Ik heb nu echt alles geprobeerd en ben het helemaal zat. Ik logde net in op batllenet en al mijn karakters zijn ook verdwenen ik kan er geen een meer vinden. Terwijl mijn game time nog niet expired is. Ach, misschien is het gewoon tijd om te stoppen met deze game. Want dit irriteert me mateloosquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
toch raar hier deed alles het in keer goed
Wat is daar mis mee? Vind haar geweldig, een van mijn favoriete companions.quote:
Lijkt me wel, ik was er met een minuut of 20 klaar mee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hij staat nu bijna 1,5 uur te downloaden, is dat normaal?
Je relic...rogues en warriors zijn hun ranged weapon kwijt, shaman totems zijn gewoon verkracht, hunters zijn hun melee wapen kwijt, plus kill command als je geen BM bent, spellcasters kunnen niet langer een main weapon plus wand equippen...en zo kan ik nog wel even doorgaan, elke class heeft wel het een of ander ingeleverd, wat er voor goeds voor in de plaats komt moet ik nog uitvogelen, ik ben tot nu toe alleen maar in de weer geweest met het respeccen van al mijn chars, en toen ik daar eindelijk mee klaar was had ik totaal geen zin meer om te spelen. watt me eigenlijk nog het meest stoort is expertise voor hunters, hitrating alleen is niet meer afdoende, je moet nu ook nog eens een bepaald percentage expertise hebben zodat je schoten niet gedodged kunnen worden, beetje teveel van het goede als je het mij vraagt. Toen ik inlogde zag ik dat mijn hitrating gedropped was tot onder de 7%, mijn haste is met 16% gedaald, mijn crit met 6% gedaald, en uiteraard is expertise nog steeds 0.00%, mijn dps zal dus niet echt een deuk in een pak boter schoppen met deze stats. Ik voel me op zijn zachtst gezegd nogal genomen eigenlijk. Het zal in MoP ongetwijfeld wel weer beter worden, maar tot nu toe vind ik het behoorlijk kut allemaal. De Glyphs zijn ook niet meer echt een verbetering en in sommige gevallen zelfs volledig nutteloos en de talent tree vind ik een verzwakking van het systeem. Mij hebben ze voorlopig nog niet overtuigd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:32 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is stom, hebben ze m'n relic gewoon uit het spel geflikkert, heb de gem die ik erin had gestopt niet eens terug gekregen.
Verder is het maar saai. Nieuwe talents en dat is ongeveer het enige "boeiende" op dit moment. Maar even een dungeon of twee doen om eraan te wennen en dan terug naar Diablo3.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je relic...rogues en warriors zijn hun ranged weapon kwijt, shaman totems zijn gewoon verkracht, hunters zijn hun melee wapen kwijt, plus kill command als je geen BM bent, spellcasters kunnen niet langer een main weapon plus wand equippen...en zo kan ik nog wel even doorgaan, elke class heeft wel het een of ander ingeleverd, wat er voor goeds voor in de plaats komt moet ik nog uitvogelen, ik ben tot nu toe alleen maar in de weer geweest met het respeccen van al mijn chars, en toen ik daar eindelijk mee klaar was had ik totaal geen zin meer om te spelen. watt me eigenlijk nog het meest stoort is expertise voor hunters, hitrating alleen is niet meer afdoende, je moet nu ook nog eens een bepaald percentage expertise hebben zodat je schoten niet gedodged kunnen worden, beetje teveel van het goede als je het mij vraagt. Toen ik inlogde zag ik dat mijn hitrating gedropped was tot onder de 7%, mijn haste is met 16% gedaald, mijn crit met 6% gedaald, en uiteraard is expertise nog steeds 0.00%, mijn dps zal dus niet echt een deuk in een pak boter schoppen met deze stats. Ik voel me op zijn zachtst gezegd nogal genomen eigenlijk. Het zal in MoP ongetwijfeld wel weer beter worden, maar tot nu toe vind ik het behoorlijk kut allemaal. De Glyphs zijn ook niet meer echt een verbetering en in sommige gevallen zelfs volledig nutteloos en de talent tree vind ik een verzwakking van het systeem. Mij hebben ze voorlopig nog niet overtuigd.
Bedankt voor je bijdrage, ik snap alleen niet waarom je er een foto van je vriendinnetje bijplakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Pssst. De patch is er niet om jou te pesten maar het complete spel is veranderd, je bent niet alleen met aanpassingen. Huilie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je relic...rogues en warriors zijn hun ranged weapon kwijt, shaman totems zijn gewoon verkracht, hunters zijn hun melee wapen kwijt, plus kill command als je geen BM bent, spellcasters kunnen niet langer een main weapon plus wand equippen...en zo kan ik nog wel even doorgaan, elke class heeft wel het een of ander ingeleverd, wat er voor goeds voor in de plaats komt moet ik nog uitvogelen, ik ben tot nu toe alleen maar in de weer geweest met het respeccen van al mijn chars, en toen ik daar eindelijk mee klaar was had ik totaal geen zin meer om te spelen. watt me eigenlijk nog het meest stoort is expertise voor hunters, hitrating alleen is niet meer afdoende, je moet nu ook nog eens een bepaald percentage expertise hebben zodat je schoten niet gedodged kunnen worden, beetje teveel van het goede als je het mij vraagt. Toen ik inlogde zag ik dat mijn hitrating gedropped was tot onder de 7%, mijn haste is met 16% gedaald, mijn crit met 6% gedaald, en uiteraard is expertise nog steeds 0.00%, mijn dps zal dus niet echt een deuk in een pak boter schoppen met deze stats. Ik voel me op zijn zachtst gezegd nogal genomen eigenlijk. Het zal in MoP ongetwijfeld wel weer beter worden, maar tot nu toe vind ik het behoorlijk kut allemaal. De Glyphs zijn ook niet meer echt een verbetering en in sommige gevallen zelfs volledig nutteloos en de talent tree vind ik een verzwakking van het systeem. Mij hebben ze voorlopig nog niet overtuigd.
quote:Dragon Soul Difficulty Change - 35%
The Power of the Aspects buff has been increased to 35% as of Patch 5.0.4
Gisteren deed de stomp-aanval van de 1e DS-boss op LFR flinke dmg. Die leek bijna gebuffed te zijnquote:
Pet battles zijn er nog niet, dus het is meer het idee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:45 schreef Georges het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Vind haar geweldig, een van mijn favoriete companions.
Of bedoel je voor pet battles?
O nu je het zegt ja, dat zou wel minder zijn. Er zijn niet zoveel companions dacht ik die hoger dan level 1 zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Pet battles zijn er nog niet, dus het is meer het idee.Singing sunflower was level 20.
Waar is deze te koop?quote:•You can now buy a Warbot Ignition Key for 500 gold. This was the Mountain Dew promotional pet.
Dalaran toyshop oa. Kostte me 350 gold (guildperks etc)quote:
Alleen zo jammer dat je niet meer boven de 4K kan komen nu.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
Oja, 47 silver per JP boven de 4k cap straks. Da's opzich best lekker, 36g per bosskill.
Ik had juist gelezen dat het nu nog wel kon, maar dat enkele weken na de 5.0.4 patch deze hardcap wordt ingesteld.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:39 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat je niet meer boven de 4K kan komen nu.
quote:With Patch 5.0.4, the week of August 27
Valor points will be converted to Justice points, and Conquest points will be converted to Honor points.
Neither of the resultant currencies (Justice and Honor) will have an enforced hard-cap at this time.
At this time, you will not be able to earn Justice points or Honor points if the conversion puts your total above the cap of 4000 per type.
ik heb op dit moment 6k jp op 2 chars, en kan indd niks verdienen meer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
Bah, daar ging mijn plan om 10k JP te verzamelen voor bijna 5k gold.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |