alleen talent trees veranderd, of is er nog meer nieuws onder de zon? Paar nieuwe dungeons zou leuk zijn!

Vanavond even kijken.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:15:50 #171
296917 Abby79
Being myself!
pi_116141227
Molurus... die naam ken ik... toch niet die van The Remains hè?

En nee, er zijn nog geen nieuwe dungeons, da's de 25ste pas. Nu is het voornamelijk die account-wide dingen als achievements/mounts en de talents.
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_116142132
If you bought the Digital Deluxe version of Mists of Pandaria you should receive your mount, pet, and achievements when logging in after Patch 5.0.4.

http://www.mmo-champion.com/content/
pi_116142148
Area of effect looting toch ook al?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 augustus 2012 @ 11:44:29 #174
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_116142196
dat zit er ook in, ja.

dit zijn de patchnotes

SPOILER
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:51:22 #175
318361 Bienelientjee
pi_116142754
Damn, toch maar de digital deluxe gekocht net, mijn bestelde key van de normal edition verkoop ik wel voor 5 euro minder als ik die krijg.
Ja, gewoon ziek!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:14:16 #177
318361 Bienelientjee
pi_116143272
Als ik ook de EU forums weer lees, ben ik zo blij dat mijn download eens (redelijk!) soepel is verlopen! :') Elke expension is het hetzelfde liedje.

En nu wachten van 11 uur, naar 1 uur, naar 3 uur of later. Ook elke keer hetzelfde. :')

En dan gaat het waarschijnlijk nog één grote bug partij zijn als de servers en de patch eindelijk samen live gaan. Ook al zijn deze patches al maanden op de beta gebruikt! :')

Gaat ondertussen maar een potje LoL doen en serietje kijken!
pi_116143478
Ja want nu komt de echte massive stress test, en er hoeft maar egens een leak of wat te zitten in de code en de servers knallen er weer snel uit.
Ja, gewoon ziek!
pi_116143514
Voor de tests hebben we de US al :)
pi_116143649
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:27 schreef Silmarwen het volgende:
Reconfiguring game files. Duurt een eeuwigheid, maar blijkbaar heb ik nog tot15:00. :+
Hoe lang duurde t bij jou dan ? Zit nu op 12% na 20 min :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:27:52 #181
318361 Bienelientjee
pi_116143675
Hmss.. Ik ben online! :D Maar het lagged enorm!
pi_116143728
Sommige servers zijn idd online...
Ja, gewoon ziek!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:32:58 #183
54772 Silmarwen
pi_116143822
Zo deluxe edition maar eens gekocht net.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:48:07 #184
318361 Bienelientjee
pi_116144380
Ok, ik moet mij nog even helemaal inlezen in het nieuwe talent systeem! :') Snap er geen drol van!
pi_116144831
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:48 schreef Bienelientjee het volgende:
Ok, ik moet mij nog even helemaal inlezen in het nieuwe talent systeem! :') Snap er geen drol van!
http://www.icy-veins.com/classes-wow is wel een fijne site ,vind ik :)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:08:46 #186
54772 Silmarwen
pi_116145139
Ik kan inloggen?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:09:12 #187
318361 Bienelientjee
pi_116145159
Ik ben ook al een uurtje binnen :D

Oh, en exalted met Ogri'La! Eindelijk! *O* (en eerste bug gevonden, kan niet Right Click To Open doen op mijn quest item bag met shards die ik gekregen heb! :D )
pi_116145556
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:15 schreef Abby79 het volgende:
Ehm, jawel. :@ Alleen speel ik al tijden alliance side. Wie ben jij dan?

quote:
En nee, er zijn nog geen nieuwe dungeons, da's de 25ste pas. Nu is het voornamelijk die account-wide dingen als achievements/mounts en de talents.
Ah, nice. Even nieuwe mount en pet gaan bekijken!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:36:25 #189
318361 Bienelientjee
pi_116146122
Welke nieuwe mount?

En net in Tol Barad. Er zit een Warlock. Sjeeeeez! In 3 seconden heeft ie me dood! :o
pi_116147276
Wat moet je eigenlijk doen voor ogrila?
pi_116147434
Dailies.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:50:34 #192
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_116149127
Leuke rewards?
Leer spaties gebruiken!
pi_116149389
quote:

De nieuwe dungeons zitten al wel in het spel, alleen kan je ze nog niet doen omdat je geen mists of pandaria geactiveerd hebt.

Wat je wel kan doen is de low level versies spelen van dungeons die geupdate zoals de scarlet dungeons
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:03:07 #194
296917 Abby79
Being myself!
pi_116149681
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:21 schreef Molurus het volgende:
Ehm, jawel. :@ Alleen speel ik al tijden alliance side. Wie ben jij dan?
Rashann/Sharann, heb heel even met je in de guild gezeten toen die guild daarvoor (ik kan alleen op de naam The Inner Circle komen, maar dat was ook een post-break guild toch?) stuk gegaan was :)
(en volgens mij was jij ook op een guildmeet van Blackraven ooit in Heerhugowaard?)
pi_116149786
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:03 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Rashann/Sharann, heb heel even met je in de guild gezeten toen die guild daarvoor (ik kan alleen op de naam The Inner Circle komen, maar dat was ook een post-break guild toch?) stuk gegaan was :)
(en volgens mij was jij ook op een guildmeet van Blackraven ooit in Heerhugowaard?)
Ah, de naam Rashann staat me nog wel bij ja. :) Guild voor The Remains heette volgens mij Exomna, en daarvoor Cult of the Snake.

Blackraven heb ik nooit in gezeten, dus dat lijkt me sterk. Wel ooit bij een guildmeet van Exomna geweest, maar volgens mij was dat in Utrecht.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:49:44 #196
318361 Bienelientjee
pi_116151494
*O* Sorilea has earned the achievement [Scarlet Halls] *O*

Die was nog grappig ook. Een groot plein met Archers aan de andere kant. Die schieten op je, maar je wordt teruggebounced door die pijlen! :') In normal difficulty had ik er zelfs even moeite mee om bij ze te komen! :D

En ik ging gewoon dood in die lvl 30 dungeon! Wist niet wat ik moest doen. Ik liep door naar één of andere hal met guards en grote shields voor zich. Denk dat die honden achter mij aankwamen ofsow! Bijna instant death! :') Ik keek echt zo:

SPOILER
En toen zo:
SPOILER
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:17:18 #197
296917 Abby79
Being myself!
pi_116152704
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:05 schreef Molurus het volgende:
Ah, de naam Rashann staat me nog wel bij ja. :) Guild voor The Remains heette volgens mij Exomna, en daarvoor Cult of the Snake.

Blackraven heb ik nooit in gezeten, dus dat lijkt me sterk. Wel ooit bij een guildmeet van Exomna geweest, maar volgens mij was dat in Utrecht.
Ooh ja, Exomna. Ik zat dus in BR. En d'r is ooit een meet geweest met (voornamelijk) mensen van Blackraven, maar ook enkele TR mensen (Famke en Vince weet ik zo nog qua naam, de rest heb ik helaas niet onthouden) Dacht dat jij daar ook bij zat toen :).
pi_116153232
Altijd weer die interface gezeik en FPS gezeik.

Voor de patch haalde ik met gemak in een drukke Stormwind 50 FPS en 100+ in rustigere omgeving. Nu zit ik met maar 15 fps in een erg rustige omgeving en met alle instellingen op low...

Iemand een zelfde probleem en een oplossing ervoor? :{
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:14:09 #199
318361 Bienelientjee
pi_116154762
Ik weet trouwens niet in hoeverre dit beinvloedbaar kan zijn voor ons WoW spelers, maar een algemene waarschuwing kan nooit kwaad. Voor de Java gebruikers onder ons (nieuwste Java update heeft een groot gat in de beveiliging) :

http://www.computeridee.n(...)en-om-gevaarlijk-lek

http://www.security.nl/ar(...)-lekken_ontdekt.html

http://webwereld.nl/nieuw(...)s--mac-en-linux.html
pi_116155281
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:14 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik weet trouwens niet in hoeverre dit beinvloedbaar kan zijn voor ons WoW spelers, maar een algemene waarschuwing kan nooit kwaad. Voor de Java gebruikers onder ons (nieuwste Java update heeft een groot gat in de beveiliging) :

http://www.computeridee.n(...)en-om-gevaarlijk-lek

http://www.security.nl/ar(...)-lekken_ontdekt.html

http://webwereld.nl/nieuw(...)s--mac-en-linux.html
Voor WoW heb je geen Java nodig.
Every war is different, every war is the same.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:35:34 #201
318361 Bienelientjee
pi_116155634
Dan nog, al heb je het niet nodig. Toch even een waarschuwing voor mensen die in het algemeen Java gebruiken.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:43:01 #202
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_116155891
Is dat het lek van dat KLPD virus?
Leer spaties gebruiken!
pi_116156290
Kan iemand mij een SoR sturen

Ontvangen, bedankt :)
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:11:33 #204
318361 Bienelientjee
pi_116156766
@ Isa: En het lootsysteem is inderdaad zo veranderd. Net Molten Core even getest. Eerste boss die ik neerhaal: You loot 1 gold, 42 silver, 12 copper! ;(

En OMG @ die warrior minor glyphs? _O-

Crow Feast - Your Execute critical strikes summon a flock of carrion birds
Burning Anger - You get so angry when Enraged that you catch on fire
Blazing Trail: Your Charge leaves a trail of fire in its wake. If you're going to Charge why not do it with some style?
:D :')
pi_116156792
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:11 schreef Bienelientjee het volgende:
@ Isa: En het lootsysteem is inderdaad zo veranderd. Net Molten Core even getest. Eerste boss die ik neerhaal: You loot 1 gold, 42 silver, 12 copper! ;(

....geldt dat ook voor items? :o
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:13:39 #206
318361 Bienelientjee
pi_116156812
Items kon ik gewoon op rollen (maar die heb ik niet getest ofsow, gewoon gepassed)...maar het geld kraantje...dat is er niet meer!
pi_116156954
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Items kon ik gewoon op rollen (maar die heb ik niet getest ofsow, gewoon gepassed)...maar het geld kraantje...dat is er niet meer!
Jammer hoor -O-
pi_116157633
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:17 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Ooh ja, Exomna. Ik zat dus in BR. En d'r is ooit een meet geweest met (voornamelijk) mensen van Blackraven, maar ook enkele TR mensen (Famke en Vince weet ik zo nog qua naam, de rest heb ik helaas niet onthouden) Dacht dat jij daar ook bij zat toen :).
Hmm... misschien dat ik daar toch wel bij was. Is al lang geleden, dus ik weet het niet helemaal zeker. Speel je nog steeds horde op lolbane?

Meanwhile... re-configuring files. Wacht...
pi_116157672
NOg steeds "updating setup files" :'(
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:02:10 #210
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_116158256
Ik heb het spel al ff aangeslingerd :)
Leer spaties gebruiken!
pi_116158875
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:02 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb het spel al ff aangeslingerd :)
Hij staat nu bijna 1,5 uur te downloaden, is dat normaal? ;(
pi_116158892
Het is een drama as we speak. Updaten werkt bij veel mensen niet, en veel disconnects en vastlopers in loaden.
Ja, gewoon ziek!
pi_116158953
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:18 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik ben alweer klaar ieg. 20 minuten.
pi_116158962
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:18 schreef Jusman het volgende:
Het is een drama as we speak. Updaten werkt bij veel mensen niet, en veel disconnects en vastlopers in loaden.
Dat idee had ik al een beetje, hij is aan het updaten ergens halverwege, zegt dat hij iets installeert, lijkt verder te gaan en dan springt hij weer terug naar rond de 50% ;(
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:24:04 #215
296917 Abby79
Being myself!
pi_116159102
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:43 schreef Molurus het volgende:
Hmm... misschien dat ik daar toch wel bij was. Is al lang geleden, dus ik weet het niet helemaal zeker. Speel je nog steeds horde op lolbane?
Nee, ik ben toen met Vamp en Thaun mee verhuisd naar Dragonblight, waar mijn chars nu dus nog staan. En echt actief ben ik niet meer eigenlijk :P
pi_116159502
Net terug uit Amsterdam, nu ook maar die reconfigure enz doen, zal wel even duren.

Maarja ben al blij dat de nieuwe modem direct werkt, op een klein probleempje met de router na dan, hadden beide 192.168.1.1 als ip en dat gaat natuurlijk niet.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:53:44 #217
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_116160296
Werkt hier over het algemeen zonder problemen. Vind het alleen nog allemaal erg vaag. Nieuwe glyphs, nieuwe talenttrees, pet battle shizzle en weet ik het wat.
Leer spaties gebruiken!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:18:43 #218
318361 Bienelientjee
pi_116161187
Wist je niet dat dit allemaal zou komen dan?

En ik moet zeggen. Die nieuwe talenttree is op zich erg fijn. Niet erg moeilijk meer. Je hebt maar een 5-tal dingen waar je uit hoeft te kiezen. En als je Dust of Disappearance bij je hebt. Kan je in gevechten op de seconde gewoon even wat aanpassen!

Haha, wat was er trouwens zo moeilijk aan het woord Cooking Award. Ze hebben de naam veranderd in.......Epicurean's Award! :? :')
pi_116161224
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer om te spelen :@

Geen "Boe, het spel is zo kut geworden" gezeik, gewoon... geen zin meer om alles opnieuw uit te moeten vogelen :@ Ik heb wel wat beters te doen...

SPOILER
pi_116161233
Aan de ene kant zitten er leuke skills in die talent trees, aan de andere kant is het nu wel heel erg beperkt.

Ik vond het vroeger wel leuk dat je enorm veel punten had om te verdelen en dat je daardoor ook automatisch de noobs van de slimme spelers kon onderscheiden.
pi_116161295
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
Aan de ene kant zitten er leuke skills in die talent trees, aan de andere kant is het nu wel heel erg beperkt.

Ik vond het vroeger wel leuk dat je enorm veel punten had om te verdelen en dat je daardoor ook automatisch de noobs van de slimme spelers kon onderscheiden.
Zoveel slimheid was anders niet nodig om een goede op internet te zoeken en daar mee te experimenteren op basis van eigen behoeftes
pi_116161304
Zo slim hoef je nou ook weer niet te zijn om op google "best spec ret pala" in te typen :P
pi_116161362
Toch bleek dat best moeilijk voor sommigen. Van die mensen die alle punten in 1 spec mikken. Te dom dus om op google te zoeken naar "best spec ret pala" :P
pi_116161485
Dat inderdaad. Ik heb zoveel gasten gezien met 0/0/71 specs enzo. Of dat ze gewoon cruciale talents niet hadden.

Maarja, ik vind dit ook wel leuk. Elke 15 levels iig een goede skill wat de class net iets interessanter maakt. En een HoT voor holydins _O_ .
pi_116161755
Als ik inlog kom ik in het scherm om een realm te kiezen, hebben meer mensen dat? Betekent dat gewoon dat mijn server nog niet up is?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:37:14 #226
318361 Bienelientjee
pi_116161837
Zou kunnen. Check de WoW-europe website even om te zien welke servers er up en/of down zijn.
pi_116161841
ik begin me na 3 uren set up toch wel zorgen te maken.

Nu wordt die helemaal mooi, doe ik mijn tv aan heb ik alleen nog maar Nederland 1 in HD kwalitiet, de rest van de kanalen is gescrambeld. Waar moet het heen in de wereld als je geen Wow kunt spelen of tv kunt kijken :'(
pi_116162000
Dat optimizen duurt een eeuwigheid zeg :') . Op 62% na bijna een uur.

Edit: Staat al ruim 10 minuten op 62%.

[ Bericht 13% gewijzigd door Sapstengel op 29-08-2012 20:57:07 ]
pi_116162185
Bij server maintenance zie ik alleen dat de maintenance klaar is. In mijn battlenet account zie ik wel dat alle characters onder het account nog zitten. Dus ze zijn niet verdwenen, lijkt het.

Edit; Na een paar keer inloggen is het gelukt

[ Bericht 12% gewijzigd door Omega op 29-08-2012 20:54:28 ]
pi_116162824
Oke, volgens mij is er echt iets mis. Ik blijf houden dat hij "Updating Setup Files"doet en tussendoor een microseconde zegt "launching Blizzard Launcher" om dan weer terug te vallen naar "Updating Setup Files". dat gaat nu al uren door. Niemand verder last van?
pi_116162891
Nope. Bij mij bleef het optimizen steken op 62%. Vervolgens gecanceled, bleek dat de download zelf ook nog maar op 62% zat...

Dat downloaden gaat overigens wel lekker snel, 9 MB/s.
pi_116162965
Volgens mij is hij al klaar maar krijgt hij om onduidelijke reden de launcher niet gestart
pi_116163492
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
Volgens mij is hij al klaar maar krijgt hij om onduidelijke reden de launcher niet gestart
Had ik laatst ook ja. Maar dan was het gewoon via de shortcut dat het niet werkte. Opnieuw opstarten hielp.

Kan je btw niet gewoon wow.exe opstarten ipv wow_launcher.exe oid.
pi_116163798
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:13 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Had ik laatst ook ja. Maar dan was het gewoon via de shortcut dat het niet werkte. Opnieuw opstarten hielp.

Kan je btw niet gewoon wow.exe opstarten ipv wow_launcher.exe oid.
Al geprobeerd, ik heb het opgegeven. Heb er nu al meer dan genoeg van. Zak er maar in met die panda's
pi_116164618
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:20 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Al geprobeerd, ik heb het opgegeven. Heb er nu al meer dan genoeg van. Zak er maar in met die panda's
toch raar hier deed alles het in keer goed
pi_116164622
Lol, mounts en pets kopieren naar alle characters. Heb nu traveler's tundra mammoth op al mn characters.

[ Bericht 0% gewijzigd door Molurus op 29-08-2012 21:53:19 ]
pi_116165187
Ik heb mimiron's head nu ook op mijn mage! :P

Oh en zijn mages nu verplicht gratis portals te geven nu het niks meer kost? ^^
pi_116165653
Singing sunflower is nu level 1. -O-
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:29:02 #239
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_116167348
Werkt dat pet gedoe nou al, of nog niet?
Leer spaties gebruiken!
pi_116168174
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:29 schreef Bootje84 het volgende:
Werkt dat pet gedoe nou al, of nog niet?
Volgens mij niet, pas vanaf de expansion. Volgens mij had je de expansion ook echt geactiveerd nodig om het te gebruiken?
pi_116169655
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:38 schreef Evertjan het volgende:

[..]

toch raar hier deed alles het in keer goed
Ik heb nu echt alles geprobeerd en ben het helemaal zat. Ik logde net in op batllenet en al mijn karakters zijn ook verdwenen ik kan er geen een meer vinden. Terwijl mijn game time nog niet expired is. Ach, misschien is het gewoon tijd om te stoppen met deze game. Want dit irriteert me mateloos

opgelost, blizzards etters

[ Bericht 3% gewijzigd door Boris_Karloff op 29-08-2012 23:20:44 ]
pi_116170833
Dit is stom, hebben ze m'n relic gewoon uit het spel geflikkert, heb de gem die ik erin had gestopt niet eens terug gekregen :( .

Verder is het maar saai. Nieuwe talents en dat is ongeveer het enige "boeiende" op dit moment. Maar even een dungeon of twee doen om eraan te wennen en dan terug naar Diablo3.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 23:45:26 #243
62182 Georges
That's the shit
pi_116171481
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:59 schreef Molurus het volgende:
Singing sunflower is nu level 1. -O-
Wat is daar mis mee? Vind haar geweldig, een van mijn favoriete companions. O+
Of bedoel je voor pet battles?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_116173981
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:18 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Lijkt me wel, ik was er met een minuut of 20 klaar mee.
pi_116174480
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:32 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is stom, hebben ze m'n relic gewoon uit het spel geflikkert, heb de gem die ik erin had gestopt niet eens terug gekregen :( .

Verder is het maar saai. Nieuwe talents en dat is ongeveer het enige "boeiende" op dit moment. Maar even een dungeon of twee doen om eraan te wennen en dan terug naar Diablo3.
Je relic...rogues en warriors zijn hun ranged weapon kwijt, shaman totems zijn gewoon verkracht, hunters zijn hun melee wapen kwijt, plus kill command als je geen BM bent, spellcasters kunnen niet langer een main weapon plus wand equippen...en zo kan ik nog wel even doorgaan, elke class heeft wel het een of ander ingeleverd, wat er voor goeds voor in de plaats komt moet ik nog uitvogelen, ik ben tot nu toe alleen maar in de weer geweest met het respeccen van al mijn chars, en toen ik daar eindelijk mee klaar was had ik totaal geen zin meer om te spelen. watt me eigenlijk nog het meest stoort is expertise voor hunters, hitrating alleen is niet meer afdoende, je moet nu ook nog eens een bepaald percentage expertise hebben zodat je schoten niet gedodged kunnen worden, beetje teveel van het goede als je het mij vraagt. Toen ik inlogde zag ik dat mijn hitrating gedropped was tot onder de 7%, mijn haste is met 16% gedaald, mijn crit met 6% gedaald, en uiteraard is expertise nog steeds 0.00%, mijn dps zal dus niet echt een deuk in een pak boter schoppen met deze stats. Ik voel me op zijn zachtst gezegd nogal genomen eigenlijk. Het zal in MoP ongetwijfeld wel weer beter worden, maar tot nu toe vind ik het behoorlijk kut allemaal. De Glyphs zijn ook niet meer echt een verbetering en in sommige gevallen zelfs volledig nutteloos en de talent tree vind ik een verzwakking van het systeem. Mij hebben ze voorlopig nog niet overtuigd.
pi_116175028
Wat ik trouwens ook net zag is dat alle casters 100k mana hebben. Dus iedereen is even snel out of mana of wat? Tenzij je als een gek spirit gaat stacken misschien.
pi_116175246
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 01:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je relic...rogues en warriors zijn hun ranged weapon kwijt, shaman totems zijn gewoon verkracht, hunters zijn hun melee wapen kwijt, plus kill command als je geen BM bent, spellcasters kunnen niet langer een main weapon plus wand equippen...en zo kan ik nog wel even doorgaan, elke class heeft wel het een of ander ingeleverd, wat er voor goeds voor in de plaats komt moet ik nog uitvogelen, ik ben tot nu toe alleen maar in de weer geweest met het respeccen van al mijn chars, en toen ik daar eindelijk mee klaar was had ik totaal geen zin meer om te spelen. watt me eigenlijk nog het meest stoort is expertise voor hunters, hitrating alleen is niet meer afdoende, je moet nu ook nog eens een bepaald percentage expertise hebben zodat je schoten niet gedodged kunnen worden, beetje teveel van het goede als je het mij vraagt. Toen ik inlogde zag ik dat mijn hitrating gedropped was tot onder de 7%, mijn haste is met 16% gedaald, mijn crit met 6% gedaald, en uiteraard is expertise nog steeds 0.00%, mijn dps zal dus niet echt een deuk in een pak boter schoppen met deze stats. Ik voel me op zijn zachtst gezegd nogal genomen eigenlijk. Het zal in MoP ongetwijfeld wel weer beter worden, maar tot nu toe vind ik het behoorlijk kut allemaal. De Glyphs zijn ook niet meer echt een verbetering en in sommige gevallen zelfs volledig nutteloos en de talent tree vind ik een verzwakking van het systeem. Mij hebben ze voorlopig nog niet overtuigd.
pi_116175679
Lolwut, 43k holy shock crits :o
pi_116175806
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 01:35 schreef TwyLight het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bedankt voor je bijdrage, ik snap alleen niet waarom je er een foto van je vriendinnetje bijplakt.
pi_116177009
Voor priests:
SPOILER
pi_116177102
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 01:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Pssst. De patch is er niet om jou te pesten maar het complete spel is veranderd, je bent niet alleen met aanpassingen. Huilie.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_116177223
Disc healing is nog leuker geworden dan het al was :D

Mn shaman is niet echt veranderd
pi_116177789
Gisteren maar 10 minuten kunnen spelen, dus spec in elkaar gefrot, glyphs erin gegooid en ff op dummies getest.
53k als frost DK :')

Ben benieuwd wat DS hc vanavond gaat brengen, weer record kills denk ik...
pi_116177802
Ja dus :')

quote:
Dragon Soul Difficulty Change - 35%
The Power of the Aspects buff has been increased to 35% as of Patch 5.0.4
  donderdag 30 augustus 2012 @ 08:51:21 #255
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_116177841
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:48 schreef MarkyB het volgende:
Ja dus :')

[..]

Gisteren deed de stomp-aanval van de 1e DS-boss op LFR flinke dmg. Die leek bijna gebuffed te zijn
:o
Leer spaties gebruiken!
pi_116177862
Die aspect is alleen op normal en HC. Ik heb soms het idee dat normal makkelijker is geworden dan raidfinder.
pi_116178338
Ik ben tot nu toe erg blij met de veranderingen! Mn Enhance Shammy is weinig kwijt (behalve een paar suffe bufftotems en GHW) en ik heb er een shitload aan burst CD's, buffs en utility totems bij gekregen. En ik kan sprinten zonder wolfjes!

Harder rammen in PvE en nog irritanter zijn in PvP, i like! :D

Oh en @hit/exp veranderingen; ik vind het veel logischer hoe ze het nu hebben dan hoe het was. Alles dezelfde eenheid, iedereen mot cappen. En tuurlijk ben je nou dan niet meer capped, dat komt zo met level 90 wel weer.. Dat is al over een paar weken, dus ik snap de frustratie ook niet zo goed, tis voor iedereen wennen..
  donderdag 30 augustus 2012 @ 09:23:36 #258
54772 Silmarwen
pi_116178353
Protadins kunnen veel meer ineens. Wel tof.
pi_116178480
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:45 schreef Georges het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Vind haar geweldig, een van mijn favoriete companions. O+
Of bedoel je voor pet battles?
Pet battles zijn er nog niet, dus het is meer het idee. :) Singing sunflower was level 20.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 09:47:17 #260
62182 Georges
That's the shit
pi_116178855
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:30 schreef Molurus het volgende:

[..]

Pet battles zijn er nog niet, dus het is meer het idee. :) Singing sunflower was level 20.
O nu je het zegt ja, dat zou wel minder zijn. Er zijn niet zoveel companions dacht ik die hoger dan level 1 zijn.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  donderdag 30 augustus 2012 @ 09:52:35 #261
296917 Abby79
Being myself!
pi_116178978
Pebble heeft 50k hitpoints in moeten leveren ;( Die zat voor de patch op 51k hp, en nu nog maar 175 :P
pi_116179524
Boven op mijn pc heb ik steeds last van disconnects, beneden op mijn laptop nooit. Heel vreemd allemaal. Moet wel zeggen dat ik blij ben net een warlock uitgerold te hebben, Speelt lekker weg!
Ja, gewoon ziek!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 10:47:20 #263
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_116180241
downloading updated tools.... 100% en daarna valt ie weg. doe ik iets fout?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_116180311
quote:
•You can now buy a Warbot Ignition Key for 500 gold. This was the Mountain Dew promotional pet.
Waar is deze te koop?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 11:00:59 #265
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_116180581
repair.exe dan maar
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_116180652
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 10:50 schreef MarkyB het volgende:
Waar is deze te koop?
Dalaran toyshop oa. Kostte me 350 gold (guildperks etc)
  donderdag 30 augustus 2012 @ 11:12:45 #267
318361 Bienelientjee
pi_116180925
@ Isa: Spam Me Not! :P :D
pi_116181051
:P ik zoek iets
  donderdag 30 augustus 2012 @ 11:18:05 #269
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_116181081
18GB downloaden optimazation heet dat :')
pi_116181904
Denk dat ik de "oude" shadow priest toch leuker vond ;(
pi_116184021
Gisteren alle chars d'n UI ongeveer kunnen fixen. En zag net weer wat updated addons. Dus die gaan er weer in.

Verder beetje zitten kloten op mijn FL gegearede Mage. Zat op 30k in frost spec op een gegeven moment.. en dat zakte in tot 23k. Niet slecht. Dat is ongeveer wat ik deed in Fire spec.

Komende tijd wat HoT, en DS runs doen om wat talents te testen.
pi_116184453
Ik vind de nieuwe druid tank best prima. Savage Defense is een ability die je zelf moet activeren en geeft 45% dodge, daarnaast heb je nog een heal gebaseerd op rage met 1.5s cooldown. En op die twee abilities na heb je alleen nog maul waar je rage aan kwijt bent.

Je bent wat actiever bezig met je defense nu, ipv alleen maar swipe en trash te spamen.
pi_116184904
Oja, 47 silver per JP boven de 4k cap straks. Da's opzich best lekker, 36g per bosskill.
pi_116185202
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
Oja, 47 silver per JP boven de 4k cap straks. Da's opzich best lekker, 36g per bosskill.
Alleen zo jammer dat je niet meer boven de 4K kan komen nu.
pi_116185285
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:39 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Alleen zo jammer dat je niet meer boven de 4K kan komen nu.
Ik had juist gelezen dat het nu nog wel kon, maar dat enkele weken na de 5.0.4 patch deze hardcap wordt ingesteld.
pi_116185332
quote:
With Patch 5.0.4, the week of August 27

Valor points will be converted to Justice points, and Conquest points will be converted to Honor points.

Neither of the resultant currencies (Justice and Honor) will have an enforced hard-cap at this time.
At this time, you will not be able to earn Justice points or Honor points if the conversion puts your total above the cap of 4000 per type.
pi_116185452
Bah, daar ging mijn plan om 10k JP te verzamelen voor bijna 5k gold.
pi_116185887
Dat is waarschijnlijk waarom ze hebben besloten die cap er weer op te zetten :P
pi_116186433
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
Bah, daar ging mijn plan om 10k JP te verzamelen voor bijna 5k gold.
ik heb op dit moment 6k jp op 2 chars, en kan indd niks verdienen meer.
maar goed kan ze dus beter niet uitgeven dan :p
pi_116186475
Nee inderdaad. Maar als je onder de 4k zit heeft het geen nut. Ja, misschien dat je in MoP wat gear kan kopen dan? 2 items ofzo.
pi_116186581
Voor MoP wordt alles gereset: JP en HP. Daar krijg je uiteraard dan ook goud voor.
pi_116186629
Okay, dan zorg ik wel dat ik gewoon 4k heb voor MoP, heb ik iig bijna 2k. Op de andere server kan ik er nog heirlooms voor m'n monk voor kopen.

Balance gear ook maar eens afgestoft, nieuwe abilities zien er leuk uit. Zo een een dungeon proberen en kijken wat het doet in dps.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 augustus 2012 @ 15:14:34 #283
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_116188307
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:22 schreef Cornelis83 het volgende:
Voor MoP wordt alles gereset: JP en HP. Daar krijg je uiteraard dan ook goud voor.
o ja?

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 15:21 schreef Cornelis83 het volgende:

With Patch 5.0.4 on August 28
At this time, you will not be able to earn Justice points or Honor points if the conversion puts your total above the cap of 4000 per type.

<knip>

Approximately two weeks after Patch 5.0.4
All Justice and Honor points that exceed the 4000 point caps will be converted to gold at the rate of 35 silver per Honor point and 47 silver per Justice point.
The cap of 4000 points per type will remain in-effect.

oftewel alles boven de 4000 ben je over een week of 2 kwijt en daar krijg je goud voor terug.
pi_116188582
Even balance geprobeerd, wat OP hahaha.

Twee nieuwe cooldowns, eentje voor constante eclipse voor 15s en eentje die dmg tijdens eclipse increased. Dat samen met valor trinket, 70k burst dps.
pi_116188972
Ik heb niet echt een über-graphics-kaart, maar als ik nu inlog en door SW loopt, loopt mijn beeld heel schokkerig. Zou dit nu te maken hebben met die graphics card of met de drukte ingame nu?
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_116189158
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:14 schreef Tokus het volgende:

[..]

o ja?

[..]

oftewel alles boven de 4000 ben je over een week of 2 kwijt en daar krijg je goud voor terug.
Hmm... nu je het zegt, het staat nergens dat het met MoP naar 0 gebracht wordt. Met cata was dat wel zo, maar de volgende expansion is cata niet natuurlijk.

Ik ben benieuwd of we 4000 JP gaan houden of dat het toch nog reset wordt tijdens de MoP launch/upgrade naar MoP expansion of dat je ze toch mag houden. Al dan niet zonder berichtgeving.
pi_116189185
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:30 schreef webbyplus het volgende:
Ik heb niet echt een über-graphics-kaart, maar als ik nu inlog en door SW loopt, loopt mijn beeld heel schokkerig. Zou dit nu te maken hebben met die graphics card of met de drukte ingame nu?
Bij mij lag het aan de addon Recount dat mijn FPS 10% was van wat ik normaal had.
pi_116189206
Ik had gisteren ook maar 10 fps.

Heb daarna alle out of date addons verwijderd. Niet alleen gedeactiveerd, maar echt die map weggegooid.

Een aantal werkten er nog prima, dus daarvan heb ik een stukje aangepast zodat ze als up to date worden herkent.

Daarna was het over, gewoon weer 130-150 fps nu.
pi_116189495
Ik had de NPCScan-addon nog ingeschakeld staan. Na uitschakeling loopt het weer als een trein :D
Bedankt voor de tip!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 augustus 2012 @ 16:07:54 #290
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_116190427
die npcscan addon is een ramp. Op sommige characters vertraagde die bij mij ook de hele boel, maar op andere loopt ie goed. Heel raar.
pi_116206034
1 uurtje farmen met AoE looting en treasure find potion:

+ zo'n 500g aan ge-vendorde greens/crap en los gold

:P
  donderdag 30 augustus 2012 @ 22:20:13 #292
194233 Friday12
Originele kloon
pi_116208037
holy paladin in deze patch :')
pi_116209508
:') slecht of :') OP? Wilde holy pala één dezer dagen eens uitproberen nu (als OS) maar als het :') slecht is dan gaan we dat eerst eventjes niet doen natuurlijk :P
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:14:40 #294
194233 Friday12
Originele kloon
pi_116215957
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:42 schreef Cornelis83 het volgende:
:') slecht of :') OP? Wilde holy pala één dezer dagen eens uitproberen nu (als OS) maar als het :') slecht is dan gaan we dat eerst eventjes niet doen natuurlijk :P
het is kut vergeleken met vorige patch
pi_116224137
Gurth is bugged :')
Elke keer blood boil spawnt er een tentacle. Onze tank stond 2e op DPS op madness...
pi_116225572
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:45 schreef TwyLight het volgende:
1 uurtje farmen met AoE looting en treasure find potion:

[ afbeelding ]

+ zo'n 500g aan ge-vendorde greens/crap en los gold

:P
Nice! Waar farm je die cloths?
pi_116225834
Yay, eindelijk weer assasination op m'n rogue in plaats van combat *O*

Wel jammer dat poisons nu spells zijn geworden, vond het vroeger ook al leuk om ze zelf te maken.
Maar wel 4 meer slots vrij in bag :)
pi_116226026
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:23 schreef Arquero het volgende:
Yay, eindelijk weer assasination op m'n rogue in plaats van combat *O*

Wel jammer dat poisons nu spells zijn geworden, vond het vroeger ook al leuk om ze zelf te maken.
Maar wel 4 meer slots vrij in bag :)
Echt waar :o Dat had ik nog niet eens gemerkt. Vond het wel wat hebben, poison toevoegen op je wapens.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:30:28 #299
54772 Silmarwen
pi_116226108
Derde run, swift white hawkstrider. xD
pi_116226160

[ Bericht 100% gewijzigd door Isabeau op 31-08-2012 11:32:28 ]
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:32:23 #301
54772 Silmarwen
pi_116226180
Ging eigenlijk voor de rep en de pet. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')