Die app is wel enorm handig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:53 schreef Junglebeast het volgende:
Volgens mij heeft b.net een overbelasting nu met die gratis chat voor de remote app. Krijg steeds d/c's en kan ook niet op de b.net site.
Dit is aangepast inmiddels:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:02 schreef Tokus het volgende:
Blizzard heeft m'n vraag die ik onlangs had over Valor Points beantwoord:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:30 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn laatste dag als normale warrior!Morgen is alles anders!
![]()
Nog even lekker gold grinden in oude raids, voordat die nieuwe loot systeem in gaat!![]()
Kan ook...quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:09 schreef Sapstengel het volgende:
Supercool trouwens dat hunters expertise nodig hebben![]()
.
Maar ik geloof dat de patch op de US servers altijd op dinsdag kwam, EU op woensdag. Kan zijn dat het nu anders is hoor.
raiden?? je bedoelt in LFR? dat is geen raiden in mijn ogenquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:34 schreef Kirov het volgende:
Wel kut zeg dat je geen items voor OS kan krijgen met raiden.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, nog niks over kunnen vinden. Oude raids gaan minder goud droppen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]hoe gaat dat met gold werken dan?! 1/25ste?
Ranged worden niet grey... Ze krijgen betere stats en kunnen ipv van je mainhandquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:54 schreef Junglebeast het volgende:
Gelijk een boel ranged items verkocht en gedissed voor ze grey items worden.
Man de elementium ore's zijn spot goedkoop (18g/stack) nu. Heb maar gelijk 20 stacks gekocht voor later. Haal er in de komende tijd nog wel een stuk of 20-30 bij.
Ja maar als je net veranderd bent van OS kun je niet even snel een shitload aan items farmen, moet je eerst al die oude dungeons doen voor dat je een beetje gear heb om in OS te raidenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:56 schreef Asschen_sukar het volgende:
En je kan natuurlijk wel items voor je OS krijgen, namelijk met je OS LFR doen![]()
Ben je ook eindelijk af van het gezeik dat dps items ninja'd van healers, etc.
In LFR kregen healers +100 bij hun roll als dps ook rollden voor healing items,dus die won je als dps ook al nooitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:56 schreef Asschen_sukar het volgende:
En je kan natuurlijk wel items voor je OS krijgen, namelijk met je OS LFR doen![]()
Ben je ook eindelijk af van het gezeik dat dps items ninja'd van healers, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |