....geldt dat ook voor items?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:11 schreef Bienelientjee het volgende:
@ Isa: En het lootsysteem is inderdaad zo veranderd. Net Molten Core even getest. Eerste boss die ik neerhaal: You loot 1 gold, 42 silver, 12 copper!![]()
Jammer hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Items kon ik gewoon op rollen (maar die heb ik niet getest ofsow, gewoon gepassed)...maar het geld kraantje...dat is er niet meer!
Hmm... misschien dat ik daar toch wel bij was. Is al lang geleden, dus ik weet het niet helemaal zeker. Speel je nog steeds horde op lolbane?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:17 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Ooh ja, Exomna. Ik zat dus in BR. En d'r is ooit een meet geweest met (voornamelijk) mensen van Blackraven, maar ook enkele TR mensen (Famke en Vince weet ik zo nog qua naam, de rest heb ik helaas niet onthouden) Dacht dat jij daar ook bij zat toen.
Hij staat nu bijna 1,5 uur te downloaden, is dat normaal?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:02 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb het spel al ff aangeslingerd
Ik ben alweer klaar ieg. 20 minuten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hij staat nu bijna 1,5 uur te downloaden, is dat normaal?
Dat idee had ik al een beetje, hij is aan het updaten ergens halverwege, zegt dat hij iets installeert, lijkt verder te gaan en dan springt hij weer terug naar rond de 50%quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:18 schreef Jusman het volgende:
Het is een drama as we speak. Updaten werkt bij veel mensen niet, en veel disconnects en vastlopers in loaden.
Nee, ik ben toen met Vamp en Thaun mee verhuisd naar Dragonblight, waar mijn chars nu dus nog staan. En echt actief ben ik niet meer eigenlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:43 schreef Molurus het volgende:
Hmm... misschien dat ik daar toch wel bij was. Is al lang geleden, dus ik weet het niet helemaal zeker. Speel je nog steeds horde op lolbane?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Zoveel slimheid was anders niet nodig om een goede op internet te zoeken en daar mee te experimenteren op basis van eigen behoeftesquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
Aan de ene kant zitten er leuke skills in die talent trees, aan de andere kant is het nu wel heel erg beperkt.
Ik vond het vroeger wel leuk dat je enorm veel punten had om te verdelen en dat je daardoor ook automatisch de noobs van de slimme spelers kon onderscheiden.
Had ik laatst ook ja. Maar dan was het gewoon via de shortcut dat het niet werkte. Opnieuw opstarten hielp.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
Volgens mij is hij al klaar maar krijgt hij om onduidelijke reden de launcher niet gestart
Al geprobeerd, ik heb het opgegeven. Heb er nu al meer dan genoeg van. Zak er maar in met die panda'squote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Had ik laatst ook ja. Maar dan was het gewoon via de shortcut dat het niet werkte. Opnieuw opstarten hielp.
Kan je btw niet gewoon wow.exe opstarten ipv wow_launcher.exe oid.
toch raar hier deed alles het in keer goedquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:20 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Al geprobeerd, ik heb het opgegeven. Heb er nu al meer dan genoeg van. Zak er maar in met die panda's
Volgens mij niet, pas vanaf de expansion. Volgens mij had je de expansion ook echt geactiveerd nodig om het te gebruiken?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:29 schreef Bootje84 het volgende:
Werkt dat pet gedoe nou al, of nog niet?
Ik heb nu echt alles geprobeerd en ben het helemaal zat. Ik logde net in op batllenet en al mijn karakters zijn ook verdwenen ik kan er geen een meer vinden. Terwijl mijn game time nog niet expired is. Ach, misschien is het gewoon tijd om te stoppen met deze game. Want dit irriteert me mateloosquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
toch raar hier deed alles het in keer goed
Wat is daar mis mee? Vind haar geweldig, een van mijn favoriete companions.quote:
Lijkt me wel, ik was er met een minuut of 20 klaar mee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hij staat nu bijna 1,5 uur te downloaden, is dat normaal?
Je relic...rogues en warriors zijn hun ranged weapon kwijt, shaman totems zijn gewoon verkracht, hunters zijn hun melee wapen kwijt, plus kill command als je geen BM bent, spellcasters kunnen niet langer een main weapon plus wand equippen...en zo kan ik nog wel even doorgaan, elke class heeft wel het een of ander ingeleverd, wat er voor goeds voor in de plaats komt moet ik nog uitvogelen, ik ben tot nu toe alleen maar in de weer geweest met het respeccen van al mijn chars, en toen ik daar eindelijk mee klaar was had ik totaal geen zin meer om te spelen. watt me eigenlijk nog het meest stoort is expertise voor hunters, hitrating alleen is niet meer afdoende, je moet nu ook nog eens een bepaald percentage expertise hebben zodat je schoten niet gedodged kunnen worden, beetje teveel van het goede als je het mij vraagt. Toen ik inlogde zag ik dat mijn hitrating gedropped was tot onder de 7%, mijn haste is met 16% gedaald, mijn crit met 6% gedaald, en uiteraard is expertise nog steeds 0.00%, mijn dps zal dus niet echt een deuk in een pak boter schoppen met deze stats. Ik voel me op zijn zachtst gezegd nogal genomen eigenlijk. Het zal in MoP ongetwijfeld wel weer beter worden, maar tot nu toe vind ik het behoorlijk kut allemaal. De Glyphs zijn ook niet meer echt een verbetering en in sommige gevallen zelfs volledig nutteloos en de talent tree vind ik een verzwakking van het systeem. Mij hebben ze voorlopig nog niet overtuigd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:32 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is stom, hebben ze m'n relic gewoon uit het spel geflikkert, heb de gem die ik erin had gestopt niet eens terug gekregen.
Verder is het maar saai. Nieuwe talents en dat is ongeveer het enige "boeiende" op dit moment. Maar even een dungeon of twee doen om eraan te wennen en dan terug naar Diablo3.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je relic...rogues en warriors zijn hun ranged weapon kwijt, shaman totems zijn gewoon verkracht, hunters zijn hun melee wapen kwijt, plus kill command als je geen BM bent, spellcasters kunnen niet langer een main weapon plus wand equippen...en zo kan ik nog wel even doorgaan, elke class heeft wel het een of ander ingeleverd, wat er voor goeds voor in de plaats komt moet ik nog uitvogelen, ik ben tot nu toe alleen maar in de weer geweest met het respeccen van al mijn chars, en toen ik daar eindelijk mee klaar was had ik totaal geen zin meer om te spelen. watt me eigenlijk nog het meest stoort is expertise voor hunters, hitrating alleen is niet meer afdoende, je moet nu ook nog eens een bepaald percentage expertise hebben zodat je schoten niet gedodged kunnen worden, beetje teveel van het goede als je het mij vraagt. Toen ik inlogde zag ik dat mijn hitrating gedropped was tot onder de 7%, mijn haste is met 16% gedaald, mijn crit met 6% gedaald, en uiteraard is expertise nog steeds 0.00%, mijn dps zal dus niet echt een deuk in een pak boter schoppen met deze stats. Ik voel me op zijn zachtst gezegd nogal genomen eigenlijk. Het zal in MoP ongetwijfeld wel weer beter worden, maar tot nu toe vind ik het behoorlijk kut allemaal. De Glyphs zijn ook niet meer echt een verbetering en in sommige gevallen zelfs volledig nutteloos en de talent tree vind ik een verzwakking van het systeem. Mij hebben ze voorlopig nog niet overtuigd.
Bedankt voor je bijdrage, ik snap alleen niet waarom je er een foto van je vriendinnetje bijplakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |