Waar is deze te koop?quote:•You can now buy a Warbot Ignition Key for 500 gold. This was the Mountain Dew promotional pet.
Dalaran toyshop oa. Kostte me 350 gold (guildperks etc)quote:
Alleen zo jammer dat je niet meer boven de 4K kan komen nu.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
Oja, 47 silver per JP boven de 4k cap straks. Da's opzich best lekker, 36g per bosskill.
Ik had juist gelezen dat het nu nog wel kon, maar dat enkele weken na de 5.0.4 patch deze hardcap wordt ingesteld.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:39 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat je niet meer boven de 4K kan komen nu.
quote:With Patch 5.0.4, the week of August 27
Valor points will be converted to Justice points, and Conquest points will be converted to Honor points.
Neither of the resultant currencies (Justice and Honor) will have an enforced hard-cap at this time.
At this time, you will not be able to earn Justice points or Honor points if the conversion puts your total above the cap of 4000 per type.
ik heb op dit moment 6k jp op 2 chars, en kan indd niks verdienen meer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
Bah, daar ging mijn plan om 10k JP te verzamelen voor bijna 5k gold.
o ja?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:22 schreef Cornelis83 het volgende:
Voor MoP wordt alles gereset: JP en HP. Daar krijg je uiteraard dan ook goud voor.
oftewel alles boven de 4000 ben je over een week of 2 kwijt en daar krijg je goud voor terug.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:21 schreef Cornelis83 het volgende:
With Patch 5.0.4 on August 28
Valor points will be converted to Justice points, and Conquest points will be converted to Honor points.
At this time, you will not be able to earn Justice points or Honor points if the conversion puts your total above the cap of 4000 per type.
<knip>
Approximately two weeks after Patch 5.0.4
All Justice and Honor points that exceed the 4000 point caps will be converted to gold at the rate of 35 silver per Honor point and 47 silver per Justice point.
The cap of 4000 points per type will remain in-effect.
Hmm... nu je het zegt, het staat nergens dat het met MoP naar 0 gebracht wordt. Met cata was dat wel zo, maar de volgende expansion is cata niet natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:14 schreef Tokus het volgende:
[..]
o ja?
[..]
oftewel alles boven de 4000 ben je over een week of 2 kwijt en daar krijg je goud voor terug.
Bij mij lag het aan de addon Recount dat mijn FPS 10% was van wat ik normaal had.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:30 schreef webbyplus het volgende:
Ik heb niet echt een über-graphics-kaart, maar als ik nu inlog en door SW loopt, loopt mijn beeld heel schokkerig. Zou dit nu te maken hebben met die graphics card of met de drukte ingame nu?
het is kut vergeleken met vorige patchquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:42 schreef Cornelis83 het volgende:
slecht of
OP? Wilde holy pala één dezer dagen eens uitproberen nu (als OS) maar als het
slecht is dan gaan we dat eerst eventjes niet doen natuurlijk
Nice! Waar farm je die cloths?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:45 schreef TwyLight het volgende:
1 uurtje farmen met AoE looting en treasure find potion:
[ afbeelding ]
+ zo'n 500g aan ge-vendorde greens/crap en los gold
Echt waarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:23 schreef Arquero het volgende:
Yay, eindelijk weer assasination op m'n rogue in plaats van combat![]()
Wel jammer dat poisons nu spells zijn geworden, vond het vroeger ook al leuk om ze zelf te maken.
Maar wel 4 meer slots vrij in bag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |