abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:35:34 #201
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_116155634
Dan nog, al heb je het niet nodig. Toch even een waarschuwing voor mensen die in het algemeen Java gebruiken.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:43:01 #202
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_116155891
Is dat het lek van dat KLPD virus?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_116156290
Kan iemand mij een SoR sturen

Ontvangen, bedankt :)
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:11:33 #204
318361 Bienelientjee
pi_116156766
@ Isa: En het lootsysteem is inderdaad zo veranderd. Net Molten Core even getest. Eerste boss die ik neerhaal: You loot 1 gold, 42 silver, 12 copper! ;(

En OMG @ die warrior minor glyphs? _O-

Crow Feast - Your Execute critical strikes summon a flock of carrion birds
Burning Anger - You get so angry when Enraged that you catch on fire
Blazing Trail: Your Charge leaves a trail of fire in its wake. If you're going to Charge why not do it with some style?
:D :')
pi_116156792
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:11 schreef Bienelientjee het volgende:
@ Isa: En het lootsysteem is inderdaad zo veranderd. Net Molten Core even getest. Eerste boss die ik neerhaal: You loot 1 gold, 42 silver, 12 copper! ;(

....geldt dat ook voor items? :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:13:39 #206
318361 Bienelientjee
pi_116156812
Items kon ik gewoon op rollen (maar die heb ik niet getest ofsow, gewoon gepassed)...maar het geld kraantje...dat is er niet meer!
pi_116156954
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Items kon ik gewoon op rollen (maar die heb ik niet getest ofsow, gewoon gepassed)...maar het geld kraantje...dat is er niet meer!
Jammer hoor -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_116157633
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:17 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Ooh ja, Exomna. Ik zat dus in BR. En d'r is ooit een meet geweest met (voornamelijk) mensen van Blackraven, maar ook enkele TR mensen (Famke en Vince weet ik zo nog qua naam, de rest heb ik helaas niet onthouden) Dacht dat jij daar ook bij zat toen :).
Hmm... misschien dat ik daar toch wel bij was. Is al lang geleden, dus ik weet het niet helemaal zeker. Speel je nog steeds horde op lolbane?

Meanwhile... re-configuring files. Wacht...
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_116157672
NOg steeds "updating setup files" :'(
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:02:10 #210
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_116158256
Ik heb het spel al ff aangeslingerd :)
Leer spaties gebruiken!
pi_116158875
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:02 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb het spel al ff aangeslingerd :)
Hij staat nu bijna 1,5 uur te downloaden, is dat normaal? ;(
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_116158892
Het is een drama as we speak. Updaten werkt bij veel mensen niet, en veel disconnects en vastlopers in loaden.
Ja, gewoon ziek!
pi_116158953
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:18 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik ben alweer klaar ieg. 20 minuten.
pi_116158962
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:18 schreef Jusman het volgende:
Het is een drama as we speak. Updaten werkt bij veel mensen niet, en veel disconnects en vastlopers in loaden.
Dat idee had ik al een beetje, hij is aan het updaten ergens halverwege, zegt dat hij iets installeert, lijkt verder te gaan en dan springt hij weer terug naar rond de 50% ;(
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:24:04 #215
296917 Abby79
Being myself!
pi_116159102
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:43 schreef Molurus het volgende:
Hmm... misschien dat ik daar toch wel bij was. Is al lang geleden, dus ik weet het niet helemaal zeker. Speel je nog steeds horde op lolbane?
Nee, ik ben toen met Vamp en Thaun mee verhuisd naar Dragonblight, waar mijn chars nu dus nog staan. En echt actief ben ik niet meer eigenlijk :P
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_116159502
Net terug uit Amsterdam, nu ook maar die reconfigure enz doen, zal wel even duren.

Maarja ben al blij dat de nieuwe modem direct werkt, op een klein probleempje met de router na dan, hadden beide 192.168.1.1 als ip en dat gaat natuurlijk niet.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:53:44 #217
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_116160296
Werkt hier over het algemeen zonder problemen. Vind het alleen nog allemaal erg vaag. Nieuwe glyphs, nieuwe talenttrees, pet battle shizzle en weet ik het wat.
Leer spaties gebruiken!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:18:43 #218
318361 Bienelientjee
pi_116161187
Wist je niet dat dit allemaal zou komen dan?

En ik moet zeggen. Die nieuwe talenttree is op zich erg fijn. Niet erg moeilijk meer. Je hebt maar een 5-tal dingen waar je uit hoeft te kiezen. En als je Dust of Disappearance bij je hebt. Kan je in gevechten op de seconde gewoon even wat aanpassen!

Haha, wat was er trouwens zo moeilijk aan het woord Cooking Award. Ze hebben de naam veranderd in.......Epicurean's Award! :? :')
pi_116161224
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer om te spelen :@

Geen "Boe, het spel is zo kut geworden" gezeik, gewoon... geen zin meer om alles opnieuw uit te moeten vogelen :@ Ik heb wel wat beters te doen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_116161233
Aan de ene kant zitten er leuke skills in die talent trees, aan de andere kant is het nu wel heel erg beperkt.

Ik vond het vroeger wel leuk dat je enorm veel punten had om te verdelen en dat je daardoor ook automatisch de noobs van de slimme spelers kon onderscheiden.
pi_116161295
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
Aan de ene kant zitten er leuke skills in die talent trees, aan de andere kant is het nu wel heel erg beperkt.

Ik vond het vroeger wel leuk dat je enorm veel punten had om te verdelen en dat je daardoor ook automatisch de noobs van de slimme spelers kon onderscheiden.
Zoveel slimheid was anders niet nodig om een goede op internet te zoeken en daar mee te experimenteren op basis van eigen behoeftes
pi_116161304
Zo slim hoef je nou ook weer niet te zijn om op google "best spec ret pala" in te typen :P
pi_116161362
Toch bleek dat best moeilijk voor sommigen. Van die mensen die alle punten in 1 spec mikken. Te dom dus om op google te zoeken naar "best spec ret pala" :P
pi_116161485
Dat inderdaad. Ik heb zoveel gasten gezien met 0/0/71 specs enzo. Of dat ze gewoon cruciale talents niet hadden.

Maarja, ik vind dit ook wel leuk. Elke 15 levels iig een goede skill wat de class net iets interessanter maakt. En een HoT voor holydins _O_ .
pi_116161755
Als ik inlog kom ik in het scherm om een realm te kiezen, hebben meer mensen dat? Betekent dat gewoon dat mijn server nog niet up is?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:37:14 #226
318361 Bienelientjee
pi_116161837
Zou kunnen. Check de WoW-europe website even om te zien welke servers er up en/of down zijn.
pi_116161841
ik begin me na 3 uren set up toch wel zorgen te maken.

Nu wordt die helemaal mooi, doe ik mijn tv aan heb ik alleen nog maar Nederland 1 in HD kwalitiet, de rest van de kanalen is gescrambeld. Waar moet het heen in de wereld als je geen Wow kunt spelen of tv kunt kijken :'(
pi_116162000
Dat optimizen duurt een eeuwigheid zeg :') . Op 62% na bijna een uur.

Edit: Staat al ruim 10 minuten op 62%.

[ Bericht 13% gewijzigd door Sapstengel op 29-08-2012 20:57:07 ]
pi_116162185
Bij server maintenance zie ik alleen dat de maintenance klaar is. In mijn battlenet account zie ik wel dat alle characters onder het account nog zitten. Dus ze zijn niet verdwenen, lijkt het.

Edit; Na een paar keer inloggen is het gelukt

[ Bericht 12% gewijzigd door Omega op 29-08-2012 20:54:28 ]
pi_116162824
Oke, volgens mij is er echt iets mis. Ik blijf houden dat hij "Updating Setup Files"doet en tussendoor een microseconde zegt "launching Blizzard Launcher" om dan weer terug te vallen naar "Updating Setup Files". dat gaat nu al uren door. Niemand verder last van?
pi_116162891
Nope. Bij mij bleef het optimizen steken op 62%. Vervolgens gecanceled, bleek dat de download zelf ook nog maar op 62% zat...

Dat downloaden gaat overigens wel lekker snel, 9 MB/s.
pi_116162965
Volgens mij is hij al klaar maar krijgt hij om onduidelijke reden de launcher niet gestart
pi_116163492
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
Volgens mij is hij al klaar maar krijgt hij om onduidelijke reden de launcher niet gestart
Had ik laatst ook ja. Maar dan was het gewoon via de shortcut dat het niet werkte. Opnieuw opstarten hielp.

Kan je btw niet gewoon wow.exe opstarten ipv wow_launcher.exe oid.
pi_116163798
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:13 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Had ik laatst ook ja. Maar dan was het gewoon via de shortcut dat het niet werkte. Opnieuw opstarten hielp.

Kan je btw niet gewoon wow.exe opstarten ipv wow_launcher.exe oid.
Al geprobeerd, ik heb het opgegeven. Heb er nu al meer dan genoeg van. Zak er maar in met die panda's
pi_116164618
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:20 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Al geprobeerd, ik heb het opgegeven. Heb er nu al meer dan genoeg van. Zak er maar in met die panda's
toch raar hier deed alles het in keer goed
pi_116164622
Lol, mounts en pets kopieren naar alle characters. Heb nu traveler's tundra mammoth op al mn characters.

[ Bericht 0% gewijzigd door Molurus op 29-08-2012 21:53:19 ]
pi_116165187
Ik heb mimiron's head nu ook op mijn mage! :P

Oh en zijn mages nu verplicht gratis portals te geven nu het niks meer kost? ^^
pi_116165653
Singing sunflower is nu level 1. -O-
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:29:02 #239
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_116167348
Werkt dat pet gedoe nou al, of nog niet?
Leer spaties gebruiken!
pi_116168174
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:29 schreef Bootje84 het volgende:
Werkt dat pet gedoe nou al, of nog niet?
Volgens mij niet, pas vanaf de expansion. Volgens mij had je de expansion ook echt geactiveerd nodig om het te gebruiken?
pi_116169655
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:38 schreef Evertjan het volgende:

[..]

toch raar hier deed alles het in keer goed
Ik heb nu echt alles geprobeerd en ben het helemaal zat. Ik logde net in op batllenet en al mijn karakters zijn ook verdwenen ik kan er geen een meer vinden. Terwijl mijn game time nog niet expired is. Ach, misschien is het gewoon tijd om te stoppen met deze game. Want dit irriteert me mateloos

opgelost, blizzards etters

[ Bericht 3% gewijzigd door Boris_Karloff op 29-08-2012 23:20:44 ]
pi_116170833
Dit is stom, hebben ze m'n relic gewoon uit het spel geflikkert, heb de gem die ik erin had gestopt niet eens terug gekregen :( .

Verder is het maar saai. Nieuwe talents en dat is ongeveer het enige "boeiende" op dit moment. Maar even een dungeon of twee doen om eraan te wennen en dan terug naar Diablo3.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 23:45:26 #243
62182 Georges
That's the shit
pi_116171481
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:59 schreef Molurus het volgende:
Singing sunflower is nu level 1. -O-
Wat is daar mis mee? Vind haar geweldig, een van mijn favoriete companions. O+
Of bedoel je voor pet battles?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_116173981
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:18 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Lijkt me wel, ik was er met een minuut of 20 klaar mee.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_116174480
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:32 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is stom, hebben ze m'n relic gewoon uit het spel geflikkert, heb de gem die ik erin had gestopt niet eens terug gekregen :( .

Verder is het maar saai. Nieuwe talents en dat is ongeveer het enige "boeiende" op dit moment. Maar even een dungeon of twee doen om eraan te wennen en dan terug naar Diablo3.
Je relic...rogues en warriors zijn hun ranged weapon kwijt, shaman totems zijn gewoon verkracht, hunters zijn hun melee wapen kwijt, plus kill command als je geen BM bent, spellcasters kunnen niet langer een main weapon plus wand equippen...en zo kan ik nog wel even doorgaan, elke class heeft wel het een of ander ingeleverd, wat er voor goeds voor in de plaats komt moet ik nog uitvogelen, ik ben tot nu toe alleen maar in de weer geweest met het respeccen van al mijn chars, en toen ik daar eindelijk mee klaar was had ik totaal geen zin meer om te spelen. watt me eigenlijk nog het meest stoort is expertise voor hunters, hitrating alleen is niet meer afdoende, je moet nu ook nog eens een bepaald percentage expertise hebben zodat je schoten niet gedodged kunnen worden, beetje teveel van het goede als je het mij vraagt. Toen ik inlogde zag ik dat mijn hitrating gedropped was tot onder de 7%, mijn haste is met 16% gedaald, mijn crit met 6% gedaald, en uiteraard is expertise nog steeds 0.00%, mijn dps zal dus niet echt een deuk in een pak boter schoppen met deze stats. Ik voel me op zijn zachtst gezegd nogal genomen eigenlijk. Het zal in MoP ongetwijfeld wel weer beter worden, maar tot nu toe vind ik het behoorlijk kut allemaal. De Glyphs zijn ook niet meer echt een verbetering en in sommige gevallen zelfs volledig nutteloos en de talent tree vind ik een verzwakking van het systeem. Mij hebben ze voorlopig nog niet overtuigd.
pi_116175028
Wat ik trouwens ook net zag is dat alle casters 100k mana hebben. Dus iedereen is even snel out of mana of wat? Tenzij je als een gek spirit gaat stacken misschien.
pi_116175246
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 01:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je relic...rogues en warriors zijn hun ranged weapon kwijt, shaman totems zijn gewoon verkracht, hunters zijn hun melee wapen kwijt, plus kill command als je geen BM bent, spellcasters kunnen niet langer een main weapon plus wand equippen...en zo kan ik nog wel even doorgaan, elke class heeft wel het een of ander ingeleverd, wat er voor goeds voor in de plaats komt moet ik nog uitvogelen, ik ben tot nu toe alleen maar in de weer geweest met het respeccen van al mijn chars, en toen ik daar eindelijk mee klaar was had ik totaal geen zin meer om te spelen. watt me eigenlijk nog het meest stoort is expertise voor hunters, hitrating alleen is niet meer afdoende, je moet nu ook nog eens een bepaald percentage expertise hebben zodat je schoten niet gedodged kunnen worden, beetje teveel van het goede als je het mij vraagt. Toen ik inlogde zag ik dat mijn hitrating gedropped was tot onder de 7%, mijn haste is met 16% gedaald, mijn crit met 6% gedaald, en uiteraard is expertise nog steeds 0.00%, mijn dps zal dus niet echt een deuk in een pak boter schoppen met deze stats. Ik voel me op zijn zachtst gezegd nogal genomen eigenlijk. Het zal in MoP ongetwijfeld wel weer beter worden, maar tot nu toe vind ik het behoorlijk kut allemaal. De Glyphs zijn ook niet meer echt een verbetering en in sommige gevallen zelfs volledig nutteloos en de talent tree vind ik een verzwakking van het systeem. Mij hebben ze voorlopig nog niet overtuigd.
pi_116175679
Lolwut, 43k holy shock crits :o
pi_116175806
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 01:35 schreef TwyLight het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bedankt voor je bijdrage, ik snap alleen niet waarom je er een foto van je vriendinnetje bijplakt.
pi_116177009
Voor priests:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')